روايات

رواية حطام زمرد الفصل الحادي عشر 11 بقلم دنيا ثروت

رواية حطام زمرد الفصل الحادي عشر 11 بقلم دنيا ثروت

رواية حطام زمرد البارت الحادي عشر

رواية حطام زمرد الجزء الحادي عشر

حطام زمرد
حطام زمرد

رواية حطام زمرد الحلقة الحادية عشر

كانت بتحاول تشن’ق نفسها للحظة افتكر اخته مكانها بدون وعي نده بصوت عالي : أميييييره
زي المجنون شدها ليه وفضل حاضنها فتره بعد دقايق زمرد استوعبت اللي بيحصل وزقته بعيد وهي بتحاول تتنفس : مين اميره؟!
حطام مهتمش وراح يلبس هدومه.. وقفت قدامة = قتل’ت نفسها بسببك صح بصت في عيونة بقرف انت ازاي انسان حقير كدا ازاي وصل بيك الحال ان تلعب ببنات الناس وتقتل’هم واحدة ورا التانيه
كملت بسخريه =ودي بقا نمت معاها ولا كانت شريفه
حطام يضربها بالقلم : أخرسي.. اختي مش شبههك ولا هتكون
زمرد رفعت راسها بصدمه : اختك!
حطام : ايوة اختي اللي قتل’توها
اختك وقتلنا’ها أنت بتقول اي!!
حطام كان فاض بيه الحال حس ان خلاص طاقته خلصت وان زهق من تخبيه الحقيقه عليها زهق وهو مش عارف ياخد حق اخته مش عارف يشبع من تعذ’يب زمرد….
حطام بيشدها من ايدها = هوريكي قتل’توها ازااااي
دخلها المخزن ورماها علي الارض
زمرد بتبص تلاقي رجل مربوطة بترفع راسها بخوف بتحاول تكون ثابته بتشوف اخوها مش باين منه ملامح بسبب الضر’ب بترجع لورا بخوف =س. سليم
ادركت للحظة وجريت عليه بخوف مسكت وشه =سليم سليم انت كويس.
بتتجهه لحطام : انت عملت اي لاخويا ليييي لييي عملت فيه كدا
حطام متملكش اعصابه مسكها من كتفها جامد يحد ماايده اتعلمت عليها= اخوكي اغتص’ب اختي وقتل’ت نفسها قدام عيني يازمردددد
سابها وبدأ يفتكر اللي حصل وقاله كله والدموع بتنزل من عينيه.
زمرد رجعت لورا بخوف بتبص علي اخوها :أنت.. ازاي قذ’ر كدا؟!
بتقرب عليه وبتمسكه من رقبته بتضربه بالقلم = لي لييي عملتلك اي حرام عليك ليييي.
سليم : معرفششش
زمرد بتسييه وترجع ورا : يعني اي متعرفش يعنييي اي انت اذيت روحها كل اللي حصلي بسببك بتبص علي حطام بجمود=وانت انت قتل’تني اخدت ابني مني وحياتي وابويا عملنالك اي وشاورت علي اخوها بأيدها= ده اللي عمل دههه مش انا
حطام : واميره أميرة عملت اي ليه عشان يعمل فيها كدا.. مكنتش لاقي طريقه احرق قلبه غير اخته
زمرد : ولي حطيته هنا لي مسجنتهوووش لي اخدتني انا بداله ليهههه وبتخبط عليه بعياط
زمرد بصمود: انا عمري ماهسامحك عمري ماهسامحك ولو هتمو’ت قدامي مش مسامحاك ياحطام بيه.
بيسمعو ضر’ب نار في الهوا قدام المخزن
فاضله بتدخل عليهم بصوت عالي =سليم العزايزييييي
وبتوجهه لسليم = دلوقتي جه الوقت تدفع التمن
زمرد بصت عليها بصدمه وعلي المسد’س =انتي بتعملي اي؟
فاضله بعياط = بعمل ايييي.. بنتي اللي بقالي سنين مشوفتهاش اعرف انها اتقتل’ت من واحد حقير ميعرفش حاجه عن الإنسانية ملحقتش اشم ريحتها حتي بتمسح عيونها وبتسحب الزنا’د لازم يموو’ت
حطام بيحاول يهديها : اهدي اهدي هيتحاسب الحكومة هتحاسبه اهديييي.
فاضله بعياط وماسكه المسد’س : اهدي.. انت شكلك اتجننت اوعي تكون فاكر ان كل الناس زيك زي ماخسرت ابنك ومحستش بحاجه انا برضو مش هحس.. من يومك وانت قلبك حجر زي ابوك
زمرد وقفت قدام اخوها= لو عايزة تقتل’يه اقتلي’ني الاول
فاضله : امشي من قداااامي
زمرد : انا مبقولكيش سامحيه بقولك خلي العداله تاخد مجراها
فاضله بعصبيه وصوت عالي : وانا هخلي العداله تاخد مجرااها
بتضر’ب الرصاصة = مووووو’ت
حطام بصريخ =زمرددددد

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية حطام زمرد)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *