روايات

رواية صائد النساء الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم منة محمد

رواية صائد النساء الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم منة محمد

رواية صائد النساء البارت الرابع والعشرون

رواية صائد النساء الجزء الرابع والعشرون

صائد النساء
صائد النساء

رواية صائد النساء الحلقة الرابعة والعشرون

كارمن بتبعد نظراته ليكشف كدبها : اي بيبي
نوح حست بيه وراها وايده ع كتافها ولفها ناحيته وركز عينه بعينها.. وحرك إيده ع بطنها:ابني يا كارمن ابني الي في بطنك
كارمن زقته بعيد عنها: مفيش بيبي اخرج والا هصرخ والم الكون عليك لو مخرجتش
نوح :انتي حامل انا عارف
كارمن :وايه الغريب في كدا انامكنتش معاك لوحدك
نوح صرخ فيها :متقوليش كدا
كارمن: هي دي الحقيقه وبعدين انا رجعت لـ ابهم ومش يمكن الطفل منه
نوح: قولتلك متتكلميش كدا انا عارفك انتي مش كدا ولا نوعك كدا
كارمن :امال نوعي ايه انا ست زي اي ست مش يمكن اكون خاينه ومش مخلصه فكر يانوح واحده ع ذمه راجل وراحت عملت علاقه مع راجل تاني ونسيت دينها واخلاقها ومبادئها الي اتربت عليها تخيل انت ممكن يطلع منها ايه وبعدين انت ناسي انا لسه ع ذمه الدكتور وممكن يلمسني في اي وقت ويبقي العيل منه
نوح: انا مش مصدقك

 

 

كارمن:ليه نسيت قابلتك اول مره فين وعملت ده عشان انتقم من امك واحسس ابهم بالغيره واثير اهتمامه لازم قبل ما اخوض معاك اشرحلك التفاصيل واقدملك تقرير انت كنت مجرد كوبري عشان انتقم من امك
نوح حط ايده ع ودانه :اسكتي يا كارمن اسكتي
كارمن :انت الي تسكت وتبطل تتصرف بجنون وان العيل ليك عايز تبدء حياه جديده عايز ده
وراحت بكل غضبها مسكت اللوحه وعملت نفس ما عمل فلقتها نصين في الكرسي وراحت دهست بوكيه الورد وطول ما هي بتهرسه بتصرخ فيه وتقوله ده الي انت عايزه
نوح واقف مكانه يبصلها وبس
كارمن: يعني مش هتمشي طيب انا هتصل بالبوليس واقولهم متحرش
نوح مسكها من كتافها:اقفي عندك حتي لو اتصلتي مش متحرك من هنا لحد ما تتكلمي معايا
كارمن :مفيش كلام يتقال اخرج
نوح كتفها لحضنه: كارمن اسمعيني ارجوكي
كارمن بتصرخ وتضربه علشان يسيبها.:سبنيييييي…سبنيييييي…
هاله كانت مراقباه ووصلت وشافته وهو بيترجاه ويتوسل ليها ولسه داخله لقت عربيه ابهم جايه نزل منها اول ما شافها بعصبيه
ابهم بعصبيه :هاله بتعملي ايه هنا
هاله لسه هترد ابهم سابها اول ما سمع كارمن بتصرخ ودخل شاف كارمن بتحاول تتحرر منه
ابهم هجم عليه شده بقوه :انت هنا ليه
نوح بثقه وتحدي :جاي اخد حبيبتي
ابهم جن جنونه وهجم ع نوح وضربه بوكس قوي وقع ع الكرسي: حبيبتك اياك تتجرء تناديها كدا
نوح :هتجرء لانها حبيبتي وهي بتحبني
ابهم راح يضربه ونوح شده من قميصه ونيمه ع الارض وطلع فوقيه وفضل يضربه فيه بكل غضبه
كارمن بتصرخ: نوح وقف الي بتعمله
ابهم قدر يشقلب نوح ونط فوقيه وسددله لكمات متتتاليه لحد ما نوح نزف من انفه وقام وسحبه معاه والاتنين وقفوا هيموته بعض
كارمن شافت كدا صرخت بعزم قوتها:خلاص كفايه و
ابهم: اياك تنادي مراتي بالاسم ده تاني سااامع
نوح بقوه :ليه مقدرش واظن انت دكتور ولازم تعرف هي حامل من امتي والطفل لمين وابوه مين
كارمن صرخت فيه:نوووح

 

 

نوح رفع جاجبه بإصرار : ايه انا غلط يا مدام
كارمن :لاء انت صح بس ده دكتور انت ايه حالا شرحت وحددت
نوح :اه انا مش دكتور ومش هعرف زيه بس انا واثق ومتأكد ان العيل ليا وبحبك
ابهم بتهديد:امشي قبل ما اسيح دمك
كارمن مسكته بخوف : خلاص دكتور ابهم
هدي الي نزلت وراحت تمسك ابهم :ابني هتعمل ايه
كارمن بتحذر مصحوب بغضب: نوح اياك تتكلم معايا تاني في الحب انا وانت عمرنا ما حبينا بعض ازاي تحب واحده من نفس عمرك ومش بنت بنوت قلت ده فاكر
نوح: ايوه قولته لاني كنت مقهور منك كدبت عليكي وكنت موجوع منك
كارمن زاد غضبها: اخرج اخرج ومش عايزه اتكلم وانتهي
نوح اتحول بغضب:لاء هتكلم لان الي بينا منتهاش لاني متاكد ان العيل ابني انا
هدي اتوسعت نظراتها بصدمه:اييييه!!!
ابهم بعنف: ده ابني انا سامع ده مش ابنك
كارمن :وانا بقولك العيل للدكتور ابهم هو جوزي الشرعي ومش عشيق ولا صائد للنساء
نوح صرخ فيها: يله تقدري تهنيني زي ما انتي عايزه استمري ع قد ما تقدري مبقتش اهتم ومصمم استردك واسترد ابني
ابهم بغضب:اخرج من بيتي والا هرميك في السجن
كارمن: امشي ارجع لـ امك الي دايما حاسس بعدم الحب لانها سابتك بس هي معاك دلوقت والي بينا انتهي بلاش تدمر حياتي زي ما عملت امك قلت العيل ليك فكرت في كلام الناس عني وعن العيل لو سمعوا كلامك
نوح :كارمن انـ
كارمن :انا والدكتور هنأسس عايله لو بتحبني بلاش تأذيني مره تانيه
نوح واقف بصصلها برئكشنات كلها قهر وغضب
كارمن :متطلبش مني اي حاجه لانك مش هختارك ارجع لـ امك
نوح لسه واقف مكانه متجاهل تهديداتها وصراخها عليه
كارمن :دكتور لو متحركش اطلبله البوليس
نوح شعلل قلبه غضب: مهما قولتي هواصل لـ اخر نفس فيا لاني بحبك ومش هسيبك وهعمل اي حاجه واستردك ولا حتي هيهمني اعتراض امي
هاله الي متحركتش من مكانها واقفه تتفرج من بعيد ونيران الغضب والكره مشعلله جواها كورت كف ايدها وركبت عربيتها وفضلت تضرب في الدركسيون وتصرخ وتصوت :ليه محدش حبني ليه الكل بيحب كارمن الكل بيتخانق عليها لانها حامل طب لو فقدت العيل محدش هيحبها واخدت موبيلها واتصلت بـ اسلام وطلبت منه انه يساعدها قصاد ربع مليون جنيه
…….قصص منه محمد كاتب…….https://www.facebook.com/قصص-منه-محمد-كاتب-110808814814076/
هدي بعصبيه وحده:ممكن اعرف حاجه حالا
ابهم بضيق:امي مش وقته
كارمن: اتفضلي قولي

 

 

ابهم لف وبصلها
كارمن :سيبها تسأل حقها طالما الامور وصلت لحد كدا عشان نقفل الكلام في الموضوع خالص
هدي :ابن مين ده
ابهم رد قبلها: ابني انا
هدي بانفعال : لما هو ابنك من ابهم ليه الشاب ده جاي بيقول انه ابنه هو
ابهم :هو شكله شارب
هدي بشك : انت متأكد انه شارب
ابهم اتكلم بقهر:امي ابوس ايدك ممكن متساليش السؤال ده تاني انا مش ههتم بواحد معتوه انا محتاج عايله تقف جنبي والطفل الي جاي حفيدك
هدي :تمام مش هتكلم بس ده لسه منتهاش لو نوح طلب العيل قدام كل الي في المستشفي هتعمل ايه ساعتها
ابهم :هتعامل مع الامر بشده
هدي :يابني هتبقي لبانه ع لسان العالم ويفضلوا يسالوا (بصت لكارمن بقرفه) ابهم لازم تتاكد العيل ده ابن مين بالتحليل اظن ده هيوضح ونرتاح
………..قصص منه محمد كاتب………https://www.facebook.com/قصص-منه-محمد-كاتب-110808814814076/
تاني يوم نوح رفع لوحه كارمن وعلقها ع الحيط تحت نظرات هاله الي بتراقب تحركاته من ع بعد بتهديد وعيد نوح نزل ركب الموتسكل ورحلها المستشفي لقاها داخله هي وابهم في اتجاه الاسانسير
ابهم لف بيبتسملها ولمحه كشر وراحله بغضب: جاي ليه ورانا
نوح: انا مش جيلك انا جاي لام ابني
ابهم داخل يضربه كارمن مسكته تمنعه : قلت لك اتجاهله ده مفهوش عقل لما يلاقي الامور مش ماشيه ع هواه يتجنن فسيبه مع جنونه هو لوحده هيزهق ويسلم لما يحس بالملل يله بينا
نوح مشي ونزل الجراش واتصل بتامر يجيله ضروري وفعلا وصله تامر
تامر: خير يا عذابي جايبني ليه كدا
نوح: اضربني
تامر رفع انفه :لفوق افندم
نوح حط ايده الاتنين في وسطه :اضربني
تامر ابتسم بسخريه:انت اتجننت انا لو ضربتك هتديني شلوط يطيرني
نوح بجديه:اضربني جامد لحد ما انزف
تامر ضرب كف بالتاني وسايبه وماشي
نوح سحبه من مقدمه قميصه وبتهديد:لو معملتش كدا هموتك انت من الضرب
تامر بعد ما ضرب نوح وخلاه وشه خريطه دخله المستشفي واخدوه ع غرفه الطوارئ والممرضه ندهت لكارمن تشوف الحاله وراحت كارمن وفتحت الستاره لقته قاعد وبينزف من انفه وشفايفه وخده
نوح بصلها لما وقفت مكانها :ممكن تعالجيني
كارمن :هبعتلك ممرضه تانيه
نوح :عايزك انتي ومش هسمح لواحده غيرك تعالجني
كارمن :متاكد انك عاوزني اعمل كده

 

 

نوح هزلها دماغه :ايوه
كارمن اغلقت عليهم الستاره بغل وراحت مسكت المقص وحطت قطنه وراحت اتكت بقسوه ع الجرح
نوح مسك ايدها لما اتالم وبعد ايدها وشدها عليه وهي بتحاول متبصش في عيونه لتضعف
كارمن اتوترت من قربه:ابعد لان ايدي تقيله ودورلك ع واحده تانيه ايدها خفيفه
نوح :بتحسي بدوخه وترجيع الصبح
كارمن قلبها حسته بيخرج من بين ضلوعها وجسمها ارتعش:سيب ايدي
نوح: بسمع اول الحمل بيتعرضوا للقئ في اول شهرين
كارمن نزلت دمعه لان إحساس الحب والحنان اللي عطاها له كان أكبر منها و سحبت ايدها من ايده :سبني امشي
نوح قام وقف ولف ايده حوالين بطنها :كارمن انا اكلت العلقه دي عشان تعالجيني ليه انتي قاسيه كدا
كارمن: لو عاوزني اعالجك سبني
نوح اتنهد وحرر ايده من ع وسطها وراح قعد مكانه وكارمن بدئت تعالجه بكل حنيه رفع عيونه وبصلها لقاها تايهه في تفاصيله وعيونها تاهت جوه عيونه ونزلت دمعه مسحتها بسرعه ورمت المقص خلصت
نوح مسكها :لاء لسه
ابهم فتح الستاره وشافهم وهما ماسكين ايدين بعض كارمن حررت ايدها منه بالعافيه
ابهم :روحي انتي شوفي مريض تاني وانا هشوف ده واريحه
نوح نبره كلها تحدي:هنشوف
كارمن :دكتور ابهم من فضلك
ابهم: روحي يا كارمن انا راجل عاقل مش هسيب حياتي الشخصيه تعارض شغلي
كارمن مشت بسرعه
وابهم راح لبس جونتي ومن فوق كتفه :انت مفكر افعالك هترجع كل حاجه تمام
نوح :وانت مفكر انك هتبقي سعيد وانت بتضحك ع نفسك وبتخدعها بالشكل ده
ابهم بصله نظره مميته ومد ايده مسك المقص لكن رجع مسك أعصابه قبل ما يشق بطنه رجع مسك الملقاط وسحب بيه قطنه غطسها في مطهر وبصله: روح بيتك كارمن اختارت خلاص
نوح رفع حاجب:اه اختارت بس مش انت والا مكنتش هتبقي بالطريقه دي ومش هتفضل وراها كدا زي ضلها انت دكتور ولاده وده مش قسمك وانت وراها لانك عارف هي بتحب مين وعارف العيل الي هتولده ابن مين واعمل حسابك انا مش هسمح لـ ام ابني انها تكون معاك
ابهم عيونه بتشع غضب اتكلم وجز ع سنانه يكتم غضبه:قولت لي اني اناني قبل كدا شوف انت بتعمل ايه مع كارمن ده تسميه ايه
نوح إبتسم إبتسامة سخريه ولعت ابهم منه
ابهم كان بصصلو بحقد وقهر وغضب وخلع الجوانتي بعصبيه ورماه وبصله لحد امتي هتستمر في أذيتها
وسابه وخرج ونوح طلعلها برا في ساحه المستشفي شافها وراح عليها وهي كمان قربت عليه
كارمن شايف الناس الي قدامك قد ايه
نوح بعدم فهم :مالهم
كارمن :يكفوك عشان تصرخ وتفضحني
نوح كاتم غضبه منها: انتي بتقولي ايه
كارمن :مش عايز تقول للناس اني ع علاقه غراميه بحضرتك
نوح طحن سنانه:بطلي غباء
كارمن: لو عايز تعرف الناس ان العيل من راجل تاني واني خونت جوزي وان انا واحده حقيره قذره ولا بتخاف ربنا ولا عملت حساب لاي دين العدد ده كفايه لو مش كفايه هجبلك ناس تانيه

 

 

نوح مسك ايدها:كارمن انا يستحيل اعمل كدا
كارمن شدت ايدها: اعمل الي تعمله ناديني حبيبتي او صمم ان العيل ابنك يله هات ميكرفون وقولها
نوح اتعصب ومسك إيدها بقوه :وطي صوتك
كارمن: اخرج من حياتي بقي اخرج
نوح: ازاي تطلبي مني اموت
كارمن : ياريت لاني مش عايزه اشوفك تاني
وسابته ومشت وسندت ع الحيط تعيط لحد ما انقطع نفسها وشافها ابهم من بعيد واتقهر
……..قصص منه محمد كاتب…….
ابهم دخل مكتبه وقعد بهم كبير بعد الحب الي شافه منها ناحيه نوح لقاها داخله عليه اتنهد بضيق ولف وشه بعيد عنها بخنقه: جايه ليه تاني هنا
هاله سندت كفوف ايدها ع سطح المكتب: انا هنا عشان اباركلك نوح قالي كارمن حامل استني المفروض أأجل المباركه دلوقت لازم استني بعد الولاده بما ان لسه محدش عارف لمين العيل ده
ابهم بعصبيه عليها:ده ابني انا
هاله :وليه متاكد اوي كدا انت دكتور ولاده واظن خبير في المواضيع دي لو ولدت واتضح ان العيل لراجل تاني ده هيكون مهين ليك جدا
ابهم بنفاذ صبر:امشي من هنا ياهاله وانت وهو قوله الي تقولوه ميهمنيش لاني مش هخسر كارمن تاني
هاله: انا هنا لاني مش عايز اخسر ابني
ابهم وقف في وشها:ده يخصك مش يخصني
هاله :لاء يخصك ونص لاني مش عايزه نوح يرجع لكارمن وانت مش عايزها ترجعله ليه منتقش مع بعض
ابهم: هتعملي ايه
هاله بخبث: هقولك
…………..قصص منه محمد كاتب…….
كارمن قربت عليها ممرضه وقالت لها فيه واحده عاوزها تحت ضروري كارمن نزلت وراحت لقتها أمنه بتفتح باب العربيه ونزلتلها كارمن طارت عليها وسلمت: جدتي
امنه ضحكت وسلمت عليها وضمتها :عامله ايه يا كارمن
كارمن : الحمد لله بخير
امنه :انتي مشغوله محتاجه اتكلم معاكي
كارمن: انا تحت امرك
امنه :طيب لو فيه مكان نتقدر نتكلم فيا يله بينا
كارمن ركبت معاها وطلعوا ع بيت رغده وشويه جات لها بفنجان قهوه: اتفضلي
آمه: متشكره يا بنتي بقالنا يما متكلمناش
كارمن ببتسامه: عامله ايه دلوقت
أمنه اتنهدت: جسمانيه بخير عاطفيا بقي زي الزفت
كارمن: لو حضرتك هنا عشان نتكلم عن نوح مفيش بيني وبينه اي علاقه
آمنه: هو زعلك جامد اوي كدا
كارمن: لاء بس انا ست متجوزه
آمنه اتنهدت بصوت عالي:نوح قالي
كارمن :قالك ايه كمان
آمنه :ده بس الي قاله عشان كدا انا قلقانه عشان كدا حبيت اشوفك (ضغطت ع ايدها)كارمن انا عارفه انك عايزه تعملي الشئ الصح بس برضو انا انانيه لاني بحب حفيدي لدرجه اوقات بنسي الاخلاق وبصلي كل يوم عشان تكونوا مع بعض
كارمن دمعت :انا بجد اسفه ان الامور وصلت للحد ده ارجوكي سامحيني
آمنه فردت دراعتها: تعالي هنا حبيبتي

 

 

كارمن دخلت جوه حضنها وعيطت ع صدرها وآمنه مسحت ع شعرها برفق
امنه خرجتها من حضنها بهدوء: كارمن انا فاهمه ان الطريق الغلط مش بيوصل للسعاده بس انا شايفه حالتك وحاله نوح وقلقانه عليكم يمكن مترجعيش لنوح بس هفضل احبك واهتم بيكي وابقي تعالي زوريني لما تجيلك الفرصه
كارمن :حاضر
آمنه :تعالي لحضني
رغده الي داخله وماسكه قرطاس: جبتلك اعشاب تمنع الترجيع الصبح
امنه رفعت عيونها وبصتلها بصدمه : انتي حامل يا كارمن
كارمن حطت إيدها ع بطنها: ايوه
آمنه: ونوح عارف
كارمن نزلت دموعها غصب: وهو ماله ده ابني انا
آمنه قامت ومسكت ايدها بحنيه: تمام فهمت اشوفك ع خير
كارمن ضمتها اوي: مع السلامه
……….قصص منه محمد……..
هاله: نوح شوف كدا صور الشقق في امريكا وساعدني واختار معايا
نوح :مش هسافر خلاص
هاله :ليه
نوح: فيه حاجه هنا ولازم اهتم بيها
هاله :هي ايه؟؟!!
نوح :كارمن حامل
هاله ولعت النار في جوفها قهر: واذا انت مالك بيها
نوح :مقدرش اسيب ابني وامه واسافر
هاله: نوح انت عرفت منين انه ابنك كارمن مش سنجل دي متجوزه
نوح :بس انا متاكد ان ده ابني انا
هاله اتكلمت بغل:ولو مطلعش ابنك ومتنساش انا اخدت جوزها قبل كدا وانت الوحيد الي فضلي ويمكن بتستخدم العيل عشان تسرقك مني
نوح بنفعال: كارمن مش كدا مش كدا
هاله بحرقه: هي خدعتك قبل كدا وممكن تخدع تاني عادي
نوح بضيق:ولو كدا هسيبها تخدعني
هاله إنقهرت من أسلوبه وحبه ليها ومدت صوبعها قدامه بتهديد:نوح متخلنيش امد ايدي عليك
نوح :انا متأكد ان الوقت الي كنت معاها والدكتور مقربش منها
هاله بعصبيه :ليه اظن انت اشتغلت وقابلت ستات متجوزه وعادي بتنام مع الرجاله

 

 

نوح صرخ فيها :كارمن مش كدا فاهمه دي غير الستات الي قبلتهم مش متاحه لـ اي راجل زي ناس
هاله ثارت براكينها لطشته بالقلم: بطل تشوفها ملاك وتحقر مني وتمجدها وانا مستحيل اسمحلك ترجعهالها
نوح لف وشه وبصلها
هاله بعصبيه وصريخ :هي عايزه تاخدك مني عايزاني ابقي لوحدي ولو رجعت ليها مش هتشوفني تاني يانوح
نوح: امي انا بحبك بس عمري ما فكرت ابدا انك هتأذيني بالشكل ده لما تخالينه اختار
ولف عطاها ضهره وهو ماشي رايح للموتسكل
هاله بحده قويه:هي مش بتحبك
نوح نزل راسه وعطاها ضهره:اسكتي يا امي اسكتي انتي عمرك ما ادتيني الحب ابدا متخدهوش مني كمان
هاله: بعترف اني غلطت لما سبتك بس انا هنا اهوه وبصلح الغلط هنسافر امريكا ونبدء حياه جديده مع بعض
نوح: لو عايزه تصلحي الغلط خليكي معايا ومع الست الي بحبها ممكن تعملي ده
هاله : نفرض ان كارمن بتحبك قولي هتختار مين وخصا فيه طفل بقي في النص وبقولك اي ام هتختار حياه افضل لـ ابنها قولتلي اني اتخليت عنك سألتني ليه عملت كدا قلت لو فضلت مع ابوك هتعيش حياه احسن وتقريبا كارمن مش بتحبك ومش هتختارك ابدا لو كانت عايزاك كانت اطلقت من اليوم الي جات تعيش معاك هنا هي عارفه ان ابهم نفسه في حته عيل واخدتك كوبري تحمل منك كل حاجه لعبه يمكن متصدقنيش النهارده بس انا بفوقك من الغيبوبه لاني بحبك وبحاول احميك
بخت سمها ومشت وبصتله من طرف عينها واختفت من قدامه وسابته غرقان في كلامها الي نجحت تشوشه بيه نوح كان بيتنفس بضيقه وخنقه بسرعه جري دخل للمطبخ وشرب ميه دمعت عيونه وغسل وشه بميه بارده..
…….قصصص منه محمد كاتب……
سنيه بتجري زي العبيطه: نوح هنا جه
آمنه هاتي الشطه بسرعه بسرعه
نوح دخل مفزوع: جدتي مالك انتي بخير
آمنه مثلت انها مش قادره تتكلم
سنيه: حلقها ملتهب وطلبت مني اتصل اجيبك تعملها ينسون
نوح :عايزاني اعملها ينسون
سنيه بضحكه:ايوه
آمنه اتكت ع اسنانها بغيظ: مش قادره تفكري في كدبه احسن من دي
سنيه ضحكت بعباطه وهمستلها: مش بقدر قدام حلاوته اكدب عليه
نوح بتعجب: هو فيه ايه؟!
آمنه: طالما فضحتنا بوكستها معرفش لو كان المفروض اقولك ومش عارفه هي فكره كويسه ولو مقولتلكش هبقي قلقانه عليك ولو قلت هبقي برضو قلقانه عليك ولو مقولتش مش هبقي مرتاحه ولو قولت
سنيه ببلاهه:امنه هانم راحت زارت كارمن النهارده وعرفت انها حامل
امنه :روحي منك لله خلاص خلصتي
سنيه ببتسامه واسعه: ايوه
امنه أخدت الخداديه ورمتها عليها:انتي مطروده
سنيه قامت وضربت الارض برجليها بغيظ ومشت تبرطم
نوح :انتي شاكه ان العيل ليا
أمنه: مقدرش اقول ده بس احنا محتاجين نشوف الحقايق نوح انا فهمت منها انك عملت معاها علاقه مش مجرد ماسكه ايد وابتسامه

 

 

نوح :ايوه عملنا علاقه بس هي كانت سكرانه وانا الي بدئت بده والعيل ليا
امنه :بس كارمن بتنفي ده
نوح: لانها بتكدب
امنه :طيب ازاي نتأكد انك ابوه
نوح :هي عشان مقهوره مني بتنكر وبتعمل كل ده وانا واثق انها مقربتش لجوزها
آمنه: انت عارف عملت ايه يانوح انت زانيت والطفل هو الي هيدفع الثمن
نوح بصوت نادم: عارف بس انا عايزها ومستعد اصلح غلطتي في حقها
آمنه: وتفتكر ان ربنا هيباركلك في حياه بدئت بالغلط هتفضل تعاني
نوح :عارف اني غلطت وشلت ذنوب كبيره بس صدقيني هحاول استقيم واصلح ع قد ما اقدر
آمنه: اتمني لان الكل بيتعذب
…….قصص منه محمد كاتب……
نوح بعد ما ساب آمنه راح مكانه المفضل بير مسعود ووقف قدام البحر يشكي له همومه الي بقت حمل تقيل ع كتافه بحمل الجبال لقاه حد جه من وراه ولبسه كيس اسود في دماغه وسحبه لمكان مقطوع ونزله وربطوله ايده من الخلف ورموه ع الارض راكع وبعدين خلعه الكيس من ع دماغه نوح لقاه راجل جته وضخم قدامه
نوح :مين انتم
البلطجي : انا الي بكره الرجاله الي بتعمل علاقه مع ست متجوزه(رفع رجله وضربه في وشه)
الرجاله عدلت نوح تاني الي فتل الدم من بؤه
نوح بنظره كلها حقد:لو مش جبان فك ايدي وخلينا نتواجهه بدل ما تربطني
البلطجي قعد قدامه ع ركبه ونص وشده من التي شرت: انتبه لكلامك انت مش كازانوفا ياروح امك ازاي تتجرء تطارد ست متجوزه بس انا بقي عندي هوايا اشوف وسخ زيك بينزف لحد الموت

 

 

ورفع ايده ضربه بالبونيه بقسوه ورجعه تاني بونيه اشد والرجاله الي معاه نزلت ضرب وسحق بالرجول في جسم نوح
البلطجي شده :قوم يا روح ابوك واياك تطارد مرات راجل تاني والا هضربك بالنار وحدفه بقسوه علارض وتف عليه ورفسه ونوح فضل يكح جامد وسابوه ومشيوا من المكان ونوح حاول يقوم بس الضرب شديد و مره واحده اغمي عليه

يتبع…

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *