رواية للعشق قيود الفصل الحادي عشر 11 بقلم بسملة بدوي
رواية للعشق قيود الفصل الحادي عشر 11 بقلم بسملة بدوي
رواية للعشق قيود البارت الحادي عشر
رواية للعشق قيود الجزء الحادي عشر
رواية للعشق قيود الحلقة الحادية عشر
دهب برعب…. ادهم انا
ادهم بغضب جحيمي وثواني وحس وكان جسمه قايد نار وبيطلع صهد اتحرك قصادها بشر…. انا هندمك وهعرفك ازاي تخونيني
مرفت بضحك وفرحه شريره… زمانه شافها وكمان اخد الحبايه يعني كدا خطتي نجحت يس يسسسس
دهب بخوف… ا ادهم انا انا بس
ادهم ببرود…. خدي
دهب بصتله بعدم فهم…..
خدي بقولك مش دا الي بتتسحبي عشانه
دهب ببراءه…. صدقني والله لو كنت لقيت فيه حاجه تأذيك كنت هسيبه
ضحك بصوته كله….. هههه عارفه دا اي
بصتله بخوف…. لا
بصلها ببرود وقال….. دا ورق يوديني في ستين داهيه عشان ببساطه دا ورق شغلي في السلا*ح من ساعه ما اشتغلت فيه كل صفقاتي مدونه هنا
بصتله بصدمه…. اييييي
ادهم مشى بسرعه يااخد دش بسبب النار الي حاسس بيها دي
..
يعني اي ياغبي انت متصلتش بيك
ياباشا وربنا اتصلت هددتها امبارح وفعلا حسيت انها قربت توافق وهتعمل الي عايزينه بس بقالها يومين مش بترد عليا ولا عارف اوصل ليها واخوها عليه حراسه 24ساعه والله العظيم ياسيف باشا
سيف بغل….. نهاااايتك على ايدي ياادهم الكلب لو ما رمتكش في الحبس زي الكلـ ب مايبقاش اسمي سيف الشريف
..
عدى اسبوع من غير اي احداث تذكر
دهب في اوضتها مابتخرجش
ادهم دخل عليها ببرود….. اعملي حسابك فرحنا الخميس الجاي
وقفت بصدمه….. افندم
ادهم ببرود…. مسمعتنيش بقولك فرحنا الخميس الجاي
ضحكت بهستريا….. بتهزر اكيد
بصلها بجمود…… هبعتلك المصممه عشان تشوفي تشكيله الفساتين والمجوهرات
ضرخت فيه بقهر…. انت مجنون رسمي
قرب منها ببرود…. دا فعلا… وملس على وشها بحنيه… بس بيكي
دفعت ايده بعيد عنها….. متلمسنيش
غمزلها بوقاحه…. عروسه وبتتدلع بقا بس الخميس الجاي متلومنيش على الي هعمله مش هتعرفي تمشي عشان.. صرخت فيها بخجل تقاطع كلامه الجرئ…. انت انت سافل ومش محترم
ضحك بصوته كله وبصلها نظره اخجلتها ومشى وعلى وشه ابتسامه سعيده
..
بقولك هيتجوز الرابعه النهارده
صرخت مرفت باهتياج……. نااااااعااااااام
احلام بدموع…… انا تعبت بيغير فيها كأننا هدوم
نجوه بشر….. جت لقدرها ومتعرفوش مين حتى ههههه… دهب
مرفت بغل….. بنت الـ******** نفذت الي بتخططله بس وديني لـ عرفها مقامها
عدت الايام بسرعه وجه يوم الخميس
دهب بدموع….. بقولكوا على جثتي دا يحصل وربنا لو فيها موتي منا متجوزاه
كانت قاعده جنب ادهم والدموع في عينها سرحانه مافقتش غير على صوت المؤذون وهو بيقول….. بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير…
المعازيم باركولهم ومشيوا وفضل بس العيله
اتقدمت مرفت ببتسامه خبيثه… مبروك ياعروسه
وبعدها جت نجوه بغل….. مبروك اوعدك ايام الجايه هتبقى عسل معانا وضحكت بستفزاز وشاركتها الضحك نجوه
احلام بحزن… مبروك الف مبروك عن اذنكو وجريت على فوق تحت بسمات السخريه من ضرتيها
..
ادخلي ياقلبي
دهب بتهور….. اسمع اهو انا بقولهالك مش هتلمسني
ضحك بصوته كله…. مش اي .. اومال هعمل اي
بصتله بعصبيه….. مش اتجوزتني بمزاجك وانا بقولك اهو بمزاجي على جثتي تلمسني
في قميص احمر جوا على السرير البسيه عشر دقايق وتكوني قدامي ياااااااالا
اتبخرت قوتها وجريت تنفذ كلامه
دقايق وكانت بتشد في الفستان تنزل فيه وايدها التانيه بتحط شعرها ورا ودانها بخجل شديد
ادهم واقف مفتون بجمالها….. مش مصدق انك بقيتي مراتي
بصتله بكسوف.
ادهم بصدق شديد….. انا والله العظيم بحبك لالاا انا بعشقك يادهب… دهب انا شوفت كتير وشاقيت كتير وانتي عوض ربنا ليا يادهب كل جوازه ليا كانت مصلحه عمري مافكرت حتى اني ممكن احب بس انتي اول ما شوفتك قلبي دق بس اتجاهلت دا بس دلوقتي فاض بيا خلاص انا عايزاك ليا جنبي يادهب صدقني والله العظيم هكون ليكي ونعم الزوج لو طلبتي نجمه من السما هجبهالك بس اطمنيلي واديني امانك وبلاش تكسريني يادهب انا سامحتك على عملتك الي فاتت وعرفتك كل حاجه عني بلاش يادهب تكسريني كله الا الخيانه عندي وبالذات لو منك يادهب اموت فيها
كلامه اثر فيها ودموعها نزلت…. وانا كمان بحبك اوي
بصلها بعدم تصديق وجري عليها حضنها وفضل يلف بيها ودموعه غصب عنه نزلت…. ياه يادهب ياه بجد انا حاسس اني دلوقتي اسعد واحد في الدنيا
وتاه في جمالها وقرب منها وهي استسلمت ليه…
عدى شهر ودهب وادهم حرفيا وكانهم روح واحده وادهم حرفيا مش سايبها ومش مخلي حد يقرب منها ولا يزعلها بنظره وشايلها على كفوف الراحه هو ووالدته
مرفت بغل….. انتوا هتسكتوا
نجوه بشر….. دا مراحش الشغل بقاله شهر وقال اي واخد راحه دا سابني في الصباحيه وبيقولي عندي شغل مهم
احلام بقهره…. عمل معايا كدا بردوا
مرفت باهتياج….. ولا امه الـ**** واقفالنا على الكلمه ومش مخلينا حتى نقرب منها
احلام بدموع…. هو راضي يسيبها اصلا ولا يخليها تنزل دي بتنزل كل فين وفين وكل اما اطلع الاقيه قالع وضحك وقله ادب لصبح كل يوم ووشه منور ورجع لورا عشر سنين والضحكه من الودن للودن الي يشوفه دلوقتي مايصدقش ان دا ادهم الي التكشيره مابتروحش من وشه
الله اكبر الله اكبر سكتوا وخرجوا من المطبخ على نزول دهب هي وادهم الي ماسك فيها زي العيل الي مش راضي يسيب امه ولابسه عبايه استقبال وكانها معموله ليها مخصوص ومجوهرات في ايديها الاتنين لحد كوعها وصدرها كله… وفارده شعرها الي كل شويه يجي على وشها وادهم يشيله ليها بحنيه ورا ضهرها
فاطمه بفرحه شديده… ربنا يحميكوا من العين ياحبايبي
ثواني ودخل واحد من رجاله ادهم وهو بيقول بسرعه….. الحق ياباشا وفجاه وقف مبهور من جمال دهب … ادهم وقفها ورا ضهره بسرعه بغيره عميا…. ياض يابن ال******* اي دخلك كدا
_المخازن ولعت ياباشا
ادهم بصدمه…. ايييييه…. على شقتك
دهب بخوف…. وانت رايح فين
ادهم شخط فيها…… على فوق قولت
وقال بسرعه لامه…… محدش يطلعلها وانا مش موجود
مرفت بغل…. هناكلها يعني
بصلها نظره اخرستها وجري والراجل معاه
شغل الكاميرات دي بسرعه
شغل الكاميرا لقاها متعطله…. ازاااااااي دا يحصل انا مشغل معايا شويه******
فضل يقلب فيها وفجأه شاف واحده في نفس طول دهب وجسمها… وقف الشريط بسرعه وخرجهم كلهم برا وشغله بقلب مرعوب….. شافها بتقابل واحد ورا المخزن وبتديله حاجه وبتتلفت حولين منها زي الحرميا وفجاه قلعت زي الكمامه كدا ووشها بان بوضوح…. دهب
غمض عنيه بوجع وخرج بسرعه وشياطينه بترقص قدام عنيه….. طول ماهو سايق بيفتكر في لحظاتهم الحلوه…. ليييي لييييي يادهب ليييييييي قولتلك خيانتك ليا بموتيييييي ليييييي ماشوفتيش مني غير كل حب وحنيه لييييييييييييي
وصل بسرعه وطلع وهو بيجري على فوق على شقته
نجوه بغل…. اجري ياخويا اجري مش قادر اوي على فراقها
دخل الشقه اول مادخل جريت عليه دهب بدموع…. انت بخير وكويس انا كنت قلقانه اوي عليك وو خايفه طمني ياحبيبي
ادهم بصلها نظره خوفتها…. مالك ياحبيبي
ادهم بصلها بوجع…. ليي
دهب بخوف… ل لي اي
ادهم مسكها من شعرها بكسره.. لييييي الخيانه
دهب بصتله برعب…. انا انا عملت اي
ادهم بجمود ….. انتيييي طالق
دهب بانهيار…. ايييي لا ابوس ايدك ياادهم كله الا كدا
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية للعشق قيود)