روايات

رواية دكتور قلبي الفصل الثامن 8 بقلم ملكة زماني

رواية دكتور قلبي الفصل الثامن 8 بقلم ملكة زماني

رواية دكتور قلبي البارت الثامن

رواية دكتور قلبي الجزء الثامن

دكتور قلبي
دكتور قلبي

رواية دكتور قلبي الحلقة الثامنة

تانى يوم
عمر دخل عند ليان وبيخبط على الباب وبيغني اول ماعرفت إنك عايزني جيت اوام مقدرش استغني عنك يامعلمني الغرام كله كله كوم وزعلك انت كوم😉😁
ليان بضحك بس يمجنون احنا في المستشفي عيب😂😂
عمر بحب طظ في اي حد اهم حاجه انتي ياجميل عامله اي
ليان بحب هي كمان كويسه بس زعلانه منك
عمر يخبر لا مليش حق ازعل القمر دا زعلتك في اي بس
ليان عشان مش راضي تخرجني من هناا
عمر غصب عني ياروحي اديكي شوفتي مالك قلي اي امبارح لزم تكوني تحت الملحظه هنا علي الاقل يومين عشان السم كان خطير واكيد عملك مضعفات
ليان بردو مليش دعوه زعلانه منك
عمر بخبث خلاص بق يبق الغي طلب الشكولاته الي كنت هجبهولك
ليان بجد خلاص ماشي أنا مصلحاك
عمر بضحك ماديه حقيرة 😂
امها دخلت حبيبتي يلا علشان تكلي عشان الدواء
مالك دخل الجميل عامل ايه النهارده
ليان الحمدلله اومال فين ساره
عمر ساره مجتش النهارده بتقول تعبانه شويه وبص لمالك مالك بتوتر حاول يخفيه لي ملها
عمر مش عارف رنت عليا بتقولي أيدي تعباني شويه وطلبت يوم اجازه وأنا وافقت
مالك تمام
اسراء دخلت ازيك يا ليان انهارده
ليان الحمدلله
اسراء عماله تبص لي ليان بغل وخبث
وليان مستغربه من نظرتها ومكنتش مرتحلها
اسراء بخبث عمر مش هاتيجي معايا نادوا
عمر بص لي ليان لا روحي انتي
اسراء بسهوكه بس انت مدير المستشفى ولزم تحضر هي ساعه بظبط
عمر فكر 🤔وقال ماشي
اسراء بصت لي ليان بانتصار
وليان مكنتش عاوزه يروح مع اسراء عشان كانت غيرانه من سهوكتها وقربها منه فكرت ازاي تمنعه ان هو يروح اتلقت احسن حل انها تمثل أنها تعبانه
ليان آه عمر الحقني
عمر بخوف مالك
ليان مش عارفه بطني بتوجعني اووي
مالك كشف عليها وتلقها تمام
مالك متخفش هي كويسه بس اكيد هيبق في وجع مكان السم أنا هديها مسكن دلوقتي وهتكون بخير
ليان بسهوكه عمر
عمر بحنان نعم ياروحي
ليان ممكن متروحش وتقعد معايا
عمر مقدرش يقاوم دلعها من عنياا ياحبيبي مش هروح هبعت مالك مكاني ممكن يمالك تروح أنت مع اسراء
مالك معنديش مانع يلا
اسراء خرجت هتفرقع من ليان
عمر بخوف اكيد كويسة ولا في حاجه بتوجعك
ليان بحب متخفش عليا انا تمام
مالك بعد ماراح مع اسراء انادوا وهو راجع بيفكر في ساره مالك في سره يتاره عامله ايه دلوقتي
مالك احم معاكي رقم ساره
اسراء بستغراب ساره الممرضه
مالك آه
اسراء لي
مالك مفيش عايز اسألها ع حاجه
اسراء آه معايا
مالك هتيه
اسراء في سرها اكيد وقعتك زي أخوك مهو هي وي صحبتهاا عقارب
بعد ما مالك رجع اسراء المستشفى رن علي ساره
ساره الو مين معايا
مالك أنا مالك
ساره دكتور مالك خير؟ ليان حصلها حاجه؟
مالك لاء ليان كويسة بس عمر قلي أن ايديكي تعباكي فاحبيت اطمن عليكي بما اني انا اسبب
ساره الحمدلله تمام بس هي تعباني شويه
مالك طب ممكن احم اجي يعني اخدك عند دكتور يشوفها ساره مفيش داعي للقلق
مالك معلش عشان انا اكون مطمن ومحسش بي الزنب
بعد اسرار ساره وفقت وديت مالك العنوان
الا باب خبط ليان ادخل
اسر دخل ليان عامله ايه والله مكنتش اعرف اول لما عرفت جيت علي طول
ليان شكرا يا دكتور انا كويسة
اسر اكيد
عمر بغيره ما خلاص قلتلك كويسة
اسر بستغراب نبرت عمر
ليان بسرعه قصده اني كويسة متخفش مش اكتر
اسر تمام احم هو يعني ممكن احم اخد رقم ولدك
ليان بابا متوفي
اسر أنا آسف
ليان لا عادي ولايهمك
اسر طب رقم اي حد اتواصل معه
ليان لي
اسر بتوتر احم عايز اطلب ايد حضرتك
ليان بصت ل عمر بصدمه وخوف
عمر بهدوء قبل العصفه عايز ايه سمعني كده تاني
اسر اطلب ايديها
عمر بغيره وبتكررها تاني يابن ٠”*ومسك في
ليان بخوف عمر ابعد عنه
الدكاتره دخلو علي الصوت وسلكو عمر عن اسر
عمر بغل ليان خطيبتي أنا ابق فكر بس مجرد تفكير فيها
اسر بصدمه خطيبتك امتا الكلام دا
عمر بسخريه امبارح
اسر زق الدكاتره بغضب وخرج
عمر حصل خير يجماعه يلا كل واحد يروح يشوف شغله
عمر قرب من ليان وهي بتعيط
عمر بضيق بتعيطي ليه دلوقتي
ليان عشان اتخنقت انت وصحبك بسببي
عمر بحنيه مسح دموعها اولآ بطلي عياط وبعدين انا واسر مش بنستغنه عن بعض
وبعدين كمل بي مشغبه مكنتش اعرف انك لما بتعيطي بتحلوي كده
ليان بكسوف بطل تكسفني كل شويه🙈
مالك وصل عند ساره وهي نزلت ركبت جنبه
مالك وريني ايدك كده
ساره مديت ايديها
مالك دي ورمه خالص ازي ساكته عليها
ساره عادي بحط عليها مرهم وهتكون كويسه
مالك خدها عند الدكتور
الدكتور متخفش دي كدمه قويه شويه انا دلوقتي هرد العضمه مكنها
مالك بخوف علي ساره بس مش هتوجعه
الدكتور اكيد هتوجعه بس لزم نعمل كده
مالك هز راسه وراح علي ساره مسك ايديها
ساره بخوف لا وانبي مش عاوزه انا كده كويسة
مالك بص في عنيه متخفيش انا معاكي مش هتوجعك
ساره هزيت رسها
الدكتور مسك ايد ساره ورض العضمه مكنها جامد
ساره صوتت جامد
ومالك حضنها بخوف
الدكتور كده تمام ولف ايديها
وده كله ساره في حضن مالك وبتعيط
مالك بس اهدي خالصنا
الدكتور حطي من الكريم دي ونشاء الله هتكوني تمام
مالك خد منه الروشته
مالك وطا على ساره انتي كويسه
ساره هزيت رسها مش قادره من الوجع وحسه اني ديخه مالك راح شيلها علي ايديه
ساره تلقائي لفت ايديها حولين رقبته وبصت في عنيه
مالك نزل وركبها العربيه ومشي
وساره نامت من كتر التعب
مالك وصلها لغيت البيت
مالك بحنيه ساره اصحي وصلنا ساره اصحي
ساره صحيت مالك انتي كويسه دلوقتي
ساره اه
مالك خدي ده العلاج بتاعك
ساره شكرا تعبتك معايا
مالك ولا يهمك متجيش المستشفى غير لما ايدك تصحه تمام ساره تمام تصبح علي خير ونزلت
مالك فضل واقف لغايه لما طلعت
مالك مش عارف عملتي فيا ايه

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية دكتور قلبي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *