رواية موده الفصل الأول 1 بقلم بسملة بدوي
رواية موده الفصل الأول 1 بقلم بسملة بدوي
رواية موده البارت الأول
رواية موده الجزء الأول
رواية موده الحلقة الأولى
مش عايزه اطلق
هو بمزاجك يمااا
لي وصلتنا للمرحله دي حرام عليك انت عارف اني مليش غيرك هربت ليك وضحيت بكل حاجه عشانك سيبت فرحي بالي فيه وجتلك… سيبت بلدي واهلي وناسي واصحابي ودراستي عشانك عشان اكون جنبك دي شكرا ليا
رد عليا بكل برود…. ماهو انا بصراحه مش ضامنك
بصتله بصدمه وكلامه كسرلي قلبي…. مش ضامني لي عملت اي عشان تاخد الفكره دي عني اهلك بزعلهم طيب
شخط فيا وزعق…. وانتي تتجرأي دا انتي حشره افعصك تحت رجلي فاهمه
ضحكت من صدمتي فيه وبتغيره…. هههه هتندم
ضحكت بس ضحكه صفرا وقال…. عمري ما اندم على تفه تفتها
كنت عايزه اضربه بالقلم…. ياحقير بتشبهني بالتفه ياوااااطي يا ااااه اااه ياحيوان سيب شعري يامتخلف
بصلي ببرود وقال….. ارجع من البيت ملقكيش انتي فاهمه وزقني على الارض وبصلي بستحقار ومشي
فضلت قاعده مكاني بعيط… انا اي بس الي عملته في نفسي دا ضيعت نفسي عشان واحد حقير زي دا مخادع اعمل اي بس يارب
مليش غيرك… اهلي لورجعتلهم من بعد ماهربت مش بعيد يقتلوني فيها لييي عملت في نفسي كدا لييييي
…
يماما عشان خاطري قومي نامي
ردت ست كبيره بس لسا محتفظه بجمالها وباين عليها الرقي….. بقالها دلوقتي بالظبط سنه وشهر يامازن قلبي بيتقطع على اختك
مازن بعصبيه بس بيتخللها الحزن….. انتي لسا بتفكري فيها ياامي دي واحده انانيه مفكرتنش فينا وفي شكلنا مفكرتش في زعلك ولا قهرتك دي انا بكرها
وقفت بعصبيه….. عيب يامازن اختك الصغيره عيب تقول كدا عليها اكيد هي غصب عنها و
صرخ فيها….. غصب عنها ايييييييي شوفتي شوفتي اخرت دلعكوا وصلما لفين انا اتخنقت خلاص اتخنقت وسابها وخرج ورزع الباب بالجامد
ردت بكل اسى…. ياتري انتي فين بس يابنتي ارجعيلي بس وانا والله هبقى في ضهرك
مالك بس يمازن نازل متعفرت كدا لي
ابعد عن سكتي السعادي يـ ايهم
ايهم ببرود…. مش هسيبك في الحاله دي ابدا تعالي بس تعالي
ها قولي مالك
موده
ايهم مقدرتش بتحكم في نظره اللهفه الي بانت ومازن شافها وحزن اكتر واكتر…. مـ مالها انتو لقيتوها
مازن بحزن.. لا بس انا عن نفسي نسيتها بس ماما وبابا علطول متعصب ومش قادرين ينسوا الي حصل بقالها سنه وشهر ولسا وكأن الي حصل دا لسا حاصل امبارح
ايهم بص للارض بحزن…. ترجع بس هي ويحلها الحلال يامازن
هو انت هتسكت يااخوي قالها راجل باين عليه الخبث
ود عليه الاخر بأسى….. ترجعلي بس هي انا بتقطع من جوايا في بعادها عني يارضوان
رضوان بغل…. دي بت عيارها فالت انا لو دي بنتها كنت قلبت عليها الدنيا ولو كانت في بطن الحوت وكنت قتلتها وغسلت شرفي وبردت ناري
رد عليه الاخر بدموع… دي بنتي ياناس بنتييي مقدرش مليش بنت غيرها ياااناس ارحموني بقا
رضوان بشماته….. طب وهتعمل اي مع البيه الكبير دا حالف لو لقاها ليخليها عبره
وقع قلب الاخر….. رعد بيه وهو وهو لسا بيفكر فيها دي دي هربت قبل الفرح والموضوع اتنسى
رد عليه بشماته مخفيه…… ودا بذمتك معروف انه بيسيب حقه
رد الاخر برعب…. لي كدا بس يابنتي لييي استر يارب
كان قاعد شاب وسيم جدا ببدله سوداء فاخمه بيدخن بوقار وقدامه واحد بيعيط… ياباشا وربنا انا نزلتها في شارع التوحيد معرفش بعدها راحت فين هي اي واحده تركب معايا مفروض استناها واعرف هي راحه فين
ابتسم ابتسامه رعبت الماكث قدامه وبضهر ايده نزل على وشه….. بص في الارض ياروح امك وانت بتكلمني واتكلم عدل
فجاه قاطعه صوت ايده اليمين يمعتز…. لقيناها ياباشا لقيناها
ابتسم بشر وقالت…. ولااا ووقعتي ياموده
كانت ماسكه شنطتها ودموعها مغرقه وشها….. طب اعمل اي بس والفلوس الي معايا متعملش حاجه يارب خليك معايا ايه ايه انتو مين سيب ايدي ياحيوان وثواني وكان راشش وهي اتخدرت واخدها
صحيت على ايد بتتحرك عليها بجرأه وصحيت متخضه….. ر رعد
رعد بخبث….. بس كنتي هايله امبارح
وفجأه دخلت ست راقيه بس باين عليها الشر….. بردوا عملت الي في دماغك ورجعتها ليك بس انا مش هسكت يارعد ويا هي ياامك بس قبل ما تختار اخد حق ابني منها الاول وفجأه..
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية موده)