روايات

رواية العنيدة والشرس 3 الفصل التاسع 9 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية العنيدة والشرس 3 الفصل التاسع 9 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية العنيدة والشرس 3 البارت التاسع

رواية العنيدة والشرس 3 الجزء التاسع

العنيدة والشرس 3
العنيدة والشرس 3

رواية العنيدة والشرس 3 الحلقة التاسعة

فهد بحزن… انا مقت*لتوش ولله هو اللي كان عاوز يقت*لني انا كنت بدافع عن نفسي بس
عليا بلطم… يمراري يقت*لك مين ده
فهد… بغضب… ناصر الزناتي
عليا بصدمه… ناصر ليه
فهد… لانه كان متفق مع خالد عشان يعرفوا يوقعوني وبكدا تارا هتبقي لخالد
عليا بدموع اخدتو في حضنها تاني…. بحنيه…. ياحبيبي كل ده جواك وانت مخبيه
فهد… بحزن… مكنش لازم انه يطلع لحد لانكم كلكم كنتو هتكر*هوني
ريناد بدموع… عمرنا ياقلبي مكنا هنكر*هك
فهد وعليا بصو لبعض وبعدين بصو عليها بصدمه
… فهد… ماما
ريناد بدموع… اه ياقلب ماما وفتحت ليه دراعتها وهو جري عليها واخدها في حضنه اوي
عليا قامت من علي الارض وملست علي شعره وهو في حضن امه بحنيه
ريناد خرجتو من حضنها… المهم هنعمل ايه دلوقتي اكيد تارا مش هتفضل معاك
عليا… وديب مش ناوي علي خير واصل
فهد… المعركه دي معركتي انا واللي هياخد مني تارا مش هرحمو
ريناد… طيب يلا نروح
ادهم خد البنات ومشي
عليا… طب دياب راح فين
ريناد… معرفش
عليا اتصلت علي دياب وقال ليها انه عندو شغل عشان كدا مشي وانه هيخلص وهيرجع علي البيت
فهد اخد ريناد وعليا ولانا وراحو علي البيت
ريناد طول الطريق كانت بتستحلف للانا وانها هترويها شغل الحموات
وصلو البيت لقو اللي في انتظرهم
وكانت صدمه للكل 😱
❤❤❤❤❤
في بيت المحمدي
….. هتفطروا من غيري
الكل… انت
دخل شاب وراح اخدهم في حضنه كلهم
ليل بغضب… انت لسا فاكر تيجي
البنت وهيا بتاكل… هو انت عندنا يعني ولا ضيف
الشاب بضيق… ليه ياظريفه
البنت… اصلك بنشوفك بس في الاعياد
الشاب بضيق…. بت انا مش ١ وجع دماغ
البنت… بغضب واستفزاز…. في مهندس بيقول بت ايه لالفاظ دي يععع بجد
الشاب وقف قدامها…. بستفزاز… اه و في بنت اسمها طينا
تينا… بغضب…اسمي تينا مش طينا مش عارفه مين الح*مار اللي اداك الشهاده اصلا
ليل بهمس للغزل… ابتدينا مش هيسكتو الاتنين
غزل صرخت فيهم الاتنين… بس انت وهيا بطلو نقار زي الفراخ كدا
الاتنين كانو رفعين صوابعهم في وش بعض والشر*ار بينط من عيونهم
ليل.. بحنيه… لو خلصتو نقار اقعدوا كلو اقعد يا يوسف
تينا ببرطمه… دا يوسف دا فرعون
يوسف بغضب… وكان رايح يجبها من شعرها لق اللي بيمسك ايدوا… رايح فين
يوسف… حمحم… لا ولا حاجه ياعمي
تينا بمسكنه… شوفت يابابا كان عاوز يضر*بني وبيقولي هطفي سجا*ير في ودانك
يوسف كان واقف مصدوم وبيهز راسو بمعني لا
رامي كان كاتم الضحكه بالعافيه…. واتصنع الغضب…. نعم ده يومه اسود اللي يمد ايده عليكي ياقلبي
يوسف… بصدمه… ولله ماحصل حتي اسالهم حصل كدا
ليل وغزل… هزو راسهم بمعني لا
تينا بدموع تمثيل…. بتشهدوا زور كمان وعملت نفسها بتعيط وطلع علي اوضتها
تستحلف ليوسف
❤❤❤❤❤❤
تحت
كانو بيضحكو عليهم
يوسف… وربنا محصل ياعمي
رامي… خف عليها شويه ياض بدل مااني اللي اعلقك
يوسف لمعت في باله فكره وابتسم بشر
… طبعا طبعا ياعمي
وبص علي ليل وغزل… فطرتت
غزل… كانت لسا قاعده تفطر
يوسف… تمام واخد اكل ليها وطلع علي اوضتها
ليل بهمس… انا مش مطمنه
غزل… ولانا بصراحه
فوق
كانت تينا دخلت الحمام بتاخد دش عشان تفوق وتركز في اللي الخطه اللي هتعملها ليوسف
يوسف خبط ودخل ليها لق الاوضه فاضيه حط الاكل علي التربيزه ونام علي السرير لما سمع صوت المايه في الحمام
يوسف غمض عينه وتينا خلصت وخرجت بس كانت لابسه لبس قصير وبتنشف شعرها
اتصدمت من اللي نايم دا
يوسف فتح عيونه مع فتح الباب ومش قدر يقفلها تاني وفضل مبحلق فيها
تينا صرخت…. وهو قام كتم بقها بايده
يوسف بسرعه… اهدي الله يخربيتك هتفض*حينا
تينا بغضب عض*تت ايدوا…. وزقته بعيد
يوسف بالم… اه يابت العضا*ضه
تينا بغضب… اطلع بره
يوسف قرب منها وبص عليها نظره كامله وببرود… لا مش خارج
تينا… بغضب.. بتبص علي ايه اطلع بره
يوسف… بمكر… هطلع بس بشرط
تينا… بغموض… ايه هو
يوسف بخبث… بو*سه
تينا بغضب…. واااات
يوسف مسك القميص بتاعو وقطع الزراير بتاعتو ودا كلو وتينا واقفه مصدومه ومش عارف بيعمل ايه
تينا بصدمه… بتعمل ايه
يوسف بخبث… دلوقتي تعرفي وزعق…. تينا عيب اللي بتعمليه دا انتي بنت عمي بس اانا عارف انك بتحبيني تينا كدا عيب بجد
كلهم طلعو علي صوته…
يوسف سمع حد بيمسك في اوكرت الباب شد تينا عليه وبس*ها ومسك ايدها وحطها في شعروا ودخلو لقهم كدا انصدمو
رامي بعدهم عن بعض بغضب وهب قلم نزل علي وش تينا اللي مصدومه ومش فاهمه حاجه
يوسف كان القميص بتاعو متق*طع…
يوسف كان بيبص عليها بنتصار
تينا حطت ايدها علي وشها مكان القلم بصدمه ودموعها بتنزل بصمت
رامي بغضب… يوسف
يوسف بتصنع الحزن…. نعم ياعمي
رامي بغضب…. كتب كتابك انت وتينا بكرا
تينا بصتلهم بصدمه…
يوسف… اللي تشوفه ياعمي
الكل بص عليهم ومشيو فضل هو وتينا بس
يوسف بنتصار… توتوتو ليه الدموع دي
وحاول يمسح دموعها بس هيا لفت وشها
يوسف…. غمز ليها وسابها وخرج وهو بيضحك
تينا…. بدموع… ولله لربيك يايوسف 🐕
❤❤❤❤❤
في بيت الصياد
كانو دخلين لقو ديب جايب الماذون
فهد بعدم فهم… في ايه وليه الشيخ هنا
ديب وقف قدامه… بقوه وجمود…. عشان تت*طلق تارا
فهد بجنون… مستحيل
ديب طلع مسد*سو بقوه وحطه علي جبين فهد…. حياتك ولا طلا*ق تارا ها تختار ايه
فهد بجنون وووو

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية العنيدة والشرس 3)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *