روايات

رواية حب غير مشروط الفصل الحادي والخمسون 51 بقلم لولا

رواية حب غير مشروط الفصل الحادي والخمسون 51 بقلم لولا

رواية حب غير مشروط البارت الحادي والخمسون

رواية حب غير مشروط الجزء الحادي والخمسون

حب غير مشروط
حب غير مشروط

رواية حب غير مشروط الحلقة الحادية والخمسون

كمال بضحك لا متقلقش عايشين واقربلك من الوريد انا بس حبيت اشمت فيك لما تعرف ان الاولي جيسي اللي اخوك اعتدي عليها والتانيه شهد اللي حاتم اعتدي عليها ونفس عين سليم هما الاتنين
كلهم اتصدموا بشده وسكتوا بيحاولو يستوعبوا
جيسي شهقت بصدمه واكملت بعصبيه ودموع انت بتقول اييه انت اتجننت
ادم اتصدم بشده وكان هيقع من الصدمه والذهول حس بلغبطه وانه مش فاهم اي حاجه ووجع شديد اوي في قلبه ودموعه نزلت بانكسار ومالك سنده بخوف واكمل بقلق ادم اهدي انت هتصدقه ده كداب
منه بعصبيه ودموع انت ايه التخريف اللي انت بتقوله ده جيسي اختي انا وشهد احنا معرفنهاش غير من حاتم
حاتم بلع ريقه بتوتر واكمل بصدمه انت كداب علشان انت مكنتش تعرف شهد اصلا ولما شوفتها بردو كنت متعرفهاش وقولت مين دي منه اللي قالتلك مراته
ادم ومالك سنده اكمل بعياط ووجع ارجوك متقولش ان دي الحقيقه اكيد لا قولي اختي فين ولو عايز ايه انا هديلك بردو عادي بس متضحكش عليا لمجرد انك عايز تكسرني وهز راسه ب لا واكمل مش هقدر استحمل حاجه زي كده
كمال بشماته يمكن مش هتصدقوا بس والله العظيم تلاته جيسي وشهد اخواتك
ادم قلبه وجعه اكتر واختل توازنه ووقف بلعافيه ودموعه نزلت بوجع
جيسي بعياط انت بتقول ايه ازاي ده
منه بعصبيه ودموع انت كداب فعلا لو ده صح قول حصل كده ازاي
كمال بضحك هقولكم عادي اللي حصل
فلااااااش بااااااك
كمال كان قاعد بيبكي بوجع في البار وفونه رن
الممرضه الو يا كمال بيه
كمال بحده ودموع خير عايزه ايه
الممرضه ساره هانم ولدت تؤام والحمدلله كويسين بس مفيش حد من اهلهم هنا اعمل ايه
كمال بخوف اوعي تديهم لحد ثواني انا هجيلك
الممرضه حاضر يا بيه
وبعد شويه في المستشفي
كمال بحده فينهم
الممرضه اهم يا باشا
كمال بحده بصي انتي ارميهم في اي ملجئ دار ايتام او في الزباله وكانهم مجوش والا قسما عظما هقتلك ومش هيفرقلي عادي وخرج مسدسه
الممرضه بخوف انت بتهددني انا مبتهددش وبعدين حتي لو اهلهم بيموتوا بس اكيد ليهم حد
كمال بعصبيه ودموع متقوليش بيموتوا هو بس اللي هيموت وعلي فكره انا اللي قتلته فبلاش انا احسنلك
الممرضه بدموع يابيه الله يخليك دول ملهمش ذمب بص ملايكه ازاي طب طلما انت واضح بتعز امهم ليه عايز تموتهم
كمال بعصبيه ميخصكيش يا روح امك انتي تنفذي وبس. انا مفهم الدنيا كلها انها طفله واحده تيجي انتي عايزه تقوليلهم اتنين وعايشين لا طبعا
الممرضه طب انا ممكن اعرض عليك اتفاق وهيريحك
كمال بتنيهده اخلصي
الممرضه انا اختي مش بتخلف هديها البنتين وتسجلهم باسم جوزها وكانهم اهلهم ماتوا وملهمش حد وهي هتفرح اوي وهتسجلهم باسم جوزها ولو اهلهم ماتوا السر هيموت معاهم وكده تبقي بعدتهم عن حياتك وحياتهم نهائي وللابد وبردو مشلتش ذمب اطفال ملايكه زي دي لما تموت بس اكيد حد هيسال علي الطفله
كمال بتنيهده لا متشتغليش بالك انا قولت للدكتور يديهم طفله ميته لما يجوا يسالوا وتنهد واكمل عموما تمام اديهم لاختك بس قسما عظما هتفتحي بوقك هيكون اخر يوم في عمرك
الممرضه بخوف لا متقلقش يا باشا
وجيسي عيطت
كمال بص عليها كانت قمر اوي وملاك وملامحها وهي صغيره تشبه ساره بنسبه بسيطه فاكمل هي البنت دي بتعيط ليه
الممرضه تلاقيها عايزه ترضع يا بيه بس التانيه نايمه لسه
كمال هما تؤام غير متطابق ?
الممرضه اه يا بيه بس طبعا اخوات والدم عمره مايبقي مياه هيبقي فيهم من بعض شويه
كمال شاور علي جيسي واكمل بابتسامه بس دي مختلفه شويه عن دي
الممرضه بابتسامه اه دي فيها حبه من الهانم
كمال شال جيسي واكمل انا هاخد انا دي وهكتبها باسمي وانتي خدي دي وسموها زي ماتسموها
الممرضه بصدمه حضرتك هتاخدها ازاي يعني وفي البيت ?
كمال بحده وانتي مال اهلك انا هقول اللي هقوله بس هخبي ده علي الكل وهقول بنتي
الممرضه بستغراب طب فرقت ايه دي من دي ده وانت كنت عايز تموتهم اصلا
كمال بابتسامه حاسسها هتتطلع ساره وهتعوضني عن شكلها ويااه لو جات عنيها عسلي زيها
الممرضه بستغراب عموما براحتك يا بيه اللي انت شايفه اعملوا
كمال اتصلي باختك كلميها قدامي
الممرضه بقلق حاضر
سميه الو
الممرضه بقولك يا سميه ركزي معايا
سميه قولي يا حبيبتي
الممرضه في حته بنت زي السكر اهلها بيحتضروا وملهاش حد والمستشفي عايزه تديها للملجئ قولت اجبهاالك ياختي وكانها بنتك بدل مانتي مش بتخلفي
سميه بفرح هاتيها طبعا بس لو اهلها ماتوا غير كده لا ده احمد هيفرح اوي هو كان نفسه يتبني طفله بس احنا علي قد الحال انتي عارفه وانا والله هدلعها
الممرضه تخلي بالك منها دي بنت سليم الشافعي يعني مش وش بهدله
سميه بصدمه هو سليم الشافعي مات
الممرضه يعتبر بيموت المهم كلام الناس الكبيره ده ملناش علاقه بيه ها اجبلك البت ولا ايه
سميه بفرح هاتيها طبعا
الممرضه سلام
كمال بابتسامه تمام هاخد انا دي وهسميها جيسي هتبقي جيسي كمال الشريف وانتي دي وديها لاختك وزي ماتسميها ومش عايز اشوف وشك تاني ولا اسمع حكاويكي وخدي بالك لو فكرتي تفتحي بوقك هتخسري كتير
الممرضه بخوف حاضر يا فندم
كمال بحده ساره تفوق عرفيني
الممرضه بصدمه تفوق ايه يا بيه دي
كمال بمقاطعه وعصبيه متقوليش كده يا حيوانه هي هتفوق بس ابقي عرفيني او حد من رجالتي يقولي. مشوفش وشك تاني
الممرضه حاضر يا بيه
في الفيلا دخل كمال وهو شايل جيسي
نوال بستغراب مين دي يا كمال
كمال نفخ بضيق واكمل بنتي
نوال بصدمه ودموع بنتك ازاي يعني هو انت متجوز عليا
كمال بحده لا بس بعتبرها بنتي
نوال بصتلها واكملت بخوف دي لسه مولوده جبتها منين يا كمال
كمال بحده ميخصكيش انا لقيتها وسجلتها باسمي وانا جاي وهتبقي بنتي وحسك عينك تفرقي بينها وبين منه
منه فضلت تعيط فشالتها نوال واكملت بدموع ازاي يعني انت عايز الناس تقول عليا ايه حملت تاني امتي
كمال بحده كده كده فرق بينهم 7 شهور بس لان منه بنت سابعه فا كانك حملتي تاني بعد منه علطول وخلفتي في السابع بردو وهيبقي فرق بينهم 8 شهور بلكتير لو حملتي في جيسي بعد منة بشهر هيبقي منه عندها شهر وانتي حامل وتولدي في السايع بقي فرق 8 شهور ومش مهم كده كده انتي مش بتخرجي من البيت ومفيش حد عايش من اهلك ولو علي حسن فمسافر بقاله سنتين وبيكلمني كل فين وفين هتتصدق بس لو لاحظت فرق بينهم هتزعلي يا نوال
نوال بدموع وخوف لالا مش هفرق بينهم ونزلت منه وحطتلها لعب تلعب وشالت جيسي من كمال واكملت بدموع وحب بسم الله مشاء الله قمر ربنا يحرسك يا بنتي وباست خدها وقعدت ترضعها
وكمال دخل مكتبه
بعد يومين
نوال بحده لا منتا لازم تفهمني انا بنت خالتك وبتعاملني كده لو كنت غريبه كنت هتعمل ايه
كمال بعصبيه انتي صوتك ميعلاش واطلعي برا انا مش ناقص وش بنت خالتي او غيره انا مبحبكيش وانتي عارفه وقبلتي بكده
نوال بدموع اشمعنا بتعامل جيسي احسن من منه بنت سليم وساره مش كده
كمال بعصبيه كانت بقي دلوقتي دي بنتي انا مش بنت سليم انتي فاهمه وكلمه تاني يا نوال هطلقك وارميكي
نوال بصتله بوجع واكملت انا مش مستحمله غير علشان منه بس كرهتك يا كمال وطلعت
ولما مر 4 سنين كانت منه 4 ونص يعتبر وهجيسي 4 وملامحها اختلفت تماما عن الاول وبقيت شبه سليم بنسبه بسيطه ونفس العيون فكمال كرها ومبقاش يحب يشوفها وندم انه خدها من الاول
جيسي بمرح بابي انت جبتلي حاجات حلوه زي منة
كمال ببرود لا جبت لمنة بس
نوال بصدمه وليه يا كمال جيسي لا ليه
كمال بحده اهو اللي حصل نسيت وبص علي الشاشه ومهتمش ب الطفله اللي بكت بصمت
منه بحب متعيطيش كلي معايا يا جوجو وباست خدها
جيسي حضنتها واكملت بدموع هو ليه بيحبك انتي اكتر يا منة
نوال بدموع لالا يا قلبي بابا بيحبكم زي بعض طبعا روحي كلي الحلويات مع اختك فوق وباست خدها
وطلعوا
نوال بعصبيه ودموع اسمع بقي انا عشت عمري كله مش بكسرلك كلمه ربيها يا نوال ربيتها متفرقيش بينهم مفرقتش بس متجيش انت تبوظلي نفسيه البت هي مش ذمبها انها طلعت لابوها وانت جايبها علي اساس تفكرك بامها واكملت بدموع ووجع بس جيسي ملهاش دعوه ساره صاحبتي ومش هرمي بنتها وهشيلها في عيني وزيها زي منة عندي ليوم ما اموت وخايفه عليها بعد كده لما يومي يجي واموت ..خايفه منك يمكن تخليها تشتغل في البارات
كمال ضربها بلقلم واكمل بعصبيه انتي تخرسي خالص ومسمعش صوتك وزي منا اقول تنفذي و اه بكرها علشان خدت حتي لون عنيه ومخدتش من ساره نهائي حتي انتي بكرهك علشان قولتلك خدي برشام ووقفتيه من ورايا وجبتي منه بس علي الاقل منة بنتي اانااا اكيد مش زي بنت الكلب دي انا لولا شالت اسمي كنت رميتها
نوال بعصبيه ودموع انا جبت منة ليه معلشان بحبك بس انت راجل ناقص وخساره فيك الحب حرام عليك يا شيخ انت ايه مش بتحس دي طفله ومنة طفله متفرقش بينهم جيسي ملهاش اي ذمب ولا ضربتك علي ايديك علشان تاخدها ده انا عارفه انك جايبها علشان بتحب صاحبتي وساكته وراضيه وحاطه في بوقي اقدم جزمه وبقول يابت عدي ايامك يابت ابن خالتك يابت مانتي بتحبيه يابت علشان بناتك بس لا انت ذودتها اوي ده البنت ملهاش حد غيرنا وامها صاحبتي مهما كنت انت وحش وبتحبها.. ساره عمرها ما اذتني وكانت جدعه معايا وعارفه انها مش شيفاك. وبتحب سليم بس دي بنت غلبانه متعرفش انك قتلت اهلها و حتي اخوها الكبير مات واتعصبت واكملت انا مش عايزه اعيش معاك طلقني وانا هاخد بناتي وامشي يا شيخ ابو الحب لو هيهين ويذل كرامه الواحده انت مريض
كمال مسكها من شعرها واكمل بعصبيه بصي ياروح امك بقي انا سايبك هنا لحاجتين ملهمش تالت الاولي مزاجي واهو يبقي الحاجه الوحيده اللي حلال التانيه امي تعبانه ولو طلقتك هتموت فيها انما انسي انك تكوني حاجه تاني نهائي انا مش بحب ولا هحب قد ساره ورماها في الارض واكمل خدي بالك زي ماعملتها في سليم اعملها كتير حذري مني
البنات سمعوا الصوت نزلوا جري خايفين
منه في اي يا مامي
نوال بدموع مفيش يا قلبي مامي وقعت بس من غير قصد وخدتهم في حضنها
جيسي بدموع انتي كويسه يا مامي
نوال باستها واكلمت اه يا قلب مامي كويسه
كمال بصلها بقرف ودخل مكتبه
وبعد سنتين كمان منه بقيت 6 وامها اتوفت وكمال كان قاعد واخدها في حضنه وهي بتعيط
منه بعياط انا عايزه مامي مليش دعوه هاتهالي راحت فين
كمال بحزن يا حبيبتي اهدي كفاياكي بقي متوجعيش قلبي عليكي
جيسي راحت حضنته وفضلت تعيط واكملت بابي ارجوك رجعلنا مامي انا عايزاها
كمال زقها واكمل بحده مش شيفاني شايل اختك ايه هتيجي فين في حضني
جيسي حست بوجع والدموع اتجمعت في عنيها ونزلت بانكسار وراحت قعدت قدام صورتها مع نوال وفضلت تعيط وتحضن الصوره واكملت بدموع بابي بردو مش بيحبني وانتي بس بتحبيني ومشيتي وبقيت لوحدي
كمال كان سامعها ودخل حاتم اللي كان 8 سنين واكمل بدموع جيسي متعيطيش
جيسي حضنته واكملت. بعياط انا زعلانه اوي يا حاتم وعايزه مامي
حاتم بدموع اهدي ورايح يهاديها شاف منه بتعيط اوي فراح عندها وساب جيسي وفضل يهاديها
جيسي بصتله بوجع ودموع ولقيت نفسها لوحدها واكملت لنوال انا بحب العب مع حاتم بس حتي هو بيحب يلعب مع منة اكتر وفضلت تعيط
كمال كان سامعها وبصلها بسخريه واكمل في سره مش كفايه مديكي اسمي ومعيشك معايا كأن ابوكي عايش وانتي اصلا ملكيش حد بلاش قرف بقي مكنتش ناقصك الصراحه بس انا اللي استاهل ونزل
وبعد سنين احمد وسميه اللي ربوا شهد توفوا واداها لاخوه مجدي تعيش معاه ومجدي ده كان الراجل اللي قتل سليم وساره فقال لكمال
كمال خليها يا مجدي انا هعملها ايه هو انا ناقص بلاوي
مجدي بضحك البنت لسه صغيره بس ملبن وقمر انا هخليها واشغلها معايا يمكن نطلع بمصلحه منها بعدين بدل قعدتها
كمال بضحك متغلاش عليك بس خليها معاك ولو عوزتها هبقي اقولك عليها
مجدي بصلها بخبث واكمل تمام يا باشا
وطبعا شغلها عنده وكان بيديها مناديل تسرح بيها وبيضربها ويهنها
من كان يوم في الفتره الحاليه
كمال الامانه اللي عندك عايز استلمها دلوقتي
مجدي بضحك كان زمان يا باشا
كمال لعصبيه كان زمان ازاي هو انا مش قايلك خليها معاك
مجدي بضحك انا مالي اشيل مصايبك ليه لقيت ليها بيعه حلوه بعتها
كمال بعصبيه ااه يا كلب يا زباله ده انا هوديك في ستين داهيه ادتها لمين اخلص
مجدي بضحك هو انت متعرفش ده حاتم بيه جالي بس طبعا ميعرفنيش بس انا اعرفه هو مين ميعرفش عيله الشريف يعني فعجبته ودخلت مزاجه واداني فلوس مقابلها تعيشني ملك واتجوزها وقعت واقفه شهد بنت الايه
كمال بصدمه نعمم واتعصب واكمل غور هكلمك بعدين غور واكمل بخبث في سره والله ووقعت يا ابن سليم شهد هي كمان اختك دي احلوت اوي
باااااااك
كمال بضحك ها ايه رايك ده حتي لما الممرضه ماتت قالت لبنتها نوران الحقيقه كلها وحاولت توصلك و تقولك علشان امها ترتاح في تربتها وانا عرفت خطفتها عندي هنا في المخزن بقالي 3 شهور
كلهم اتصدموا بشده وادم كان مصدوم وموجوع اوي وبيفتكر كلام اخواته
جيسي بعياط انا مش عارفه اعمل ايه يا دكتور انا حياتي ادمرت
ادم قعد جمبها ومسح دموعها واكمل بحزن هجيبلك حقك وحياه دموعك دي يا جيسي متعيطيش حقك عليا انا
وبعد لما مالك جيه معاه جيسي فضلت تزعق بعصبيه وتقوله جيت ليه فادم راح ناحيتها واكمل بخوف بس بس اهدي انا يا حبيبتي حقك عليا انا .. انا اللي جبته ممكن تهدي وفضل يطبطب عليها ويهديها لغايه ماهديت خالص واكملت بدموع ليه يا ادم ليه جبته انا مش قادره اشوف وشه مش قادره
ادم باس جبينها واكمل بحزن اهدي اهدي متخافيش انا معاكي ومش هسيبك انا هنا تبعك انتي واخوكي انتي وهنسي خالص انه اخويا
بعد شويه في نفس اليوم
جيسي بابتسامه شكرا لوقفتك جمبي يا ادم
ادم باس جبينها واكمل انتي مرات اخويا يعني اختي ووالله ضربته وعدمته العافيه بس هو حلف مكنش في وعيه
جيسي بدموع ووجع انا تعبانه اوي هو ممكن احضنك واعيط
ادم مسح دموعها واكمل بوجع يا حبيبتيي وحضنها وهي فضلت تعيط وتنهار
في فيلا امريكا
شاف شهد متجهه لجوه فاكمل شهد
شهد بصتله نعم يا ادم
ادم بتنهيده تعالي
شهد راحت وقفت قدامه واكلمت بدموع وصوت موجوع نعم
ادم بحزن كلام حاتم وجعك صح
شهد بصت للارض واكملت بدموع هو مش لو كان ابويا عايش كان قتله او كله بسنانه علي اللي علموا فيا زي ماهو بيقول انما ابويا سابني للدنيا لوحدي وده اللي شجع حاتم انه يجي عليا ويظلمني ويعتدي عليا وعلي شرفي كان هيفضل طول الوقت حنين معايا زي حاتم مع ملك انما انا مليش حتي ابن عم او ابن خال او ابن عمه او ابن حاله او حتي. اخ يقف لحاتم انا مقطوعه من شجره وعيطت واكملت صعبان عليا نفسي اوي انه كسرني لانه عارف اني ماليش حد
بااااااك
ادم بعصبيه ودموع اقسم بااللله كله هيتحااااسب يا ولاد الكلب ورفع مسدسه ضرب كمال في رجله فصرخ بوجع
كمال بوجع وعصبيه ااااه يا حيوااان
حاتم بخوف انت اتجننت يا ادم في ايه اهدي
منه بعياط وخوف انت هببت ايه يا ادم بطل جناااان واهدددي
مالك كان مصدوم هو وجيسي من اللي حصل
وجيسي فضلت تعيط بصمت ومالك مسندها
ادم بعصبيه اناااا مش عااايز اسمع صوت كلب فيكم وانت بص لحاتم واكمل هنسي خاالص انك ساعدتني وشرف اختي اللي خدته هدفعك عليه تمنه كويس اوي وضربه بلبوكس بقوه وقعه علي الارض ورفع مسدسه
حاتم بخوف انت هتعمل ايه انت اتجننت هو انت مصدقه يا ادم بعدين انا تعمل فيا كده
منه راحت وقفت قدامه واكملت بعياط وعصبيه بس يااا ادم انت اتجننت حاااتم لا وانت مش قتال قتله و اختككك حامل وخلفت بنت انت جاي تعمل ايه وبعد ايه
ادم بعصبيه ودموع غووووري من وشي مش عايز اسمع صوت حد فيكم وبعدها بعيد وشال مسدسه في جيبه ووقف حاتم وضربه بلبوكس واكمل بدموع بقي اختي انااااا يا ابن الكلب اللي تعتدي عليهاااا وتحبسها في بيتك وتضربهااااا وضربه في بطنه بقوه فصرخ بوجع
جيسي بعياط وخوف مالك قوله يسيبه يا مالك ارجوك حاتم اتغيرر وبيحب شهد
مالك راح بيشده من علي حاتم مش عارف يبعده واكمل بعصبيه يااا ادم متتجننش حاتم ساااعدك واتغير انت بتعمل ايييه
ادم بعصبيه رمي ايديه بعيد واكمل اووووعي يا مااالك متدخلش وقسما عظما لولا جيسي هي اللي حطتلك المخدر كنت هتضرب جمبه
مالك بصدمه انا يا ادم! !!!! ولو مش جيسي اللي حطته انت تعرف عني اني كده ????
ادم بصله بوجع واكمل بعصبيه امشي من قدامي ومتدخلش علشان مخسركش يا مالك علشان مش عيال سليم الشافعي اللي يحصلهم كل ده وهبقي نار بتحرق كل اللي يقابلها الا انت علشان اختي اللي غلطت من الاول بس متختبرش صبري
مالك بصدمه ودموع تشكر بس انت صح ماهي اللي اختك مش انا … انا بس العشم خدني زياده
ادم بصله بوجع واكمل بدموع مالك ارجوك انا
مالك رجع لورا واكمل بدموع لا انا مليش دعوه ده شرفك انت وانت حر تجيب حقك ازاي واكمل بسخريه ياخويا .. ولعلمك انا بردو اعتديت علي اختك خلص حاتم بقي واقتلنا سوا
ادم اتوجع من كلامه واكمل بعصبيه ودموع قولتلك انت غييييره انت اتظلمت جيسي اللي غلطت وده السبب الوحيد اني مضربكش زيه بس انت ضربتني يا مالك وطعنتني في قلبي وغصب عنك طعنت شرفي ودموعه نزلت بوجع واكمل ومش هقدر اتخطي ده ليوم الدين انا فعلا اتكسرت ودي اصعب مره
ومسك حاتم قومه من الارض وضربه تاني بقوه في خده فنزل دم فاتصدموا بخوف
حاتم بوجع وعصبيه اااه يا شيخ حرااام عليك شهد انا شايلها جوه عيني واتغيرت وانت شاهد
ادم مسكه من هدومه واكمل بعصبيه شاهد علي ايه يا وسخ يا حيوان شاهد علي انك خطفت اختي واغتصبتها وحملت منك في الحرام روحت ضاربهاااا شاهد علي اهانتك ليهااا ليل نهااار ومعملتك الجااافه وكلامك السم عن فقرها شاهد علي خطوبتك علي مراااتي ووقفت اختي حامل ومقهوره ومش قادره تسند طولهااااا واتعصب واكمل لالا مش هنسي وقسمااااباللله الكل هيتحاااسب شهددد اخوهااااا عاااايش ومش هنسي ابداااا انك كنت هتوصل اختي لتهتك في الرحم من اعتداءك عليههااا ورفع رجليه وضربه في بطنه كذا مره وحاتم كان بيصرخ من الوجع ووقعه علي الارض وبوقه بينزف وفضل يضرب فيه بغل وعصبيه وكلهم مش عارفين يوقفوا. وسابه بيتوجع وبص لكمال واكمل بعصبيه جيه دورك انت الراس الكبيره ورفع مسدسه
منه بعياط وخوف راحت مسكت ايديه واكملت ابوس ايديك يا ادم ابوس ايديك بلاش علشاني انا وبنتك
كمال وهو ساند رجله وواقف تعبان اكمل وريني و اعملهااا
ادم بعصبيه هعملها وشد الزنااات
جيسي بعياط طب علشان خاطري انا يا ادم وبصتله بوجع وقهر واكملت بعياط متبقاش ليا غيرك يا ادم عايز تسيبني لمين انا اكتشفت اني عشت عمري كله اقول بابا للي قتل ابويا وامي انا اول مره احس بوجعك بلفعل واضعافه لاني يوم حبيت كمال واعتبرته اب وهو قاتل اهلي متعملش كده ياخويا انا ماليش اهل وسند غيرك ارجوك وانهارت عياط
ادم حضنها ومسح دموعها بلهفه وباس خدها وايديها واكمل بدموع ووجع متعيطيش اوعي اشوف دموعك تاني يا نورعيني بنت سليم الشافعي متعيطش ابدااا اقسم بالله يا جيسي مفيش كلب بعد انهارده هيأذيكي انتي واختك بس متدخليش في الموضوع ده ورفع مسدسه وضرب بس كان حاتم رفع ايديه لفوق
فصوتت منه وجيسي بخوف ورامز دخل واكمل بعصبيه انت اتجننت كنت بتعمل ايه ده انا جاي اجري لما سمعتك واقول لا اكيد مش هيعملها عايز تتكلبش معاااااه ياا ادم وتضيع نفسك وسمعتك
ادم بعصبيه تسمحووااا محددددش يدخل ليييه يا حااااتم رفعت ايييدي لييييه كنت هقتله وارتااااح
حاتم بعصبيه مش هخليك تودي نفسك في داهيه انت شكلك اتهبلت والصدمه عملت فيك كده في ايييه يا ادم فوق هو ده كان اتفقنا
ادم بدموع ووجع ولا كان اتفقنا انك انت ومالك تطعنوا شرفي وتكسروني قدام نفسي وتخلوني عايش عمري كله مقهور علي ان اخواتي الاتنين حملوا في الحرام واتهانوا وانا مقدرتش احميهم عملت ايه يارب يكون ده عقابي .. جيسي شافت ذل من اللي قتل ابوها ومخدتش اهتمام وحب وطلعت غير سويه نفسيه واختي التانيه بتسرح بمناديل ودموعه نزلت بوجع واكمل بعصبيه وابوووهم اصلاااااا اللي انتوا يا ابن الكلب عااايشين من خيره
كمال قعد بتعب واكمل بضحك وشماته بتشتمني يا ادم بعد ماعرفتك وقلبي عليك بس شوفت انك هتتكسر لما تعرف وعلشان كده قولتلك
ادم بعصبيه ودموع اقسم بالله هندمك علي كل ليله عاشوها اخواتي بسببك يا ابن الكلب وراح قومه وكان بيتوجع من رجله وضربه بقوه بلبوكس
رامز بعصبيه يا ادم سيبه القانون يدخل مينفعش كدددده
ادم بعصبيه انا اللي هيجي جمبي هخسرررره للابد محدش عندي اغلي من اخواتي البنات وتعبوا واتهانوا وشافوا ذل بسببه وشهد بلذات وبص لكمال واكمل بعصبيه بقي اختي انا تبيع مناذيل وابوها يوزنكم كلكم دهب يا رخيص وبص لحاتم واكمل بعصبيه لسه هكمل عليك قدامها علشان ماعاااش ولا كااان اللي يعتدي علي بنت سليم الشافعي ويكسرها واخوها حسه في الدنيا ويسكت
حاتم بحده ياعم اعمل اللي تعلموا فيا بس سيب كمال ومتوديش نفسك في دااهيه
ادم بعصبيه ودموع وهو بيضربه اكمل هو انا لسه عملت حاجه ده انا ههين كرامته راجل كبير بس اللي يقتل اهلي ويبعدني عن اخواتي ويخلي طرقنا تختلف وكل واحد فينا بحكايه مختلفه يستاهل ده يكون جزائه وضربه تاني وقعه علي الارض وكان عصبي جداا وكلهم اول مره يشوفوا كده لدرجه خافوا يدخلوا
كمال بتعب ووجع خلاص خلاص سبنييي
ادم رماه علي الكرسي واكمل بعصبيه لسه حسابنا مخلصش ومش هنام قبل ماتوصل لحبل المشنقه يا ابن الكلب كل اللي كان سبب في قهر وتعبي انا واخواتي هيدفع التمن غالي اوي
منه وقفت قدام كمال اللي كان بيتوجع واكمل بدموع ووجع ارتاحت ? قولي بردت لما خبيت عنه وكسرته ? مبسوط بشكله قدامك لما اتوجع بس عصبيته زي النار وفي سن ابن اخوك وقل منك ومن كرامتك قدامنا كلنا مبسوط ? وعيطت واكملت بوجع مش جيسي بس اللي مشافتش منك حنيه حتي انا ليه حرام عليك ليه هو انا وحشه كده طب ادي الظابط سمع كل اللي قولته وانا وانت وكلنا عارفين انك هتموت ليه تكسرني قدام جوزي كده ليه تحط راسي في الارض كده
كمال بتعب منة انتي بنتي غير
منه بمقاطعه وعصبيه متقووولش بنتككك اياااااك تقول بنتك تاني ده انا هفضل ادعي ان ربنا ينسيني الحقيقه دي ومش عايزاها انا مش كاسرني في الدنيا كلها غير اني بنتك ياريتني مش بنتك وعيطت واكملت فكرك سهل عليا ابويا يتعدم ? فكرك ساهله جوزي يضرب ابويا قدامي ويهينه ? اصلك مهما كنت حقير للاسف ابويا انا عايزه بس اسالك سؤال انا عملت ايه علشان تكرهني وتاذيني بلشكل ده
كمال بحده علشان انا محبتش امك ومكنتش عايز اخلف منها وهي حملت فيكي من ورايا لما مخدتش البرشام
منه صعبت عليها نفسها واكملت بوجع ودموع للدرجه دي ?? مقامي عندك اني بنت جات غلطه من ست بتكرها وهي عاشت عمرها كله ترضيك ? بتعاقبني علشان انت اتجوزتها وهي حملت?? وعيطت واكملت طب نا ذمبي ايييه ذمبي ايه ابويا يبقي قتال قتله ذمبي ايه ابويا يبقي تاجر سلاح ومخدرات ذمبي ايه فكل اللي حصل ده وانك عيشتني عمري كله بقول اختي لاخت جوزي اللي انت قهرتها اكتر مني الف مره علشاان قالتلك باابا وجايه تشوفك وحبتك وانت طلعت قاتل اهلها وحارمها من اخواتها وعيطت اكتر واكملت انا كنت نفسي اترمي في حضنك لما احس بخذلان انت عارف بسبب اللي انت عملتوا ده لو ادم مش كويس او مش بيحبني كان طلقني او خدني نقطه ضعف ليك ده لو انا اصلا افرقلك ودور فيا الضرب واهاني قدامك منا خلاص مبقاش ليا حد وفي بينا بحورررر دم بس ادم مش كده بس نفترض بقي اننا اتخقنا زي اي راجل ومراته وضربني هاجي اقول لمين ??? قولي هاجي اقول لمين يقفله ويجيب حقي ??? انت بسببك يتمتني قدام جوزي واهله وانت عايش وحطيت راسي في الارض قدامهم كلهم خلتني اقول لادم انت ابويا وكل اهلي لاني ملقتش معاك اي احساس بتحسه البنت في حضن ابوها وعيطت اكتر واكملت بوجع ده حتي اختي اللي كانت فضلالي مطلعتش اختي انا بقيت لوحدي وكله بسببك قال علشان امك حملت فيكي وانا مش بحبها قال واتعصبت واكملت بدموع طب قربتلهاااا ليه اتجوزتهااا ليه وانت بالك مع غيرها ليه تكسرها وتهينها وهي وقفت قدام الكل علشان تتجوزك وقالت هاخده يعني هاخده وكله يقول كمال مش بيحبك تقولك انا بحبه وعمرها ماقالتلك لا علي اي حاجه بهزار حتي دي جزاتها ?? طب اعتبر امي غلطت انها حبتك واتجوزتك رغم انها عارفه انك مش بتحبها وده صح هي غلطت فدفعت تمن اغلاطها عيطت واكملت بوجع انااا بقي عملت ايييه طب اتجوزتها وجبتني ليييه?? ليييه تعملوا فيااا كده ليه محطتنيش قداامك هو ليه الاهل بيختاروا هما علي حسب حياتهم وظروفهم ومش بيبصوا ان في عيال بتتظلم في النص وانت وهي ظلمتوني بجوازكم انت مكنش ليك حد خالص لانك مريض وامي كان ليها امير بس الله يرحمها حتي هي ماتت وسابتك وانا سبتك وحاتم سابك واخوك استقر برا وسابك انت محدش بيحبك ولا هيحبك لانك مش بتحب ولا هتحب غير نفسك واتعصبت واكلمت بدموع كنت سقطها ولا اضربها وموتني في يطنها ما مش جديد عليك بس يارتني مكنت جيت انا قرفانه من نفسي اني حته منك انا مش صعبان عليا نفسي غير ان انا كنت فاكره انك سندي زي ادم لساره وحاتم لملك وعيطت واكملت ليه انا ملقتش اب كده انت عارف كام مره كنت ببقي نفسي احضنك واشكيلك ?? طب عارف كام مره كان نفسي اجي اقولك واحد عاكسني او ابن اخوك كان بيهددني يعتدي علياا وغيره كتير في الجامعه بيتعرضلي عارف كنت ببقي محتاجه احس اني ورايا جبل وعايشه مسنوده بس ملقتكش ولقيت ادم مكانك عارف كام مره اتمنيت تطبطب عليا وتاخدني في حضنك وتفهمني ?? عارف كام مره اتمنيت نتجمع كلنا في سهره بسيطه بس مليانه حكاوي وحب ودفا ?? عارف كام مره ااتمنيت اسمع منك كلمه قلب بابا ?? عارف كنت بستني يوم رجوعك مصر قد ايه?? عارف اني كنت بتنمني تكون وكيلي يوم فرحي وتقوله اديتك حته من روحي حافظ عليها عارف انا لما نجحت كنت فكراك هتبقي فخور بيا بس انت مردتش علي مكالمتي اصلا ولما اتخرجت ادم سقفلي وحضني وانت كنت في الشغل حتي اليوم اللي بيجي في العمر مره كنت لوحدي من غيرك ولما عرفت ضربتني مش تقولي انتي بتحبيه بس غلطي انما انت لا 4 سنين رميتني ومسالتش كانك مخلفتش وعيطت واكملت انا جالي السرطان وانت ولا عرفت ولا همك عارف انا قولت لحاتم قول لبابا ايه وعيطت بقهر واكلمت قولتله قوله اني بحبه ومسمحاه علشان لو موت بس انا الحمدلله اني مموتش لاني مستحيل اسامحك انت خلتني اقف احط راسي من ادم ومن شهد ومن جيسي ومن عيلته كلها في الارض واتحايل عليهم كمان يقبلوني …وقدام الناس انا منة كمال الشريف بنت رجل الاعمال بس الواقع انا رخصت في عين جوزي واهله علشان بنتك طب انا بجد نفسي اعرف ذمبي ايه وليه ربنا اختارني اكون بنتك انا متوجعتش ومتصدمتش كده في حياتي وبصتله بقهر واكملت بعياط ووجع انا لو ادم طلقني هترمي في الشارع انت خلتني قدامه قليله اوي حتي لو هو كويس ويمكن دي النعمه الوحيده اللي في حياتي وبعتبر نفسي منه ادم الشافعي بس اللي بترخص في بيت اهلها وطالعه من بيت وسخ مهما كان جوزها كويس هتبقي رخيصه في نظره وملهاش حد وضعيفه اصل ابويا جيه عليا وكسرني وصدمني فيه وامي ماتت واختي طلعت مش اختي اتبقالي مين يا كماال قولي انت اتبقالي مين يقف في ضهري ???
كمال دموعه نزلت بوجع واكمل منة سامحيني يا بنتي انا عارف اني غلطت في حقك و
منه بمقاطعه ودموع اساااامحك! !!!! وضحكت بدموع واكملت اسامحك علي ايه ولا ايه طب ماتيجي نعدهم .. اسامحك علي عدم اهتمامك بيااا من صغري ولا اسامحك علي التعب اللي تعبته لامي ولا اسامحك علشان مكنتش عايزني اجي الدنيا اصلااا وياريت ده حصل ولا اني اعيش لليوم ده ولا اسامحك علي يوم نتيجتي اللي فضلت فيه لوحدي ولا اسامحك علي يوم تخرجي اللي محضرتوش ولا اسامحك علي حضنك اللي بعدته عني وظلمتني وعدم حنيتك ولا اسامحك علي انك عمرك ماوقفت زي الابهات وقولت دي بنتي محدش يقدر يضايقها وعيطت واكملت حاتم كان هيعتدي عليا وانت كنت عارف واكبر دليل لما حملت من ادم انت فكرته ابن حاتم وقولتله قولتلك هخطبهالك ليه عملت كده بس ادم اللي انت سبب في حمل اخواته في الحرام ملمسش شعره من بنتك غير في الحلال وبيتقي ربنا فيها لحد الان مع انك قتلت اغلي ناس علي قلبه ودي بقي بردو بتوجعني لان اي حد مكانه كان طلقني او ضربني ورماني ليك بس هو واثق انك كده كده مش هتضايق عادي فانا حاسه انه بيجي علي نفسه بذياده لما يشوف وشي ولا اسامحك علي اختي اللي طلعت مش اختي ولا اسامحك علي جوزي اللي انت من وهو طفل صغير 3 سنين يتمته وقهرته علي اهله كل السنين دي ادم بسببك مشافش يوم عدل بس بيعامل بنتك عدل ادم بسبك اتكسر بس بيداوي جروح بنتك ادم بسببك دموعه مش بتنشف بس بنتك لما تعيط بيقولها عيطي في حضني ادم بسببك بيروح مقابر اهله لانه يتييم ويبكي زي الاطفال بس انا مخليني احس ان هو كل اهلي ومش حاسه بيتم وانا معاه ادم بسببك اتقهر بسبب اخته اللي باعت مناديل والتانيه اللي طلعت تربيتها بايظه اتكسر اكتر ان اللي اذوه وطعنوا شرفوا حاتم اللي كان بيكرهوا اوي ويعتبر كانوا اعداء ومن مالك اخوه يعني من اللي كان عدوه ومن اقرب واحد ليه وعيطت اكتر واكملت ومع ذلك مقدرش ولا هيقدر ينطق انتي طالق ولا داس علي شرفك بلعكس ستر بنتك اللي انت سبتها تلبس عريان ولا اسامحك علي تربيتي الغلط وبعدي عن ديني والصلاه وجهلي بلحجاب واهميته اللي عرفتها منه هو ولا اسامحك علي كل يوم بدخل فيلا واسعه اوي وحلوه بس فاضيه وميفهاش اهل ودفا في عز منا روحت لبيت حماتي لما كنت حامل ابسط من هنا بس شوفت دفا وفرح مشوفتوش ولا هشوفه هنا ولا اسامحك علي دموعي اللي نزلت وانت ممسحتهاش ولا اسامحك علي احساسي دلوقتي واللي حاسه بيه وعيطت واكملت بوجع وانهيار ياشيخ ربنا ينتقم منك علي اللي علمتوا في امي وفي ادم وفي حماايا وحماتي وفي شهد وجيسي بس انت حجر مش بتحس ببنتك هتفهم الغرب ?? هتفهم يعني ايه طفل يشوف اهله ميتين قدام عنيه ?? هتفهم يعني ايه يعيش عمره كله في بيت صاحب ابوه علشان اهله رموه ?? هتفهم يعني ايه بيروح كل سنه في ذكراهم او اي عيد بدل مايروح بيتهم ومعاه مراته وبنته بيروح المقابر يعيط طب هتفهم يعني ايه يطلب يحضن امه دقيقه اللي مااتت وسابته وبيقولها اطلعي حضنيني وامشي ده انت من تشجيعك لحاتم في الغلط خلتوني كسرتوا وذليتوا واتخطبت وانا علي ذمته وهو بردو استحمل وسابني علي ذمته علشان بيحبني بعد كل ده وراح بس يثبت انه هيكبر ومجرد ماشافني نسي الدنيا وخدني في حضنه طب هتفهم يعني ايه يجيلك توحد وصدمه عصبيه بسبب المنظر اللي شوفت اهلك فيه وواقف محتار. تحضن مين وهما اصلا راحوا فين وسابوك طب هتفهم احساسه لما عرف ان النونو اخته ماتت وانت بعد كل ده طلعت قال ايه مخبيهم واتنين !!!! طب هتفهم يعني اي لما اختك يعتدي عليها ويدوس علي شرفك اكتر واحد انت ممكن تديه ضهرك وانت مطمن وواثق فيه ومتربي معاه وبتقوله اخوياا طب هتفهم يعني ايه واحد كان عايز مراتك وحبيبتك وكان بيبصلها نظرات وحشه وهدد بلفعل انه ياذيها يخطف اختك التانيه ويعتدي عليها ولما تحمل غصب عنها يضربها ويهنها حكم هي غلبانه وملهاش حد ويتجوزها بس لما عرف ان الرحم تعب بسببه هل انت هتفهم احساسه لما يقول يعني ايه مرات ابن عم مراتي ومرات اخويا بقيوا اخواتي وهما قدام عيني طول الوقت ومعرفتهمش قولي هتفهم حاجه منهم انت يادوبك حبيت حبيبت صاحبك الليي هي اصلا خطيبته وقتلت ودمرت حياه اسره كامله و3 اخوات واحده معاك والتانيه بتسرح بمناديل والتالت في بيت صاحب ابوه وجاي بعد مانص عمرهم ضاع تقوله قال ايه علشان تكسره لانه ابن سليم! !!!! هو سليم اصلاااا عملك ايه ده انت اللي رخيص انك بصيت لمرات صاحبك وياريت اتكسفت علي دمك لا دمرت حياه عياله كلهم وسقفت جامد واكملت برافو يا كمال نجحت في ده بس خسرتني للابد وخسرت كل اهلك وناسك ومحدش هيبكي عليك يوم مامتك انسان مريض وضعيف علشان حبيت واحده بتحب جوزها وانت اللي دخلت بينهم ودمرت حياتهم تعمل كل وامال ادم يعمل ايييه بعد كل اللي حكتهولك ده وانااا كمان كنت مرااته مفروض يجيب كرباج ويدور فينا كلنا العذاب بقي انا وانت وحاتم وبردو هيبقي قليل انا اتجوزت راجل لا مش راجل وبس ده سيدددد الرجااال عاااش كل ده ولسه واقف علي رجله وخد حقه منك بحكمه واثبتلك انه يقدر يبقي حاجه كبيره واتجوز بنتك غصب عنك ودلوقتي كمان هيوصلك للموت انما انت خسرت كل حاجه
كلهم كانوا بيعيطوا من كلام منة وصعبانه عليهم اوي صدمتها فاكمل كمال بعياط يعمل اللي يعملوا المهم انتي تسامحيني
منه ضحكت بدموع واكملت ده بردو بيقولي تسامحيني وبصتله بوجع واكملت بصوت مقهور ودموع انسي اني اسامحك يا كمال يوم القيامه لما اقف قدامك ولو بيني وبينك الجنه مش هسامحك وعيطت واكملت البقاء لله فيك وربنا نفسه العادل الحقاني مش هيسامحك
جيسي بعياط طب دي بنتك وحقها تقولك كل ده انا بقي دخلتني في حياتك ليه واكملت بوجع انت عارف انت عملت فيااا ايه انا بسببك بقيت بشرب وبسكر ومريضه نفسيااا بسببك كنت بدور علي الاهتمام برا وبقيت انسانه مش كويسه وطايشه في لبسها وحياتها بسببك تربيتي ادمرت مش باظت وعيطت واكملت بوجع يا شيخ ده انا كنت هتحايل علي مالك اجي اشوفك ومالك قال لا وادم اللي انت عملت فيه كل ده قال ابوها سيبها تشوفه وضحكت بدموع واكلمت ابوهاا اه اهو اانا بقي قهرتي مختلفه تماماااا انا قولت للي قتل ابويا وامي يا بابا وعشت معاه وفي بيته عمري كله وانا مش مسامحه نفسي اني حبيتك وحبيت وجودك لما ترجع من السفر بيبقي بنسبالي عيد وبجري عليك اول واحده قبل بنتك وانت كارهني لاني بنت واحد انضف منك 100 مره عاش ملاك بسمعته وسيرته الطيبه ومات بنفس الصوره وعيطت اكتر واكلمت انت كنت عايش ومفهمني انك ابويا بس انا فعلا حسيت بليتم حتي في وجودك وليا اخ كبير وسند عاايش ومش عارفه اروحله ولا اكلمه ولا حتي كنت اعرفه وتؤامتي اللي بعدت عني الحاجه الوحيده اللي عملتهالي عدله يا كمال اسمي لان انا من اللحظه دي انا جيسي سليم الشاااافعي وده بقي اللي منة مش هتقدر للاسف تعملوا زيي لان اسمك هيفضل ملازمها طول عمرها انما اناا من انهااارده لا وفرحانه وهطير اني بنت سليم حتي لو هو مات منا كده كده حسيت الاحساس ده بس بشكرك يارب انك رحيم بيا والانسان ده مطلعش ابويا الحمدلله اني من طرف المظلوم مش الظالم وانت المنتقم من الظالم يارب الحمدلله اني هرفع راسي يوم اعدامك مش هوطيها من ادم الحمدلله الف مره …ده انت وصلتني لمرحله من عدم التربيه اني كنت هأذي منة وهي ملهاش ذمب ووطت علي رجلها بتعب واكملت بعياط انا مش هسااامح نفسسي اني قولتلك بااااابا عمري كله مش هساااامح نفسي ابداااا اااااه يااااارب يارتني كنت موت اهون سامحني ياباااابااا سامحني يا حبيبي قولت عمري كله كلمه بابا لكلب ولا يسوي قتلك وحرمني منك ومن امي ومن اختي ومن اخويا وفك شامل عيلتي كلها ويتمني وخلاني وحيده وانا ليا اخوات عايشين
ادم قومها وحضنها جاامد واكمل بعياط كفياكي وجع اهدي يا حبيبتي اهدي ابوس ايدك وباس راسها وايديها كتير وحضنها تاني جامد واكمل انا عايش حقك عليا اني مكنتش معاكي احميكي من مالك لما اتخدر وغيره حاول يضايقك حقك عليا اني معرفتش اكون سند وحضن تروحيله وقت تعبك بس انا جيت ومش هسيبك تاني ابدااا واستحمل كل حاجه الا دموعك انتي واختك اوعي تعيطي ده انتي طلعتي دمي ولحمي وبصلها بوجع واكمل بعياط والله كنت حاسس يا جيسي خوفت عليكي كانك اهلي اتاريكي اختي ونورعيني واتوجعت لشهد وسندتها لما تعبت وحكت ليا وجعها وكنت حاسس بنارها اتاريها عيني التانيه حقكم انتوا الاتنين عليااا اني سبتكم يحصلكم كل ده وباس ايديها وحضنها جامد
وكلهم كانوا بيعيطوا بوجع
رامز بدموع ادم عايزين كمال ولا ناخده
ادم بصله بوجع واكمل مراتي واختي قالوا كل اللي ممكن يتقال وحقي انا واخواتي جاي بعد الحكم عليك ويوم القيامه كمان لان عند الله تجتمع الخصوم بس حبيت اعرفك انك بردو طالع من كل ده بطولك يعني نفسك وهتخسر نفسك كمان وطلع ورق من جيب جاكته واكمل بضحك عارف ده اييه ده ورق املاكك كلها وفيلا ابويا وكل فلوسك
كمال اتصدم واكمل ازاي انا ولعت فيهم
ادم بضحك لا منا ابن سيدك سليم الشافعي ومش واحد زيك يكسرني وياخد مني حاجه انا مش عايز اديهاله ساعه لما اديت علا تمضيك علي املاكك كلها ادتها من كل عقد نسختين وانت مضيت علي الكل وحرقت نسخه وادي اتبقي نسخه والاتنين اصليين 100% قولت ممكن لما اواجهك تهددني بحاجه فكنت عايز اشوف اخرك وعملت كده واديني بردو خرجتك ولا ليك لازمه وهوديك حبل المشنقه وهقف مع اخواتي ومراتي وبنتي وبقيت حاجه كبيره محدش خسر دنيا واخره غيرك يا كمال وانا كسبتك وكنت قد كلامي ووريتك اليوم ده
كمال بعصبيه ووجع من رجله اكمل اااه يا ابن الكلب
ادم طلع مسدسه وضربه في رجله مرتين كمان فصرخوا بخوف واكمل ادم بعصبيه اسمه الدكتور سليم بيه يا حيوان والله لولا هتسجن كنت موتك خالص وبص لرامز واكمل خد الزباله ده المستشفي بعدين ارميه في الحجز وتابعني بلقضيه
رامز تمام خدوه
العساكر راحوا يقوموه وهو كان متعصب جدا واكمل بعصبيه بكرهك هفضل اكرهك يا ادم وهطلع وهندمك
ادم بضحك ابقي قول عليا راجل اهبل لو حصل كده
وخدوا بلفعل علي البوكس ومشيوا
منه كانت واقفه بتعيط ادم حضنها واكمل بحب من انهارده بدايه جديده ملهاش علاقه بللي فات انسيه وانا هنا ولعلمك كل كلامك اللي قولتيه عن احساسي ناحيتك لانك بنته غلط وانتي عارفه ادم شايفك ايه ومستحيل تبقي قليله في نظري انتي بنتي انا
منه بحب ودموع مش عايزه غيرك اصلا يا حبيبي انا بعشقك مش بحبك بس ومبسوطه ان الحاجه الوحيده الحلوه في حياتي اني مراتك
ادم باس جبينها واكمل بحب منه حبت ادم الفقير وادم حب منه بنت عدوه عرفتي ان حبنا غير مشروط صح فمتخافيش مفيش حاجه هتوقفني عن حبك
منه ابتسمت بحب واكلمت ده انا يابخت قلبي بيك وبحبك يا ادم النعمه الوحيده اللي في حياتي واللي ماليه كل حياتي
ادم باس ايديها وحضنها واكمل بحب دموعك متنزلش تاني يا منه محدش يستاهلها وانا هنا وهكونلك كل حاجه
منه بحب انت اصلا كل حاجه
مالك بحزن طب يلا بينا مش هتمشوا
جيسي راحت حضنت ادم واكملت بفرح ودموع مبسوطه انك اخويا اوي اوي انا بحبك اوي يا ادم وباست خده وضمته اكتر
ادم ضمها اكتر وباس ايديها وراسها واكمل بحب وفرح هتصدقيني لو قولتلك وانا اكتر وبصلها بحب واكمل ده انتي واختك المرهم اللي هيداوي جروحي ووجعي من فراق اهلنا
حاتم بدموع ادم انا
ادم بعصبيه انت ملكش دعوه بيا نهائي واختي هتطلقها
منه بصدمه ادم شهد بتحبه وهو بيحبها
ادم بعصبيه يحرق ابو الحب مش هتفضل مع واحد اعتدي عليها واهانها مهما حصل
حاتم بعصبيه ادم انت بتقول ايه انا اتغيرت وانت عارف ده كويس ليه بتيجي عليا اختك حامل ومعانا بنت وانا مش هقدر اعيش من غيرها
ادم راح ناحيته ومسكه من قميصه واكمل بهدوء مخيف اه وملك دي جات ازاي احكيلي كده
حاتم بتوتر كنت غبي وطايش
ادم بعصبيه انا سؤالي محدد جات ازاااااي ياعم هبسطهالك اكتررر انت عمرك قبل الجواز خدت اختي برضاها ?? ولا كان كل مره اعتداء وبسببه جات ملك ?? لو خدتها برضاها مره واحده بس واتحداك لو حصل انا هكسرها تحت رجلي واقولك تستاهل اللي يحصلها
حاتم بدموع بص للارض واكمل قبل الجواز ولا مره كان برضاها
ادم ضربه بلبوكس جامد وقعه علي الارض واكمل بعصبيه شوفت بقي انك وسخ وانا اسامح في اي حاجه الا شرف اختي ودموعه نزلت واكمل بوجع شهد منسيتش ولا قادره تنسي دي قالتلي كل ما اشوفه خايف علي ملك اقول ليه ماليش اب يخاف عليااا كده ولا اخ يقف لحاتم ?? حاتم كسرني علشان مليش حد بس لاااااا لا عاااش ولا كااان اللي يهين ويعتدي علي بنت سليم ااشافعي حتي لو انت يا كلب وقومه ضربه اكترر
مالك بخوف ارجوك كفايه سيبه انت عارف حاتم اتغير وبقي بيحبك وبيحب اختك ازاي
ادم بدموع وعصبيه ملكش دعوه يا مالك ارجوك سبوني في حالي
منه بقلق ودموع طب يا حبيبي خلاص هيموت في ايدك سيبه
ادم بعصبيه لما ست البنات تقولي سيبه هسيبه وقومه جره واكمل بعصبيه بيت مجدي فين ???? اخلللص
حاتم بقلق هقولك تعاالي اوديك
ادم يلا تعالوا ومشيوا كلهم وراح لبيت مجدي
في بيت مجدي الباب كان بيخبط بقووه رهيبه
مجدي بخوف وقلق ايييه في اييه كل ده خبط هتكسروا الباب وفتح لقي حاتم في الوش وادم ماسكه وبيدخل بيه بعصبيه واكمل هو ده مجدي
حاتم هز راسه واكمل اه هو ده
مجدي بخوف ادم بيه ايه سبب الزياره يا بيه
ادم رمي حاتم علي جمب واكمل وهو بيشمر اكمام قميصه وبيقرب منه بضحك مش ربيت اختي كل السنين دي يا راجل جاي اديك مكافاه نهايه الخدمه و ضربه بلبوكس بقوه وقعه علي الارض ومسكه ضربه تاني في بطنه بقوه كذا مره
مجدي بخوف ووجع يا بيه انا ماليش دعوه كمال هو اللي قالي
ادم بعصبيه كمال اللي قالك اااه ده اما عدمتك زيه يا كلب قول عليا مبفهمش يعني تقتل اهلي وتتاجر باختي وتبيعها للكلب ده وتسرحها بمناديل يا ليله اهلكم السوداااا وقومه واكمل بعصبيه قوملي كده قوملي علشان لسه هتضرب قدام ست البنات اللي انت ضربتها واهانتها وانا علي وش الدنياااا وضربه تاني بلبوكس بقوه كذا مره
منه بخوف يا حبيبي خلاص هيموت في ايدك سيبه انت ناوي عاي حبسك ياا ادم انهارده
ادم رفع فونه واكمل لاحد رجاله الو يا اسلااام
اسلام اوامرك يا ادم بيه
ادم الامر لله ادخلي و الكلب مجدي ده تجيبه وراايا علطول في العربيه بتاعتك
اسلام عنيا يا بيه ودخله
ادم رماه بعصبيه واكمل بحده امسكه اهو وحسك عينك يهرب منك
اسلام حاضر يا فندم
ومسك فونه ورن علي شهد
شهد الو يا ادم
ادم بوجع انتي فين
شهد بستغراب قاعدين كلنا مستنيكم عند سالي
ادم بتنهيده كلها وجع يعني عمر وتاليا عندك وماما وبابا
شهد اه يا ادم
ادم تمام باي انتي
شهد باي واكملت بقلق هو حصل حاجه
ادم متقلقيش يا حبيبتي باي
شهد باي
حاتم بدموع ادم اديني فرصه ارجوك وانا والله بموت فيها سامحني
ادم بحده مش انا اللي احدد تاخد فرصه ولالا انا موجود وهجبلها حقها قدامها وهي بقي تختار براحتها واللي بيسامح ربنا ياروح امك مش انا
اسلام وحاتم بيه هتاخده انت يا باشا
ادم وهو بيمسك حاتم من قميصه اكمل ااه وجره علي برا وكلهم خرجوا وركبوا العربيه
بعد شويه في بيت سالي كلهم قاعدين علي اعصابهم وخايفين اوي
شهد بقلق صوته مش مريحني
ساميه بخوف باذن الله خير يابنتي
ابراهيم يا جماعه زمانهم جايين اهدوا
سالي باذن الله يطلع كل ده حوار والمياه ترجع لمجاريها
عمر بتنهيده يارب بجد ادم مش حمل وجع
والباب خبط تاليا رايحه تقوم اكملت شهد خليكي هفتح انا
وفتحت واتصدمت من شكل حاتم المضروب وادم ماسكه بطريقه غريبه من هدومه
شهد بخوف ودموع ايه ده يا حاتم مين عمل فيك كده
ادم بحده اوعي انتي ودخل رماه علي الارض بعصبيه واسلام دخل ورمي مجدي جمبه بقوه
اسلام اي اوامر تاني يا باشا
ادم اه معلش روح انت والرجاله مخزن فيلا كمال وهاتلي نوران بنت هتلاقيها هناك
اسلام حاضر يا بيه
ونزل
شهد بخوف م م مجدي انت جبته ليه ومين ضرب خاتم ووقفت بخوف ورا ادم
ساميه بحده ايه اللي بيحصل ده وازاي ترمي حاتم كده يا ادم
ابراهيم بعصبيه ماتفهمنا في ايه لكل ده ومين مجدي ده
ادم بدموع بص لشهد اللي وراه واكمل بدموع ووجع انتي كمان حاسه بمكان حمايتك وسندك الصح
شهد بستغراب ودموع يعني ايه

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية حب غير مشروط)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *