روايات

رواية اغتصاب غير حقيقي الفصل العاشر 10 بقلم دعاء صلاح

رواية اغتصاب غير حقيقي الفصل العاشر 10 بقلم دعاء صلاح

رواية اغتصاب غير حقيقي البارت العاشر

رواية اغتصاب غير حقيقي الجزء العاشر

اغتصاب غير حقيقي
اغتصاب غير حقيقي

رواية اغتصاب غير حقيقي الحلقة العاشرة

حازم من خبط علي الباب: اه والبعيد حمار
مالك بغضب: اخرس انت
حازم بضيق: طب وربي مانت خارج
اما هاجر راحت قعدت علي سرير الي ف اوضه ومسكت تلفونها وحبت تشغل نفسها باي حاجه عشان تتجاهل مالك
مالك: احم هاجر
هاجر بصتله ببردو وقالت: مش حابه اتكلم معاك
مالك قرب منها وقعد قدامها وقال: طب ليه مقولتيش من بدري
هاجر بضيق: نعممم انت نسيت اني بنت اجي اقولك ايه
مالك بتفكير: اه صح طب والحل
هاجر بغضب: انت عايز تجنني حل ف ايه هو انت بتحبني اصلا
مالك بتفكير : مش عارف
هاجر قامت من علي سرير وقالت بغضب: نهار اسود انت بتفكر
مالك: اهدي والله ماقصدي بس يعني ف المواقف دي مش بعرف اتكلم
هاجر غمضت عنيها بغضب وقالت: اهدي ياهاجر اهدي
مالك بهمس: مالها دي ملبوسه…
برا الاوضه
ندي بصدمه: نهاااار اسود
حازم قرب منها قال بخضه: ايه
ندي: انا ازااااااااااي عملت كدا دا ربنا هيحشرنا ف نار جهنم بسببك
حازم بضيق: ياشيخه بقا اسكتي
حازم قرب من اوضه ادهم وسمع…
عشق بضيق: طب والحل
ادهم : انا مش هخسر صاحبي
عشق حست بغيره وقالت: ليه هو اهم
ادهم بثقه: اه
عشق بصتله بصدمه وهو قال: ياعشق انا لو مش ليا خير ف صحبي ف هيبقا مش ليا خير فيكي افهميني مالك ده مش مجرد صديق ده عمري كله ايوا اتخانقنا وكنا اعداء بس
ادهمّ شاور علي قلبه وقال: حبي ليه لسه موجود وبيزيد وانتي كمان بحبك وحبك هيفضل مش هيتغير مهما حصل
عشق ابستمت وقالت: وافي يعني
ادهم: مقدرش اقولك انك اهم من مالك انا كدا ببقى انسان وحش اوووي
عشق بتفكير: طب والحل
ادهم بحزن: معرفش…
عشق بسرعه: عندي فكره بس يارب هو يوافق عليها
ادهمّ : ايه
عشق: هقولك………..
_____________________
*عند مالك *
*‏مالك فضل قاعد يفكر حاسس ان جوازه من عشق مش صح لان باين عليها انها بتحب ادهم وفي نفس الوقت حابب حب هاجر
*‏مالك بص علي هاجر وقال: هو انتي حبيتي فيه ايه
*‏هاجر بصتله وقالت: كل حاجه تعرف اول مره شوفتك فيها قولت لالا دا شخص متكبر بس لما قولتلي انك تذاكري وشوفتك وانت بتشرح وبتضحك بجد يوميها حسيت بحاجه غريبه
*‏هاجر قربت من مالك وقالت: وبعدين شويه شويه بقيت اخطف بصاااات عليك
*‏هاجر ساكتت وبعدين ابتسمت وقالت: تعرف ف مره كانت السكرتيره بتاعتك جت الفيلا علشان تمضيك علي شويه ورق بس ايه بقا جايه بلبس ملزق وقالت فين مسيو مالك
*‏مالك ضحك وقال:قالت ايه
*‏هاجر قلدت البنت وبدات تكلم بدلع وقالت: فين مسيو مالك ف اوضته طب انا بقا هطلعله….
*‏مالك بضحك: وبعدين
*‏هاجر: قومت كبيت زيت علي سلم طلعتلك ولما جت تنزل وقعت ورجليها انكسرت
*‏مالك بضحك: خبيثه
*‏هاجر بتوتر: بس قولي هي قعدت ساعه ف اوضتك ليه هاااا
*‏مالك بخبث:كانت بتعملي مساج عادي
*‏هاجر بغضب: والله
*‏مالك ابتسم وقال: الصراحه ايدها كانت
*‏هاجر حطت ايدها على بوقه وقالت بغضب: اخرس خالص بلاش قلة ادب بجد انت لازم يتعملك اعادة تصنيع ابو شكلك ياشيخ انت مبتبصش غير علي البنات المقرفه
*‏مالك شال ايدها وقال: امممم عندك حق بنات مقرفه
*‏هاجر بغضب: ووحشه انت بجد معندكش زوق
*‏مالك بخبث: سبحان الله انا اول مره اشوف واحده بتشتم نفسها
*‏هاجر بصدمه: يعني ايه
*‏مالك: بصي ياهاجر مش هنكر اني مبسوط بحبك اوي ودايما كنت بحس انك مسئوله مني وبحب اشوفك علطول ف الفيلا انت الجانب الحلو الي ف حياتي الجانب المريح بس ياريتك جتي قبل ما السنه دي تبدأ انا مش عارف اعمل ايه دلوقتي بجد لو مكنش عشق حامل انا كنت
*‏هاجر: كنت ايه
*‏مالك مسك كف ايدها وباسها وقال: كنت هحبك براحتي ميبقاش فيه حاجه منعاني
*‏هاجر شالت ايدها بسرعه وقالت بحزن: ولا يهمك
*‏هاجر مسكت تلفون تاني وفضلت تقلب فيه عايزه تهرب من الموقف ده…..
*‏_____________________________
*‏ادهم: وانتي متاكده انه بيحبها زاي ما بتحبه
*‏عشق: اه
*‏ادهم بتفكير: طب والبيبي
*‏عشق حطت ايدها علي بطنها وقالت بحزن: البيبي مات
*‏ادهم بصدمه: نعم
*‏عشق: هحكيلك
*‏فلاش باك ♥
*‏عشق دخلت اوضه العمليات كانت شبه فاقده الواعي ف الدكتور ادها بنج وهي فتحت عنيها بتعب وقالت بصوت ضغيف: لو البيبي مات اوع تقولهم انه مات ارجوك….
*‏عشق غمضت عنيها بتعب…..
*‏وبعد ما اتنقلت لـ اوضه عاديه وتكلمت مع مالك مسكت تلفونها وبعتت رساله لـ حازم (حاول تدخلي ادهم وتخلي هاجر ومالك لوحدهم)
*‏انتهاء فلاش باك ♥
*‏ادهم سقف وقال: لا عبقريه بس ليه عملتي كدا
*‏عشق: علشان اجيب اخرك انت وصحبك
*‏ادهمّ: طب ممكن تنسي بقا
*‏عشق بدموع: بس زعلانه متخيل حته منك تموت
*‏ادهم قرب منها وحضنها وقال: معلش بس زاي مانتي شايفه موته حل حاجات كتيررر
*‏فجاه الباب اتفتح وندي قالت بغضب: ابعد ياحيوان
ادهم بصدمه:حيوانه
ندي:ابعد عنها
حازم بسخريه: علفكره دول متجوزين
ندي بتذكر: اه صح
حازم: بس الي جبنا لا
ندي بغضب: وسعلي كدا
ندي زقت حازم وقربت من باب اوضه مالك
ندي: انت ياللي اسمك مالك
مالك قرب من الباب وقال: ايه
ندي بغضب: عارف لو عملت حاجه كدا او كدا ولله لافضحك انت مبقتش مضمون
مالك: نعم ياحبيبتي
ندي بغضب: افتحوا الباب ده
مالك بص لي هاجر وقال: البت دي هبله ولا ايه
هاجر ابتسمت ومردتش وبعدين سمعوا صوت ادهم
ادهم: احم مالك حابب اقولك حاجه
مالك: قول
ادهم بتوتر:زين مات
مالك بستغراب: زين مين
ادهم: ابنك بص انا عارف انك هتضايق وهتزعل بس والله كلو غص
مالك قطعه وقال: مات ازاي
ادهم اتوتر اكتر وقال: عشق عملت كل ده عشان يعني
ادهم سكت ومالك ابتسم وقال: عشان بتحبك
ادهم بسرعه: مالك
مالك: خلاص ياادهم لو انت بتحبها روحلها انا مش زعلان كل الي كان بيربطنا انا وعشق البيبي والبيبي نزل يبقى خلاص
ادهم ابتسم وقال: وانت
مالك بص علي هاجر لاقها واقفه مصدومه مالك قرب منها وحط ايده ف جيبه وقال:احمم هعيش حياتي بقى
هاجر اتكسفت وبصت ف الارض ومالك قرب منها وحضنها…. والباب اتفتح وندي اول ماشافت المنظر ده صرخت
ندي بغضب: يخربيتكم
ندي قربت منهم وزقت مالك بعيد وقالت بغضب:انت متخلف يلهووووووووي دا انا شلت ذنوب قد كدا بسببكم
مالك بستغراب: مالك
ندي بصت لي هاجر وقالت بغضب: هو انتي متعرفيش ان ده حرام
هاجر: ها
ندي: نويتوا علي ايه.
مالك: هتجوز حاجه
ندي: تمام كدا ولا تكلمها وحتي تقف معاها لغايه لما تتقدم لـ اهلها
مالك بغصب: ليه كل ده
ندي بغضب: ده الي عندنا يااما مفيش جواز اتقيييي الله ياشيخ حرام بقا كتكوا القرف….
ندي مسكت ايد هاجر ومشيوا من قدامهم ومالك كان واقف مصدوم وبعدين مشي وراهم ودخلوا اوضة عشق
ندي وقفت وبصتلهم كلهم وقالت: عايزين حياتكم تتغير قربوا من ربنا
ندي بصت لي ادهم وقالت: عارفه ان الوضع صعب عليك وغريب بس عايزه اقولك مش مهم تكون انت اول شخص ف حياة حبيبتك المهم انك تخلي بالك من كويس وتعرف انها مظلومه
ادهم ابتسم حس ان ندي فاهمه شعوره
ندي بصت لي مالك وقالت:اما انت بقى يااستاذ ربنا بعتلك جوهره خلي بالك منها اقرب من ربنا اوووي وادعي ان ربنا يسامحك
مالك: ان شاء الله
ندي بصت لي عشق وقالت: سامحي انسي اه صعب بس هتقدري ياااما ناس حصلهم اسوء منك وبيحاولوا يقوموا ويقفوت انتى معاكي دلوقتي احن راجل ف العالم عيشي افرحي
عشق ابتسمتلها بحزن
ندي قالت بصوت عالي: المهم الفرح يتعمل للاتنين وانتم متقربوش منهم انتم الاتنين
مالك بسخريه: طب كفي نفسك
ندي بصدمه: نعم
حازم قرب منها وقال: احم وانا مش ليا نصيحه
ندي بتوتر: احم انهارده الجمعه ومروحتش لي بابا ف طلبك مرفوض….
ندي مشيت نحيه الباب وحازم قال: استني بس
ندي وهي خارجه اتخبطت ف احلام…
ندي:احم سوري
احلام بصت علي ادهم وعشق
مالك بهمس: اوبااااااااا البومه وصلت
ادهم بسخريه: وهتيجي تنكد علي اميييييييييييي
احلام بغضب: ادهم……
★★★★★
تفتكروا الفرح هيتم بسلام ولا ؟!
ياترى ادهم ومالك هيتغيروا ولا؟!
ياترى ايه رد فعل أحلام؟!

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية اغتصاب غير حقيقي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *