روايات

رواية عشق الصخر الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم جاسمين محمد

رواية عشق الصخر الفصل الرابع والعشرون 24 بقلم جاسمين محمد

رواية عشق الصخر البارت الرابع والعشرون

رواية عشق الصخر الجزء الرابع والعشرون

عشق الصخر
عشق الصخر

رواية عشق الصخر الحلقة الرابعة والعشرون

ـــــــــــــــــــــــ عند داليا
كانت واقفه في البلكونه ومتبعاهم بنظره كلها كره وغيره وحقد وبتوعد… هانت ياعشق هو يوم بس اخليكم تتهنو بيه وبوم بوم اخلص منكم كلكم ههههههههه🌿🌿🌿🌿
عشق قاعده في اوضتها وبتبص لقت ساله جتلها علي التلفون مسكت التلفون بتبص تشوف اي اللي اتبعتلها واول ما مسكته اتصدمت لقت صور ليها وهي لابسه لبس مش كويس وراح التلفون وقع من ايدها وبصدمه مستحيل كيف ده ولقت تلفونها بيرن
عشق… الو
المجهول… عجبتك الصور
عشق بصدمه… انت مين
المجهول… مالكيش دعوه المهم اللي اقولك عليه تنفذيه انتي سامعه والا صورك هتكون عند كل الناس ياحلوه
عشق بخوف… ها لا متعملش كدا ارجوك وقول عايز اي
المجهول…. تطلقي من صخر وتيجي اقضي ليله معاكي
عشق… انت بتقول اي مستحيل
المجهول… هههه خلاص براحتك وانتظري دقايق والعيله الكريمه بتتفرج علي صورك والعالم كله
عشق… لا ارجوك متعملش كدا وحاضر هعمل اللي انت عايزه
المجهول… ايو كدا شاطره بتسمعي الكلام سلام ياحلوه
عشق قعدت علي الارض وقعدت تعيط
ـــــــــــــــــــــــــــــ
في اوضته الجلوس
صخر… انا هروح الشركه عشان اكيد في شغل كتير متقاوم عليا عشان بعيد عنها اديلي اسبوع
جو… استنا هاجي معاك
رحاب… خلوا بالكم من نفسكم وانا وليلي هنخرج شوي
صخر… متاخدو عشق معاكم
ليلي… قولتلها قالتلي لا انا عايزه انام
صخر…. اممم ماشي يلا كل واحد يروح شوف هيعمل اي طيب سلام
رحاب… سلام
بليل
عشق فضلت علي الارض تعيط وخايفه وتحت
صقر وصل وكانت رحاب وليلي قاعدين يتكلموا
صقر… السلام عليكم
رحاب وليلي… وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
جو…. خالتو رحاب انا هموت من الجوع
ليلي…. دايما كدا انت وعشق جعانين
صقر خد باله ان عشق مش موجوده… اه صح امال فين عشق
رحاب… والله يابني معرف احنا لسه واصلين قبلكم بربع ساعه اصلا
صقر بستغراب… اممم انا هطلع اشوفها طيب
رحاب… ماشي وهتها وتعالوا انتو الاتنين عشان تاكلوا
صقر… حاضر وطلع فوق عند غرفه عشق وواقف يخبط علي الباب
صقر… عشق عشق
عشق فاقت ومسحت دموعها… اي ياصقر
صقر بستغراب… في اي ماله صوتك وافتحي الباب
عشق… بغير لبسي طيب
صقر… ماشي انا واقف مستنيكي اهو عشان ننزل نتعشاء
عشق… روح انت وانا هخلص واجي وراك
صقر… ماشي بس بسرعه
عشق دخلت تاخد دش عشان تحاول تغير شكلها عشان محدش يسالها مالك وصقر نزل تحت
جو… امال فين عشق
صقر… بتغير ونازله وراي
جو… اشطااا
صقر… امال فين داليا
داليا من وره… لسه فاكر تسال علي داليا ياصقر
صقر… حقك عليا طمنيني عليكي
داليا… الحمدلله بخير وحشتني اووي ياصقر وجرت حضنه وفي نفس الوقت عشق كانت نازله من علي السلم ونزلت قعدت ومتكلمتش صقر استغرب ان مافيش اي رد فعل منها لم شافت داليا حضنه وساكته ليه كدا راح باعد داليا عنه
صقر وهو باصص علي عشق… وانتي كمان وحشاني
داليا… يااا نفسي نرجع زي زمان ياصقر احنا من وقت ما جينا هنا بقينا بنشوف بعض قليل خالص
صقر وهو لسه باصص علي عشق… فعلا بنشوف بعض قليل المهم يلا نروح نتعشاء
رحاب… يلا يابني عشق بنتي مالك ساكته ليه كدا
عشق قاعده. سرحانه في كلام اللي اتقالها وساكته…..
صقر…. عشق عشق مالك
عشق انتبهت لكلامه… ها مافيش حاجه في اي
رحاب… مافيش ياقلبي مالك
عشق… مافيش ياماما
جو… طيب يلا نروح ناكل بقا عشان جعانننن
رحاب وليلي ضحكه…. ههههه يلا
وقعدو ياكله وعشق قعدت بعيد عن صقر وداليا قعدت جنب صقر وصقر قاعد مركز مع عشق وهي قاعده ماسكه المعلقه وعماله تلعب في الطبق ومش بتاكل وسرحانه خالص
صقر… عشق انا عايز اتكلم معاكي شوي
عشق… ها ماشي وانا كمان عايزه اتكلم معاك
رحاب… في اي مالك ياعشق
عشق… مافيش ياماما بس عايزه صقر يطلقني
صقر اتعصب وخبط علي التربيزه وعيونه احمرت وعروق ايدو برزت وبصلها بنظره حاده وبصوت عالي… انتي بتقوليييي اي
عشق بتحاول تبقا قوي ومتخافش من نظرته ليها… بقول عايزه اطلق طقلني
صقر… انتي شكلك اتجننتي ومش عارفه بتقولي اي وانا مش هطلقك
عشق بزعيق… هتطقلني ياصقر انا مش عايزه اعيش معاك اي هعيش معاك غصب ولا اي
صقر بعصبيه… صوتك ميعلاش عليا ياعشق انتي سامعه
عشق… تمام ماشي بس طلقني
صقر بزعيق…. قولت زفت طلاقققق مش هطلق واياك تنطقيها تانييييي
جو… بس اهدو انتو الاتنين عشق في اي مالك واي طلقني دي
عشق… اي ياجو مانت عارف اني عايزه اطلق منه اصلا
جو… بس ده قبل ما تديلوا فرصه
عشق… غيرت راي ومش عايزه اديلوا فرصه وعايزه اطلق اي حرام ولا اي
صقر مسك الكبايه رمها في الارض وبعصبيه…. لا مش حرام ياعشق وراح ماسكها وجرها وطلع بيها علي فوق في اوضته

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية عشق الصخر)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *