روايات

رواية هوس سارة الفصل الخامس عشر 15 بقلم أميمة تيتو

رواية هوس سارة الفصل الخامس عشر 15 بقلم أميمة تيتو

رواية هوس سارة البارت الخامس عشر

رواية هوس سارة الجزء الخامس عشر

هوس سارة
هوس سارة

رواية هوس سارة الحلقة الخامسة عشر

ساره بتوتر Dna
محمد: ايوا انت خايفه صح عشان عارفه ان الحق معايا انا
ساره: هاا لا لاا موافقه
واخدو مازن للمعمل عشان يخدو منو عينه
ساره بقلق واقفه ومحتاره تعمل ايه كدا السر اللي خبيتو هينكشف هيعرف ان مازن مش ابنو هعمل ايه انا انا ف وراطه
وطلعت ببطئ شديد وهيا بتتسحب عشان محدش يشوفها وقفت بعيد عنهم
ورنت علي هاله
هاله: نعم يامدام ساره طمنيني لاقيتي الولد
ساره: بتوتر ووشها كله بقي بيصب عرق وايديها بتترعش خدي الولد وامشو
هاله: مش فاهمه يامدام ساره امشي فين
ساره: بصوت متقطع ارجوكي امشي بسرعه من البيت خدي سيف وسفري
هاله: باستغراب اشمعنا
ساره: بدموع اعملي زي مابقولك ومتقوليش لحد انك هتسفري اوي تروحي فين انا بثف فيكي انت معايا من سبع سنين انا حسيك امي وجدت ولادي مش مجرد داده ارجوكي انا ف وراطه ساعديني
هاله: طيب طيب اقوليلي اعمل ايه او اروح فين
ساره: ادخلي اوضتي وعرفتها البسورد بتاع الخزنه خدي خمس الف جنيه وامشو روحي ف اي حتي المهم تكون بعيد فاهمه
هاله: ح حاضر حاضر يامدام ساره
ساره: خلي بالك من الواد
بعد ساعتين
محمد: اهو دلوقتي هنعرف كلنا صدقوني دا ابني انا
المباحث: هنشوف اهو
ساره بتوتر واقفه تفرك ف ايدها وبيان عليها اوي انها خايفه
محمد: هااا ايه ياباشا اتاكدت انه ابني
المباحث: اه اتاكدت فعلاً
محمد: بضحك يعني هاخد الولد صح
المباحث: خد الراجل دا احبسو بتهمه خطف طفل عنده عشر سنين و محاوله تمويه الشرطه
محمد: بتلبك ل ليه ليه ياباشا ماخلاص اتاكدت انه ابني
وبعدين عند سبع سنين مش عشره
ساره: لا ابني عنده عشر سنين ودا ابن عمر وابني
المباحث: احنا اسفين جدا علي اللي حصل بس دا وجبنا وشغلنا اننا نعرف الحقيقه
محمد: بغضب لا لا ازاي انت تضحكي عليه اومال فين ابني روحتي بابني فين
المباحث: ابني ابني انت لسه فيك حيل تكدب
محمد: يبقا سيف ابني انتي حولتي تبعديه عني فقولتلي ان مازن ابني
المباحث: سيف مين
انت عندك ولد تاني اسمو سيف
ساره: بتوتر امم اه
محمد: سيف سيف ابني
ساره: ارجوك يا متصدقش المجنون دا ف الاول قال مازن ابنو ودلوقتي سيف
المباحث: معلش لازم نتاكد بس سوال انت كان ليكي علاقه بيه هو قال انك من سبع سنين خدي الولد وهربتي هو كان جوزك
ساره: بتوتر وخوف كان واضح عليها اوي لاا دا كان جوز بنت عمي ان كنت عارفه انو مش كويس وحولت ابعدو عن بنت عمي وميتجوزوش يمكن عشان كدا هما اطلقو من فتره
المباحث: طيب ممكن نشوف سيف
ساره: هاا سـ سيف مش هنا
هو برا البلد
المباحث: بيعمل ايه
برا البلد مع مين ازاي طفل صغير يسافر
وامو مش معاه
ساره: لا هو مع جدتو عايش هناك معاها
محمد: كدابه دي اهلها اتوفو وهيا عندها تمن سنين
المباحث: ممكن نروح البيت عندك
ساره: اممم اكيد
بعد ساعه
ف بيت ساره
فعلاً مفيش حد هنا
طيب يامدام ساره بس التحقيق لسه شغال ف الموضوع دا لو عرفنا انك بتحوري او بتحاولي تخفي حاجه هتبقي بتحطي نفسك ف وراطه
ساره واقفه وراجليها مش شايلها من كتر الخوف اللي حسا بيه
وعينيها علي الاوضه اللي تحت السلم وخايفه حد يطلب الدخول للأوضه
المباحث: طيب احنا هنمشي لو حبه تقولي اي حاجه بخصوص الموضوع دا انا مستعد اسمعك يعني لو مخبيه حاجه متخفيش اتكلمي
ساره هزت رأسها بلاا
المباحث: طيب احنا هنمشي
ساره: استنا
انا ممكن اثبت ان كلامي صح
عندي شهود
المباحث: مين
ساره: بكره نكون موجودين عند حضرتك ف المركز

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية هوس سارة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *