روايات

رواية نجمه سرقت قلبي الفصل الخامس 5 بقلم نور محمد

رواية نجمه سرقت قلبي الفصل الخامس 5 بقلم نور محمد

رواية نجمه سرقت قلبي البارت الخامس

رواية نجمه سرقت قلبي الجزء الخامس

نجمه سرقت قلبي
نجمه سرقت قلبي

رواية نجمه سرقت قلبي الحلقة الخامسة

زياد ونجمه بصوا لبعض بصدمه ورعب وزياد فتح الملف بسرعه وانصدم لما لقى الورق كله جواه ابيض فبلع ريقه بخوف كبير من رعد ورفع ايديه الاتنين سوى بستسلام وقال: احنا تحت امرك يارعد بيه
رعد قرب منهم بغضب وشد نجمه بقوه من ايد زياد ونادى بصوت عالي: جواد تعال خد الزباله ده على الحوش القديم هنا لغايه مافضاله
جواد حضر ومسد زياد بقوه وقال: قدامي ياولد البندر
زياد بلع ريقه وبص على نجمه بخوف ونجمه قالت برعب من رعد: زياد استني متسبنيش معاه والنبي
زياد بص عليها بقله حيله وجواد جره معاه ورعد بص على نجمه بغضب رهيب وشدها بقوه وقال: تعالي يافا*جره ياخا*ينه انا هفرجك هعمل فيكي ايه؟
بقلم نور محمد
نجمه اترعبت منه وبقت تشد ايدها منه بقوه بس مقدرتش عليه ورعد وصل لغرفته ودفعها جواها بقوه وغضب ودخل قفل الباب خلفه وعنيه بقت حمره من الغضب الرهيب
وفي نفس الوقت في غرفه رشا
الدكتوره كانت بتبص على رشيد بصدمه وزهول وقالت: انت بتقول ايه عاوز تقتل ابنك بايدك مش دي مرتك يارشيد بيه
رشيد بتوتر: ايوه مرتي يادكتوره وده ابني بس مينفعش يفضل عايش انتي متعرفيش لو ابوي او رعد عرفوا الحقيقه ممكن يبعدوها عني وكمان رشا عندها ظروف عقليه ومش هتفهم يعني ايه حمل اصلا فلو سمحتي نزلي الجنين ده دلوقتي
الدكتوره بتفهم: انا متفهمه وضعك ده كله يابيه بس صدقني ده حرام فكر ده ابنك وحته منك متحكمش عليه بالموت قبل مايشوف الدنيا وده قضاء ربنا ولازم ترضى بيه
رشيد تهند وقعد جنب رشا وهو بيلمس بطنها وفي شعور جميل جواه اول مره يحس بيه في حياته فبتسم وقال: تمام يادكتوره شكرا على تعبك معانا تقدري تتفضلي دلوقتي
الدكتوره ابتسمت لانها قدرت تقنعه وخرجت وسابتهم ورشيد نام جنب رشا واخدها في حضنه بتملك وقال: انا اسف ياقلبي سامحيني واوعدك اني هتحمل مسئوليتك انتي وابننا كمان يارشا
وعلى الجهه الاخرى في غرفه رعد
نجمه كانت على الارض وهي بتترعش بخوف قدام رعد اللي قلع جلبيته ورماها بعيد وقرب منها بغضب
رعد بغضب وحده:كنتي عاوزه تهربي مع عشيقك مش كده يافا*جره
نجمه بخوف:رعد بيه اهدي وانا هفهمك والله
بقلم الكاتبه نور محمد
رعد بضيق:تفهميني ايه مانا شوفت كل حاجه بعيني فاكره اني نايم على وداني عاد لا انا من اول ماشوفت لهفتك على عشيقك ده فهمت كذبك كله عليا وعرفت بخطتك انتي هو
وقرب منها بغضب ومسكها من ايدها بقوه وكمل:كنتي عاوزه تستغفليني وتاخدي ورق الارض مني وبعدها تهربي مع الكلب بتاعك مش كده يابت الـ***
نجمه ارتجفت من صوته ومسكته لها وقالت بدموع:انا انا اسفه سامحني كذبت عليه وقولتلك ان زياد خلى بيا بس الحقيقه انه هرب معايا وقالي لو اخدنا منك الورق وعطناه للباشا هياخدي ونسافر بره مصر كلها وانا ساعدته علشان بحبه بس و
سكتت نجمه على كف رعد القوي اللي وقعها على الارض بقوه وهو في كامل غضبه منها وقال:عملتي ده كله وجايه مع ابن الكلب ده علشان تضحكوا عليا فاكرين ان من السهل حد يستغفل رعد المالكي يابت
نجمه بقت تزحف بعيد عنه بخوف ورعد قرب وشالها بسرعه ورماها على السرير بعنف وقال:تمام انا هدفعك تمن خيانك وعملتك المهببه دي معايا يانجمه
نجمه بخوف:انت انت بتعمل ايه؟
رعد قلع القميس بتاعه وقرب منها بخبث ورغبه وقال:هاخد حقي الشرعي منك ياحرم رعد
نجمه حاوطط نفسها بايديها بخوف كبير وقال:لا لا ابوس ايدك متعملش فيا كده
رعد ابتسم بسخريه وقال:ليه خايفه اعرف انك مش بنت ماهو مش بعيد يكون عشيقك قرب منك قبل كده علشان كده انتي خايفه مني
نجمه هزت رأسها بلا وقالت:لا والله ماقرب مني انا بنت ناس ومحترمه وعمري ماسمحت لأي حد يقرب مني في الحرام
رعد ابتسم بخبث وقرب منها بشك وقال:تمام انا اتأكد بنفسي ولو طلع طالك قبلي انا هنزل ادفنه الاول وبعدين انتي جنبه
نجمه خافت اوي منه وكانت لسه هتقوم تجري منه بس رعد سحبها بسرعه وهجم عليها بقوه وبقى يبو*سها بع’نف وهو بيتذكر لما كانت بتهرب مع زياد وهو ماسك ايدها قدامه
بقلم نور محمد
ونجمه بقت تدفعه بكل قوتها علشان تبعده عنها بس مقدرتش عليه لغايه ماتعبت من المقاومه واستسلمت ليه
وبعد نص ساعه بعد رعد عنها وبص عليها برغبه وعض شفته بوقاحه وقال:احلا عسل دقته في حياتي ولحسن حظك انك طلعتي بنت والحيوان ده مقربش منك قلبي ياحلوه
خلص كلامه واخد هدووم ليه ودخل الحمام ونجمه كانت بتبص في اثره بكره وقامت بتعب وبصت على نفسها في المرأيه وهي شكلها مبهدل وهدوومها مقطعه وقعدت على الارض وهي بتعيط بقوه
وبعد دقايق خرج رعد وبص عليها بسخريه وقال:العياط مش هيغير حاجه ياحلوه اللي حصل حصل وده حقي الشرعي يعني محصلش حاجه بينا حرام او عيب
نجمه بصت عليه وقالت بكره:انا بكرهك ومش بكره حد قدك في الدنيا كلها
رعد قلبه وجعه اوي من كلامها بس تصنع الجمود وقرب منها ومسك فكها بقوه وقال:شعور متبادل ياحلوه واوعدك انك هتكرهيني اكتر واكتر كمان في المستقبل اهلا بيكي في حجيم رعد المالكي
نجمه نزلت دموعها ورعد سابها ووقف قدام المرأيه وقال ببرود:انا هخرج عني شغل مهم اعمله وعاوز ارجع السرايا باليل تكون غرفتي والسرايا كلها بتلمع واجي الاقيكي هنا في انتظاري علشان محضر لكي مفاجأه كبيره هتعجبك اوي
غمز لها رعد وسابها وخرج من الغرفه ونجمه وقفت بتعب ودخل الحمام علشان تاخد شور
وعند رعد نزل وهو في كامل غضبه توجه للحوش بسرعه وفتحه بقوه لقى زياد مربوط فيه زي الحيوانات فقرب منه رعد بسخريه وقال:تصدق ده مكانك المناسب هنا بين الحيونات اللي شبهك
زياد بخوف:ارجوك سيبنا نمشي احنا كونا بنفذ المطلوب مننا بس و
رعد قرب منه بغضب وضربه كف قوي وقع زياد ودماغه اتخبطط في الحديده الموجوده جنبه ورعد قال بحده:اسمها سيبني مش سيبنا صيغه الجمع دي انا هدفنك عليها واللي بتتكلم عنها دي تبقى مراتي ولو سمعت حرف اسمها حتي من لسانك انا هقطعه بدون تردد مفهوم
زياد هز رأسه بخوف وقال:مفهوم مفهوم يابيه
رعد شمر اكمامه بشر وقرب منه وقال:ودلوقتي اجه وقت العقاب ياحيوان
خلص جملته وهجم على زياد بدون رحمه وفضل يضرب فيه بكل قوته وبعد عنها بصعوبه وهو بيتمالك نفسه علشان ميقتلوش في ايده
وبص عليه رعد بغضب وبعدها مسك ايده الشمال وقال بحده وجنون:مش دي الايد اللي لمست مراتي انا هفرجك هعمل فيها ايه؟
زياد بص عليه برعب لما لقى رعد طلع الولاعه بتاعته وشغالها وحط ايد زياد عليها اللي كان بيصرخ بقوه من الوجع ورعد ساب ايده بعد مااتحرقت خالص وضغط عليها برجله بقوه وقال
:دي قرصه ودن بس علشان تفكر تاني مليون مره قبل ما ايدك تلمس شعره وحده من رأس مراتي
زياد بص عليه بدموع غزيزه ورعد توجهه للباب بجمود طلع وقفل الباب خلفه
وباليل عند نجمه كانت قاعده في غرفه رعد بعد ماخلصت شغل ونضفت غرفته والسرايا كلها بقت تلمع حرفيا وهي قاعده والدموع مغرقه وجهها
وفجأه دخل رعد وهو لابس جلابيه فخمه اوي ونجمه بصت عليه بأعجاب ووقفت بتوتر قدامه
ورعد قرب منها وقال:لا شاطره فعلا يانجمه السرايا تحت بتلمع من النضافه
نجمه بصت عليه بضيق وقالت:شكرا عاوز حاجه تاني مني يارعد بيه
رعد ببسمه:ايوه انا محضر لكي مفاجأه حلوه اوي علشان اشتغلتي بزمه هنا
نجمه بصت عليه بعدم فهم ولسه هترد نادي رعد بصوت عالي وقال:اميره تعالي ياحبيبتي ادخلي
نجمه انصدمت من كلامه وفجأه دخلت بنت صغيره في السن لابسه فستان صغير ابيض اللون وحاطه طرحه شفافه على وجهها ووقفت جنب رعد وقالت:تحت امرك يارعد بيه
رعد ابتسم على صدمه نجمه قدامه وحط ايده على وسط اميره ببسمه وقال:اعرفك اميره مراتي التانيه والنهاردا كان فرحنا والليله دخلتنا مش كده ياميرو
اميره بكسوف:كده يارعد بيه
نجمه ادايقه اوي من كلامه والدموع لمعه في عنيها بس تصنعت الجمود وقالت:الف مبروك ربنا يسعدكم مع بعض عن ازنكم بقي
مشت نجمه تجاه الباب ورعد اتجنن من جمودها قدامه ومسك ايدها بقوه وقال:على فين؟
نجمه بضيق ودموع محبوسه:هنام في غرفه تاني علشان اسيبكم على راحتكم هنا
رعد بخبث:لا مفيش خروج انتي مراتي وانا مستحيل اسيب مراتي تبات بره غرفتي ابدا
نجمه بصدمه:قصدك ايه يعني بالكلام ده؟!
رعد بخبث ومكر:قصدي انك مراتي واميره كمان مراتي بس النهاردا دخلتنا وهنحتاج السرير الليله دي وانتي تقدري تنامي على الارض هنا تحتنا
نجمه بصدمه وغيظ:انت بتخرف تقول ايه ازاي عاوزني افضل هنا معاكم والنهاردا ليله دخلتك عليها
ابتسم رعد بخبث كبير قال:وفيها ايه ياحلوه انتي مراتي واميره كمان مراتي وعادي تفضلوا هنا سوى قدام راجلكم اللي هو انا
خلص رعد كلامه وقرب من نجمه وغمز لها وهو بيبص عليها برغبه وخبث وكمل:وبعدين يانجمه مش يمكن اميره متكفـ’يش وحتاجك انت كمان ياجميل
نجمه بصت عليه بصدمه وزهول كبير من وقاحته قدامها وووو

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية نجمه سرقت قلبي)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *