روايات

رواية شرف زهرة الفصل الثاني 2 بقلم مارلي إيهاب

رواية شرف زهرة الفصل الثاني 2 بقلم مارلي إيهاب

رواية شرف زهرة البارت الثاني

رواية شرف زهرة الجزء الثاني

شرف زهرة
شرف زهرة

رواية شرف زهرة الحلقة الثانية

في الارض الزراعية كانت تلف زهرة الملاية البيضاء عليها و كان يوجد. عليها بقع دم كثير بسبب اغتصاب سيد لها

سمعت صوت راجل كبير حاولي خمسين سنه بيقرب منها و بيقول
انتي بتعملي اية يا بت انتي هنا بعد الفضيحة اللي اتفضحتيها في البلد جاية تستخبي في ارضي

زهرة ببكاء
ابوس ايديك يا عمو ساعدني انا عايزة بس هدوم مليش مكان اروحه

نظر لها الراجل نظرات شهوانية وقرب منها ومد ايده يحسس علي جسدها العاري الباين منها
وقال برغبه
مش عارف انتي عيلة عندك 13 سنه ازاي بجسمك ده انتي كاملة الانوثة يا بت

زهرة رجعت برعب وقالت بعياط
اوعي بقي ابعد عني انتوا عايزين اية مني سبوني في حالي خلاص انا همشي اقسم بالله

الراجل مسكها من رجليها و قربها منه لما رجعت وقال برغبة وهو يتحسس جسدها بشهوة
ما انا مش غبي علشان اسيب كتله الجمال المتفجرة دي مش معقول تعالي يا بت

زهرة حاولت تقوم تجري ولكن هو احكم امساكها من يديها وهي بكت و صرخت ولكن لم يسمعها بسبب ان الارض هذا بعيدة عن الارضي حمالها الرجل و ادخلها الي بيت صغيرة بجانب الارض الزراعية كانت بتحاول تقاوم ولكن مقدرتش عليه كان جسده ضخم و سمين حدفها علي الكنبة وطلع فوقيها وشال الملاية من عليها وبقت عارية بالكامل بكت زهرة وصرخت و حاولت ان تغطي. جسدها ولكن هو كتفها وقال برغبة
لو سمعتلك حس ساعتها هتندمي و هقتلك انتي فاهمة يا بت مش عايز اسمع حسك واصل

مسكها من شعرها بعنف و قبلها قبله شهوانية وهي حاوات ابعاده عنها ولكن لم تقدر علي ذلك صفعها هذا الرجل عدة صفعات بسبب كثرة مقاومتها نزف انفها دم بسبب الصفعات الذي تلقتها ونزل بقبلاته الي عنقها وقبلها بعنف وبعد نصف ساعة صرخت صرخها انتهاء صرخة قهر وذل انتهاك لبرائتها التي تلطخت علي يديم يدين ابن عمها عديم الرجولة ورجل اخر يغتصب طفلة مثل احفاده عذرا هذا لا يطلق عليهم لقب رجال كان ينتهش جسدها ولا يهمه الذي اسفله تموت وجعاً علي ما يحدث لها من اغتصاب لا يستوعبه عقلها الصغير

بعد اللي الراجل عمله اخذها بالملاية و رمها الي ارض زراعية بعيده عن ارضه وعن المنطقة اللي ساكنة فيها بالعربية و مشي وهي كانت لا حول لها و لا قوة مغمي عليها ولا تشعر بشئ ټنزف فقط بعد مرور نصف ساعة كان راجل في سن الثلاثون رايح ارضه واټصدم لما شاف زهرة وقرب منها بسرعة وشالها و نقالها المستشفى علي طول وبعد ساعة خرج الدكتور وقال
البت حالتها صعبة جدا انت جايبها منين احنا هنطلب البوليس دي حالة اعتداء
الراجل بحزن
انا لقيتها في الارض بتاعتي كيف ما جبتها اجده يا دكتور معرفش حاجة
الدكتور
طيب يا استاذ خليك مستني لغاية ما نشوف الدكتور هيقول اية
الراجل
حاضر مش هتحرك من اهنا
الدكتور مشي و كمان ساعة كانت زهرة فاقت وكانت پتبكي دخل الدكتور وخالد الراجل اللي جابها المستشفى
الدكتور
حمدلله علي سلامتك يا بتي
زهرة پبكاء مردتش
الدكتور بحزن
انا هتصل بالبوليس وهعرفهم اللي حصل ما تقلقيش حقك هيجي لغايه عندك اديني بس رقم حد من اهلك اتصل بيه واعرفهم انك موجوده هنا
زهره بړعب
لا لا ما تتصلش بالبوليس انا مش رايده حد يعرف
الدكتور
لا يا بنت انت كده بتضيعي على حقك حرام عليك
زهره بعياط
ابوس رجلك انا مش عايزه حاجه وانا يتيمه وما ليش حد مش عايزه مشاكل ولا عايزه ڤضيحه كفايه اللي انا فيه
الدكتور
دي چريمه يحاسب عليها القانون لازم نعرفهم علشان يقبضوا على المچرم اللي عمل فيكي كده
لو سكتنا مره هيتمادى مره واثنين وعشره ومش هتبقى انت الضحيه الاخيره ليه
زهره بكاء
ارجوك لو سمحت اعتبرني زي بنتك وما تطلبش البوليس انا بترجاك
الدكتور
هقول لك ايه يا بنت انت حره انا هبعت لك الممرضه ومعاها لبس تلبس هدومك انت مش هتخرجي كمان يومين انا عايز رقم حد من اهلك عمك خالك اي حد علشان خاطر اتصل بيه يجي يقعد معاكي وياخدك
زهره بعياط
انا اهلي متوفيين وعمي رميني في الشارع وما ليش حد ثاني
الدكتور
ربنا يعينك يا بنتي انا هسيبك دلوقتي ترتاحي
خالد بعد ما خرج الدكتور قال
حمد لله على سلامتك
زهره
الله يسلمك مين حضرتك
خالد
انا اللي جبتك هنا

يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية شرف زهرة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *