روايات

رواية العنيدة والشرس 3 الفصل الخامس عشر 15 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية العنيدة والشرس 3 الفصل الخامس عشر 15 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية العنيدة والشرس 3 البارت الخامس عشر

رواية العنيدة والشرس 3 الجزء الخامس عشر

العنيدة والشرس 3
العنيدة والشرس 3

رواية العنيدة والشرس 3 الحلقة الخامسة عشر

ديب بحزن
، ــــــــــــــــــــــفلاش
كان في مكتبه ورن فونه
ديب… الو
… ضحكت… وحشتني يابن الصياد
ديب بستغراب… مين معايا
… معقوله نسيت صوتي دا نا حتي ماتنسيش
ديب… بضيق… هقفل
… وحشتني ايام الجامعه مش وحشتك
ديب بستغراب… جامعه
… اه مش معقوله نسيت ايامنا سوي
ديب… بتذكر… سجده صح
سجده… اه يابن الصياد اخير عرفت
ديب… معلش بس الصوت من زمان عامله ايه
سجده… الحمدلله انت عامل ايه لسا عازب زي مانت
ديب بضحك… الحمدلله لا يستي صحبك اتجوز
سجده بصدمه… اتجوز
ديب بضحك… اه
سحده بغل… ومين دي بقا
ديب بضحك… مش هتصدقي مين
سجده بغل… مين
ديب بحب… لي لي
سجده بغضب مكتوم…. تاليا
ديب… اه
سجده بغضب… مش عارفه بتحب ايه في البت اللي عامله زي الصبيان دي
ديب بغضب… سجده احترمي نفسك وماتنسيش انها مراتي
سجده… اوكي ياديب سلام
ديب قفل معاها وكمل شغل
سجده… بغضب وغل… مش هخليك تبقي ليها يابن الصياد انت واملاكك كلها ليا انا وبس
ــــــــــــــــبااك
تاليا كانت بتسمع بصدمه
ديب كان قاعد علي السرير بحزن وضيق
تاليا… عرفت ازاي انها هيا
ديب… لما بعتتلك الموتسكل انا ماسكتش وقعدت ادور ورا الموضوع وعرفت انه انبعت عن طريق شركه DS
والشركه دي طلعت انها صحبتها
تاليا… بصدمه… بتعمل كدا ليه هيا
ديب… بضيق…. عاوزني سجده كانت مهوسه بديب ايام الجامعه والكل كان عارف كدا
تاليا بستنتاج… عشان كدا قولت انك انت الشرير عشان هيا تاخد الامان وتظهر
ديب… هز راسه بمعني اه
تاليا… بس هيا ليه لانا قالت انك حبيبها
ديب… لانا كانت شغاله معاها ولانا كنت جاسوستها في البيت هنا ولما لانا ما*تت دلوقتي لازم تظهر
تاليا بصدمه… لانا ما*تت ازاي
ديب… حكا ليها اللي حصل
تاليا بدموع فرحه… تارا عايشه بجد
ديب… اه وسافرت هيا وفهد بعيد لحد مالوضع يهدا
تاليا بدموع… اسفه ياقلبي بس لما قالت كدا كنت همو*ت
ديب مسح ليها دموعها بحنيه… حقك علي قلبي ياقلبي فونه رن
بص فيه بضيق… ابو غلاستك ياخي
تاليا… في ايه
ديب… بضيق… الز*فت اخوكي حتي مش مهنيني علي وقت اقضيه معاكي ايه القر*ف دا
رد… عاوز ايه ياز*فت
فهد بتعب وصوت تعبان…. تارا
ديب قام من مكانه بخضه… مالها ومال صوتك
فهد… بتعب… مش وقته تارا انخط*فت
ديب بغضب…. ااايه ازاي
فهد… طلعو علينا شكلهم كانو مرقبنا
ديب… طيب انت فين
فهد…***
ديب… خلاص جايلك سلام وقفل معاه
ديب فتح الدولاب وفتح الخازنه وطلع منها سلا*حين
تاليا… بخوف… رايح فين وفهد في ايه
ديب… بعدين ومشي
❤❤❤❤❤❤
دانا كانت قاعده في اوضتها بتلعب في الفون
جالها اشعار برساله
(وحشتيني)
دانا ابتسمت بحب وحبت تعمل فيه مقلب
(مين)
كنان بعت (كنان)
دانا بضحك (كنان مين معرفش حد بالاسم دا)
كنان بضيق…(ولله يعني اخوكي مقالش ليكي)
دانا بستغراب…(علي ايه)
كنان ببتسمه (اني طلبتك منه ولو وافق هكلم عمو راغب)
دانا… بحب…(هتكلمو علي ايه)
كنان…(لا خليها مفاجاه تصبحي على خير 😍)
دانا قفلت معاه وكانت فرحانه
هيا وكنان بس اللي كان مخوف كنان يوسف
❤❤❤❤❤❤
عند تارا
كانت بتصرخ عشان اي حد يسمعها بس مفيش حد كان بيرد عليها
تارا بصريح….. طيب عرفوني عملتو ايه في فهد
واحد دخل ليها.بغضب… في ايه
تارا بغضب… عملتو ايه في فهد
الراجل بخبث وضحك…. الشاب اللي كان معاكي
تارا بخوف… اه
الراجل… ماا*ات
تارا بصريخ وخوف…. لالالاااااااا فههههههههههد
الراجل كان ليضحك وهيا بتصرخ
كان صوتها ملي المكان كلو
❤❤❤❤❤❤❤
عند يوسف كان قاعد سرحان
تينا كانت نايمه جانبه صحيت لقتو قاعد
تينا… يوسف قاعد كدا ليه
يوسف فاق من سرحانه… لا بس بفكر في حاجه في الشغل نامي انتي
تينا… لا في حاجه اكبر من الشغل في ايه
يوسف…. لا صدقيني مفيش نامي ولا اقولك انا كمان هنام
واخدها في حضنه ونامو بس دماغ يوسف كانت شغاله تفكير
❤❤❤❤❤❤
ديب راح لعند فهد لقاه سايح في د*مه فعلا
ديب بخوف… ايه اللي حصل وتارا اتخط*فت ازاي
فهد حكا ليه اللي حصل
ديب بشر… يبقي ناوين علي مو*تهم علي ايدي
فهد بشر… مش انت لوحدك انا معاك وهرجع مراتي مهمها كان التمن
ديب بشر….. اخد فهد وراحو علي وو

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية العنيدة والشرس 3)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *