Uncategorized
رواية مالك قلبى الفصل الحادي عشر 11 بقلم بسكوتة
رواية مالك قلبى الفصل الحادي عشر 11 بقلم بسكوتة
![]() |
رواية مالك قلبى الفصل الحادي عشر 11 بقلم بسكوتة |
رواية مالك قلبى الفصل الحادي عشر 11 بقلم بسكوتة
اسلام في سره:اي البت الغبيه دي وكمل كلامه وقال يمكن نكون اكتر من حبايب
هنا اتكسفت وحطة وشهافي الارض
**عند حازم في القصر**
حازم:ازاي معرفتش تخطفها
الشحص:زي ما بؤالك كدا جلها تلفون وعما طلعنا انا والرجاله كانو شويه بنات بيجرو وراها وركبو عربيه ومشيو
حازم: طيب بس انت لازم تتصرف وتجبلي البت دي باي طريقه
الشخص:احنا بنراقبها وهنجبهالك يا حازم بيه
حازم :طيب اقفل دلوقتي
الشحص:سلام
وقفلو الخط ..
حازم بعصبيه:يتري ايه الي خلاها تجري كدا …. مش مهم ….بس الاهم عندي انها تيجلي بس
**عند مالك ورانين **
مالك الدكتور عطاه خروج من المستشفي عشان طاب
وروحو علي بيتهم
رنين:امشي يا حبيبي براحه عشان رجليك
مالك:انا اصلا خفيت
رنين:لا وبعدين تعالي هنا انت لسه مخلصتش طبقك يلا عشان تكلو كلو
مالك:بس انا مش عاوز خلاص باه شبعت
رنين:لا لازم تاكل عشان تطيب
مالك ضحك بصوت :هو انتي بتاكلي ابن اختك
رنين بضحك :اه عندك مانع دا انا لسه هعطيك الدوا
مالك بتريقه:لا يا ماما معنديش مانع
رنين باستغراب:ماما
مالك :ايوه ماما انتي يا رنين امي واختي وحياتي كلها وحضنها
رنين:وهي في حضنه انت كل حاجه ليه في الدنيا يا مالك
مالك:يلا اومي انا عاوز ارتاح تعالي ننام شويه انتي عارفه اني مبعرفشي انام غير في حضنك
رنين:حاضر يلا انا برضو مبقتشي انام غير في حضن حبيبي
☆☆عند هنا واميره ومصطفي واسلام ☆☆ بيتكلمو فون
هنا :الو
اسلام:احلا الو سمعتها في حياتي
هنا اتكسفت :عامل اي وكتفك عامل اي طاب ولا لسه
اسلام:الحمد لله ….. بؤلك اي
هنا:اتفضل
اسلام :عاوز اشرب الشاي مع بباكي
هنا :ليه معندكوش شاي ولا اي
اسلام :صبرني يارب
هنا:علي اي بس
اسلام :علي حد كدا ….. عبو شكلك بت
هنا:ياعم خلاص فهماك انا هقول لبابا واشوفو وهحدد معاه معاد خلاص
اسلام:مكان من الاول يا هنا هو لازم يعني تفقعي مرارتي
(مصطفي واميره )
مصطفي:وحشتيييني
اميره: احم ……. وانت كمان
مصطفي :يالهوي ع الرقه
اميره ضحكه
مصطفي :بصراحه كدا يا اميرتي انا مش قادر ع البعد اكتر من كدا
اميره :طب …… نعمل اي
مصطفي :ما تشوفيلي معاد مع بابا عشان اجي اطلب ايدك
اميره :بفرحه وكسوف :حاضر
☆☆عندرنين ومالك☆☆
مالك: انتي بقالك كام يوم كدا مش عجباني بصراحه لازم اخدك لدكتور
رنين:انا كويس متقلقشي نفسك انت
مالك بعصبيه:انا قلت هنروح لدكتور انا قلت كلمه ومش هكررها
رنين:حاضر يا حبيبي الي تشوفه
مالك :طب يلا البسي
رنين:حاضر
^^عند الدكتور^^
الدكتور كشف ع رنين وطلب تحليل صوره د“م كا–مله
الدكتور:مبروك يا اوستاز مالك مبروك يا مدام رنين حضرتك حامل
مالك ورنين بفرحه :بجد بجد يا دكتور
الدكتور:ايوه بجد والحامل في شهر كمان
مالك:طيب شكرا اوي يا دكتور سلام
الدكتور كتب لرنين الدوا
مالك خرج مبسوط هو ورنين
رنين :يلا نروح ع ماما وبابا عاوزه اطمنهم عليا وبرضو نقول بابا اسامه وماما هاله لازم الفرحه تتم ع الكل
مالك :انا هكلمهم وهجيبهم لحد بيتنا
مالك كلم اسامه و هاله وحسام واسما وفرحو اوي وجم لحد عندهم في البيت
اسما بفرحه :مبروك يا حبايبي الف مبروك
هاله بفرحه:حبايبي يترب في عزكم يا روحي الف مبروك
رنين ومالك :الله يبارك فيكو
حسام بفرحه:مبروك يا حبيبت بابا مبروك يا مالك
اسامه بفرحه:مبروك يا ولاد يتربا في عزكم
مالك ورنين:الله يبارك فيكو كلكو
**عند حازم في القصر **
حازم:في التلفون :متسبوهاش لحظه واول وا تكون وحدها تجبوها وتيجو
الشخص :بس يا حازم باشا دا محدش بيسبها لوحدها طول الوقت حد معاها
حازم :مليش في الي بقولو تنفزووه …. يلا سلام دلوقتي
الشحص :سلام
ايهاب :انا حاسس انك مش هتجبها البر
حازم بعصبيه : ماهو انت ياتقول كلام فيه فيده يا اما تمشي من هنا
ايهاب :لا دا انا امشي احسن وانت مع نفسك لا توديدي في دهيا معاك … سلام
**عند مالك ورنين**
مالك :صباح الفل يا قلبي عامل اي الجميل
رنين :صباح الخير يا حبيبي الحمد لله
مالك:يلا عشان تفطري لازم تتغزي كويس الدكتور قال بنيتك ضعيفه جدا
رنين:حاضر انا اصلا عندي محضرات كتير انهارده
مالك :هتروحي الجامعه!!
رنين:ايوه
مالك:بس انتي حامل
رنين:احنا اتفقنا من الاول اني مش هسيب دراستي انت ادتني كلمه
مالك :حاضر يا حبيبي ….. طب يلا البسي عشان اوصلك
رنين :حاضر
مالك وصل رانين للجامعه وراح هو ع شغله
بعد شويه مالك بيرن ع تلفونها
مالك :ها يا رنين قلبي عامله اي
هنا :………….
مالك:اي من ايمتا حصل ايمتا دا