روايات

رواية بدايه جديده الفصل العاشر 10 بقلم أميرة محمد

رواية بدايه جديده الفصل العاشر 10 بقلم أميرة محمد

رواية بدايه جديده البارت العاشر

رواية بدايه جديده الجزء العاشر

بدايه جديده
بدايه جديده

رواية بدايه جديده الحلقة العاشرة

مهاب بصدمه: سمررررر
اميره بستغراب: سمر مين
مهاب بغضب: والله ما هارحمها
اميره: مهااااب رد عليا سمر مين
مهاب كان متعصب و مش سامع اميره اصلا جه يقوم اميره مسكت فيه: مش عاوزين مشاكل ي مهاب
مهاب بعصبيه: ابعدي ي اميررره
اميره: مش هبعد ي مهاب
مهاب اتحرك بعصبيه ونسي ان اميره كانت ماسكه فيه فا وقعت وهو مشي اميره فضلت تعيط من الوجع وكريم جه علي صوتها
كريم: في اي و شالها و قعدها علي السرير
اميره بوجع: الحق مهاب ي كريم الحقه لو حصله حاجه انا ممكن اروح فيها
كريم جري ورا مهاب لحد ما لحقه
كريم بعصبيه: كنت بتفكر في اي لما وقعت اميره من علي السرير
مهاب بصدمه: ازاااي وجري رجع تاني المستشفى
مهاب راح ل اميره: انتي كويسه ي حبيبتي انا اسف والله
اميره: انا كنت قلقانه عليك خلاص ي مهاب ال حصل حصل انا كويسه اهو والله متقلقش
مهاب باس راسها و حضنها وبعدين نام جنبها
بعد مرور اسبوع اميره خرجت من المستشفى و مهاب خلاص هيسافر الجيش و هيقعد 3 شهور هناك
اميره بعياط: هتوحشني اووووي
مهاب بدموع: انتي ال هتوحشيني اووووي لو عليا والله مش هسافر خلي بالك من نفسك كويس ي حبيبتي وخدي الدوا وانا وقت ما هعرف ارن عليكي هرن ي نور عيني
اميره فضلت حاضنه مهاب و مش راضيه تسيبه
مالك: يلا ي مهاب
مهاب: صالحي مالك ي حبيبتي
اميره اتحركت بل الكرسي وراحت عند مالك: اي مش هوحشك ولا اي
مالك حضنها و فضل يعيط: هتوحشيني طبعا ي حبيبتي هتوحشني اووووي والله
وبعدين مشيو
بعد مرور شهرين
كريم ماسك ايد اميره و بيمشيها: براحه براحه
وبعدين ساب ايدهاااا و اميره مشيت لوحدهااا
سهام بصدمه و عياط: اميررره
اميره استوعبت هيا عملت اي: انا بمشي صح انا بمشيي و فضلت تعيط الكل حضنها
منه: الف مبروك ي حبيبي
اميره: الله يبارك فيكي ي حبيبتي
الكل بارك ليها
اميره: ماما انا هغير و هروح كام مشوار كدا
سهام بفرح: روحي ي حبيبتي بس رجلك بتوجعك لسه
اميره: لا ي حبيبتي
وخرجت راحت عند دنيا
احمد: استني انا هفتح
احمد فتح وانصدم: اي ده
دنيا جت: في اي وبصت لقت اميره واقفه
اميره: اي مش هدخلوني يعني
دنيا حضنتها جاامد وفضلت تعيط: الحمدلله على سلامتك ي نور عيني
اميره: الله يسلمك ي حبيبتي
دنيا: تعالي ادخلي
اميره: معلش مره تانيه هروح ل ماما كريمه افرحها بس مهاب ميعرفش حاجه هاااا
احمد: عيب عليكي
اميره: ماشي يلا سلام
و راحت عند ام مهاب
ياسر فتح الباب وكان بيكلم مهاب
ياسر بصدمه: اميرره
مهاب علي التلفون: ماالهااا
ياسر: مهاب دي اميره كتمت بوقه و خدت منه التلفون
اميره: اي ي حبيبي عامل اي
مهاب: كويس ي حبيبتي انتي عامله اي طمنيني عليكي
اميره: انا بخير طول منتا بخير ي حبيبي
مهاب: اي جايه لوحدك
اميره: اه اقصد لا سيف معايا
مهاب بستغراب: مالك فيه حاجه
اميره بتوتر: لا ي روحي انا كويسه المهم هتيجي امته كدا
مهاب: قريب ان شاءلله ي حبيبتي
اميره: تيجي ب الف سلامه ي حبيبي
مهاب: ماشي ي حبيبتي يلا عاوزه حاجه
اميره: عاوزاك بألف سلامه و قفلت معاها
كريمه بفرحه: ده بجد وراحت حضنتها الحمدلله علي سلامتكي حبيبتي
اميره: الله يسلمك ي ماما
محمد: الحمدلله على سلامتك ي بنتي
اميره: الله يسلمك ي بابا
بوسي: الله اي ده وحضنتها جامد
اميره: مفاجأة حلوه صح بس محدش يقول ل مهاب حاجه ولا مااالك هااا
ياسر: متقلقيش يستي
اميره: ايوا كدا
عدا الشهر بسرعه و مهاب هينزل اجازه
مهاب و هو بيخبط علي الباب
اميره بفرحه: انا ال هفتح
مهاب: ياااناس يلي هناااا
و فجاءه الباب اتفتح و اتصدم
مهاب بصدمه: اي ده اي ده
اميره بفرحه: مفاجأة حلوه صح
مهاب حضنها جااامد
مهاب بفرحه: الحمدلله على سلامتك ي نور عيني
اميره: الله يسلمك ي حبيبي
ودخلو مهاب سلم علي الكل و قعدو سوا شويه
اميره: هقوم امشي انا بقا علشان مالك
مهاب: طب استني علشان اجي معاكي
اميره: ي حبيبي انتا جاي تعبان ارتاح شويه بقا
مهاب: حد يبقا مع القمر ده و يتعب
اميره اتكسفت: طب يلا يعم النحنوح
مهاب دخل غير هدومه و بعدين مشي هو و اميره
بعد شويه و صلو البيت
اميره: وحشتيني ي حبيبي والله
مالك وهو حاضنها: انتي اكتر والله وبعدين همس ليها مجبتيش بوسي لي
اميره: مزاجي وابعد بقا علشان مهاب هيقتلك دلوقتي
مالك: ماشي ماشي
بعد مرور اسبوع حدود معاد فرح اميره و مهاب
اميره صحيت بدري اتوضت و صلت و لقت مهاب بيرن عليها
مهاب: اي ي حبيبتي فطرتي
اميره: مليش نفس ي حبيبي والله
مهاب: خلاص هنفطر سوا البسي يلاااا علشان نفطر و اوديكي البيوتي سنتر
اميره: حاضر ي حبيبي
و قفلو مع بعض
اميره لبست وخلصت وبعدين نزلت لقت امها صاحيه
سهام بدموع: خلاص هتمشي و هتسبينا
اميره باس راسها: متقوليش كدا ي حبيبتي انا معاكي علي طول
سهام: ربنا يفرح قلبك ي حبيبتي
اميره: يارب ي حبيبتي وحضنتها جامد و بعدين مشيت
في البيوتي سنتر
اميره بدموع: انا فرحانه اووووي بجد
دنيا: طب بلاش دموع علشان الميكب
سهام بعياط: اي القمر ده
اميره حضنتها جاامد: هتوحشيني اووووي ي ماما
سهام: انتي اكتر ي حبيبتي والله
مالك جه وحضنها هو و سيف و امير
امير: خلاص هتمشي و هتسبينا
اميره: ي حبيبي والله ما ليا غيركم خلاص بقا بلاش زعل
دنيا: طب يلا علشان مهاب جه
مهاب: يارب يا ساتر
اميره ضحكت ومحبتش تدوخه ولفت مهاب اول ما شافها عيط و بعدين سجد وبعدين قام حضنها جامد وباس راسها
مهاب: مبروك علينا ي حبيبتي
اميره: الله يبارك فيك ي عمري
وبعدين مشيو راحو السيشن وبعدين القاعه
في القاعه
دخلو القاعه وبعدين رقصو اسلوه
مهاب: اخيرا بقيتي ملكي
اميره: انتا تعرف مكنتش متخيله ان ممكن حد يحبني الحب ده كله انا بحبك اوووي و عاوزاك مهما حصل متسبنيش
مهاب باس راسها: من عيوني ي عيوني
وبعدين شالها ولف بيها
بعد شويه رقصو و هيصو وبعدين قعدو يرتاحو
مهاب بقرف: اي ال حاب الزفت ده
اميره: معلش ي حبيبي
يوسف: الف مبروك
مهاب بقرف: الله يبارك فيك
يوسف حضن مهاب: لو فاكر انك خلصت مني لا لا لا لسه مخلصتش مني
وبعدين مشي و سابه
اميره: كان بيقولك اي
مهاب: متشغليش دماغك
اميره سكتت بعد شويه جت سمر
مهاب بزهق: هو في اي بقااااااا
اميره ابتسمت غصب عنها
سمر بدلع: الف مبروك ي ميدووو
اميره بتعجب: ميدووووو!:!!؟ اه الله يبارك فيكي ي حبيبتي ويلا من هنا احنا هنلم
سمر بصت بتوعد وبعدين مشيت
اميره بتريقه: بس ميدو دي حلوه
مهاب: و مالو حلوه
اميره بصتله وبعدين ضحكت
عدا اليوم علي خير وسلام و اميره و مهاب روحو
مهاب: اخيرا اتقفل علينا باب واحد
اميره: اخيرا ي حبيبي
مهاب بخبث: طب ما تتدخلي كدا تغيري و تظبطي نفسك
اميره فهمت دماغه: علي فكره انتا قليل الادب والله
مهاب: منا عارفه يلا بقا
اميره دخلت غيرت و لبست قميص قصير ابيض شفاف و لبست فوقه الروب وبعدين خرجت وهيا مكسوفه
مهاب صفر: اي الحلاوه ديييي وقرب منها تعالي بس هقولك حاجه جوه
اميره بكسوف: لا وابعد كدا
مهاب شدها من ايدها وبعدين دخلو الاوضه
وتسكت شهرزان علي الكلام ال غير مباح 😂😂😂 معرفش هيا بتتقال ازاي بس اي حاجه 😂😂😂😂🌝
تاني يوم اميره صحيت متاخر ملقتش مهاب جنبها قامت خدت دش و فاقت و بعدين لقت مهاب داخل بل الفطار
مهاب: احلا فطار ل احلا عروسه في الدنيا كلها
اميره: انتا ال عملته
مهاب: ايوا طبعا ويلا نفطر بس الاول تعالي هنا وباس راسها
اميره ابتسمت وبعدين كلو بعد شويه خلصو اكل
اميره بصت في التلفون لقت الساعه 4 العصر
اميره بصدمه: ي لهووووووي انا نمت كل ده
مهاب ضحك: ما هو البرضو اليوم كان متعب اووي و غمزلها
اميره ضربته بل مخده: قوم ياااض من هنااااا
مهاب قام ودا الاكل المطبخ بعد شويه الباب خبط مهاب فتح
مهاب: تعالي ي امي
كريمه: بسم الله الرحمن الرحيم ودخلت فين اميره
مهاب: بتغير و جايه تعاله ي ياسر
ياسر دخل هو و بوسي و محمد ابو مهاب
اميره ببتسامه: اذيكم
كريمه: عروستنا القمر تعالي ي حبيبتي
اميره سلمت عليهم كلهم
كريمه: عاملين اي
مهاب: الحمدلله ي امي
ياسر: هتسافر امته
اميره بستغراب: هتسافر؟؟
مهاب: نتكلم بعدين ي حبيبتي
اميره بصتله و متكلمتش
بعد شويه الكل مشي
مهاب: ي حبيبتي ده شغل معرفش اخد منه اجازه
اميره بعصبيه: اماال ضحكت عليا لي و قولتلي خت اجازه هاااااا كل مره بتكدب عليااا صح
مهاب: ي اميره والله كنت مفكر اني هعرف اخد اجازه والله
اميره: خلاص براحتك ي مهاااب هدخل اجهزلك الشنطه
مهاب: ي اميره متزعليش غصب عني والله
اميره دخلت وسابته و هو فضل قاعد في الصاله
اميره: هتاخد ده معاك
مهاب: ايوا
اميره: تمام
ودخلت بعد شويه خلصت وخرجت قعدت برا
اميره وهيا بتفرج علي التلفزيون: هتسافر امته
مهاب: الفجر
اميره قامت و دخلت فضلت تعيط مهاب سمع صوتها ودخلها
مهاب: طب بتعيطي لي كلها اسبوع و هجيلك
اميره فضلت تعيط و نامت في حضن مهاب
الفجر مهاب صحي لقها لسه نايمه مرضيش يصحيها و قام جهز نفسه و كتبلها رساله وباس راسها و مشي
اميره صحيت الصبح لقت مهاب سافر بصت جنبها لقت رساله
: انا عارف انك زعلانه ي حبيبتي بس والله غصب عني ده شغل هعمل اي انا لو عليا هفضل طول العمر جنبك والله متزعليش ي عمري انا مقدرش علي زعلك والله ي حبيبتي و مهنش عليا اصحيكي علشان لقيتك تعبانه ف حقك علي عيني ي نور عيني وان شاءلله اول ما هاجي هصلحك بطريقتي بقا جوزك حبيبتك مهاب
اميره ابتسمت و قامت غيرت ونزلت تحت عند كريمه
كريمه: اي ي حبيبتي ال مصحيكي بدري كدا
اميره: ي حبيبتي هو انا هفضل نايمه للعصر كل يوم لازمن انزل واساعدك في شغل البيت
كريمه: ي حبيبتي انتي لسه عروسه
اميره: ي حبيبتي هو انا فضل كل يوم عروسه خلاص بقا
ياسر: انا جعاااااااان
اميره: من عنيا هو انا عندي كام ياسر علي ما نشوف الحلوه ال انتتا هتجبهلناااا
ياسر: مش هتبقا زيك ي جميل
بوسي: والله لو مهاب سمعك ل ينفخك
اميره: اهو جه علي السيره خدي ردي ي بوسي علشان مش بكلمه
وادت التلفون ل بوسي و دخلت تحضر الفطار
بوسي: اي ي حبيبي
مهاب: هو رنيت عليكي ولا علي اميره
بوسي: علي اميره بس هيا مقموصه و قالتلي ردي انتي
مهاب: طب ايدها التلفون ي بوسي
بوسي راحت ل اميره وادتها التلفون
مهاب: هتفضلي كدا كتير
اميره: ال هو ازاي
مهاب: متشغليش دماغك ي اميره المهم عامله اي
اميره: الحمدلله وانتا
مهاب: الحمدلله فطرتي
اميره: لسه بحضر الفطار
مهاب: طب حضريه و افطري كويس
اميره: تمام ماشي
مهاب: يلا سلام
اميره: مهاب
مهاب: امممم
اميره: بحبك علي فكره وقفلت في وشه
مهاب ابتسم: مجنونه والله
تاني يوم اميره صحيت من النوم ونزلت تحت
ولقت امير بيرن عليها
اميره: يعني متسالوش عليا كل ده
امير بصوت منبوح: اميره
اميره بستغراب: في اي ي امير مال صوتك
امير: ماما ماتت
اميره بصدمه: ابيييييييي لا لا انتا بتهزر و بعدين وقعت من طولها

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية بدايه جديده)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *