رواية بالغصب ولكن الفصل الحادي عشر 11 بقلم بسملة بدوي
رواية بالغصب ولكن الفصل الحادي عشر 11 بقلم بسملة بدوي
رواية بالغصب ولكن البارت الحادي عشر
رواية بالغصب ولكن الجزء الحادي عشر
رواية بالغصب ولكن الحلقة الحادية عشر
فجأه جه في بالي يوم الي اضربت فيه بسببها من الستات ولقيتي بضربها بقهره على ابني الي ضاع مني
حماتي شدتني عنها…. اهدي يـ آيه
صرخت بقهره…. متقوووليش اهدي محدش عااارف القهره الـِ جواااايا
رشا بخوف….. مجنونه وربنا مجنونه ابعدوها عني
لسا هتكلم حماتي زعقت….. اتكتمي وغوري على شقتك حالا لحد ما جوزك يجي يشوف صرفه معاكي غوري
رشا بشر…. هخاف انا كدا يمي يمي
وفاء بعصبيه….. انتي واحده مش متربيه
رشا ببرود…. سبنالك التربيه ياختي… انا طالعه بلا قرف
..
كنت واقفه بدموع فـ عيني متحجره صعبانه عليا نفسي اوي فوقت على صوت حماتي….. اهدي يابنتي
حاولت ابتسم بس مقدرتش…. انا هطلع عشان ادم زمانه جاين اجهزله الحمام والاكل وهنزلك قبل مانام اطمن عليكي
بصتلي بدموع…. حقك عليا يابنتي… عارفه اني جيت عليكي جامد
ابتسمتله بهدوء…. الي فات مات
رتبت على ايدي بحب…. ربنا يبارك فيكي يابنتي … ويهدي سركوا ياربنا
طلعت اخد شاور وصليت… ودلوقتي جه دور خطتي التانيه
الو ازيك ياسو
ضحكت…. سو تاني اسمي ياسوو
ضحكت على ضحكها… لا سو المهم عايزاكي فـ خدمه
ردت بقلق…. انتي كويسه وخدمه اي
ابتسمت بحب… انا كويسه ياحبيبي المهم انتي شغاله مع فادي صح
اتوترت… ف فادي مين
ضحكت بخبث…. عليا يابنتي المهم عايزاكي تلفي عليه
صرخت فـ الفون…. نعم ياختييي دا متجوز
ضحكت بخبث….. بس بيحبك
ردت بعصبيه…. كان كان يا ايه وهو دلوقتي متجوز ومخلف
اتكلمت بجديه….. هطلقها منه
ردت بعصبيه…. انتي اي حصلك انتي عمرك ماكنتي كداا
رديت ببرود…. لك فعل ردت فعل
وبعد الي هتسمعيه هتقوليلي موافقه بس الاول اسمعي هتعملي اي
ياسمين بهدوء….. واثقه انك مش هتجي على حد غلبان
ضحكت بسخريه…. بذمتك رشا غلبانه من غير بس ما احكليك الي هببته
شاركتني الضحك بتأييد…. بصراحه دي الشيطان يتعلم منها
المهم احكي
بدأت احكيلها الي حصل وخطتنا الجايه
قفلت اول ما عرفت ان ادم جه
قومت واستقبلته…. حمدالله على السلامة يـ حبيبي
بصلي بفرحه اني اتخطيت الي حصل بس هو ميعرفش اني تعايشت واتأقلمت مش اكتر لا نسيت الي حصل ولا نار قلبي انطفت
ادم بحب…. تعالي في حضني وحشتيني اوي
حضنته بحنان…. وانت كمان ياحبيبي.. يومك كان عامل ازاي
بصلي بحب وهو بيطبع بوسه على خدي…. كان كويس إلا حدٍ ما
شديته من ايده بحب…. امم غمض عينك
بصلي بتفاجأ بس انصاع لـ كلامي…. ههههه حاضر
حزر فزر عملتلك اتشيز كيك
فتح عنيه بانبهار…. ليا انا
ابتسمتله وضحكت…. تعرف احلا مافيك انك بتعاملني كاني طفله وبتنبهر بأقل حاجه مني
مسك ايدي وباسها بحب…. انتي تستاهلي كل الخير والحب الـِ فـ الدنيا ياقلب ادم
يالا ناكل عشان تقولي رأيك فيها
بصلي بحب….. تجنن من قبل مادوق قلبي بيأكدلي دا
بادلته النظره بحب….. يارب اكون عند حسنك ظنك بيا
اتخضينا على صوت الصريخ….
بقووولك عملالناااااا عمل
فادي: ممكن تهدي يا ماما
وفاء بعصبيه….. وههدى ازاي ومراتك كل شويه مصييه شكل
رشا ببكاء…. انتو الي وصلتوني لي كدا بس اقسم بالله ما عملت العمل دا انا مظلومه
فادي بحزن على حالها…. اهدي يارشا هي بس تلاقيها كدا من حرقتها من المنظر مش اكتر
رشا بغل…. انت راجل انت… روح روح اتعلم من اخوك الي مابيطيقش يسمع كلمه على مراته..
فادي بعصبيه….. رشا خودي بالك من كلامك وسابها وطلع
رشا عيطت بحزن…. والله العظيم ماعملت حاجه
كنت واقفه على السلم منظرها بصراحه زعلني وبالذات وانا عارفه انها مظلومه فعلا ومعملتش حاجه بس افتكرت نفسي فيها كنت انا في يوم فـ نفس مكانها وكانت هي واقفه ساكته وبتضحك بشماته .. لكل ظالم يوم
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية بالغصب ولكن)