روايات

رواية نبض سليم الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم نور أحمد

رواية نبض سليم الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم نور أحمد

رواية نبض سليم البارت الثاني والعشرون

رواية نبض سليم الجزء الثاني والعشرون

نبض سليم
نبض سليم

رواية نبض سليم الحلقة الثانية والعشرون

نبض روحت واتفجأت ان البيت متزين بطريقه جميله جدا الارض مليانه بلالين والسقف في ورد في كل مكان وكلمه Sorry, my girl بصت ليوسف لقته بيضحك وبيشاور ليها انا تكمل قدام ولقت ادم واقف في وسط البلالين وماسك بوكيه ورد كبير بينك بلون البلالين
ادم:احم انا عارف انك بتحبي المفجأت علشان كدا عملت المفجأه دي في وقت قياسي بس كله في سبيل سعادتك يحببتي ثانيا بقا انا مها اتأسف مش هقدر اسامح نفسي شيطاني عماني واخدت بلاسباب الي قدامي ونسيت اني بضحي باحلي حاجه في حياتي نبض انتي بنتي وحببتي وصحبتي واختي انا ربيتك علي ايدي عارف اني غلطان في حقك جامد بس والله مكنتش مرتاح كنت ببقا هموت واسمع صوتك واحضنك واحكيلك وتحكيلي والله انا مهما قولت عارف مش هيكفي بس انا اسف وبقولك اديني فرصه تانيه وكمل بحزن ولو قولتيلي امشي يا ادم ومش عايزاك تاني في حياتي هحترم رايك بس مش هبعد عنك هيكفيني اشوفك من بعيد واطمن عليكي بس نفسي تديني فرصه ينبضي ممكن
نبض بدموع:ادم انت عارف لما بابا وماما ماتو كنت زعلانه جدآ اني بقيت لوحدي بس انت كنت معوضني كتير يمكن سعتها الحزن مكنش كبير علشان كنت صغيره بس لما كبرت حسيت انك بجد عوضتني عن ماما وبابا كنت ليا كل حاجه كنت بتاكلني وبشربني وبتهتم بيا بتلعب معايا محسستنيش بفرق يمكن لما كبرت وحصل معايا المواقف دي حسيت اني محتجاهم جدا حسيت انهم لو كانو عايشين انا مكنش هيحصل فيا كل دا بس عارف انا بحمد ربنا علي وجود يوسف لولاه انا مكنش زماني قدرت اكون واقفه هنا مش بقولك كدا علشان ازعلك اكتر بس بقول كدا لاني لازم اقول ليوسف حقه ولفت بصت ليوسف
يوسف بجد انت اقرب واحد ليا انت كنت موجود في وقت كلهم مشيوا وسابوني احتوتني وقت ضعفي اهتيميت انك تفرحني باقل التفاصيل بجد شكرا انك موجود في حياتي عارفه اني ممكن اكون قاسيه عليك شويه لا كتير بصراحه بس صدقني انا مقدره الي بتعمله كله
بصت الادم تاني وراحت لي
اما انت يا ادم فا انا متعودتش منك انك تكون ضعيف كدا انت طول عمرك قوتي اه غلط بس زي معوتني ان الي بيغلط بيعتز وطلاما اعتذ لازم نسامحه وانا بسامح صحابي تفتكر مش هسامحك انت اه انا زعلانه منك بس مش هقدر ابعد عنك اكتر من كدا يا يا بابا ادم
ادم:يعني سمحتيني بجد يحببتي
نبض:ممم سمحتك بجد بس اوعدني المرا دي بجد ولا تزعلني ولا تتخلي عني وتسبني
ادم:اوعدك يا احلي بنوته وحضنها وفضلت تعيط في حضنوا وتشكيله وتحكيله كل حاجه حصلت معاها وهوه فضل يهديها ويبوس راسها
يوسف بغيره:مخلاص يجماعه الدمعه هتفط من عيني وانتي يختي استحلتيها ولا اي
نبض بتمسح دمعها:ههه بقالي شهر ييوسف معذوره
ادم:وانت مالك
يوسف:لاااااا مالي ونص وتلت تربع كمان انا اه ساعدتك انك تعمل المفجأه وفضلت انفخ لحد منفسي اتقطع بس مش علشان سواد عينك انا علشنها اعمل اي حاجه
ادم وهوه بيبصلها:والله
نبض بكسوف :احم شكرا ييوسف
يوسف:بس
ادم:اي عايز اي اكتر
يوسف:ولا حاجه
ادم:طب اي مستني اي
يوسف:امشي يعني
ادم:يريت
نبض:ادم
ادم:اي ادم هوه بيعمل اي هنا خلاص سعدتني وقولنا شكرا هتستحلها يلا يبابا يلا
يوسف:ماشي ماشي
نبض:متزعلش ييوسف
يوسف بسخريه:هزعل من اي منا خلاص هبقا OUT مش ادم جي خلاص
نبض:لا لا متقولش كدا ييوسف
يوسف:هكلمك باي
نبض:بااي
ادم:ممم اي الحوار
نبض بيأس:يييييييييييي كل محد يشوفنا يقول اي الحوار اي الحوار هوه في حاجه انتو شيفنها انا مش شيفاها
ادم:ممم واضحه وانتي شيفاها وبتستعبطي بتعملي نفس الي عملتيه مع امجد الله يرحمه
نبض:ادم يوسف غير امجد
امجد زيه زيك اخويا لاكن يو
ادم:ممم كملي
نبض بثبات:يوسف صحبي
ادم:و
نبض:مفيش حاجه تاني
ادم سكت وبصلها
نبض:احم علي الأقل دلوقتي
ادم:ممم هنشوف بس اديني بقولك اهو الواد دا بيحبك وانتي ااا
نبض بتوتر:انا مفيش انا فاهم مفيش انا انا بس وقت يعني محتاجه انا عديت بمواقف صعبه كتير و و ااا انا يعني
ادم:يوسف عارف عنك كل حاجه ينبض
نبض:احم طبيعي متنساش انو كان ماسك قضيه امجد الله يرحمه فطبيعي يكون عارف كل حاجه
ادم:وسليم
نبض:ماله
ادم:نستيه
نبض:ادم بليز سليم حقيقي صفحه واتقفلت ومش عايزا افتحها تاني ممكن
ادم:سافر
نبض:عرفت منين
ادم:عرفت وخلاص
نبض:ممم علي العموم ربنا معاه
ادم:ممم طب اي هتلمي هدومك
نبض:لي
ادم:مش حلوه بقا انك تقعدي هنا اكتر من كدا ليكي بيت هترجعيه
نبض:مش عايزا
ادم:لي
نبض:مش عايزا وخلاص البيت دا لما بدخله بفتكر حجات مش عايزا افتكرها
ادم:انا كنت بفكر ننقل فيلا تانيه
نبض:وندي وعمو
ادم وهوه بيخبطها علي راسها:اكيد معانا يعني اي الغباء دا
نبض:مش قصدي قصدي يعني هيوافقه
ادم بتنهيده:دي فكره بابا
نبض:طب و و
ادم:ممم قصدك ماما
نبض:مش هترجعها هيا مهما كانت مامتك يا ادم
ادم:ماما غلطت كتير وواضح ان بابا عارف حاجه تاني علشان كدا طلقها
نبض:طب مش بتفكر تروح ليها
ادم:فكرت اكلمها بس لما فرح ندي يقرب
نبض:هيكون احسن علي فكرا
ادم:طب اي مفيش اكل
نبض:هوه انت عملت كل دا ومجبتش اكل اطلب بقا دليفيري
ادم:مم تاكلي اي
نبض:بيتزا اكيد عقبال مفرقع البلالين بس الاول صورني
ادم:لااااا تصوير بنات تاني لا
نبض:ممم صورت مين ان شاء الله
ادم:ملك
نبض:عامله اي صحيح
ادم:كويسه كانت فكرتها البلالين والورد
نبض:يعني مش فكرتك
ادم:احم انا فكرت اجبلك شوكلت واجيلك وكدا لاكن ورد وكدا فكرتها هيا
نبض:مممم مع انها بتغير مني
ادم:سيبك يلا فرقعي البالين براحتك الشقه مليانه بلالين وانا هطلب الاكل
نبض فعلا فضلت تفرق البلالين ودي عادتها من وهيا صغيره بتحب تنفخ البالين وتكون كتير وتفرقعها كلها وادم كان بيتفرج عليها وهوه مبسوط ان اخيرا نبض سمحته
*عند بسنت واحمد*
كانو في المول وبيختاره الفساتين
احمد:حرام عليكي يبسنت كفايا بجد
بسنت:اي ياحمد هوه انا لسه عملت حاجه
احمد:كل دا ومعملتيش
بسنت:تعالي بس في فستان حلو هنا
احمد:تعالي يا اخره صبري
وفعلا دخلوا وبسنت انبهرت بلفساتين واحمد اختار ليها فستان وقاسته وكان عليها حلو جدا واشتروه وسابوا العنوان
احمد:مبسوطه
بسنت:جدا جدا فرحنا اخر الشهر هعوز اي تاني
احمد:احم بسنت في حاجه كنت عايز اكلمك فيها
بسنت:طب تعالي نقعد ونتكلم
فعلا قعدو علي الكافيه وطلبوا حجات يشربوها
احمد:احم بسنت انتي طبعا عارفه ظروف شغلي واني بسافر وكدا
بسنت ببتسامه:ممم عارفه
احمد:انا هاخد اسبوع اجازه علشان الجواز وكدا وبعد الاسبوع هضطر اسافر
بسنت:اسبوع بس يحمد وهتسبني
احمد بسرعه:لا اكيد مش هسيبك منا فكرت في فكره وقولت اقولها ليكي
بسنت:اي
احمد:احنا نعمل الفرح هنا وهنسافر علي طول
بسنت:هسافر معاك يعني
احمد:اه يبسنت مانتي مراتي هتسافري معايا لان شغلي هناك
بسنت:ايوا بس
احمد:بس اي
بسنت:اهلي ودراستي وصحابي
احمد:اهلك وعارفين ان بنتهم هتتجوز وتسافر مع جوزها عارف هيبقا صعب في الاول بس بعد كدا هيبقي عادي وبعدين احنا هننزل اجازات دراستك ورقك هيتحول كله جامعه هناك صحابك وهتكوني معاهم علي طول علي الاسكايب واظن ان السوشيال ميديا هتكون مقرباكي منهم
بسنت:بس انا هناك هبقي لوحدي يحمد
احمد:ايوا وانا كمان لو انتي رفضتي هبقي لوحدي وانا متجوز ومينفعش اكون انا في بلد وانتي في بلد تاني
بسنت:بس اا
احمد:مبسش يبسنت انا وانتي هنكون مع بعض ونبني حياتنا هناك واهلك انا هقولهم وهما مش هيرفضه لاني جوزك
بسنت:الي تشوفه يحمد
احمد ببتسامه:حببتي متخافيش انا علي طول معاكي اطمني
بسنت:مطمنه يحبيبي
*عند الشباب*
يوسف:يلا يجدعان الاكل جي وسخن
احمد:مممم جعاااااان
جاسر:مين سمعك
يوسف بغيره :زمنها بتاكل معاه دلوقتي وقعدين هيئ وميئ
جاسر:اعقل ييوسف دا ابن عمها واخوها بلاش جنان وغيره زايده
احمد:جاسر عنده حق وبعدين سبكم دلوقتي انا عايزكم تسعدوني انا عايز اعمل مفجأه لمنه قبل مكلم ابوها الي شكله هيقفلي في الموضوع
جاسر:انت مش عملت جروب علشان نفكر خلاص نفكر في الجروب مرا واحده متقرفناش بقا وبعدين انت مقولتش لاهلك يجوا لي
احمد:انا هروح الاول وانتوا معايا نكلم ابوها علشان مجبش اهلي وابوها يرفض ابويا الدم يغلي في عروقه والعرق الصعيدي يفك يتخذ عيارين يجيبه الارض
يوسف:التفائل↗️
احمد:يبني انا واقعي انا خايف من تهديده ليا يوم المستشفي
جاسر: يبني ابوها وبنته عامله حادثه ومعاها واحد ورايح تقوله انا بحبها وحببها عايزه يخدك بلحضن ويقولك جهز القاعه تفوق واتجوزها
احمد:مش وقت هزار
يوسف:علي فكرا عنده حق
جاسر:اهو
يوسف:كمان انت هتحارب كتير لسه اولا ابوها ثانيآ بقا حريمك يشهريار لو عرفوا هيقلبوا الدنيا
احمد:طب تبقي واحده تيجي تعمل كدا
جاسر:وانت هتعرف منين عارف يلا ييوسف لو جم فرحوا كلهم هيفكرني بفيلم الزوجه ال 13هههههههه
يوسف:ههههه ايوا ويفضلوا يرقصوه في النص كدا
احمد:هاهاهاها اي يلا منك لي الظرافه دي انتوا هتموتوا مني علشان في عيد ميلاد سالي جمعت كل المزز حواليا وكلهم فكسولكم
يوسف:دانتي ربنا نجدك من ايدي
جاسر:فعلا والله مش عارف اي مصبرني عليك
احمد ببتسامه سمجه ورفع حواجبك:مزموووز انا مزموز وكل البنات بتموت فيا
يوسف:يشيخ اتلهي
احمد:بالك ييوسف انا لو كنت لسه سنجول كان زماني مرتبط بنبض وشاقط سالي علي دكه الاحتياطي
جاسر:ولا اتعدل
يوسف حدفه بطبق الشطه في وشه
احمد:ااااااه يغبي يحمار اي دا حد يعمل كدا
يوسف:علشان تعجب نبض وتشقط سالي
جاسر:جري اي يلا منك لي راعوا انكوا بتتكلموا علي خطبتي
يوسف:متقوله
احمد:انا هروح اغسل وشي ولع وعيني بتحرقني الله يحرقك ييوسف
يوسف:يلا في ستين داهيه
جاسر:هيا نبض كدا هترجع بيتها
يوسف بتنهيده:مش عارف بس اكيد هترجع
جاسر:علي فكرا هيكون احسن ليكوا انها ترجع
يوسف:اذاي
جاسر:نبض حاليا محتاجه الاستقرار النفسي محتاجه ان كل حاجه في حياتها ترجع زي الاول صدقني لو دا حصل هيسهل عليك كتير لان انت مشاء الله ظهرت في فتره مهببه
يوسف:نصيبي كدا
جاسر:معلش كل حاجه هتتصلح ان شاء الله
احمد:اه ييوسف وشي اتحرق وعيني احمرت يخربيت هزارك يااخي
يوسف:احسن
جاسر:تعالي يبني انزلك الصيدليه يشوفوا عينك
فعلا نزلوا وادوا لحمد قطره وغطوها ورجعوا
*تاني يوم الصبح في كافيه احمد جمع نبض وبسنت وجاسر وسالي ويوسف*
احمد:كدا كلنا موجودين نبدأ الاجتماع دلوقتي انا عايز فكره حلوه اعرض بيها الجواز علي منه
نبض:ممم اعمله في جاردن
بسنت:ممكن علي البيسين
جاسر:ممكن في كافيه
يوسف:ممم ممكن في الروف
سالي:مممم عندي فكرا احسن من دا كله
احمد:قولي
سالي:اي رايك في ………………………………………………………………
احمد:هيا الفكرا الماظااات خالص بص دي صعبه اوووووي
جاسر:اوووي
نبض وبسنت:اووووي
سالي:اسمع مني بس والله فكرا مختلفه تماما وهتكسب كذا عصفور بحجر واحد وبعدين انا فكرتي سريعه جدا اسبوع واحد وتكون مخلص الدنيا
جاسر:والشغل
سالي:خدوا اجازه
يوسف:احنا التلاته
سالي:وفيها اي بس الفكرا جامده وزي مقولتلك اسبوع ونقول مبروك
احمد:مممم اي رايكم
نبض:الفكرا جامده انا موافقه
بسنت:وانا كمان معاك
جاسر:اكيد معاكم
سالي:شور يعني
يوسف:معاك
احمد:كدا تمم جدا ناقص كدا موافقه اتنين تانين ونص الخطه يكمل والنص التاني عليا
سالي:اشطات اتفقنااااا
نبض:بس بعد الامتحانات دي خلاص بعد بكرا
احمد:تمم نتقابل بعد امتحناتكم
جاسر:اشطاا
يوسف:تمم
بسنت:احم في حاجه عايزا اقولها
نبض:اي
بسنت:انا فرحي اخر الشهر تقريبا بعد الي احمد هيعمله دا باسبوع
نبض:اه صح
سالي:طب وفيها اي
بسنت:يعني التجهيزات وكدا
سالي:بسي الموضوع دا عليا عقبال منتوا تخلصوا الامتحانات اي حاجه هتعوزيها قوليلي اجبهالك وبعد موضوع احمد قدمنا اسبوع كلنا هنكون معاكي متخافيش
بسنت:انا هعمل فرح وهسافر علي طول
نبض:نعم
بسنت:احمد لسه قايلي امبارح كدا
نبض:يعني هتسبينا
بسنت:والله مش بأرادتي بس علشان احمد وكدا
جاسر:علي العموم مبروك وزي مقالت سالي كلنا معاكي
احمد:اه طبعا معاكي
بسنت:ميرسي ليكم كلكم بجد ربنا يخليكوا ليا
احمد:تمم يلا انتوا امشوا علشان منه متحسش بي حاجه وانا هروح اظبط الباقي
نبض:اي رايك لو اجبها تبات عندي النهاردا بحجه اننا نذاكر عقبال منتا تظبط
احمد:حلوه الفكرا
نبض:تمم وانتي بسنت هتيجي تعالي انتي كمان سالي
سالي:للاسف مش هينفع بس تتعوض مرا تاني
نبض:ولا يهمك وانتي بسنت
بسنت:لا جايه للاننا فعلا هنذاكر يقطه
نبض:اوكي يلا نروح نجيب منه وانت احمد الملعب فاضي هااا
احمد:يوتكه قلبي تسلميلي ويسلملي النمش والعيون و
يوسف:احمددد عينك ووشك لسه معلمين
احمد:احم ربنا علي الظالم
نبض:هههه يلا يبنتي يلا باي شباب
يوسف:اصبري هوصلكم
نبض:تمم يلا
يوسف:يلا سلام
جاسر:يلا يسالي بقا
سالي:اوك يلا
جاسر:وانت لازم تلعب النهاردا بحتراف هااا
احمد:عيب عليك دانا ضوو
جاسر: تمم يضو اشوفك
احمد:اشوفك يعلم سلام
جاسر:سلام
احمد في سره:لو الخطه مشيت صح يبقا كلها اسبوع وتبقي ملكي يغزاااال اااااه يصبري لحد اليوم دا
*يوسف عدي علي منه وخدوها ووداها بيت نبض ومشي وساابهم وجبلهم اكل*
بسنت:يوسف دا جدع اوووي بجد وحنين كدا
نبض ببتسامه:ااه اوووي
منه ببتسامه: *مش نظره وابتسااامه مش كلمه والسلامه دي حجات كتيره يااااامااا لو ناوي تحبني اي يعني قلبك حنين اي يعني رمشك يجنن اي يعني قلبك حنين اي يعني رمشك يجنن لو حلو انا بردو حلوه وتجيني واقول يحنن دا لو بتحبني*
نبض ببتسامه وسرحت شويه في يوسف وبعدين فاقت :ااا اي الي بتقوليه دا رخمه جدا علي فكرا
منه بمراوغه:علي فكرا بغني لاحمد مش ليكي
بسنت:هههه جدعه
نبض:طب بس بس وكلوا
منه:ممم اتقلي اتقلي
وعدت ايااام الامتحنات بسلام بعد كل امتحان كان يوسف واحمد بيروحوا لنبض ومنه وبيفضلوا يسألهم عن الامتحانات
احمد منه علاقتهم بقت اقوي بكتير
نبض ابتدت ترجع لحياتها الطبيعيه ادم بقا معاها وكل الي بتحبهم حتي يوسف الي بيهتم بيها وبأقل التفاصيل وزي منبض حست كتبت علي الفيس بوك
*انت تبدأ بلاأهتمام وانا ابدأ بلوقوع في الفخ*
ادم كلم اهل ملك ووافقوا وادم لبسها الدبله وكان جو عائلي
بسنت الي بتحضر لفرحها ومشغوله في مذكرتها بس سالي كانت بتساعدها
احمد الي خلصت الخطه كلها تقريبا وباقيه علي التنفيذ
ندي ونادر عصافير حب ملناش دعوه بيهم
*خلصوا الامتحنات وخدو بعضهم وسافروا*
ادم وملك وندي ونادر في عربيه ادم
يوسف ونبض وبسنت في عربيه يوسف
جاسر وسالي ومنه واحد في عربيه جاسر
*عربيه جاسر*
منه :يجدعان طب رابطين عيني لي يعني وبعدين رايحين فين هوه السفر حلي كله سافر
احمد:اي يمنه منا قولتلك التراب وكدا مش انا وريتك كل البنات رابطين عينهم حتي احنا لابسين نظرات بيضا عايزا اي تاني
سالي:يبنتي منا عيني مربوطه اهي ومتكلمتش
منه:مش مقتنعه محنا نقفل الشباك وخلاص
جاسر:هنتخنق
منه:افتح التكيف
جاسر:بايظ
منه:طب انت بايظ باقي العربيات بايظه بردك
احمد:يوووه يمنه رغااايه انتي اووووي بجد
*في عربيه يوسف*
ماشين ومشغالين اغاني
نبض:قالبه بوزك لي يبرنسبسه
بسنت:احم قالي مش هيجي
يوسف:يختي كلها اسبوعين وتتجوزوا وتسافروا
بسنت:متفكرنيش ييوسف كل ماافتكر اعيط ولا هشفكم ولا هشوف اهلي تاني
نبض:بطلي اڤر اكيد هنتكلم اسكايب هتنزلي اجازه كدا يعني
يوسف:فكي بقا احنا بنعمل عمل قومي دلوقتي
نبض:ايواا
بسنت:طب علي المهرجان دا بحبه
يوسف:ههه من عيني وشغلوا مهرجان *محدش يتوقعني*
وفضلوا يغنوا طول الطريق
*في عربيه ادم*
ادم وهوه باصص في المرايا:ولااا خف يلا نازل ضحك وهئ وميئ وهزار وتسبيل اي سكت شويه لاكن هتستحلاها بقا
نادر:انا مش عارف حطتني في دماغك لي
ملك:ادم سبهم براحتهم دي خطبتوا وبعدين دول قدامك مش من وراك
ادم:لا من قدامي ولا من وراااايا يمااااااااا دي اختي هشوفها بتتشقط واسكت
ملك:يا ادم دي خطبتوا
ندي:ايوا خطبتوا
نادر:طب ما نبض اختك وراكبه عربيه مع حد غريب ومش مخطوبين ولا اي حاجه رسميه مبنهم
ملك وندي شتموه في سرهم
ادم بعصبيه:انا مش عارف اي سكتني بس فضلت تقولي معانا بسنت معانا بسنت بس ماشي والله لما اوصل ولما اوصل لي
وفضل يزود السرعه لحد مجاب عربيه يوسف
ادم بصوت عالي:اركن ييوسف علي جنب يلا
يوسف:في اي يبني
ادم:مبقولك اركن يلا
وفعلا ركنوا وادم نزل ويوسف نزل
يوسف:في اي
ادم:مفيش وراح فتح بابا نبض وبسنت وخرجهم
يوسف:يبني في اي
نبض:ههههههه انا فهمت خلاص ييوسف معلش
ادم:متعتزريش ناااادر
نادر نزل:نعم في اي
ادم:اركب مع يوسف
وشد نبض وبسنت وركبهم معاه وخدهم ومشي من غير كلمه
يوسف:دا اي داا
نادر:ربنا علي المفتري
يوسف:اركب اركب انا غلطان اصلا اني صالحتهم علي بعض
نادر:شكلنا داخلين علي اياام زفت
يوسف:احنا دخلنا خلاص يمعلم
ومشيوا بلعربيه
واخيرآ وصلوا الصعيد عند اهل احمد
في عربيه جاسر قدام القصر
احمد:ايوا براحه خطوه ايوا بس نزلتي شاطرا
منه:طب شيل البتاعه دي بقااا زهقت احنا فين
احمد:خمسه وتعرفي يحبي خمسه وتعرفي
يلا ايوا يلا
*باقي الشباب نزلوا ومحدش عمل صوت وخلوا علي الاقصر وكل واحد استعد ومستنين احمد الي بيدخل منه واحده واحده*
*اما جوا القصر كانو اهل احمد وصحبهم وابوا وام منه*
احمد:ايوا براحه اه اخر سلمه شااااطره بسي بقا دلوقتي خليكي مكانك هاا اول ما اقولك شليها تشليها اتفقنا
منه:اوف خليني اخلص فهمت حاضر
فعلا احمد سابها وراح وقف واخد الحاجه منهم
احمد:فتحي
منه فتحت و………..
*يا تري يا هل تري اي حااصل😂❤️*

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية نبض سليم)

تعليق واحد

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *