روايات

رواية عشق الصخر الفصل الرابع عشر 14 بقلم جاسمين محمد

رواية عشق الصخر الفصل الرابع عشر 14 بقلم جاسمين محمد

رواية عشق الصخر البارت الرابع عشر

رواية عشق الصخر الجزء الرابع عشر

عشق الصخر
عشق الصخر

رواية عشق الصخر الحلقة الرابعة عشر

الدكتور… والله لسه منعرفش هنحدد ده بعد اربع وعشرين ساعه بعد اذنكم
صخر قعد في الارض وبحزن… انا السبب في اللي هي فيه ده
جو قعد جنبه… صخر لازم تكون قوي عشان تقوينا وان شاءلله هتكون بخير
صخر… يارب يارب🌿🌿🌿🌿🌿
تاني يوم ـــــــــــــــــــــــــــــ
صخر… ها يادكتور اخبارها اي
الدكتور… لسه مخلصوش ال24ساعه ياصخر باشاا
صخر… طيب هو انا ممكن ادخل اشوفها
الدكتور… اه عادي اتفضل ادخل بس ياريت متاخرش جو
صخر… حاضر وسابه ودخل الاوضه عند عشق
عشق كانت راقده علي السرير والاجهزه حوليها صخر قرب قعد علي الكرسي جنب السرير ومسك ايدها
صخر بحزن… عشق قومي عشان خاطري والله انا مقدرش اتخيل انك تبعدي عني انا مش عارفه ليه بس طول ما انتي بعيده عني ببقا مش مرتاح ولم بشوفك بيبقا نفسي اخدك في حضني وقولك خليكي في حضني ومتطلعيش منه ابدا يمكن ده حب ويمكن لا معرفش بس قومي ومتسبنيش عشان خاطر النبي ونزلت دمعه منه علي ايد عشق
وهو حضن ايدها وغمض عينه ونام
بليل ـــــــــــــــــــــــــــــــ
عشق بدات تفوق وبتبص لقت صخر حاضن ايدها ونايم جنبها بصتلوا شوي وسرحت في ملامحه
عشق بتوهان… ملامحك جميله اووي وانت نايم وشكلك شبه الاطفال مش عارفه ليه دايما عصبي وبتعاملني كدا وبدات تسحب ايدها براحه وهو حس بيها وقام بسرعه
صخر بلهفه… عشق انتي فوقتي انتي كويسه وراح حضنها وعشق اتصدمت
صخر بعد عنها… انا هروح اجيب الدكتور خليكي هنا وطلع جري علي بر ينادم الدكتور وعشق مصدومه من خوفه عليها وبتوهان… هو ده صخر اللي مش بيطيقني وبيضربني
الدكتور جه هو وصخر…. عامله اي دلوقتي ممكن تعرفيني اي اللي حاسه بيه
عشق… الحمدلله كويسه مافيش حاجه بس الحته دي وجعاني وشاورت علي مكان الرصاصه اللي قريبه من صدرها
الدكتور فحصها… ده لازم يحصل عشان لسه خارجه من العمليه المهم لازم ترتاحي خالص وان شاءلله هتكوني كويسه
عشق… شكرا ليك
صخر بفرحه… هي هتخرج ايمتا يادكتور
الدكتور… ممكن بكرا لو عايزين عادي المهم تاخدو بالكم منها
صخر.. حاضر متقلقش
الدكتور… تمام حمدالله علي سلامتك
عشق… الله يسلمك الدكتور طلع وصخر قرب منها وبفرحه … حمدالله علي سلامتك
عشق… الله يسلمك وتلفون صخر رن
صخر… الو اي ياجو
جو…. هتعوز حاجه من البيت اجبهالك معايا وانا جي انا وطنط وليلي
صخر… لا مش عايز حاجه ومتتعبوش نفسكم انا وعشق هنيجي الصبح ان شاءلله فخليكم عندكم وجهزو اوضه عشق
جو بفرحه… بجد يعني عشق فاقت وكويسه
صخر… اه فاقت وكمان ممكن تخرج بكرا كمان بلغ عمتي وخليها تطمن
جو… تمام ماشي سلام
صخر… سلام
عشق… صخر هو فين زين
صخر… زين مع عمتي وجو وليلي في البيت اطمني
عشق… ماشي
صخر… هو انا ممكن اسالك علي حاجه
عشق… عارفه ياصخر هتسالني علي اي عايز تعرف زين ابني كيف
صخر… اه ياريت
عشق… قريب هتعرف كل حاجه عشان مش هينفع اتكلم دلوقتي ممكن
صخر… اه ممكن
عشق… تمام انا عايزه انام
صخر… ماشي نامي وطفي النور وقرب منها.. صحفي شوي
عشق بستغراب… ليه
صخر… عشان انام جنبك انا ما نمتش من امبارح يلا اخلصي
عشق… انت مجنون ياض انت تنام جنبي كيف ولو حد دخل يقول علينا اي
صخر… ياض ومجنون ومحدش اصلا يقدر يدخل من غير استاذاني وانام جنبك عشان انا زي جوزك فعادي اصحفي بقا ياعشق مش قادى اتخانق معاكي
عشق رفعت حاجبها وصحفت شوي صغيرين
صخر برفع حاجب ده لو زين اللي هينام جنبك هتصحفي مكان اكبر من ده بس شكله الزوق مش بينفع معاكي وراح مقرب ورقد ونايمها علي صدروه وخدها في حضنه
عشق بكسوف… صخر اي اللي بتعملوا ده ابعد
صخر… عشق نامي بالله عليكي وانتي ساكته وانا جوزك فعادي فتصبحي علي خير وناموا الاتنين
عشق وصخر وصلوا وصخر ساعد عشق ودخلو جو
داليا… عشق عامله اي
عشق… الحمدلله كويسه
زين وهو جي يجري علي عشق… عشقققق
عشق بحب.. قلب ماما طمني عليك
زين شالها تقرب منه وبصوت واطي… هو ينفع اقولك ماما
عشق ببتسامه… اه
زين…. ماما هو انتي دلوقتي كويسه صح
عشق… اه ياحبيبي كويسه
رحاب… عشق قومي اطلعي اوضتك ارتاحي
عشق… حاضر ياماما
جو… ليلي تعالي نساعد عشق ونطلعها فوق
صخر برفع حاجب… لم انت تساعده وانا واقف يبقا انا اي كيس جوافه
جو عشان يغيظ صخر… عادي ياصخر انا وانت واحد
صخر بعصبيه… جوووو لم دورك مش واحد انا جوزها
جو بتمثيل الحزن… وانا اخوها واطلعها
عشق… بس انتو الاتنين انا هطلع لوحدي ولسه هتمشي راح صخر جه من ورها وشالها
عشق بحرج. صخر نزلني انا هعرف اطلع لوحدي عيب كدا
داليا بغيظ… اه نزلها تطلع هي مش رجلها اللي مكسوره عشان تشيلها وطلعها
صخر متكلمش وطلع يطلع عشق اوضتها ودخل الاوضه وحطها علي السرير
صخر… متتحركيش واللي عايزه نادي ويجيلك اللي عايزه انتي سامعه
عشق برفع حاجب وستغراب… وهي اي المعامله الحلوه دي ولا بتعاملني كدا عشان انقذت حياتك وخدت الرصاصه مكانك
صخر بصلها وسابها وطلع من الاوضه وجو قابله علي السلم
جو… رايح فين
صخر… رايح الشوف الشركه وانت خليك هنا عشان لو حاجه حصلت لحد منعرف مين اللي اتجره ودخل الفله وخطف زين
جو… حاضر اطمن وروح شغلك
صخر… تمام ومشي
جو طلع وراح عند عشق لقها قاعده بتكلم نفسها
جو… بسم الله الرحمن الرحيم انتي بتكلمي نفسك هي الرصاصه اثرت علي دماغك
عشق… جو مش طلباك خالص
جو… ليه في اي
عشق… صخر بيعاملني حلو من امبارح من وقت ما فوقت ومش عارفه اي غيرو
جو… معرفش بقولك صح في حاجه عايز اقولك عليها بس مش عارف هي صح ولا لا
عشق بقلق… في اي قول قلقتني
جو… ليلي بتقول انها سمعت داليا بتتكلم في التلفون مع حد وبتقوله انت اتجننت كنت عايز تموت صخر انت عارف لو كانت الرصاصه جت فيه كنت عملت فيك اي

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية عشق الصخر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *