رواية موده الفصل الثاني 2 بقلم بسملة بدوي
رواية موده الفصل الثاني 2 بقلم بسملة بدوي
رواية موده البارت الثاني
رواية موده الجزء الثاني
رواية موده الحلقة الثانية
_ بردوا عملت الي في دماغك ورجعتها ليك بس انا مش هسكت يارعد ويا هي ياامك بس قبل ما تختار اخد حق ابني منها الاول وفجأه حد مسك أيدها ببرود….. لو سمحتي يا نازلي هانم
بصتله نازلي بصدمه …. بتحامي عنها
بص على موده بخبث …. عن قريب هتبقى مراتي يعني كرامتها من كرامتي
..
كانت قاعده في الأوضاع بوهن ورعب بعد ما مشيت نازلي وبعدها في ثواني سابها رعد وهي بتموت من رعبها
دخل عليها على غفله شهقت هي على اثرها ….. خضتني
ابتسم بجانبيه ورد بخبث …. خضيتك ههه لسا بدري اوي على خضتك
موده بدموع …. انا انا عارفه اني غلطت و والله والله دفعت تمن غلطتي ارجوك انسى الي حصل ويسيبني في حالي
بصلها باستنكار…… ا إييييييه اسيبك في حالك لا واي هههههه انسى انسى اي يابنت الـ ***** بقا انا اناااااااااا رعد المنصوري على سن ورمح اتساب وعشان مين ياريته حد ينفع اتقارن بيه دا عيل ابن ***********
عيطت بقهر . … والله ندمانه وخلاص انا سيبته
بصلها بخبث…..هههه سيبتيه ولا هو الي سابك لا واي طلقك ورماكي رميه الكلاب في الشارع
بصتله بصدمه…..انت انت عرفت منين
بصلها بخبث …… انا عارف كل الي حصلك من ساعه ما هربتي
بصتله بصدمه واستغراب …كمل هو وقال ….وليه ماجبتكيش وكدا اممم قولت اتفرج عليكي وانتي بتتذلي وبتتهاني وهل دا شفا غليلي بقا نو ياحبيبي نو لساا الي جاي ذُل ليكي اكتر واكتر
بصتله بخوف وحزن …..رع رعد انا
بصلها نظره اخرستها وبصلها بقرف ومشى
عدى شهر بحاله وهي محبوسه في اوضتها وهو من اخر مره كلمها فيها وهو مختفي ..
انتي
بصتلها بخوف ….انا
بصتلها بقرف ….هو في غيرك في الاوضه البسي الهدوم دي وورايا
بصتلها بصدمه….دي هدوم خدمات
بصتلها نازلي ببرود….. ماهو انتي من النهارده هتكوني الخدامه بتاعتي الي ابني جبهالي شوفتي احسن من كدا وخدامه 24ساعه ومن غير مرتب واعمل فيها الي انا عيزاه
بصتلها موده بخوف…… انا مش هعمل كدا لو حصل اي
نازلي بخبث …. يبقى اتصل بقا برعد أقوله أن حضرتك رافضه تنفذي اوامره وهو موته وسِمه أن حد يعصي أوامره بصراحه نصيحه مني كله الا زعله عشان زعله وحش اوي اوي يعني
بصتلها بخوف …. هيعمل اي يعني اكتر من الي عمله فيا
قربت منها بفحيح زي الافعى ….اقل حاجه يقتلك اخوكي ..ابوكي… او كلهم إنما انتي هيموتك بقا بالبطئ ها
نكست رأسها بخضوع…. عايزاني اعمل اي
سلم العماره كلهم يتكنس ويتمسح انا اديت البواب ومراته اجازه بصراحه سكان العماره بيدوروا على حد كويس وانا بصراحه رشحتك ليهم
بصتلها بقهر. .. دخلت لبست زي الخدمات بس كان ضيق أوي عليها
نازلي بخبث….وكأنه متفصل ليكي هياكل منك حته
موده بدموع مشيت معاها تنفذ أوامرها
بعد شويه
كانت موده بعيط برعب…. بقولك ابعد عني
كان قدامها شاب باين عليه الثراء وبيجبرها تمشي معاه ….. هتمشي معايا قدامي يابت
موده بقهر . ..انت عايز مني ايه ابعد عني
بصلها بشهوه…..مش قادر عايزك والله هدفع الي عايزاه بس تعالي معايا
غضته من ايده وجريت بسرعه على الشقه وهي بتترعش من الخوف ومش مصدقه أنها فلتت منه تحت صدمتها في الي رايح والي جاي ومحدش قاله تلت التلاته كام من خوفهم من أن حد يعترض على أوامر رعد
..
رعد
رفع حاجبه باستنكار من نبره ابن عمه الي مليانه عصبيه…… اي يامحمود
محمود بعصبية ….. مايصحش الي طلبته دا يارعد مهما حصل دي كانت هتكون مراتك في يوم من الايام وغير الارف الي أمرت تلبسه اتقي الله احنا عندنا اخوات بنات بردوا دا غير أن كل شويه واحد يجي يسألني عليها وانا مش عارف ارد اقول اي والي بيتغزل في جمالها وعايزها وانا عارف انك هتتجوزها ومش عارف اعمل اي في الموقف البايخ الي اتحطيت فيه
رعد بعصبيه ….انت بتقول اي ومين دي الي بتتكلم عنها وأمرت بايه اصلا
موده
سقط قلب الآخر بلهفه داراها كويس….انت هتنقطنييي ماتنطق حصل اي
بعد ما حكاله جرى بعصبيه .
دخل عليها وهو مش مصدق الي شايفه موده قاعده على الأرض دموعها على خدها وبتغسل لأمه رجليها
نازلي بجبروت… اغسلي رجلي حلو ياحيوانه انتي … مابتعرفيش تعملي حاجه نافعه ابدا …هاتي القهوه دي امسكها باديكي مش من الطبق عايزه اديكي الحلوين دول يحاوطوا الفنجان
شهقت بدموع ….بس دا سخن اوي
مسكت الفنجان وسكبته على أيدها بغل … عشان تعلمي ان الكلمه من اول مره
رعد بصوت جوهري…..امييييييييييي
نازلي بخوف ….انت انت جيت امته
رعد بغضب جحيمي…..
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية موده)