رواية احببت اعمى الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم سندس محمد
رواية احببت اعمى الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم سندس محمد
رواية احببت اعمى البارت الثالث والعشرون
رواية احببت اعمى الجزء الثالث والعشرون
رواية احببت اعمى الحلقة الثالثة والعشرون
دخلوا هما الاتنين الشقه عمر لقى شخص قاعد على الكنبه بيبصله بحب
عمر اتجه ليه بحب: وحشتني اوي يابابا
منصور بحب: وانت كمان ياحبيبي وحشتني اوي
عمر بضحك: ايه ياست رحمه هتفضلي مقموصه مني كتير
رحمه بزعل مصتنع: اه زعلانه يرضيك يابابا يضربني بالقلم جامد
منصور بضحك: لا ميرضنيش ليه كده ياعمر
عمر بتزمر: يابابا ده ضمن الخطه
رحمه بضحك: لا بس دماغك دي الماظ
عمر بغمزه: عيب عليكي
فلاش باك
عمر كان قاعد في مكتبه لقى اللي داخل عليه وكان متولي
متولي هو الشخص اللي صفيه قالتله يموت منصور وهو كان شغال بودي جرد عند عمر وصفيه عرضت عليه فلوس وقالتله انها مقابل انه يقتل منصور وهو ضحك عليها وقالها انه موافق بس راح لعمر عشان يقوله
عمر: ايه يامتولي في ايه
متولي بجديه: في موضوع مهم عايزك فيه ياعمر بيه
عمر باستغراب: طب اقعد يامتولي موضوع ايه
متولي حكاله على كل حاجه وعمر اتصدم جامد بس اتفق معاه انه يبين انه هيقتله فعلا
وعمر ظبط كل حاجه ومثل إن منصور مات وظبط الدفن وكل حاجه وكل حاجه كانت مزيفه وده مكنش صعب على عمر وخلى باباه يقعدفي الشقه دي
باك
منصور بهدوء: لا بس متولي ده طلع كويس اوي
عمر: اه بصراحه طلع جدع اوي
رحمه بغيظ: بس انا كنت حاسه اني هموت وانت بتقول انك هترجع انت والزفته يارا
عمر بضحك: يابنتي كل ده تمثيل لا بس انتي ممثله شاطره اوي
رحمه بغمزه: عيب عليك
فلاش باك
عمر بهدوء: رحمه رحمه اصحي بسرعه
رحمه صحيت بخضه: عمر انا بجد هموت ناقصه عمر بسببك حرام عليك اللي بتعمله فيا ده
عمر بضحك: معلش خليها عليكي المره دي بس فوقي كده عشان عايزك في حاجه مهمه
رحمه بانتباه: انا معاك قول في ايه
عمر حكالها كل حاجه
رحمه بصدمه: يعني بابا منصور عايش
عمر بهدوء: اه
رحمه بفرحه: الحمدلله الحمدلله
عمر: اسمعي بقى ياستي اللي هقوله ده وقالها على الخطه اللي هيعملوها
رحمه: طب مانت كده هتطلقني حقيقي
عمر: هردك في وقتها طبعا ياقلبي
رحمه بابتسامة: ماشي
ومشيت كل حاجه زي ماهما مخططين ليها
باك
رحمه بهدوء: طب كده هتعمل معاهم ايه
عمر بابتسامة: هعمل معاهم كل خير وبالذات يامن
رحمه باستغراب: انا نسيت اسألك صح انت عرفت منين انه معاهم
عمر بسخريه: بالصدفه
فلاش باك
عمر كان في الشركه وكان معدي من قدام مكتب يامن بالصدفه وسمعه بيتكلم في التيلفون وكان بيكلم صفيه
يامن بعصبيه: صفيه أنا قولتلك قبل كده ملكيش دعوه برحمه صح ولا لكن عمر عايزين تموته انتو حرين
عمر سمع الكلام ده مصدقش نفسه من الصدمه صاحب عمره يعمل كده
عمر جاب ادله تثبت إن يامن كداب وغدار وعرف انه مع صفيه
باك
عمر بهدوء: بس كده ده اللي حصل
رحمه: بصراحه انا اول ماشوفته مارتحتلوش خالص
منصور بزعل: انا مش عارف هو عمل كده ليه
عمر بسخريه: عشان ميستهلش اي حاجه بس انا عارف هتعامل معاهم ازاي
رحمه بقلق: عمر مضيعش نفسك هما ميستهلوش اي حاجه
عمر بحب: متقلقيش ياحبيبتي كله بالقانون
منصور بزعل: منها لله اختي هي السبب في كل حاجه
عمر: متزعلش نفسك يابابا أنا همشي بقى
رحمه بقلق: خلي بالك على نفسك
عمر بحب: حاضر ياعمري
رحمه بغيره: وملكش دعوه ب يارا ياعمر
عمر بضحك: حاضر ياستي اي حاجه تاني
رحمه بابتسامة: لا خلاص كده
منصور بحب: خلي بالك على نفسك ياحبيبي
عمر بحب: حاضر يابابا
مشي عمر عندهم وهو واخد قرار إن كل حاجه لازم تخلص قريب هو نفسه يعيش حياه هاديه مع رحمه
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية احببت اعمى)