روايات

رواية حوريه الادهم الفصل الثاني عشر 12 بقلم مريم عباس

رواية حوريه الادهم الفصل الثاني عشر 12 بقلم مريم عباس

رواية حوريه الادهم البارت الثاني عشر

رواية حوريه الادهم الجزء الثاني عشر

حوريه الادهم
حوريه الادهم

رواية حوريه الادهم الحلقة الثانية عشر

حازم ضحك:هنشوف ي حبيبتي بابا
حوريه بصيتلو بتحدي : هنشوف س مستر حازم
لارا حولت تهدي الجو شويه :بابا اي رقيك ناكل بره انهارده
وبصت لي حوريه وقالت اي رقيك ي حوريه
حوريه :معنديش مانع ابدا يلا بينا
حازم راح بيهم عند مطعم بيعمل اكل حلو
حازم بص علي حوريه ولارا الي بيكلو بشهيه كبيره
عند ايمان وماجده
ايمان ببكاء :وحشتني حوريه اووي ي مجده 😭
ماجده :طب متروحي تشوفيها ي حبيبتي
ايمان :مش عاوزه اشوف حازم
ماجده :بصراحه بقا ي ايمان حازم بيحبك وهو كان متفق معايا انو نرجعكو لبعد
ايمان :بجد يعني هو لسه بيحبني أكملت بعند :وانا مش هرجعلو
ماجده بصتلها وقالت:كفايه بقا ي ايمان هو بيحبك وعاوزك وشريكي وانتي لسه معنده برضو
ايمان بتفكير :يعني هو مش هيسبني تاني
ماجده:لا والله هو اعترف انو غلط وفعلا انا شوفت الندم في عنيه
ايمان :ماشي هنشوف ونفكر وبقا اقولك
ماجده :معاكي لحد بكره بليل
ايمان :تمام
عند ادهم راح قال لي أمة وأمة قالتو بكره اجازه اصلا من الشركه ووفقت وراح قال لي وبوه وافق هو كمان
وراح نام عشان بكره
تاني يوم لارا و حوريه كانو بيروقو الشقه
لارا بسرعه وعصبيه :اي القرف دا اقسم بي الله الي هيخش الحمام دا هقتلو الي عاوز يخش يخش حمام الاوضه بتعتو
حوريه كانت هي كمان خلصت وراحت تلبس وتجهز
حوريه لبست فستان احمر مفتوح من عند الضهر وعملت ميكب خفيف وهلز اسود وكانت في غايه الجمال
ولارا لبست فستان اسود مفتوح من عند الصدر شويه وعملت شعرها كحكه وكانت جميله
عند حازم لبس بدله شيك وخرج يفتح الباب لقا ايمان اتصدم من جمالها
ايمان بخبث :انا عارفه اني جميله بس مش لي الدرجادي
حازم باحراج :اتفضلي ادخلي البنات جوه
ايمان :بس قبل ما ادخل مش عاوز تعرف قراري
حازم باستغراب :قرار اي دا
ايمان :قرار اني عاوزه ارجعلك ولالا
حازم بحزن :انا عارف اني الي عملته زمان دا كان غلط بس انا ندمت والله سامحيني
ايمان بحب :وانا موفقه
حازم بغباء:موفقه علي اي
ايمان :اني ارجعلك
حازم بي صدمه وصوت عالي:انتي بتهزري صح
نزلت حوريه ولارا بسبب صوت ابوهم
الاتنين في صوت واحد :هو في اي
حازم بصلهم وقال بي فرحه : ايمان وفقت ترجعلي
لارا حوريه يصلهم بي فرحه وصوتو
دخل ادهم عليهم هو وبوه وأمة
وقال :هو في حاجه ولا اي
حوريه :بابا وماما رجعو لبعد
ادهم باركلهم واعدو يتكلمو في موضوع ادهم وحوريه
ادهم بجديه :بص يعمي انا فعلا بحب حوريه وعاوزها تكون ليا بس لو مفيش نصيب في انا هحترم قرارك ومش هقربلها نهائي
حازم : وانا موافق نقرا الفاتحه بقا
قراءو الفتحه وحددو معاد الخطوبه بعد اسبوع
وادهم حوريه كانو مبسوطين اووي
تاني يوم حوريه قامت لقت امها موجوده هي وحازم وجين وكانو مستنينهم يصحو
حازم بجديه :انا وإيمان كتبنا الكتاب وبقت مراتي
لارا حوريه بركلهم
وحازم وصل حوريه ولارا المدرسه وهو خد اجازه ومشي
حوريه وادهم كانو بيعزمو صحابهم علي الخطوبه
وبعد اسبوع جه وقت الخطوبه
عند حوريه كان معاها صحبها ولارا وعندهم ميكب ارتست
بتعملهم الميكب وخلصت حوريه كانت لبسه فستان اسود منفوش وكانت عامله ميكب رقيق وكان مديها جمال فوق جمالها
وهنا الباب خبط ودخل ادهم عشان ياخد حوريه وهي كانت مديالو ضهرها وهو اعد يخبط علي كتفها بس هي كانت بترخم عليه لحد اما لفت
وادهم اتصدم ٠٠٠٠٠٠٠

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية حوريه الادهم)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *