رواية احببت مغرور الفصل الرابع 4 بقلم سندس شريف
رواية احببت مغرور الفصل الرابع 4 بقلم سندس شريف
رواية احببت مغرور البارت الرابع
رواية احببت مغرور الجزء الرابع
رواية احببت مغرور الحلقة الرابعة
وقفنا لما احمد كان نايم و مكه دخلت صوتت جمب ودن احمد اتخض وطلع يجري وراها و مكه كانت بتصوت
مكه بصويت ……. حسام اعاااااا
احمد بصويت ……… و الله ما هسيبك
مكه بصويت …….. احمد وحيات ابوك ايهده
وفجاه وهي نزله من على السلم رجليه تتكاعبل ولسه هتقع احمد بصويت …….. مكه
احمد جري عليها بسرعه و مسك ايدها
احمد بخوف ………. انتي كويسه
مكه بخوف أنها كانت هتقع ……… اه الحمد الله
احمد حضنها بقوة و هنا حسام و شادي
خرجوا من الغرفه بتاعتهم حسام قال
……… هو في ايه
شادي ……… والله يبني معرف
احمد بصدمه …….. هو انتو مسمعتوش
شادي و هو بيهرش في رأسه ………. سمعنا ايه
مكه بصدمه ………. حسام انت مسمعتش
حسام باستغراب ………. لا اكيد سمعت صويتك
احمد طب …….. الحمد لله
مكه ………. وانت يا شادي
شادي …….. انا كنت نايم
احمد …….. اه تمام
مكه ………. ايه انت نايم على ودنك
الكل ضحك
اشادي بغيظ ……. والله امال انتي ايه بقى
مكه و هي بتعدل هدومها أنا بصحى في ثانيه
حسام واحمد كانو بيضحكوا
شادي بصدمه …….. ايه ده انتي بتنامي فى مائه البطيخ
مكه بصدمه …….. انا بنام فى ميه البطيخ
مكه اتغاظط اوي وقالت
بخبث …….. ماشي
شادي مكنش مطمن و احمد قال
…….. طب ياله ننزل نقعد تحت
فعلا نزلوا وقعدوا على الانتريه و مكه جت من ورا شادي وكان معها صندوق مليان ثلج
مكه قالت
بخبث ……. شادي يا شوشو
شادي بابتسامه ……. نعم
واول لما بص مكه دلقت الثلج عليه
شادي بصويت ……. يح يح
الكل ضحك
عند مليكه
مليكه راحت تصحي ملك و قالت
بحب …… كوكي يا ياقلبي
ملك بنوم …….. ايه يا مليكه بقى
مليكه …….. هنتاخر على الشركه الساعه ٧
ملك بنوم ……. شركه ايه يا مليكه اخرجي بره يا مليكه بطلي تخرفي
مليكه ضحكت
مليكه بضحك …….. قومي بقي يا قلبي
ملك قامت بزهق و قالت
……. ايه يا مليكه في ايه
مليكه ……. يلا عشان الشركه
ملك ……. يا لهوي
مليكه بضحك …….. طب يلا الساعه ٧
ملك ……. حاضر
وفعلا لبست ومليكه كانت لبسه فستان بنك قبل الركبه ولفه على وسطها جاكيت جينز وشنطه جملى
مليكه ……. خلاص ياملك
ملك …….. ايوه يا مليكه
وملك كانت لبسه فستان قبل الركبه لونه اسود وفيه ورد وشنطه سوداء
مليكه بحب …….. تمام ياقلبي يلا
ملك بحب …… يلا يا قلبي
وفعلا نزلوا محمد قال بحب ……حبايب بابا نزلوا
ملك برخامه…… لا لسه نايمين
الكل ضحك
محمد بضحك …….. طب تعالي يا بت انتي و هي
و فعلا راحو حضنوه
محمد بحب……. يلا علشان نفطر
لسه ملك هتتكلم مليكه قال….. معلش يا بابا هنتاخر والله
ملك بردح…….. نعععم يختي يعني ايه مش هنفطر
نرمين بخوف مصطنع …… مليكه يا بنتي انا خايفه عليكي دي مفجوعه دي لو ما اكلتش هتاكلك في الطريقع
الكل ضحك
ملك بزعل مصطنع …… بقى كده يا ماما
نرمين ……. لا يا قلب ماما متزعليش
مليكه ……. يلا بجد
ملك حاضر
وفعلا مشيو
عند احمد
احمد كان لبس بدله سوداء وقميص ابيض وجرفته رمادي ومسرح شعره على رمادي
شادي ……. انا لبست اهو
شادي كان لبس بدله رمادي البنطلون لونه اسود والقميص اسود وجرفته رمادي في ابيض
حسام ……. وانا كمان
حسام كان لبس بدله بيج والقميص ازرق فاتح
احمد ……. تمام يلا
وفعلا مشيو ولسه هيركبوا العربيه مكه نادت عليهم وهي بتجري
مكه ……. احمد
احمد ……. ايه يا مكوك
مكه بطفوله …….. عايزه اجي معاكم
حسام ……… مش انتي عندك كليه
مكه ……… مش عايزه اروح
احمد بحب ……. بس
مكه و هي بتترجاه ……. علشان خاطري
احمد بتنهيده عشان هو ميعرفش يرفض لها طلب و قال……. اوك
مكه بفرحه ……. ها ها ها
احمد بضحك علي طفوليتها ……. طب يلا يا مجنونه روحي البسي
مكه ……. ما انا لبسه
احمد بص علي لبسها وقال
احمد ……. انتي هتروحي كده
مكه …….. اه
احمد …….. تمام
مكه كانت لبسه بنطلون جينز مقطع من عند الركبه وتشيرت اسود نص كوم داخل جوه البنطلون ونظاره شمس سوداء وشنطه سوداء
احمد …… يلا الركبي يا قلبي
مكه بحب …….. حاضر
وفعلا ركبت و اتحركو بالعربية و بعد شويه و وصلوا ولقوا عربيه فخمه وقفه في جراج الشركه كل واحد نزل من العربيه وبصو علي العربيه دي باستغراب احمد و مكه قالت
مكه …….. مين صاحب العربيه دي يا احمد
احمد ….. مش عارفه يا مكه يلا
ولسه هايمشوا حسام و شادي قالو بصدمه
حسام و شادي بصدمه ……. ملك و مليكه
مكه …… ايه ده انتو تعرفوهم
احمد بغضب ……. يلا ولا هنفضل واقفين هنا كثير
مكه اتخضت لأنها اول مره تشوف احمد بيزعق وعنيها ودمعت
احمد بندم …….. انا اسف يا حبيبتي والله مكنش قصدي
ملك ومليكه انصدموا
مكه طلعت من حضنه و مسحت دموعها وقالت خلاص يا حبيبي ما فيش حاجه
ملك ومليكه لسه هيمشوا لقوا حد يمسكهم من ايديهم
وفجاه
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية احببت مغرور)