روايات

رواية دكتور قلبي الفصل الثالث 3 بقلم ملكة زماني

رواية دكتور قلبي الفصل الثالث 3 بقلم ملكة زماني

رواية دكتور قلبي البارت الثالث

رواية دكتور قلبي الجزء الثالث

دكتور قلبي
دكتور قلبي

رواية دكتور قلبي الحلقة الثالثة

تاني يوم ليان دخلت المستشفى الساعه 9 بظبط
ساره لينو حبيبتي عامله ايه دلوقتي
ليان تمام ها عندنا عمليات النهارده
ساره لاء
ليان احسن
ليان شافت عمر داخل من باب المستشفى فضلت بصه عليه بتقول في نفسها يخرب بيت كده بق بزمه في مدير قمر كده عمر بضحك آه في
ليان بخضه يلهوي انت دخلت جوا دماغي ازاي
عمر بيضحك انتي الي بتفكري بصوت عالي
ليان بكسوف سمعت كل حاجه كل حاجه
عمر كل حاجه ليان وشها احمر
عمر محبش يكسفها اكتر من كدا فحب يغير الموضوع احم شطوره جيتي علي معادك بظبط
ليان الحمدلله عرفت اهرب من من ماما كانت مصره افطر عمر طب ماتقومي بدري وخلصي حالك
ليان مش بعرف اقوم بدري لزم أصحى علي ابو ورد
عمر بستغراب اي ابو ورده دا باباكي يعنى
ليان بحزن لأ بابا متوفي
عمر ربنا يرحمه بس مين ابو ورده
ليان شبشب امي
عمر قعد شويه يستوعب وبعد كدا فتح في الضحك بصوت عالي ههههههه 😂😂بتهزري صح
ليان أبداً والله وفي تلج في الظهر كمان
عمر مابقاش قادر يقف علي رجله من كتر الضحك😂😂
الدكاترة والممرضين مستغربين ضحك عمر مع ليان عشان عمر اول مره يقف يتكلم مع حد في هزار طول عمره جد اسراء دخلت شافت عمر واقف يضحك هو وي ليان بقت هتموت من الغيره والغل
اسراء لزم اخلص منك النهارده
عمر دانتي مصيبه
اسراء راحت عليهم بغل اي ياعمر اي الي موقفك مع الممرضه دي قلتها استهزاء😏
ليان اتحرجت ونزلت رسها في الارض احم بعد اذنك يدكتور عمر ادايق من كلام اسراء راح قيلها استني ياليان وراح باصص لي اسراء انتي مالك
اسراء بصدمه😲 عشان دي اول مره عمر يتكلم معها بي الطريقه دي
اسراء انا مالي
عمر اه انتي مالك اقف مع مين مقفش مع مين دي حاجه متخصكيش
الكل واقف مصدوم😲 من طريقه عمر مع اسراء عشان اسراء صديقه عمر من زمان وهي الوحيده الى بتقوله بأسمه من غير دكتور
اسراء سابت عمر ومشيت وهي مقرره تخلص من ليان النهاردة
ليان بدموع انا اسفه اووي انا السبب عمر مش عارف اديق لي اول لما شاف دموعها خلاص محصلش حاجه وانتي معملتيش حاجه تعالي يلا عشان تفطري عشان النهارده اليوم طويل
ليان شكرا مليش نفس بعد اذنك وسبته ومشيت
ساره ايوا ياعم الدكتور عمر مهتم بيك يا جميل😉
ليان بستغراب قصدك اي
ساره يعنى عمره ماوقف وكلم حد زيك ولا زعق لي الدكتوره اسراء عشان حد زي معمل عشانك اساسآ انا مبسوطه عشان الدكتوره اسراء دي محدش بيحبها عشان مغروره وبرده وشيفه نفسها علي الكل
ليان اكيد انتي فهمه غلط
ساره بغمزه بكره نشوف لو مكنش الدكتور عمر معجب بيكي مبقاش انا ساره
ليان بس كفايه كلام فارغ اكيد لا
اسراء دخليت علي عمر احم ممكن اتكلم معاك شويه
عمر اتفضلي
اسراء بدموع تمثيل حقق عليا انا اسفه
عمر بس خلاص اهدي محصلش حاجه امسحي دموعك دي قام وراح عندها انتي عارفه انتي غاليه عندي ازاي
اسراء بفرحه بجد انا غاليه عندك
عمر اكيد انتي زي اختي بظبط
سراء ابتسمتها راحت زى اختك
عمر آه ويستي حقق عليا عشان زعقتلك برا
عمر جهزي نفسك في مؤتمر علي الساعه 8 بليل
اسراء بستغراب مؤتمر اي
عمر دي حمله عملنها لي مكافحه الامراض الفيروسيه
اسراء ومين اللي هيحضر عمر المستشفى كلها
اسراء بستغراب المستشفى كلها
عمر علشان هو هيتعمل هنا في المستشفى
ورق مهم عوزك تبصي عليه بس حفظي عليه عشان دا مهم جدا هو أساس المؤتمر
اسراء متخفش
عمر خرج راح ومسك المكرفون كل يسمعني فى مؤتمر الساعه 8 بليل محدش يمشي الكل تمام يدكتور
ليان رنت علي امها وعرفتها انها هتعوق شويه علي بليل الكل حاضر ودكاتره من جميع انحاء العالم
عمر فين الملف يا اسراء
اسراء بخبث نسيته جوه معلش ياليان ممكن تروحي تجبيه ليان اكيد طبعا هو فين
سراء علي المكتب بتاعي جوه
ليان دخلت تجيبه وخرجت
إسراء غمزات لي الممرضه
الممرضه هزيت راسها
ليان اديت الملف لي عمر واحد من الدكاتره الي حضره المؤتمر عمال يبص لي ليان بصيت اعجاب
وعمر لحظ كده بق واقف هيموت من الغيره
عمر عايز يبعد ليان باي طريقه عن الدكتور ده راح قيلها روحي ياليان جيبي المواد الي احنا هنجرب عليها العلاج
ليان حاضر طبعا المواد دي سئله وهي جايه راحت الممرضه الي متفقه مع اسراء مشنكلها راحت المواد وقعه علي الملف عمر بعصبيه وعيون حمراء مش تفتحي أنا بقالي شهرين بحضر الملف ده وهو كان غيران اصلآ فاكان بيطلع كل عصبيته عليها
ليان بدموع والله مكان قصدي أنا اتشنكلت غصب عني
عمر بعصبيه بلا غصب عنك بلا زفت
الدكتور اسر خلاص حصل خير انتي كويسه يا انسه
عمر بغيره اكبر مش عارف سببها هو مكنش زعلان عشان خاطر الملف هو غيران من الدكتور اسر
عمر بغيره امشي من هنا
ليان بدموع بس
عمر بصوت عالي خله الكل يخاف روحي استنيني في مكتبي سمعتي
ليان بخوف حاضر
اسراء فرحانه أن خطتها مشيت زي مهي عايزة خلاص ياعمر حصل خير
ليان دخلت المكتب قعديت تعيط وهي حسه بي دوخه عشان مفطرتش من الصبح
بعد ماعمر خلص المؤتمر دخل المكتب وكل الي في دماغه شكل الدكتور اسر وهو بيبص لي ليان اول لما دخل
ليان قامت مفزوعه
عمر غمض عنيه بندم لعن نفسه اول لما شاف شكل وشها احمر من كتر العياط
عمر بيحاول يبق هادي ينفع الي عملتيه ده
ليان بخوف وصوت متقطع أنا وهي حسه بي دوخه شديده من كتر العياط
وصوره عمر منغوشه قدمها والله ماكان ولسه هتكمل الكلمه اغم عليها
عمر بخوف وصدمه ليان😲

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية دكتور قلبي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *