روايات

رواية عشق الصخر الفصل الحادي عشر 11 بقلم جاسمين محمد

رواية عشق الصخر الفصل الحادي عشر 11 بقلم جاسمين محمد

رواية عشق الصخر البارت الحادي عشر

رواية عشق الصخر الجزء الحادي عشر

عشق الصخر
عشق الصخر

رواية عشق الصخر الحلقة الحادية عشر

❥بسم الله الرحمن الرحيم
عند داليا
داليا… ها عرفت حاجه
…. اه وعرفت كمان انها عندها ابن اسمه زين
داليا بصدمه…. نعم 🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿
الصبح ــــــــــــــــــــــــــــــــ
صخر صحي لاقي عشق لسه نايمه في حضنه ابتسم.. لو تشوفي شكلك الملاك وانتي نايمه وباسها علي خدها وقام دخل الحمام ياخد دش ويغير
بعد شوي
عشق عماله تتقلب وبدات تفتح عينها وانصدمت لم لقت نفسها علي السرير
عشق بستغراب… انا اي جابني هنا انا كنت نايمه علي الكنبه اوع يكون الواد اتحمرش بي ياختيييي وراحت خبطت ايدها علي دماغها هيتحمرش كيف بي وانا لابسه لبسي اي الهبل اللي علي الصبح ده يارب وقامت دخلت الحمام تاخد دش وتغير
عند داليا ــــــــــــــــــــــــــــــــ
داليا…. المهمه تخلص النهارده والواد ده يتخطف انت سامع عشان احرق قلب السنيوره وخليها تكشف نفسها قدامهم كلهم هههههه ماشي
_هههه دماغك دي سم والله بس ماشي
داليا… سلام
_سلام
داليا… مش هسيبك تتهني شوي علي بعضهم ياعشق ويا تري صخر والعيله لم تعرف حقيقتك وان انتي عندك ابن هيعملوا اي يحرام ده عار للعيله وسترها ربنا عليكي هههههههه
عند عشق ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
لبست وطلعت بر
عشق… صباح الخير
صخر ببتسامه… صباح النور
عشق… بسم الله الرحمن الرحيم انت بتبتسم علي الصبح ليه كدا وافتكرت نومها علي السرير واد انت مالك حصل اي جو
صخر بضحكه…. هههههه واد ههههههههه وقام من علي المكتب ومشي نحيتها وبدا يقرب منها
عشق بخوف… وه وه انت بتقرب ليه كدا ارجع واحترم نفسك انا متعلمه كراتيه وممكن ازعلك
صخر… هههه كراتيه يابت دانا انفخ فيكي تطير جتك القرف في حلاوتك علي الصبح
عشق فتحت بوقها بصدمه…. هاااا انت سخن وحطت ايدها علي راسه وه طيب ما انت مش سخن اه امال مالك يضنايه
صخر… واد وضنايه عشق غوري من وشي عشان متعصبش عليكي اخلصي
عشق… ها لا وليه الطيب احسن وسابته وطلعت ورجعت فتحت الباب… اجبلك فنجان قهوه معايا ولا اقولك خساره فيك
صخر بعصبيه…. عشق غوري من قدامي
عشق قفلت الباب وطلعت تجري وبضحك… وربنا لجننك يابن المنشاوي وهوريك عشق هتعمل فيك اي هههههه
خلود بستغراب… جيسيكا هانم انتي كويسه يعني بتكلمي نفسك
عشق… ها لا بس كنت بفكر في حاجه بصوت عالي المهم لو سمحتي ياخلود هتيلي فنجانين قهوه في مكتب صخر ممكن
خلود… حاضر ياهانم حاجه تاني
عشق… لا تسلمي وسابتها ولفت عشان تمشي وافتكرت الملف رجعت تاني
عشق… خلود ممكن اسالك علي حاجه
خلود… اكيد اتفضلي
عشق… فاكره الملف اللي ادتهولك من اسبوعين بتاع المشروع وقولتلك اديه لصخر
خلود…. اه فاكره ياهانم ماله
عشق… انتي مدتهوش لصخر
خلود… لا داليا هانم بعد ما انتي مشيتي جت طلبتوا وخدته وقالتلي متقوليش لصخر عليه وانا ادهوله ووقتها صخر بيه طلب يشوفك وخلها رنت عليكي وقالت انك مش راضي تردي عليها ووقتها لغينا المشروع
عشق بتفكير… داليا اممم ماشي ياخلود متنسيش القهوه
خلود… حاضر ياهانم
عشق راحت بعيد ورنت علي جو وليلي مكالمه جماعي
جو… المزه عامله اي
ليلي… جو اتلم عشان مجيش الاوضه ازعلك
جو بضحك… وانتي زعلانه وغيرانه ليه ياليلي
ليلي بعصبيه… جو اتلم
عشق بزعيق… بس انتو الاتنين انا مرنتش عشان تتخانقوا استنوا خليني احكيلكم اللي عرفته
جو… اممم اسفين احكي
عشق… داليا اخدت الملف بتاع المشروع ومقالتش لصخر عليه وكمان ضحكت عليه انها رنت عليا وهي مرنتش عليا
ليلي… طيب وهي ليه تعمل كدا
جو بتفكير… عشان فاكره ان صخر ممكن يسيبها ويروح لعشق وهي مش عايزه يروح لحد غيرها فبتكره فيكي
عشق بتفكير… كيف ده صخر اصلا ماله بي مافيش حاجه بينا
جو… بصراحه صخر… وقطع ملاكه
صخر…. عشق عشق
عشق… اقفل معاكم طيب وشوي اكلمكم سلام
جو وليلي… ماشي خلي بالك من نفسك
عشق… حاضر وانتو خلي بالكم من زين وماما وانا بكرا هكون عندكم ماشي
جو… ماشي سلام
عشق… سلام وراحت المكتب
صخر… كنتي بتكلمي مين
عشق برفع حاجب… وهو الاستاذ ماله واه خليك في شغلك
صخر خبط المكتب بي ايدو وبعصبيه… عشق متعصبنيش كنتي بتكلمي مين
عشق بخوف… كنت بكلم جو وليلي مكالمه جماعيه
صخر… اممم تمام اقعدي خلينا نخلص عشان الاجتماع كمان شوي
عشق… حاضر
بليل ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
جو… زين بكرا عشق هتيجي ونبقا نخرج سوي اي رايك
زين بزعل طفولي… اممم ماشي بس انا زهقت من القعده انا طيب اقولك
جو… قول
زين… هروح اطلع العب في الجنيه عشان خاطري عشان خاطري
جو… برضوا لا الوقت اتاخر
زين… عشان خاطري والله زهقان
رحاب… سيبه ياجو ومتقلقش احنا حوليه والحرس بر مش هيحصل حاجه
جو… ماشي روح بس تبقا قدامنا انت سامع
زين… هي هي هي هي حاضر تسلمي ياحلي تيتا هي هي هي وطلع يجري علي بر يلعب
ــــــــــــــــــــــــــــــ عند صخر
صخر… تمام كدا اتقفنا مستر امير
امير… تمام مستر جو بصراحه احنا لينا الشرف نشتغل مع حضرتك وبص لعشق
صخر مسك ايدو يسلم عليه وداس علي ايدو بغيره… تمام مستر جو شكرا بعد اذنك بقا عشان ورانا شغل مهم
امير بحراج… تمام اسف باي
صخر… باي
عشق… يخربيتك في حد يحرج الراجل كدا دانا نفسي كنت بتمني الارض تبلعني يبال هو
صخر… اتلمي وامشي من وشي
عشق… يا خوي اتنيل انت دايما عصبي وامشي من وشي امشي من وشي قال انا اللي عايزه ابقا في وشك وسابته وراحت اوضه المكتب
ـــــــــــــــــــــــــ
جو… ليلي اطلعي نادي زين عشان نطلع ننام
ليلي… حاضر وطلعت ليلي بر وعماله تنادم علي زين
ليلي…. زين زين زين حبيبي انت فين ولفت الجنينه كلها مش لاقي راحت جرت علي جو وبعياط… جو جو الحقني مش لاقي زين بر
جو بفزع هو ورحاب… كيف ده
ليلي… معرفش انا عماله انادم عليه ولفيت الجنينه كلها مش لاقي
رحاب وجو جرو علي بر يدوره عليه مش لاقيني
جو بعصبيه… انتو يابها… يم ياللي هنا
جه جري عليه…. نعم حضرتك
جو… زين فين مش لاقينه
… والله معرف يافندم بس محدش دخل ولا خرج
جو بعصبيه… روحو دوره عليه بسرعه اخلصوا وتجبه لو فين انتو سامعين
ليلي بعياط… يارب يكون بخير ده عشق لو عرفت هيحصلها حاجه يارب يارب
رحاب… اهدي يابنتي ان شاءلله هيكون بخير
جو… ليلي اهدي
الصبح
ليلي ورحاب قاعدين قلقنين علي زين ومحدش فيهم نام وجو رايح جي ومش عارف يعمل اي
عشق… يا اهل البيت عاملين اي
محدش رد عليها عشق بصت لصخر بستغراب
صخر… جو ليلي عمتي في اي
ليلي… عشق زين مش لقينه من امبارح
عشق بصدمه… انتي بتقولي اي ابني فين واغمي عليها
جو… عشق وجري يلحقها بس ايد صخر سبقته وشالها وحطها علي الكرسي
صخر بستغراب… فين زين واابني كيف جو في اي

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية عشق الصخر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *