روايات

رواية دكتور قلبي الفصل الثالث عشر 13 بقلم ملكة زماني

رواية دكتور قلبي الفصل الثالث عشر 13 بقلم ملكة زماني

رواية دكتور قلبي البارت الثالث عشر

رواية دكتور قلبي الجزء الثالث عشر

دكتور قلبي
دكتور قلبي

رواية دكتور قلبي الحلقة الثالثة عشر

الفرح خلص عمر خد ليان على البيت
ومالك وصل ساره
عمر بفرحه بجد مش مصدق انك بتعتي الف مبروك ياقلبي ليان بتوتر الله يبارك فيك
عمر لحظ توترها فحب يخرجها من التوتر بتعها
عمر ادخلي غيري وتعالي ناكل
ليان مليش نفس
عمر قرب منها وليان تبعد
عمر بحزن ليان انتي خايفه مني
ليان هزيت رسها بي لا
عمر اومال مالك
ليان وطيت راسها
عمر رفع راسها وقال بحب حبيبتي انا عمر حبيبك وخدها في حضنه وليان حست بي الامان في حضنه
عمر حس بيها وهي متجوبه معاه شلها وراح على السرير ونسبهم مع بعض دول عالم مش متربيه 🤭😂
اسر ماشي في الطريق لقه بنت فجأة ظهرت قدمه
اسر فرمل على اخر لحظه
البنت من الخضه اغم عليها
اسر نزل جري من العربيه وراح عليها اسر شال شعرها من علي وشها اتلقها نفس البنت الي كانت في الفرح
اسر هز وشها بي خفه مش راضيه تفوق خدها وركبها العربيه ومشي
ساره كانت قاعده بتلعب في التليفون اتلقت رساله من مالك علي فكره كنتي زي القمر النهارده عقبال فرحنا أنا وانتي بحبك
ساره شافت الرساله وضحكت بفرحه بس مردتش
مالك تصبحي على خير
ساره وانت من اهل الخير ونامت وهي هتموت من الفرحه أخيراً شافت مالك اد اى كان وحشها
اسر راوح البيت وهو شايل البنت
أخته مين دي امه جت علي الصوت يلهوي مين دي عملت فيها ايه
اسر دخل البنت الاوضه
اخته بستغراب دا دخلها الاوضه بتعتو دا اسر مبيحبش حد يدخل الاوضه اين كان مين
أمه والله يبنتى منا عارفه تعالي نشوف حكاية البنت دي اي امه ها قول مين دي
اسر وحده كنت هخبطها بي العربيه بس الحمدلله ربنا ستر ووقفت علي اخر لحظه
امه اومال اغم عليها لي
اسر من الخضه ا
مه طب هتفوق امتا
اسر شويه وتفوق
البنت ابتدت تفوق اههه
اسر راح عليها انتي كويسة
البنت بصت علي الاوضه بستغراب أنا فين
اسر في بيتي البنت قامت اتعدليت اي الي حصل
اسر اغم عليكي فا جبتك عندي
البنت آه مهو انت لو كنت مفتحت مكنتش هتخبطني بي العربيه طلما مبتعرفش تسوق بتركب عربيه لي
اسر احترمي نفسك أنا سكتلك مره في الفرح لكن المرادي لا انتي الي طلعتي في وشي
البنت كانت لسه هترد اتلقت ام اسر دخله عامله ايه ياحبيبتي دلوقتي ا
لبنت الحمدلله يا طنط
مريم اخت اسر الله انتي قمر اوي وعيونك لونهم حلوين أنا اسمي مريم وانتي اسمك ايه
البنت والله مفيش حد قمر غيرك انا يستي اسمي حور
مريم الله اسمك حلو اوى حور وانتي حور فعلاً ممكن نبق صحاب
حور بفرحه اكيد طبعا بعد ازنكم لزم امشي
مريم متخليكي قعده معانا شويه
حور معلش مره تانيه انشاء الله علشان بابا دلوقتي قلقان عليا
اسر تعالي اوصلك
حور شكرا انا همشي لوحدي
امه مينفعش يبنتي تروحي لوحدك الوقت اتاخر دلوقتي مش هتلقي مواصلات
حور تمام اسر وصل حور البيت
حور شكرا
اسر حور بذات نفسه بتشكرني اي الي حصل
حور بغيظ تصدق انا الي غلطانه اني عبرت واحد زايك وسبته ونزلت
اسر ضحك مش عارف هو لي بيحب يتخانق معها تاني
يوم ليان صحيت اتلقت عمر بي يبصلها بي حب صباحية مباركه ياعروسه
ليان غطيت وشها بي كسوف الله يبارك فيك
عمر قومي يلا خدي دوش وتعالي نفطر سوا
ليان بكسوف احم طب اخرج علشان اعرف اقوم
عمر بمشاكسه مكسوفه من اي منا شوفت كل حاجه
ليان بدموع اخرج برا
عمر بصدمه انتي هتعيطي بجد خلاص انا خارج وسبه وخرج وهو بيضحك عليها
عمر حضر الفطار وليان خرجت وهي شعرها مبلول ولبسه بجامه حرير حمرا
عمر شفها سرح فيها
عمر قرب منها وطبع قبله علي شفيقها وليان اتجوبت معاه عمر بعد عنها بي العافيه متيجي نعيد امجاد امبارح وغمز بعنيه
ليان بكسوف عمر بطل تكسفني كل شويه
عمر حاضر يلا ناكل
ليان الله الاكل طعمه حلو طلعت طباخ شاطر
عمر بغرور اومال يبنتي انتي وخده اي حد
ليان اي التواضع دا كله
عمر اقل ما عندي وقعدو يضحكوا
اسر دخل المستشفى خبط في وحده
اسر أنا اسـف البنت عادي ولا يهمك
اسر اي دا حور بتعملي اية هنا
حور أنا الدكتوره الجديده هنا انت بتعمل ايه
اسر أنا كمان دكتور هنا
اسر يتاره انتي تخصص اي
حور أطفال
مالك قرب منهم حور عامله ايه
حور الحمدلله انت عامل اي
اسر انتم تعرفو بعض
مالك اكيد حور صديقه قديمه من زمان
مالك اتمنا تكون المستشفى عجبتك
حور الصراحه عجبتني جداً كل حاجه هنا بنظام
مالك تعالي معايا اعرفك اشغل هنا ماشي ازاي
ساره قربت منهم بغيره مين دي
مالك دي حور صديقه قديمه وبعدين كمل بستغراب بتعملي ايه هنا
ساره كنت جايه شغلي بعد ما اقنعت ادم بس اظهر اني غلطانه بعد اذنك يدكتور وسبته ومشيت
مالك جري وراها ساره استنى

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية دكتور قلبي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *