روايات

رواية ندم الحب الفصل الرابع 4 بقلم دنيا محمد

رواية ندم الحب الفصل الرابع 4 بقلم دنيا محمد

رواية ندم الحب البارت الرابع

رواية ندم الحب الجزء الرابع

ندم الحب
ندم الحب

رواية ندم الحب الحلقة الرابعة

سراج بعصبية .. تفهميني اي يا اسراء قاعدة مع واحد وبتضحكي ومبسوطه ولا كأن فيه حمار بيحبك
اسراء بلهفة .. لا يا سراج ممكن بس نتفاهم بس لوحدنا
وبصت ل سيليا
سيليا سابتهم بضيق منغير ما سراج يقولها وراحت أوضتها
اسراء .. كويس يا حبيبي أنها مشيت منغير ما تقولها المهم الي كان معايا ده واحد زميلي عادي
سراج .. والله زميلك انتي بتستغفليني انا ابتديت أتأكد فعلا انك عايزاني فلوس مش نفسي
اسراء بكذب .. لا طبعا ياروحي انا بحبك منا لو عايزة فلوس كنت خدت قرشين منك وسبتك
سراج بشك .. تمام يا اسراء
اسراء بخبث .. طيب يا حبيبي متيجي نسافر كده
سراج .. نسافر فين انا مش هقدر اسافر لان عندي شغل
اسراء .. طب ما تخليني اسافر لوحدي
سراج بخبث.. طيب ما تسافري ياروحي
اسراء .. ماشي بس اكيد هبقا محتاجه فلوس
سراج .. للاسف ي حبيبتي مش معايا فلوس اليومين دول
اسراء بسخرية .. بجد والله بقا سراج المنشاوي معهوش فلوس صاحب اكبر شركه في مصر
سراج بكذب .. اليومين دول بس
اسراء بعصبية .. ماشي يا سراج سلام
سراج قفل الباب وحس انها فعلا بتستغله بس قال يكدب نفسه
دخل سراج اوضة سيليا
سيليا ..المفروض تخبط علي الباب افرض بغير هدومي
سراج بخبث .. طب ما تغيري ولا انتي مش مراتي
سيليا بسماجه .. لاء مش مراتك يا سراج الي مراتك هي سوسو
سراج .. بتغيري منها ولا اي
بصتله سيليا بوجع .. انا مش هكرر اني احبك تاني ولا هغير عليك اصلا
سراج .. طب لو جبتها تعيش معايا هنا
سيليا اتصدمت من أنه ازاي قاسي كده .. مكنتش اعرف انك ب القساوة دي يا سراج انت قلبك مبيعرفش يحب غير الي بيستغله مبيعرفش يحب قلب حبك بجد بتعرف تحب بنات بتمشي مع ده و ده بس هاتها عادي اخدمها انت وامشي علي طوعها
سراج .. انتي للدرجادي شيفاني وحش
سيليا ضحكت بسخرية .. مشوفتش منك حاجة تخليني اشوفك كويس الصراحه ومش عايزة اشوف وتاني مرة يا سراج لما تخش اوضتي تخبط تمام .
سراج .. تمام ست الابلة من بكره هبدأ اروح الشركه اصحي الساعه ٧ الاقي الاكل جاهز
سيليا ..امم اي أوامر تانيه في الأوردر
سراج ..انا مبهزرش
سيليا .. ولا انا بهزر يا سيدي واتفضل بقا
.
سراج خرج وفونه رن
سراج .. أيوة يا سيا
سيا (السكرتيرة بتاعته) : مستر سراج ملف الصفقة الجديدة وصل ومحتاجين حضرتك بكره عشان تمضي علي موافقتها
سراج ..تمام يا سيا عايزك تعملي اجتماع هيكون الساعه تسعه هيكون مع موظفين الشركه ونتي هتكوني موجودة طبعا
سيا .. تمام يا مستر سراج
سراج قفل معاها واتصل ب عمر صاحبه ودراعه اليمين في الشركه وفي كل حاجة
عمر ..اهلا ليك وحشة بجدع من ساعت جوازك مشوفكش
سراج بجدية .. احنا لازم بكره نروح المستشفي صفقة ادهم الدمنهوري وصلت ولازم نفوق لشغلنا
عمر بضحك .. بطل بقا جو المخابرات ده
سراج بزهق .. اوعي تنسي أننا ظباط بجد
عمر .. أيوة بس محدش يعرف غير اهلنا الا انت بقا معرف مراتك ولا لاء
سراج .. لاء مش معرفهاش هي من زمان وبعيدة عننا مكنتش قريبة اوي لدرجه انها تعرف وانا بصراحه الي حبيت انها تبقا سرية
عمر .. بس اي دي في الفرح كانت دايبة في دباديبك
سراج بتهرب .. عمر انت عارف كويس اني بحب اسراء
عمر ..ونت ظابط وعارف الي فيها كويس يا سراج وأنها مش بتحبك
سراج بحدة.. عمر اقفل بقا الموضوع ده
عمر ..ماشي يا صاحبي ربنا معاك يلا هقفل انا
سراج .. سلام
عند اسراء
#بقلمي_دنيا_محمد
اسراء .. مرضاش يديني فلوس يا ياسين
ياسين ..ياعني اي انا محتاج فلوس
اسراء ..طب هعمل اي انت عارف اني مبخدش فلوس من حد غيرو
ياسين .. تتصرفي
اسراء بخبث ..طب اي رايك تيجي ابسطك دلوقتي
ياسين ..استني بس انا عايزك تظبطيلي مراتو
اسراء .. انت هتموت عليها لي دي شكلها مقرف اصلا وبعدين انت مشوفتهاش
ياسين .. عايز أجربها وبعدين مش انتي عايزة تفشي غلك فيها
هو هيطلقها اول ما يشك فيها ومش هيبقا قدامة غيرك
اسراء .. ماشي هشوف
ياسين قرب منها وهمس .. تعالي بقا زي موعدتيني من شوية
اسراء ضحكت بدلع
سيليا كانت بتنضف اوضتها
سراج خبط
سيليا ..ادخل
سراج .. عايزين ننام في اوضة واحدة بقا مش عيب تبقي في اوضة ونا في اوضة
سيليا ..انام جنبك بأمارة اي مثلا
سراج بجمود .. انك مراتي يا هانم وعلي فكرة أنا لو عايز حقي الشرعي هاخدو
سيليا .. ونا مش هديهولك ونا مش موافقة وبعدين انسي حكاية انام في اوضة واحدة معاك
سراج مسكها من دراعها ..قولت هتنامي معايا في اوضة واحدة ياعني هيحصل
سيليا بانهيار .. ابعد عني بقا انت اي عايز كل حاجة تمشي علي كيفك ..
سراج ببرود.. حضري نفسك كده عشان هخليكي تنامي في اوضة واحدة معايا .. احمدي ربك اني مش بطلب حاجة تاني
سيليا بصتلو بتعب وفعلاا نقلت هدومها لاوضتو ورتبت كل حاجة
سراج .. طول مأنتي بتسمعي الكلام كده بتبقي زي القمر
سيليا مردتش
سراج .. يلا ننام عشان شكل القطة اكلت لسانك
وفعلا هما الاثنين نامو علي السرير وسيليا مدياه ضهرها
.
وبعد شوية سيليا استسلمت للنوم قربها سراج لحضنو ونام
و و

يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية ندم الحب)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *