رواية قانون الحب الفصل العاشر 10 بقلم دنيا
رواية قانون الحب الفصل العاشر 10 بقلم دنيا
رواية قانون الحب البارت العاشر
رواية قانون الحب الجزء العاشر
رواية قانون الحب الحلقة العاشرة
ادهم بعيون حمرا وشر.. انتي مراتي ياعني المفروض حقي اعمل اكتر من كده وتمن القلم ده هتدفعيه غالي اوي
داليدا بخوف.. انا مش مستعدة لكده وبعدين
هتعمل اي تاني هتضر*بني تاني
ادهم بعصبية.. امشي من قدامي دلوقتي بدل ما اقت*لك
مشيت داليدا بسرعه من قدامو قبل ما يتحول عليها وهي خلاص اصلا تعبت من كتر الضر*ب
ادهم بصوت عالي
تعالي ياختي خدي حاجتك الاول قبل متخشي
راحت داليدا تاخد الهدية بغضب ودخلت
وبعد شوية ادهم دخل ليها ولقاها بتاكل ف الشوكلاته بشراها
ادهم بابتسامة.. بالهنا والشفا علي قلبك
داليدا بدون تركيز.. حبيبي يخويا تسلم
ادهم برفعة حاجب.. حبيبك؟
داليدا بصدمة.. هو انا قولت حبيبي
ادهم ببرود.. تخيلي بقا
داليدا بحرج.. احم اكيد بدون قصد اصل مش طبيعي هقولك حبيبي ونت لسه مبهدلني
ادهم.. ما يمكن بتحبيني عشان بضر*بك
داليدا بضحك.. ليه هي الكرامه عندي صفر وبعدين تف من بوقك احبك اي
ادهم بهدوء.. اومال يوم ما اخدت الرصا*صة عيطتي عليا وانهارتي لي
داليدا بتوتر.. ءءا عادي ياعني مانت جوزي ف البطاقة والورق لازم اخاف عليك
ادهم بخبث.. جوزك اممم
قرب منها ادهم بخبث
داليدا قامت من ع سرير وهو بيقرب منها لحد ما هي لزقت في الحيطة
داليدا.. لو قربت مني هصوت والم عليك الناس
ادهم دفن راسه في عنقها وقال
ويترا هتقولي اي.. جوزي بيحاول يبوسني؟
داليدا سكتت بخجل شديد وفجأة صرخت بوجع
اااه.. اي ياعم براحه فيه حد بيعض حد من رقبتو
ادهم بتلذذ
امم انا ياروحي
داليدا.. طب وسع كده عشان عاوزة انام
ادهم.. اساني اغير وتعالي نامي ف حضني
داليدا بضحك.. ده عند ام الالالي
ادهم ضحك علي كلامها وعددت الايام وادهم بقا مبسوط مع داليدا وجناجنها الي بيشدو ليها بيحس ان جواها طفلة وهي معاه
وبيحس انو ابوها وابنها مش بس جوزها
في يوم
عدي.. العملية هتتعمل بكرا ولازم نحضر من الفجر
ادهم.. انا خايف علي داليدا هتكون ف خطر كده
عدي.. يابني لا متقلقش ده هو هيكون جايب رجالتو كلها معاه
ادهم.. انا مش مطمن
عدي.. طب ياسيدي هتوديها فين اتطمن ياعم عمره ما هيسيب رجالتو ويجي لوحده
ادهم.. ربنا يستر
وفعلا صحي ادهم ف الفجر وبدأ يلبس هدومه
داليدا.. انت رايح فين
ادهم.. رايح مشوار مهم
داليدا.. وهترجع امتي
ادهم.. مش عارف بس ممكن مرجعش
داليدا بقلق.. اي الكلام ده
ادهم.. رايح اعمل مهمة بس ادعي ارجع بسلامه
داليدا بدموع.. ربنا يرجعك بسلامه وتنور بيتك تاني هستناك
ادهم قرب وباس راسها بحب وقال
لا إله الا الله
داليدا
سيدنا محمد رسول الله
ادهم حضنها وبعدين مشي
وداليدا قعدت تعيط لانها مش مطمنة
ادهم بحزن
يارب انت عارف انها مليهاش غيري ربنا يستر
عدي اتصل بيه
بيسلمو البضاعه علي الطريق
ادهم بص للرجالة الي معاه
آمنو ضهري
ادهم بدأ يتحرك بس فجأة واحد من رجالة معتز لاحظ واحد واقف فوق بيبص عليهم ضر*ب عليه رصا*ص بسرعه
ادهم بصوت عالي نسبيا
هنهجم دلوقتي
وفعلا ابتدي الهجوم وكان ادهم ماسك السلاح وبيضرب ف كل مكان وكان عدي كذالك
معتز
ااه ي ولاد ال****
عدي مسكو كتفو وحط علي راسو السلاح
ادهم.. شوفت نهايتك مش حلوة ازاي اهي نهايتك زي بتاعت اخوك
معتز بضحك.. انت لو مفكر انك هتقتل”ني ف احب اقولك لاء ي ادهم بيه انا باعت اتنين رجالة علي بيتك وزمانهم خطفوا مراتك واهو يتسلوا بيها
ادهم بغضب.. اقسم بالله لو حد لمس منها شعره لاكون قا*تله بايدي
في البيت
كانت داليظا قاعظة وقلبها قلقان فجأة باب الشقة اتكسر ودخل منو اتنين ضخام
داليدا بخوف
انتو مين وعايزين مني اي
الراجل
شيلها وهاتها علي العربية بسرعه
داليدا بصريخ
سبني ي حيوا*ن اوعي
الراجل مسك مسد*سه وضر*بها بيها علي دما*غها فقدت وعيها
ادهم بغضب.. تكلمهم دلوقتي وتقولهم ييبوها بدل ما افرغ فيك طلقات المسد*س
معتز.. ونت فاكرني هسمع كلامك؟
ادهم ضر*بو ب المسد*س ف دراعو
بقولك كلمهم
معتز مسك فونه بخوف وكلم رجالته
الراجل.. كل حاجة تمام ي باشا وجبناها علي الشقة
معتز.. محدش يعملها حاجة وهاتوها علي العنوان الي هبعتهولك
الراجل
امرك ياباشا
معتظ قفل وبعتلو اللوكيشن
معتز
ورحمة اخويا ما هسيبكم
عدي.. متتكلمش كتير لانك هتحصلو
معتز ابتسم بخبث وفعلا بعد شوية الرجالة جابوها علي عنوان الي اتبعتلهم
معتز شاور بعنيه علي مسد*س عدي
ادهم مكنش واخد بالو كان بياخد داليدا وفجأة الجارد شد المسدس من عدي وصوبو عليه
ادهم.. قول ل الوحش بتاعك يسيب المسظس ليعورك.. داليدا مش بتفوق انتو عملتو فيها اي
الجارد.. معلش بقا صدعتنا قومت مديها علي دماغها بالمسد*س
ادهم.. ضر*ب الراجل ب المسد*س ف دراعو
ادهم بشر.. دي عشان اديك الي اتمدت علي مراتي
وادالو ضر’بة تانية ف رجلو
ادهم بشر.. ودي عشان استغليت اني بجبها وغفلت عدي
عدي قرب مسك المسدس قام معتز شادو بسرعه وكانوا حرفيا بيحاولو يخدوه من بعض
فجأة رصا*صة طلعت صابت عدي ف كتفو
عدي.. ااااه
ادهم مسك مسد*سو وضر*ب كلقة ف معتز اصابت قلبو
معتز وقع ميت.
ادهم بدموع قوم ي عدي متغمضش عينيك انا هوديك المستشفي وقان ادهم بسرعه وكانت داليدا ف العربية مغمي عليها وعدي حاول اظهم يسندو لحد العربية ودخلو
طول الطريق كان بيحاول يفوق ف داليدا لحد ما وصل المستشفي
ادهم بزعيق
ترولي بسرعه
وفعلا اكاترة جابوا ترولي وحطو عدي عليها
دخل العمليات وبعدين جاب داليدا من العربية ودخل لدكتورة تكشف عليها
الدكتورة
المدام الخبطة اثرت علي راسها جامد ف ممكن تقعد شوية وقت نايمه بس لما تصحي هتحس ب صداع جامد وبعد كده هترتاح ودي ادوية كتابلها عليها
ادهم بتعب
تمام ي دكتورة اشكرك
الدكتورة.. الشكر لله
فجأة جه تلفون لادهم
العسكري.. احنا لمينا كل الي كانوا علي الارض ي باشا لازم حضرتك تكلم سيادة اللواء وتقولو الي حصل
ادهم .. تمام ي حسن شكرا والعساكر الي متصابين توديهم المستشفي
حسن.. امرك يباشا
قفل ادهم وقعد علي الكرسي
وبعد عددت ساعات الدكتور طلع وقال
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية قانون الحب)