روايات

رواية الجرنيوما الفصل الثالث 3 بقلم دنيا محمد

رواية الجرنيوما الفصل الثالث 3 بقلم دنيا محمد

رواية الجرنيوما البارت الثالث

رواية الجرنيوما الجزء الثالث

الجرنيوما
الجرنيوما

رواية الجرنيوما الحلقة الثالثة

كامل بنظرات مشوقه وتركيز فيها
مريم بملاحظه وتكمل مراجعه
كامل ويلمس ايديها
كامل : بالغلط
مريم : تمام
كامل : بقولك يا مريم
مريم بتزكيز : إيه
كامل : هو في حد في حياتك
مريم : تقصد ب مين حد
كامل : حد بتحبيها
مريم : اكيد في ناس كتيررر بحبها
كامل بإبتسامة وصوت منخفض : كويس طلعتي سهله
مريم : الورق مفهوش مشكله
كامل : تمام روحي انتي
مريم : ماشي
_________________________________
حازم : عامله ايه يا روح
روح بإبتسامه : الحمد لله وانت عامل ايه
حازم : انا بخير الحمد لله
روح : ديما
حازم : طب إيه
روح : إيه؟
حازم : فكرتي في موضوعنا
روح : حازم انا مش عايزه اخسرك كصديق بليز خلينا صحاب احسن
حازم : امم طيب الي تشوفيه
مروان بمقاطعه : لسه برضو محنتش
حازم : i think اني مش التايب بتاعها
مروان : شكلك كده يا صحبي
حازم : لعلمك انا عمله نادره
مروان بتطبيل : طبعا انت هتقول
حازم : رومانسي تلاقي مغامر تلاقي جيم وعضلات تلاقي كامل متكامل
مروان : طبعا ودي مش محتاجه كلام العين تشوف
حازم : والقلب حديد الحمد لله
مروان : بسم الله ارقيك يا ابني
روح بضحك : خلصتو
مروان : اي ده انتي لسه قاعده
روح : بجد والله
حازم : ابوك جه انا رايح على شغلي سلام
مروان : خد يا ابو قلب حديد ،، طب استأذن انا كمان
روح بضحك : اتفضل
_________________________________
بعد 5 ساعات
تامر : لسه زعلانه
جميلة : لا وانا ازعل ليه يعني وانا مالي
تامر : بجد والله
جميلة بكدب : اه
تامر : طيب براحتك انا كنت هصالحك بس خلاص طالما مش زعلانه
جميلة : علفكره انت بارد عشان عارف ان اكيد زعلانه
تامر : اي رأيك نروح السينما اعزمك على اكتر فيلم بتحبيه وده يبقا اعتذار مني
جميلة : ماشي
سلسبيل بإبتسامه : مش انت تيمو وحيد؟ بتاع التيك توك انا بحبك اوي ومتابعاك ممكن اتصور معاك صوره عشان خاطرري
جميلة بغيظ : ما تتصور معاها يا تيمو
تامر : معلش انا اسف مبحبش اتصور
سلسبيل بزعل : ليه بس دي صوره واحده
تامر : طيب اتفضلي
سلسبيل بإبتسامه وتفتح موبايلها وتاخد صوره
سلسبيل : ميرسي
تامر يبتسم ليها
جميلة : هو احنا مش هنخلص بقا
تامر : يا جميلة ما انتي عارفه ان انا مشهور يعني طبيعي ناس تيجي تتصور معايا
جميلة : قولتلك من زمان بلاش تتعمق في السوشيال وانت الي صممت علي ال ف دماغك واهي اخرتها
تامر بهزار : انتي بتغيري عليا
جميلة : لا مبغيرش
تامر : واضح
__________________________________
نسمه : بقالك بس اسبوعين معانا واترقيتي وانا الي بقالي 6 شهور لسه زي ما انا
مريم : انتي عايزه تترقي
نسمه : اه
مريم : قولي لكامل يرقيكي
نسمه : انتي بتستخفي بكلامي؟ وبعدين اي كامل دي انتي عارفه لو استاذ كامل سمعك هيعمل ايه
مريم بلامبالاه : ولا حاجه هو الي قالي اقولو كامل
نسمه : طب بقولك ايه طالما انتو الاتنين سمنه علي العسل ما تخليه يرقيني بقا
مريم : اوكي
نسمه وتحضنها : حبيبتي يا مريم والنبي انا من ساعه ما شوفتك وانا قولت انك جدعه
مريم بخنقه : ابعدي شويه هتخنق
نسمه : اهو بعدت يا قمر يا حلو انت
مريم وتبتسم ليها
مريم في ذهنها وتاخد نفسها بهدوء : إنني في أشد سعادتي سيسمح لي بالدخول للمملكه الليله كم انتظر هذه الليله

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية الجرنيوما)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *