رواية قانون الحب الفصل الثاني عشر 12 بقلم دنيا
رواية قانون الحب الفصل الثاني عشر 12 بقلم دنيا
رواية قانون الحب البارت الثاني عشر
رواية قانون الحب الجزء الثاني عشر
رواية قانون الحب الحلقة الثانية عشر
ادهم بعصبية
مفيش حاجة ي داليدا
داليدا
ازاي مفيش انت مش شايف نفسك عملت اي
ادهم بغضب
خلاص اسكتي بقا اسكتي
داليدا قامت وقربت منو
ممكن تهدي وتقولي فيه اي
ادهم بعصبية
انا متحول للتحقيق عشان خاطر ضر*بت نبيل ب النا*ر وكان ممنوع
داليدا
علي فكرة ده الي كان لازم يحصل لانه المتسبب ف الاذية بتاعت عدي
ادهم
فعلا قولت كده طلعوني اني بتدخل ف شغلهم ونا مش حاجة قليلة عشان اتحول للتحقيق
داليدا
طب اهدي بس وباذن الله الحوار يعدي علي خير
ادهم
يارب
تاني يوم الصبح عدي فاق وادهم دخل ليه
عدي بابتسامة
عامل اي ي صاحبي
ادهم
المفروض اسالك انا السؤال ده
عدي.. انا ونت واحد ي صاحبي
ادهم.. انا كويس المهم انت
عدي.. والله زي الاسد.. ازايك ي داليدا
داليدا.. بخير الحمد لله وحمد الله ع سلامتك
عدي بابتسامة.. الله يسلمك
ادهم.. احم داليدا روحي نادي الدكتور
داليدا فهمت.. حاضر ي ادهم
طلعت داليدا وراحت تشوف الدكتور
ادهم.. اللوا حاولني للتحقيق ي عدي
عدي بصدمة.. اي ده لي
ادهم حكالو الي حصل
عدي.. متقلقش التحقيق ده هياخد منك ربع ساعه وهيعدوا الموضوع وهو برضو مش سهل انك كنت تسيب مجرم يمو*ت ظابط تاني وانك متقتحمش المكان وهو بيهرب شنط المخدرا*ت والاسل*حه
ادهم بعصبية.. سيادة اللوا مطلعني غلط مش عايز يصدق اني الي عملتو صح..
عدي بطمئنان.. اهدي ونا زي ما قولتلك التحقيق هياخد منك ربع ساعه وهيعدوا الموضوع
ادهم.. اتمني كده
عدي.. لا بس داليدا باين عليها انها اخدت علينا اوي
ادهم.. بص هي بصراحه باين عليها انها بتتحامي فيا وبتقوي نفسها بيا ف مينفعش انا كمان اجي عليها
عدي بضحك.. من امتي الحنيه دي
ادهم.. الحنية والحب كان منتهي من ساعت مكنت نتجوز الزفته منه لكن لما شوفت داليدا حاولت كتير اقسي عليها بس كنت برجع وحرام كنت اصلا براجع نفسي بعد ما كنت بضر*بها
عدي.. شكلها بت غلبانه متقساش غليها
ادهم.. اديني زي الفل معاها اهو
عدي خبث.. طب اي مفيش ظابط صغير كده ف الطريق
ادهم
هيبقي فيه متقلقش
عدي ضحك
انا اصلا هتخطب قريب
ادهم بصدمة.. ده منغير متقولنا كده ياعني
عدي بضحك
ياعم دي كلنا عارفينا ياسمين بنت خالتي دي بحبها من زمان وكنت مستنيها تكبر عشان اخطبها واتجوزها
ادهم.. العيلة الي انت بتربيها علي ايدك انت هتبقي جوزها
عدي.. بحبها ي ادهم مش قادر اشوفها غير مراتي اصلا
ادهم.. هي كام سنه دلوقت
عدي.. داخلة علي 21 سنه
ادهم.. ااه ياعني كبير اهي
عدي.. طبعا وبعدين مانت واخد عيلة برضو
ادهم ببرود.. انا اخد الي عاوزه وهي داخلت مزاجي
عدي.. ااه ومالو ربنا يهنيكم لبعض
ادهم. يارب يخويا
وفعلا عدي خرج من المستشفي وقعد شوية وقت عقبال ما يخف وادهم اتحول للتحقيق وفعلا عدوا الموضوع لان ادهم كان معاه حق وابتدي ادهم يحب داليدا وهي كمان بقت بتحبو
في يوم
داليدا كانت لابسة فستان جميل بلون الاحمر
وشعرها ديل حصان ولمسات ميكب
وعملت عشا جميل
ادهم دخل البيت بعد ما رجع من مشواره
ادهم بصدمة.. اي الجمال ده
داليدا بابتسامه.. اي رايك
ادهم.. تحفه جامدة اقسم بالله
داليدا ضحكت برقة.. طب يلا عشان ناكل
ادهم.. شكلها ليلة جميلة
داليدا بضحك.. ليلة جميلة جدا ع فكرا
ادهم قعد معاها وابتدوا ياكلو
داليدا.. بص ي ادهم انا بقيت بحس معاك بلامان وبقيت بحس اني ببقي قوية بيك انا منغيرك ضعيفة ومليش ضهر وبصراحه بقيت بحبك كمان
ادهم بحب.. ونا كمان بحبك جدا حبيتك انك استحملتيني وحبيت حنيتك والطيبة بتاعتك معايا
وقفتي جنبي كتير وسامحتيني علي اني اتعصبت عليكي
داليدا قربت حضنتو بحب
ادهم همس في اذنها
تعالي نتوضي ونصلي عشان نبدأ حياتنا ببركه ربنا
داليدا هزت راسها واتوضت ولبست الاسدال وادهم اتوضي
وصلي بيها وبعدين شالها بحب وحطها ع سرير برقة
وذهبوا لعالمهم الخاص
وعددت فترة كبيرة وعدي اتقدم لبنت خالته ووافقه وهيخلو الخطوبة شهرين لان كل. حاجة جاهزة وهما عارفين بعض ياعني
يوم الخطوبة
ادهم.. مبروك ي وحش
عدي.. الله يبارك فيك عقبال ما يبقي عندك عدي الصغنن
ادهم ببرود.. مين قالك اني هسميه عدي
عدي.. هو ده غدر الصحاب يجدعان
ادهم بضحك.. هسميه حاجة اجمد كده
عدي.. واي هي
ادهم.. هسميه اسر طبعا
عدي بضحك.. اوعاااا
وفعلا تمت الخطوبة وفي يوم كان ادهم نايم وداليدا طلعت من الحمام بتعيط وبتضحك وفرحانه
داليدا بصويت
ادهممم
ادهم بفزعه
اي في اي مالك
داليدا.. انا حااامل ي ادهم
ادهم.. ماشي ي روحي انا هنام
داليدا.. تنام اييي بقولك حاامل
ادهم شالها بحب ولف بيها.. مبروك علينا ياروحي
داليدا.. لو ولد هسميه اسلام ولو بنت هسميها خديجه
ادهم.. لا انا هسمي الولد اسر
داليدا بغضب طفولي.. اشمعنا ياعني
ادهم.. اسر احلي
داليدا.. خلاص عادي مش مشكلة
وعدي الشهرين وجه يوم فرح عدي وياسمين
ادهم كان مبسوط جدا لصاحبو وكانت الظباط واللواء حاضرين
والحمد لله الفرح خلص بعد تعب ل داليدا بسبب الحمل
وعدي وياسمين بدأو حياة جديدة مع بعضهم
ادهم.. بقيتي ف الشهر الكام ي قلبي
داليدا.. في الشهر السابع
ادهم.. امم فاضل شهرين شدي حيلك بقا
داليدا.. اشد حيلي فين مش قادرة وحياتك
ادهم ضحك وحط ايدو علي وسطها
مش قادرة اي
داليدا.. في اي ي ادهم ابعد كده مينفعش
ادهم باسها من خدها وضحك
ماشي ي ام اسر
داليدا ابتسمت بحب
عدوا الشهرين وفي يوم كانوا نايمين
صحيت داليدا وهي حاسة ان بطنها بتتقطع
داليدا هزت ف ادهم
ادهم الحقني انا بمووو*ت
ادهم.. نامي ي روحي مفيش حاجة
داليدا بزعيق.. بقولك قووم وديني المستشفي مش قاااادره
ادهم قام بسرعه وشالها وعمال يلف بيها ف الاوضة
داليدا بغيظ.. هو انا بنتك عمال تلف بيها تسكتها
ادهم.. اسف اسف هروح بيكي المستشفي
وفعلا راح المستشفي ودخلت اوضة العمليات وعدي وياسمين جم لما ادهم قالهم ف التلفون
عدي
اهدي يباشا هتقوم بسلامة
ادهم
يارب يارب
ياسمين بخوف
انا مش عايزة ابقا زيها كده
عدي بغيظ
طب اسكتي ي حبيبتي اسكتي
وبعد شوية الممرضة طلعت وكان ف ايديها طفل زي القمر
الممرضة
اتفضل سمي ولد زي القمر ربنا يخلهولكم
ادهم مسكه بدموع وباسه وكبر ف اذنه وقال بهمس
نورت الدنيا ي اسر
عدي
ايوا بقا ي ابو اسر
دخل ل داليدا بسرعه
داليدا بتعب
الولد
ادهم عطهولها
داليدا حضنتو بحب
ادهم
ربنا يباركلي فيكي ي ام اسر
داليدا بحب
ويخليك لينا ي حبيبي
خلف ادهم وداليدا
اسر وتمارا وياسين
عدي وياسمين خلفوا
يارا و بسملة و امير
تمت
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية قانون الحب)