Uncategorized
رواية عشق الليل الفصل الحادي والثلاثون 31 والأخير بقلم شرين أحمد
رواية عشق الليل الفصل الحادي والثلاثون 31 بقلم شرين أحمد
![]() |
رواية عشق الليل الفصل الحادي والثلاثون 31 بقلم شرين أحمد |
رواية عشق الليل الفصل الحادي والثلاثون 31 والأخير بقلم شرين أحمد
يوسف ذهب لها
يوسف بصدمه: مريم انتي انتي عملتي ااايه في نفسك و لييه جيتي الاسعااف
مريم بألم و دم تنزف: جناات انا جيت هنا عششان اصلح غلطتي ليكم انتي و يوسف يوسف انا اسفه بجد وكانت تتالم يوسف سمحني ارجوك سمحني
يوسف: انا مسمحك متقلقيش هتقومي
مريم: جننات سمحني وخلي بالك من ريم ريم بتحبك
جنات ؛ انا مسمحاكي انتي هتقومي عشان ريم ي مريم قومي
مريم: انا كده اطمنت ادعو ربنا يغفرليا
ثمممم………………..
______________________
بعد مرور 4 اشهر
/يووووووسف عشان الله اقعد الله يخليك بتك مش عايزة. تاكل
يوسف بصدمه: ما احنا كنا حلوين قلبتي صعيدي ليه
جنات: وه مش عايزني اتحدت نعاك باللغه بلدك و لا ايه ي ابن عمي ده احلى لغه
يوسف: احلى لغه و احلى نااس و اجمل ناااس الصعيد مافيش غيرهم اتنين
ماتيجي نجيب مليجي
جناات بصدمه:ي قليل الادب
يوسف:وسافل وحياتك
ابتكسفت منه:يووووسف بطل
: ماااامي
:ريم حبيبت مامي اايه ي قلبي عملت ليكي اكلك اللي بتحبيه يلاا عشان تاكلي
:-مش جعااته انا عايزة اروح لاونكل ليام و طنط ليل و عمتو نهى
يوسف: حااااضر بس كلي يلا
ريم: هيهي يعني هنروح ي بابي
يوسف: اه هنروح ي قلب بابي
كانت تبكي جناات وجاء لها: مالك ي قلبي
جناات: خايفه يا يوسف مكنش احسن ام بنسبه ليها وتكرهني انا عايزها تحبني خايفه مكنش قدها
يوسف بحنان: جنااات انتي طيبه اوووي كفايا حنيتك معها و تضحتك ووقتك كله معها كفايا انك قبلتي بيا و ببنتي كان غيرك مممكن يسبني انا بحبك
جناات: واللي بيحب حد يقبل اي حاجه جاايه منه
يوسف: ريم خلصت اكل وراحت متيجي نجبلها اخ و اخت
جناات: يوووسف عييب
حملها تحت كسوفها الشديد
____________
: ليلللللللللللل
:-اااه ي ماما المجنون جااي ورياا
:-مين المجنون ي ست ليل هاااا
:-انا المجنونه ي احلى حاجه ف حيااتي و ي احلي لياام
:-ليلللل
؛- نعم ي سطا
:-ي سطا؟!!
ليل سؤال واحد انتي متاكدة انك بتدرسي ف هندسه
ليل بضحك: ايوة و الله ي صاحبي بس حظك بقا نعنل ااايه
لياام: تعاالي هنا
ليل: حاضر اهوووو ي بااارد
ليام: العلبه فيين
ليل: هاا
ليام:مش هكررها
ليل: بص هي ايه اللي جواها الاول
ليام: هاتيها الاول
ليل: اوووف خد ااهوو يلاا وريني هاا وريني هاا
لياام: فتحها ليهاا
وكانت بنسله لها صدمه و دمعت عينيها: لياام دي جميللله وغاليه ع قلبي عشق الليل ❤❤❤
: لياام الله جميله
عشق الليل ❤❤❤
: اه عشق الليل و احلى عشق ليل بنسبه ليا
: ليه كتبت عشق الليل مع ان صاحبه الروايه اتكلمت عن جنات و يوسف مش احنا
اسأليها هي
: اااااايه بص ي سطا انا
ليام: انتي اللي علمتي ليل تقول كده
شيرين: احم ممكن تسمعني
ليل: ع فكره انا بموووت فيها
شيرين: وانا كماان قلبييييي ????
ليام: بجد
شيرين: احم كفايا ممكن اتكلم انا كتبت عشق ليل لانها
لانها اتكلمت عنك و عن ليل ي سطا وجناات و يوسف من ضمنهم وانت اشمعنا جبت سلسه عليها عشق الليل
ليام اتجه الي ليل وقال:لاني بعشقها
شيرين بأحراج::احم انا واقفه ع فكرة
ليل:ليااام
ليام: مش خلااص خلصتي روايتك امشي ي ماما
شيرين: ايه ده انت عايز تتردني انا مااشيه اساسا
:لياااااام
:شيرين بضحك::همووت ????
ذياد و الجميع اتى
ذيا:صلاه النبي احسن
الجميع عليه افضل الصلاةوالسلام
ذياد يهمس لليام:ايه اللي جاب صاحبه الروايه هنا
:انا ويرتني مااتكلمت
يوسف و جنات مبسوطين جدا وكفايا حبهم لبعض
ذياد و مهى بيهزرو لدرجه ان الهزار بيقلب مصارعه
ليام و ليل دول وصف
شيرين:في حاجه ي جمااعه
الجميع:لا ابدا
شيرين:افتكر
وكانت تحلم
يوسف:مالك ي انسه شيرين
شرين:هاا احم انا كويسه
يلاا الكل يروح لحالو بقااا
خليني ادخل ف الموضوع
شباب البنت الصعيديه دي احسن بنت متبصش لحاجه كفايا الجداعنه و الطيبه و عفلها اللي يوزن و كلمها اللي زاي الدوا بيطيب الجرح بلاش تبصو بالمظاهر بصو لللافعال و بس شكرا
♥♥♥♥♥
لقراءة باقي فصول الرواية : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية عشق الطفولة للكاتبة هنا