رواية احببت اعمى 2 الفصل الأول 1 بقلم سندس محمد
رواية احببت اعمى 2 الفصل الأول 1 بقلم سندس محمد
رواية احببت اعمى 2 البارت الأول
رواية احببت اعمى 2 الجزء الأول
رواية احببت اعمى 2 الحلقة الأولى
يونس بعصبيه: انتي بردو مش عايزه تقولي فين ابويا
مامته بتعب: يا يونس باباك مات
يونس: ياماما قوليلي ياماما انا نفسي اشوفه وانا سمعتك وانتي بتكلمي خالي في التيلفون وبتقولي إن بابا عايش
اتجه ليها وقعد قدامها ومسك ايديها
يونس بحنان: طب ليه ياماما مش عايزه تقوليلي بابا فين انا عيشت عمري كله بدور عليه ومش عارف انه على وش الدنيا ليه حرمتيني من اني اشوف ابويا ياماما ليه
مامته بضعف: مقدرش يابني مقدرش اقولك
يونس: طب هو راجل وحش للدرجاتي
مامته غمضت عنيها بضعف وتعب
************************************************
عند رحمه وعمر
كانوا في اوضتهم
عمر بحب: ياهه العمر عدى بسرعه اوي يارحمه
رحمه بحب: بس حبك لسه في قلبي زي ماهو ياعمر
عمر بقلق: رحمه انا خايف اوي
رحمه باستغراب: خايف من ايه ياعمر
عمر بقلق شديد: سامر ويارا ويامن طلعوا من السجن
رحمه بصدمه شديده: ايهههه ازاي
عمر بقلق: انا صاحبي ظابط هناك وعرفت منه انهم طلعوا من شهر بس لما خليت الرجاله تدور عليهم ملقتش ليهم اثر
رحمه بهدوء وقلق مخفي: متقلقش ياعمر ممكن يكون كل واحد فيهم راح من طريق اصلا وبعدين الموضوع ده عدى عليه كتير متخفش
عمر بقلق: بتمنى كده يارحمه انا كل خوفي على عائشه
وفي اللحظه دي خبط الباب خبطات رقيقه
رحمه بحب عشان هي عارفه مين اللي بيخبط كده: ادخلي يا عائش
وبتدخل بنت في غاية الجمال وشبه رحمه اوي
عائشه ببسمه رقيقه: وحشتوني
رحمه فتحتلها زراعتها
رحمه بحب شديد: تعالي ياحبيبتي
عائشه جريت في حضنها بحب
عمر بتزمر: طب مفيش حضن لبابا ولا ايه
عائشه ببسمه: لا طبعا ازاي يعني
وحضنته بحب
وفاجاءه بتدخل بنت شبه عمر اوي والشقاوه باينه في عنيها
رقيه بشقاوه: خيانه من غيري
عمر فتحلها زراعه بحب
عمر بضحك: تعالى ياروكتي
رقيه جريت عليه وحضتنه بحب
عمر باس دماغ عائشه ورقيه
عمر بحب: ربنا يحفظكوا ياحبايبي
عمر بص على رحمه بحب: يلا تعالى انتي كمان في حضن عائلي
عمر حضنهم كلهم بحب
عمر في سره بقلق: ربنا يحفظكم انا خايف عليكوا اوي سامر ويارا ويامن اكيد مش ناوين على خير
عائشه برقه: انا هروح المستشفى بقى
عمر بحب: ماشي ياقلبي خدي بالك من نفسك
عائشه: حاضر يابابا
وخرجت من الاوضه
رقيه: وانا هروح الجامعه
رحمه: ماشي يا ام لسانين
رقيه بتزمر: على فكره ده مش عدل
رحمه جابت شبشبها
رحمه بتهديد مصتنع: بتقولي حاجه يارقيه
رقيه بخوف: احمم لا انا مقولتش حاجه انا عيله اصلا
وجريت على بره
************************************************
عند يونس
يونس بقلق: ماما انتي كويسه
ملقاش رد
يونس بقلق شديد: ماما ردي عليا طب خلاص مش عايز اعرف حاجه بس ردي عليا
نوح ابن خاله دخل بسرعه
نوح بقلق شديد: ايه يا يونس عمتو مالها
يونس بقلق شديد: مش عارف يا احمد انا فاجاءه لقيتها مش بترد عليا
شالها نوح بسرعه
نوح بزعيق: هنروح بيها المستشفى بسرعه
بعد مده وصلوا المستشفى ودخلوا بيها
موظفة الاستقبال ببرود: الفلوس الاول يافندم
نوح بعصبيه شديده: دخليها الاول وبعدين هنجبلك الفلوس
الموظفه ببرود: دي قوانين المستشفى يافندم
يونس بعصبيه شديده: اقسم بالله لو مدخلتيهاش هطربق المستشفى على دماغك
الموظفه عائشه داخله من الباب ف حست بخوف شديد
عائشه جت ووقفت باستغراب
عائشه باستغراب: في ايه
يونس برجاء: دخلوها المستشفى ارجوكي ماما بتموت مننا
عائشه بشفقه: حاضر حاضر دخلها بسرعه
الموظفه: بس يادكتوره
عائشه بمقاطعه وعصبيه: اسكتي خالص انتي حسابك بعدين
عائشه ندهت الممرضين والدكاتره وخدوا مامت يونس
يونس بقلق شديد: انا خايف عليها اوي يا احمد
نوح اتجه ليه وخده في حضنه: متقلقش ياوي يونس خير إن شاءالله
بعد شويه عائشه خرجت من الاوضه
عائشه بحزن شديد: المريضه عايزكوا جوا
نوح ويونس جريوا على الاوضه بلهفه
يونس جري عليها بخوف شديد: ماما انتي كويسه
مامته بتعب شديد: قرب يا يونس
يونس قرب عليها
مامته بتعب شديد: ابو.. ابوك اسمه اسمه
يونس بقلق: متتكلميش ياماما عشان هتتعبي اكتر
مامت بحزن شديد: لا لا يا يونس لازم اتكلم واشيل الحمل اللي على قلبي ابوك اسمه يامن الراوي
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية احببت اعمى 2)