روايات

رواية ليتني احببتك اكثر الفصل الثامن 8 بقلم أسيل باسم

رواية ليتني احببتك اكثر الفصل الثامن 8 بقلم أسيل باسم

رواية ليتني احببتك اكثر البارت الثامن

رواية ليتني احببتك اكثر الجزء الثامن

رواية ليتني احببتك اكثر الحلقة الثامنة

سليم بقلق الموضوع ده زاد عند حده ي يوسف الاول نور وبعدها حور ودلوقتي ياسين انا مش هقف مكتوف الايد انا لازم اساعد ولادي لازم
يوسف بعقلانية انا كمان قلقان عليهم بس احنا لازم نحسب الخطوة قبل م نخطيها عشان سلامتهم الاول
سليم بقلة حيلة طب العمل ي يوسف اكيد مش هنقعد نستنا ليعملهم حاجة لا سمح الله
أتى جمال يقول بلهفة انا لقيت مكان ياسين بيه
سليم بفرحة بجد فين ي جمال
جمال في ** بس المكان في حتة خطرة جدا
يوسف ” احنا لازم نتحرك بسرعة عشان مياذيش حد منهم
وانت ي جمال معاك الايميلات بتاعت مراد وحسابه الإلكتروني هكر كل حاجة
جمال الشباب شغالين في الموضوع ده ي بيه
يوسف ومع ذالك اتأكد انه كل حاجة اتمسح ي جمال
جمال حاضر ي باشا
وخرج يوسف و سليم للعنوان ومعهم الرجالة مسلحين عشان ينقذو ياسين ونور وحور
فاق ياسين بس لقى نفسه في أوضة فاضية وضلمة حاول يتحرك بس مقدرش بص لقى نفسه مربط على الكرسي
غضب لما اتذكر الحصل حاول. يحرر نفسه مقدرش بس وقف لما سمع صوتها وهي بتبكي بشدة جنبه
قلق عليها جدا وبقى يناديها حور حور
اماهي كانت مرمية في الاوضة ال جنبه مع اختها بتحاول تناديه بس كان فاقد الوعي ومن قلقها وخوفها عليه بكت بشدة
حور بلهفة ياسين انت كويس انت كويس
ياسين بضيق انا كويس وانتي ي حور ال** عملك حاجة
حور بفرح لا معمليش حاجة دي حتى نور معايا
نور بحزن انت كويس ي أبيه
ياسين انا كويس اوي . متقلقيش هخرجكوا من هنا
أتى صوت مراد هتخرجهم ازاي انا عندي فضول اعرف هتخرجها ازاي و انت محبوس ومفيش مجال تتحرك من هنا غير باذني
ده انت لو عتبت برا الاوضة ال انت فيها هتلاقي ٢٠ من الحرس بتوعي عندهم أمر بقت*لك
ياسين بغضب ” عايز اي ي مراد
مراد ” كل املاك عايز الشركة والقصر ال انت فيه وعايز فوقهم مراتك
ياسين بغضب ” كل فلوسي هتاخذها بس حور مش هتاخذها على جثتي هي مراتي وهتفضل مراتي للأبد فاهم
كانت تستمع لدفاعه عنها بهذه القوة بالفخر والفرح ومشاعر جديدة تتولد لديها
مراد بتحبها ي ياسين قولتلك انت بتحبها حتى من قبل م تتجوزها وانت مش مصدقني ودلوقتي بقيت مجنون بيها
بس هي تلزمني وانا طموحي اني اخذ منك كل حاجة حلوة في حياتك
ياسين بغضب م انت لو راجل فكني وخلينا نشوف هتاخذها ازاي ي مراد اليوم مو**تك على. ايدي وبس
مراد انت عايزنا نلعب مش كده حاضر ي ياسين ومالوا هنلعب
دخل احد الحراس وفك قيده وهو يقف بعيد عن ياسين وبيده عصاة هوكي ثقيلة
مراد بص اللعبة كالآتي لو قدرت تتخطى الحراس ال برا اوضتك من غير م تمو** ت هتكون كسبت اول جولة
الجولة الثانية بقى اذاي هتدخل أوضة حبيبتك مراتك ويخرجها من هناك من غير م تتاذي هي أو اختها
واذا كسبت الجولتين دول تقدر تاخذ مراتك وتروحوا من غير م اي حظ يتأذى .. موافق
ياسين وهو يقف على استعداد. موافق ي مراد موافق
حور بقلق ياسين انت نش مضطر تقا*تل حد عشاني طلقني واكسب حياتك ارجوك متعرض نفسك للخطر بسببي
ياسين بغضب انا مش اتجوزتك عشان اطلقك ي حور
بعترف اني مقدرتش احميكي منه بس اكيد مش هتخلى عنك حتى لو فها مو*تي . انا بعشقك
مراد بغضب بالتوفيق ي ابن خالتي
ومع ان قال هذا حتى هجم هذا الشخص على ياسين بالعصا وقع اثرها ياسين أرضا وهو يتألم وهو يسمع صوت بكاءها في أرجاء الغرفة
حور ببكاء ياسين رد عليا ارجوك انت كويس
ياسين وهو يحاول ان يقف كويس متقلقيش اوعي تعيطي فاهمة مش مرات ياسين الهواري ال تبكي وتعيط
حور انا خايفة عليك اوي
ياسين وهو يقف مش واثقة في زوجك ولا اي
حور. واثقة فيك اوي
جاء يضربه تاني لكن ياسين اداله لكمة وقعته فاقد الوعى
خذ العصا وهو بيتنهد بغضب وبيخرج برا الاوضة لقى تقريبا اكتر من ٢٠ من الحراس واقفين في انتظاره عشان يقت* لوه
اما عند حور فكانت تبكي هي واختها بشدة هي قلقانة على جوزها بي اختها قلقانة عليها اوي وخايفة على اختها
نور ببكاء ” الوقت قرب يخلص ي حور مش فضل غير ١٠ دقائق والقنبلة تنفجر
نظرت حور لتلك القنبلة التى تلبسها على شكل سترة
حور ببكاء مش مهم بس ياسين ببقى كويس انا خايفة عليه اوي اكيد ال** هيغدر بيه وياذيه
نور بحزن انتي بتحبيه مش كده
حور ببكاء مش هو جوزي ياسين بيتحب ي نور
هو مش ذي اي حد هو ياسين وبس
نور احتضنتها وهي تبكي أيضا على حالهم فجاءة فتح الباب
انصدمت حور من رويته وهو هكذا
حور ببكاء وهي تبتعد عن حصاره. اوعى تقرب عليا
هم*وت نفسي لو قربت عليا اوعى ..

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية ليتني احببتك اكثر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *