روايات

رواية دكتور قلبي الفصل السابع 7 بقلم ملكة زماني

رواية دكتور قلبي الفصل السابع 7 بقلم ملكة زماني

رواية دكتور قلبي البارت السابع

رواية دكتور قلبي الجزء السابع

دكتور قلبي
دكتور قلبي

رواية دكتور قلبي الحلقة السابعة

عمر بصدمه ليان لاء حبيبتي راضي عليا وخدها في حضنه ونهار من العياط
ومها هتموت عليها
مالك عمر فوق لزم ناخد ليان على المستشفى بسرعه
عمر مش بيرد ومصدوم
مالك راح عنده وضربه بي البكس في وشه بقولك فوق
عمر فاق من الصدمه وخد ليان ومشي بسرعه والكل راح وراء
وصل المستشفى وليان دخلت أوضة العمليات
عمر جاي يدخل
مالك منعه علشان عارف اخوه مش هيقدر يشوف ليان بي الحاله دي
مالك خاليك هنا انا هدخل
عمر مش هقدر استنا برا
مالك انت ده مش التخصص بتاعك سبني اشوف شغلي وسابه ودخل أوضة العمليات
عمر قعد برا منهار
أم ليان راحت عليه ليان هتكون كويسه صح بنتي هتعيش دنا معنديش غيره
عمر انشاء الله هتكون كويسه
بعد 3 ساعات
خرج مالك وهو حاطط راسه في الارض
عمر راح عليه بخوف ليان عامله ايه يامالك
مالك باسف مقدرناش نعمل حاجه ايسم بي ينتشر في جسمها كله
امها اغم عليها ساره وام عمر جريو عليها
مالك شلها ودخلها اوضه وعلقلها محلول وخرج لي عمر
الي مش حاسس بي الحوليه
مالك راح عليه وحضنه وعمر منهار فجأة مالك لقه جسم عمر تقل مالك بخضه عمر
عمر وقع في حضن اخوه فاقد الوعي مالك بخضه وخوف على اخوه عمر مالك جم الدكاتره جري عليه
بعد لما عمر فاق فضل ساكت مش بيتكلم وبصص لي أسقف مالك دخل عليه بسرعه عمر اتلقينا علاج لي ليان
عمر قام بلهفه بجد طب علجوها بسرعه
مالك بس الدواء مش موجود هنا موجود في المستشفى الي في شرم الشيخ بس مش قدمنا وقت السم بينتشر بسرعه في جسمها
عمر خرج بسرعه حاول توقف انتشاره باي طريقه ونا هجيب الدواء بسرعه
عمر الو محمد عايزك تحضر الطياره الخاصة بسرعه عشان هنطلع شرم
عمر راح ركب الطياره وفطريقه الي شرم
ومالك على قد مايقدر بيحاول يوقف انتشار السم
بعد مرور 6 ساعات
عمر دخل المستشفى جري
مالك قبله بلهفه جبت العلاج
عمر آه
مالك هاتو بسرعه مفيش وقت
مالك دخل عند ليان ودها العلاج بس كان الوقت فات وقلبها وقف
مالك خرج جري عمر الحق ليان قلبها وقف ادخل اعمل اي حاجه مش أنت دكتور قلب
عمر دخل جري وايديه بتترعش هات صدمات الكهرباء بسرعه وعملها صدمات بردو مفيش فايده
عمر بعزم قوته راح ضربها على قلبها رجع ينبض تاني
عمر قعد علي الارض وهو منهار الحمدلله يارب الحمدلله أنت عارف انا بحبها قد اي
مالك متخفش انشاء الله هتفوق وهتكون بخير
عمر يارب يا مالك يارب
مالك سابه وخرج
عند اسراء كانت وقفه برا المستشفى خايفه حد يكشفها وفنفس الوقت بتتمنا ليان تموت بس اطرت تدخل عشان محدش يشك فيها
مالك خرج راح يطمن على ام ليان
مالك خبط ودخل عامله اية دلوقتي
أم ليان بنتي عامله ايه
مالك طمنها الحمدلله بخير
امها الحمدلله يارب
مالك بيبص بعنيه على ساره مش لقها مالك ماما خليكي معاها وسبها وخرج يشوف ساره فين قعد يدور عليها برا اتلقها قعده برا وضمه نفسها وبتعيط
مالك شفها قلبه وجعه عليها راح عندها وقعد جنبها انتي كويسة
ساره رفعت وشها وهي منهار هزيت رسها ب لاء مش كويسة خالص
مالك طب اهدي ليان كويسة
ساره بجد يعني لقيت علاج
مالك آه
ساره مسحت وشها زي الاطفال تعالي نروح نشوفها لسه هتقوم داخت قعديت تاني
مالك انتي كويسه
ساره بس دخت شويه
مالك من كتر العياط تلقي الضغط وطي تعالي اقسهولك ساره مفيش داعي أنا كويسه
مالك خدها من ايديها بقولك تعالي وخدها ومشي
عمر قعد جم ليان وهو ماسك ايديها مكنتش متخيل انك ممكن تروحي مني انتي روحي يا ليان تعرفي كنت بحب واحده زمان أو كنت فاكر اني بحبها بس مطلعش حب انا معرفتش الحب غير على ايديكي عمري مخفت عليها زي مخفت عليكي كده قومي بقا عشان نعمل الخطوبه بتعتنا على فكره ده مش عدل انتي مردتيش عليا باء او لا
ليان حركت ايديها ومسكت ايديه
عمر بفرحه ليان حببتي انتي كويسه
ليان بتفتح عنيها وبصوت تعبان موافقه
عمر بفرحه حببتي انتي كويسه
ليان هزيت رسها ليان أنا جعانه
عمر بضحك من عنيه انتي تؤمري امر كده تحبي تكلي اي ليان برجر
عمر بفرحه سنيه ويكون عندك وخرج وهو فرحان قابل مالك حضنه ليان فاقت
مالك بفرحه طب كويس هروح ابص عليها
ساره راحت عند ام ليان بفرحه ليان فاقت
امها بجد الحمدلله تعالي نروح نشوفها
كلهم راحو عندها
مالك بابتسامة عامله ايه دلوقتي
ليان الحمدلله
عمر دخل عندها ومعه الاكل خدي يحببتي الاكل
مالك وطا على ليان الواد عمر ده بيحبك بجد
عمر بغيره ابعد عنها ياض
مالك بهزار ابتدينها غيره من اولها كده
عمر حببتي واغير عليها براحتي
ليان خبت وشها في المخده بكسوف بس بق
مالك راح وقف جنب ساره عقبالك وغمز بعنيه
ساره وشها احمر
ساره راحت قعدت جنب ليان بدموع كده تخضيني عليكي ليان خديتها في حضنها حقق عليا يا حبيبتي
مالك بق واقف بيتفرج عليهم وهو مبسوط وراح قرب من عمر وحضنه
عمر بخبث هخطبهالك قريب
مالك ضحك مش سلكان أنت ياعمر
اسراء دخلت عليهم بغل الف سلامة عليكي يا ليان
ليان الله يسلمك
عمر طب يجماعه انا بعد ما ليان تقوم بي السلامه عايز اعمل الفرح على طول
امه مالك مستعجل كده لي
عمر الله بحبها وعايز اتجوز ياعالم
الكل ضحك عليه
واسراء وقفه هتموت من الغل والغيره
مش هاهنيك بيها يا عمر

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية دكتور قلبي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *