روايات

رواية عشق الصخر الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم جاسمين محمد

رواية عشق الصخر الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم جاسمين محمد

رواية عشق الصخر البارت الحادي والعشرون

رواية عشق الصخر الجزء الحادي والعشرون

عشق الصخر
عشق الصخر

رواية عشق الصخر الحلقة الحادية والعشرون

صخر بعصبيه… عشق متعصبنيش عشان هتصرف تصرف وحش اسمعي الكلام ويلا اطلعي علي السرير
عشق بخوف من منظرو… حاضر وطلعت علي السرير ونامت علي الحرف وصخر رقد وراح شددها لحضنه
عشق… صخر… ابعد
صخر…. هشششش نامي يا عشق عشان مش قادر
عشق سكتت ونامت 🌿🌿🌿🌿🌿
في صباح يوم جديد
عشق صحت من النوم لقت نفسها لسه في حضن صخر فضلت باصه ليه وحط ايدها وبتمشها علي وشه
عشق بسرحان…. يخربيت جمال امك ياشيخ دانت مز اووي
صخر فتح عين وعين لا… قوليلي والله
عشق وشها جاب الوان الطيف كلهم من كتر الكسوف والاحراج وراحت خبت وشها في البطنيه
صخر بضحكه رجوليه…. هههههه هي المزه بتتكسف ولا اي فين السان الطويل
عشق طلعت راسها من تحت البطانيه… تصدق انك بارد ورخم وغتت
صخر… وبحبك
عشق وشها احمر من كتر الكسوف
صخر بضحك… هههه اموت فيكي وانتي شبه الطماطم كدا
عشق خبطه في كتفه…. عبوشكلك وجت تقوم صخر شدها وقلبها خلها تحت وهو فوقها
عشق بكسوف… صخر ابعد
صخر… هبعد بس لم تصبحي عليا
عشق برفع حاجب… صباح الزفت ابعد بقا
صخر برفع حاجه… بقا كدا وراح باسها من شفايفها راحت عشق ضربه وزاحته بعيد
عشق بعصبيه… تصدق انك قليل الادب متقربش مني تاني
صخر بسرحان من تاثير شفايفها… بس معرفش ان شفايفك طعمها كريز كدا
عشق بدبدت في الارض برجلها ودخلت الحمام
صخر…. يخربيتك جننتيني وقام غير لبسه
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
رحاب بخوف وعياط…. ليلي مترني علي صخر او جو شوفيهم فين دول مختفين من اول امبارح شوفيهم يمكن يكونوا عرفه حاجه عن عشق
ليلي بحزن… حاضر ياخالتوا هرن عليهم
داليا داخله من الباب وعماله تغني
رحاب بصتلها بقرف
ليلي… تصدقي انك واحدها مش محترمه ومعندهاش دم
داليا بعصبيه .. بت انتي احترمي نفسك واعرفي انتي بتكلمي مين وانتي ضيفه هنا فحترمي نفسك
رحاب وقفت علي حيلها وبعصبيه… داليا متنسيش نفسك كمان انك ضيفه هنا فتحترمي اللي موجودين في البيت وليلي بتكون بنتي زي عشق ومش عشان صخر جابك هنا وانتي صديقته من الطفوله يبقا تعملي اللي عايزه هنا لا انا هنا اللي اقول اصلا مين يقعد ومين يمشي واعمل اللي عايزه انتي سامعه
داليا بغضب مكتوم… انا اسفه ياعمتي رحاب مش قصدي
رحاب… قصدك ولا مش قصدك انا فهمتك كلامي وياريت متنسهوش
داليا بصت ليلي اللي واقفه فرحانه وبعصبيه… ماشي وسابتهم وراحت اوضتها
ليلي حضنت رحاب وبحب… ربنا يبارك في عمرك يارب وميحرمنيش منك ابدا يارب
رحاب… يارب يابنتي ونلاقي عشق يارب
ليلي… ان شاءلله هترجع استني ارن علي جو
رحاب… ماشي رني
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عشق وصخر نزلوا تحت لاقي زين بيلعب مع جو
عشق… صباح العسل علي الناس العسل
زين وجو… صباح الورد وزين جري حضن عشق
عشق بحب… حبيب ماما عامل اي
زين… حبيب ماما كويس طول ما هي كويسه
صخر… طيب مافيش حضن لصخر زي ماما ولا اي
زين… في اكيد يابطلي وساب عشق وجري حضن صخر
صخر… صباح الخير يابطلي ياصغير
زين بحب… صباح النور يابطلي ياكبير
عشق… جو متطلبنا اكل انا جعانه
جو… عيب عليكي يامفجوعه عارف فطلبت من بدري
عشق… عبوشكلك ياض انت التاني واي مفجوعه دي واحدها صاحيه جعانه عادي يعني
جو… ههههه مانا عارف اصلا انه العادي بتاعك المهم الاكل شوي وجي
عشق… تمام يامزي وبعتتلوا بوسه في الهواء
صخر غار وتعصب وعروق ايدو برزت… عشققق اتلمي
عشق… هو انا عملت اي
جو واقف هيموت علي نفسه من الضحك علي غيره صخر بس كاتم ضحكته
صخر… كتمها ليه ياخوي مطلعها احسن تتطق تموت مننا
جو مصدق…. هههههههههه والله يابني كتر خيرك ههههههههه
عشق بعصبيه… وانت التاني بتضحك علي اي
جو… هههه ولا حاجه وتلفونه رن
جو… ليلي بترن
صخر…. اكيد هتسالك علي عشق قولها انك متعرفش مكانها لسه ماشي
عشق بستفهام… ليه
صخر… هفهمك بعدين يلا رد ياجو
جو… الو ايو ياليلي عامله اي
ليلي… الحمدلله انت عامل اي
جو… الحمدلله بخير
ليلي…. يارب دايما جو معرفتش حاجه عن عشق لسه
جو… لسه عمالين نحاول انا وصخر اهو عشان نعرف نوصل ليها
ليلي بحزن… ماشي لو عرفتوا حاجه عرفنا عشان انا وخالتوا رحاب قاعدين قلقانين
جو… حاضر خلي بالك من نفسك انتي بس
ليلي… حاضر
جو… هتعوزي حاجه
ليلي… عايزه سلامتك
جو… تسلميلي ياقلبي
ليلي بكسوف… تسلملي انت سلام
جو.. سلام ياحبيبتي
عشق بعد ما قفل… يخربيت ام المحن بتاعك ياشيخ
جو برفع حاجه…. نتلم عشان كل واحد وهيجيلوا يوم
عشق بغرور… ولو مش هيجيلي يوم انا في المحن اللي يمغص ده
جو…. ههههه هنشوف يامزتي وراح واخد بوكس في وشه
جو….. اااااه ياخي حرام عليك ايدك تقيله
صخر… عشان تحترم نفسك بعد كدا ياروح امك
جو… ياخي دي زي اختي
صخر… زي يعني مش اختك فتلم
جو… حاضر ياباشااا هو انا مستغني عن حياتي
زين… صخر صخر
صخر… اي ياحبيبي
زين… هو احنا هنرجع ايمتا
عشق… اه عايزه افهم في اي وليه كدبتوا دلوقتي علي ليلي
صخر…. حاضر هفهمك بصي طبعا انتي عارفه ان ابوكي اللي كان خاطفك صخر حس ان عشق ادايقت لم قال ابوكي راح غير كلامه قصدي يعني داود الانصار واليوم اللي انتي مشيتي فيه محدش يعرف انك ماشيه فيه فكيف هو عرف انك طلعتي من البيت وهو مش معانا في البيت
جو بستفهام… قصدك اي
صخر… قصدي ان في حد في البيت عرفه ان انتي طلعتي من البيت فعشان كدا لازم محدش في البيت يعرف ان انتي موجوده معانا لانه دلوقتي اكيد فاكر ان انتي الديابه اكلت وموتي وهيبقا في خطر عليكي
عشق… يعني هعمل اي دلوقتي
صخر… يعني هتفضلي موجوده هنا لحد منشوف مين اللي قاعد في بيتنا وشغال مع داود الانصاري
عشق… اممم تمام والباب خبط
صخر… عشق ادخلي جو انتي وزين وانت ياجو قوم شوف مين
جو… حاضر وطلع لقي الاكل اللي كان طالبه خدو ودخل الشاليه وقفل الباب عشق زين يلا عشان ناكل
عشق وزين طلعوا وجهزو الاكل وقعدو كلهم كلوا سوء
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
داليا بصدمه… انت بتقول اي شوفت حد مع صخر في الشاليه في اسكندريه

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية عشق الصخر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *