روايات

رواية للعشق قيود الفصل السابع 7 بقلم بسملة بدوي

رواية للعشق قيود الفصل السابع 7 بقلم بسملة بدوي

رواية للعشق قيود البارت السابع

رواية للعشق قيود الجزء السابع

انا وجوزي
انا وجوزي

رواية للعشق قيود الحلقة السابعة

دهبببببببببببببب
بس سكت بقهر رجل حبيبته اتاخدت منه اما سمع جمله المؤذون وهو بيقول….. بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير
ادهم بجنون وغضب جحيمي: يعنييييييييي اي اكتم ياجدع انت الجواز داااااا باااااطل
المؤذون بعصبيه…. هو لعب عيااال هو اي الي باطل
ادهم هجم عليه ومسكه من تلابيب هدومه بغل….. انت تكتم يا****** العروسه مش موافقه يبقى باطل ولا مش باطل ياراجل يا******* ولف لـ دهب الي قاعده بهدوء مخوفه وعنيها محمره جامد بخدودها وشفايفها من كتر العياط
ادهم شد ايدها ببعض القسوه…. قدامي…. اخلصييييي
دهب بصوت باكي….. مينفعش انا بقيت مراته خلاص
ادهم ضغط بكل قوته على دراعها لدرجه انها حست انه اتكسر في ايده…… قداااااااامي
رايح فين بيها ياشبح قالها شاب وسيم بعيون عسليه بس نظراته خبيثه تقلق الي قدامه … بقت مراتييييي خلاص
ادهم هجم عليه ونزل ضرب فيه لحد ما وقع على الارض وكله بقى بيضرب في بعضه والصالون اتحول لمجــ زره
بعد شويه جه شخص كبير باين عليه الهيبه….. باااااااااااس
ادهم بغل….. وربنا ما هرحمك من ايدي ياض يابن الـ*******
العمده بعصبيه….. ادهم بيه اعملي احترام لو سمحت
ادهم بصِله بشر…… اقسم بالله لو ما سبتوني امشي بالذوق بيها هقلبها عاركه و****** كل الي هنا
العمده خاف وقال بهدوء….. بس هي بقت مراته
ادهم بعصبيه…… مراته ازااااااي بقولك اييييييييييي انت مابتفهمش دا جواز باطل العروسه مخطووووفه.. الي حصل دااا غصب عنهاا
ادهم بغل….. قداميييي يادهب
دهب بخوف…. ماينفعش والله
ادهم بغضب جحيمي…. هو اي الي مينفعش متخافيششش من ابن الـ***** دا انا قدمه هو والي خلفوه
دهب بدموع…. لو سمحت امشي
ادهم بغل…… اخر كلمه ثقي فيا وتعالي معايا
سكتت وبصت على عمها برعب وهزت راسها بخوف… مش مش هينفع لو سمحت امشي
ادهم ضبط اعصابه بصعوبة وقال…. دا اخر كلام
هزت راسها برعب…
ادهم بصلها بخذلال وقهر وقال لـ اخوه وصاحبه…. يالا
فارس لسا هيتكلم ادهم مشى وهما مشيوا وراه
..
ايوا كدا اعقلي كدا اخوكي في الحفظ والصون
دهب بدموع…..عايزه اشوفه
ياسين بخبث “الي مفروض جوزها” …. اكيد ياروحي بس اتبسط منك بس وانا هنفذلك كل الي تقولي عليه بس انتي وشطارتك بقا… ابسطيني بس نهى كلامه بنظره مقرفه بالنسبه ليها
دهب بدموع….. انا محتاجه شويه وقت بس لو سمحت
رفع حاجبه بشر….. يعني اي
دهب عيطت جامد…. اخد بس عليك والله انت انت غريب عني وفجاه بقيت جوزي خلينا بس ناخد وقتنا لو سمحت
قرب منها ولف ايده حوالين خصرها بمكر وبايده التانيه بقى يمسح دموعها…. لي العيط بس ياحبي… خلاص انا مواقف معاكي للاخر شوفي انا بحبك ازاي
ابتسمت غصب عنها وهي بتحاول تشيل ايده…. طب طب اروح اغير بقا ممكن
ابتسم بخبث…. اوي اوي وانا كمان عايز اغير
ابتسمت بتوتر… طب كويس
ابتسم بخبث اكبر….. جدا جدا … اي رأيك نغير مع بعض بقا وتكون دي اول خطوه لـ انك تاخدي عليا ونقرب من بعض
شهقت بخضه….. إيه
..
فاطمه بدموع….. يالهوي يالهوي ماله يافارس اي حصل وفين دهب
فارس بعصبيه…. ست دهب صغرتنا…. وراح عن باب المكتب وفضل يخبط عليه جامد……. افتح ياادهم متعملش في نفسك وفينا كدا
ادهم فضل يصرخ ويكسر في كل الي قدامه وقال بشر….. ماشي يادهب وديني لوريكي
..
دهب بخضه…. ايييه
ياسين بضحك….. اي يابنتي مالك بهزر والله والله العظيم بهزر
دهب ابتسمت بتوتر….. ءءء هـ هدخل الاول وجريت وقفلت الباب بالمفتاح ودخلت اخدت شاور وطول ما هي واقفه تحت الدش بتعيط وبتفتكر ذكرياتها مع ادهم…. اكيد زمانه كرهني دلوقتي
بعد مرور اسبوع
كان ادهم مترأس السفره وجنبه حريمه بعد مارجعهم بشروطه هنعرفها بعدين… احلام
احلام بسهوكه….. اأمرني ياسيد الناس
ادهم ببرود…. قومي شوفي ابنك بيعيط
احلام بدلع…. هو مع الداده وبعدين وحشتني القاعده في ريحك … وحشتني القاعده معاك
ادهم بصلها نظره خلتها تقوم بسرعه
فاطمه بشماته… ستات مابتجيش غير بالعين الحمرا
نجوه بخبث…… الجو بقا رايق ازاي والنحس اتفك
مرفت بخبث هي الاخرى….. اه والله قولتلك دي قدمها نار البت الي اسمها دهب دي
ادهم غمض عنيه اما سمع اسمها وقال ليهم بتهديد….. طلاق بالتلاته لو فتحت عيني ولقيت واحده فيكم قاعده ماهيطلع عليها نهار وهي على زمتييييييييي غورووا على فوق
بقلمي بسمله بدوي
..
عند دهب كانت قاعده مع اخوها بفرحه…. انا فرحانه اوي بيك يانور عيني
ادم بفرحه اكبر…… انتي وحشتني اوى اوى اوى اوى يادهبي فرحت اوي اما ياسين قالي انك رجعتي اخيرا لينا
دهب فضلت تبوس فيه بحنيه…… انا خلاص بقيت هنا عشانك يانور عيني
ياسين بهدوء….. ادم انزل لتيتا تحت عايز دهب في كلمتين
دهب مسكت ايد ادم بخوف بس بصتله بحنان…. اسمع كلام عمو ياحبيبي
هز راسه بايجاب وباسها من خدها ومشى
ياسين بخبث….. ها مش آن الاوان بقا
دهب بخوف….. م مش فاهمه
قرب منها وخلى وشه قدام وشها جدا….. عايزك
دهب بخوف…… بس بس بس انا مش مستعده صدقني دلوقتي
ياسين بعصبيه….. لا دا اسمه دلع بنات وهاخدك النهارده حتى لو بالغصب
دهب زقته وجريت قفلت عليها الاوضه….. سيبني في حالي حرام عليك
فضل يزق في الباب بالجامد ويزعق….. مابحبش شغل العيال دا افتحي بقولك
دهب جريت مسكت فونها واول حد جه على بالها ادهم….. فضلت ترن كتير مش بيرد غير اخر مره رنت فيهم الباب اتكسر ودخل ياسين وهجم عليها بوحشيه…… انتي بتاعتييييييي ومراتييي ودا حقيييي
دهب بصراخ….. ابعد عنييييييي بموتييييي بموتيييي تلمسني….. يااااااادهم ادهممممم الحقنييييييي اه اه ابعد عنيييييي ياحيوان
في الجهه الاخرى
ادهم قلبه وقع في رجليه برعب اما سمع صوت الصريخ وجرى على برا متجاهل نديه امه عليه اما شافته خارج بالسرعه والرعب الي مرسوم على وشه دا
ادهم فضل يسوق بسرعه رهيبه والدموع في عنيه…. ليييييييييه لييييييييه يادهب تعملي فينا كدا حرام عليكي….. غبيييييييه غبييييييييييه
تسريع الاحداث
وصل البيت وطلع على فوق بسرعه مكنتش غير شقه واحده فوق بتاعه ياسين والي تحت بتاعه ابوه ….. كسر الباب ودخل بغل……. دهببببيبب وفضل يفتح في الابواب وقلبه هيقف من كتر الخوف وفجاه وقف من الصدمه ووو…

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية للعشق قيود)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *