روايات

رواية نور قلب الصعيدي الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم شيماء رمضان

رواية نور قلب الصعيدي الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم شيماء رمضان

رواية نور قلب الصعيدي البارت الثالث والعشرون

رواية نور قلب الصعيدي الجزء الثالث والعشرون

نور قلب الصعيدي
نور قلب الصعيدي

رواية نور قلب الصعيدي الحلقة الثالثة والعشرون

جابر وصل المستشفى ودخلت غرفه الكشف
كان واقف خايف ومتوتر بعد مده الدكتور خرج
الدكتور بحزن للاسف ياجابر بيه حاله المدامه وحشه جدا وفيه خطوره علي حالتها لو الحمل ده كمل
جابر بصدمه ودموع طيب والحل يادكتور اهم حاجه مراتي
الدكتور يبقا خلاص امضي علي اجراء عمليه اجهاض
جابر قعد بصدمه اجهاض مفيش حل تاني غير كده
الدكتور للاسف نسبه ضعيفه جدا ان الحمل ده يكمل قرر وعرفني قرارك بس بسرعه لو سمحت عن اذنك
جابر اتصل بجاسر
جاسر كان نايم جنب نور وميعرفش الي حصل لساره
نور هنسمي النونو ليه بقا ياجاسر
جاسر يجي بسلامه ونقرر ياقلبي
فونه رن برقم جابر
جاسر اي ده هوا جابر مش في القصر
نور معرفش طيب رد بسرعه
جاسر الو ايوه ياجاسر مالك بتعيط ليه……….. مستشفي ايه…….. طيب اهدا عشان مش فاعم حاجه منك انا جاي حالا
نور بقلق واضح عليها ماله جابر ومستشفي اي في اي ياجاسر
جاسر اهدي يانور انا معرفش حصل اي لساره بيعيط ومعرفش في اي مفهمتش حاجه
نور بقلق علي ساره انا جايه معاك
جاسر بتعب جايه فين بس اقعدي وهطمنك
نور بتلبس لا هاجي مش هتحمل اقعد هنا
نور وجاسر لبسو ونازلين لقو معتز وصقر قاعدين تحت في الجنينه
صقر انا اي خلاني اتجوز بس ياربي وملاقيش غير المجنونه دي الي احبها
معتز بضحك مالك بس حصل ايه
صقر هتجنني يامعتز دي طايره منها خالص اقولها كلام رومانسي وحلو تقولي تعيط اقولها مالك ياحبيبتي تقول روبانزل الساحره الشريره خطفتها ابص الاقيها بتتفرج علي كارتون طفله
معتز اهدا بس كده دي حاجه حلوه فيها وكمل باستغراب اي ده جاسر ونور رايحين فين
صقر بصوت عالي رايح فين ياعم جاسر وسايبنا.. اي ده بتعيطي ليه يانور
جاسر ساره في المستشفى
معتز اي ده امتي وجابر مقلش ليه
جاسر اكيد عشان عرسان جداد محبش يخض حد
صقر طيب احنا جايين معاك يلا
جاسر بس انتو لسه
معتز هش مفيش نقاش يلا
راحو كلهم المستشفى
جابر قاعد حاطت ايده على راسه ومهموم مش عارف يعمل ايه ولا يقرر اول ماشاف جاسر جري عليه وحضنه وفضل يعيط
جابر ساره ياجاسر ساره هتروح مني
جاسر اهدا وفهمني في ايه
جابر بدموع الدكتور قال حالتها خطيره والحمل خطر عليها لو كملت هتم. وت لو اجهضنا فيه خطوره برضو عليها بس مش بخطوره الولاده
نور بدموع حطت ايديها علي بؤها وقالت ياحبيبتي ياساره وهنعمل ايه
جاسر ممكن تهدي ولا تروحي
نور حطت ايديها علي بؤها وسكتت بحزن علي ساره
جاسر جابر قرر هتعمل ايه
جابر اهم حاجه عندي ساره طبعا انا مش عايز عيال
ساره خرجت من الاوضه بس انا عايزه ياجابر
جابر جري عليها بلهفه هوا ونور وجاسر وصقر ومعتز
جابر ساره حاسه بايه ياحبيبتي انتي كويسه
ساره هبقا كويسه لما اروح البيت مشيني من هنا انا مش هضحي بابني
جابر مسك ايديها ودخلها الغرفه تاني وخلاها ترتاح علي السرير والكل خرجو وسابوهم يقررو مع نفسهم هيعملو ايه
ساره مش هسيبكم تم. وتو ابني
جابر. انتي عندي بلدنيا مش هتحمل اشوفك تعبانه ولا في خطوره عليكي
ساره لايمكن اسيب ابني وكملت بدموع ده حته منك ازاي هسيبكم هتقت. لوه
جابر بس ياساره انا
ساره قاطعته بدموع لو بتحبيني سيب ابني ياجابر اوعدني متسبش حاجه تحصل لابني ارجوك روحني ياجابر البيت
جابر بيأس منها قال اوعدك ياساره هشوف الدكتور وهنروح
بعد ماشافو الدكتور والدكتور حظرهم من المجهود والعصبيه والزعل واكد علي المتابعه المستمره ورحو كلهم وهنا في حاله حزن علي ساره
ام جابر حبيبتي يابتي كده ياجابر ساره تتعب ومتعرفنيش ياولدي
جابر باس ايد امه وقال حقك عليا ياامي محبتش اقلقك
ساره بتعب انا بخير ياخالتي اهو متقلقيش عليا
نور هعملك اكله بقا ترم عضمك
جاسر بمرح عشان يطلع ساره من حاله الحزن دي ضمنا تلبك معوي
نور بزعل مصطنع طيب انا مش هاكلك معانا
الكل ضحك
جابر تعالي ياحبيبتي نطلع نرتاح فوق
ساره حاضر
طلعو علي السلم وجابر مسك ايديها بخوف وطلعو فوق
جابر قعدها براحه علي السرير وقال بخوف ساره ارجوكي فكري تاني حياتك عندياهم من اطفال الكون كله
ساره بحب وهدوء ياحبيبيابننا لايمكن اسيبه اهدا بقا انا بخير اهو
جابر حضنها بخوف اكنها حتت الماس 💎 هضيع منه او هتتكسر يارب يارب ياساره تبقي بخير علي طول وجنبي
الكل تحت زعلان واول ماساره طلعت من قدام نور نور انهارت من العياط وخدتها في حضنها ام جابر
ام جابر اهدي يابتي هي بخير اهدي عشان الي في بطنك يابتي
نور بدموع ساره صعبانه عليا جدا ياماما
ام جابر هتبقي بخير يابتي باذن الله
.. هااي ياجماعه
جاسر وام جابر وصقر ومعتز في نفس واحد اي جابك دلوقتي

يتبع…..

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية نور قلب الصعيدي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *