Uncategorized
سكريبت أحببتها ولكن الفصل الأول 1 بقلم جنى خالد
سكريبت أحببتها ولكن الفصل الأول 1 بقلم جنى خالد
![]() |
سكريبت أحببتها ولكن الفصل الأول 1 بقلم جنى خالد |
سكريبت أحببتها ولكن الفصل الأول 1 بقلم جنى خالد
_انتي مش شايفه شكلك ههههه
ملك=مالو شكلي يعني
_وشك محروق هههههههههه
ملك بدات تعيط بهستريا
_انتي بتعيطي له انا بتكلم بجد انتي وشك محروق
بدات ملك تتضربها
الدكتور=في اي يا ملك
ملك=بتتريق عليا
_والله يا يا دكتور مقولت حاجه هي ضربتني من نفسها
ملك بعصبيه=كدابه والله كدابه
الدكتور=اسكتو وتعالو معيا
……..
ملك=يا دكتور بتتريق عليا عشان وشي محروق
_انتي كدابه
الدكتور=اسكتو انتو الاتنين دا اخر انظار ليكو
_ماشي
*************
(انا ملك في تانيه جامعه عندي مشكله في وشي اتحرقت وانا صغيره وكل الناس بتتريق علي شكلي )
يوسف=انتي كويسه يا ملك
ملك=لا مش كويسه خالص
يوسف=طب بطلي عياط خلاص يا ملك انتي هاتخدي علي كلام الناس
ملك=انا هامشي عندي محاضره
(دا يوسف في تالته جامعه انا وهو صحاب من اربع سنين و معنديش صحاب غيرو )
**********
في بيت ملك
ملك=ازيك يا ماما
مامتها=مالك انتي معيطه
ملك=لا انا كويسه بس هدخل انام عشان عندي كورس كمان ساعتين
مامتها=طب كلي الاول
ملك=لا مش قادره
دخلت ملك اوضتتها
علي الواتس*
يوسف=بقيتي احسن
ملك=مش اوي
يوسف=طب كلي ونامي شويه عشان كورسك
ملك=اه منا هنام دلوقتي
يوسف=مش هاتكلي
ملك=لا مش جعانه
يوسف=قومي كلي بطلي هبل
ملك=بجد مش قادره
يوسف=اسمعي الكلام يا ملك
ملك=حاضر يلا باي
ملك نامت علطول مسمعتش كلام يوسف
************
راحت ملك الكورس وخلصت
يوسف=اي الزفت دا
ملك=في اي
يوسف=شعرك باين غطيه
ملك=حاضر
يوسف=مشوفكيش مبينه شعرك تاني فاهمه
ملك=متخافش محدش هايبوص عليا بشكل وشي دا
يوسف=مالو وشك زي القمر
حست ملك ان يوسف بيلمحلها بحاجه وحاولت تكدب نفسها
ملك=طب هاروح بقا سلام
يوسف=طيب خلي بالك من نفسك
**************
راحت ملك البيت وغيرت لبسها ونامت
تاني يوم
مامتها=اي يا حببتي مالك
ملك=مفيش يا ماما
مامتها=متاكده
ملك=هو انا مفيش حل لوشي صح
مامتها=حببتي انتي كدا قمر
ملك=لا بطلو كدب انا عارفه ان شكلي وحش
مامتها=ملوكه حببتي تعالي افطري وبطلي تفكير
ملك=طيب انا نازله الجامعه ويوسف هايجي يوصلني
مامتها=انا مش قولت تبعدي عن يوسف دا
ملك=حضرتك محسساني اني عندي صحاب غيرو يعني ونبي يا ماما انا معنديش صحاب غيرو بلاش الكلام دا
مامتها=ماشي يلا نفطر
************
خلصت ملك فطار ونزلت قابلت يوسف
يوسف=تيجي نخرج بعد المحاضرات
ملك=ماشي هانروح فين
يوسف=اي حته
ملك=ماشي هابقا اكلمك باي
*************
يوسف=ها تحبي نروح فين
ملك كانت سرحانه
يوسف=ملك
ملك=في حاجه
يوسف=سرحانه في اي
ملك=لا ولا حاجه
يوسف=يتحبي جديد ولا اي ????
ملك=ظريف اوي
يوسف بغمزه=طب يمكن تكوني بتتحبي
ملك=دمك تقيل اوي
يوسف=دمي تقيل تمام كنت جايبلك حاجه بس خلاص
ملك=جايب اي
يوسف=خدي شوكلاته عشان تعرفي اني كيوت
ملك=كيوت???? ماشي شكرا
يوسف=طيب يلا نمشي
**********************
بعد شهر*
ملك=انا له حاسه اننا مبقناش صحاب زي الاول
يوسف=عادي يعني
ملك=انت متاكد
يوسف=ملك انا هامشي معلش
ملك=لا فهمني بتعبد عني منغير سبب له
يوسف=مش ببعد
ملك=لا بتبعد
مشي يوسف وراحت ملك البيت
ملك=ازيك يا ماما
مامتها=ازيك يا حببتي
ملك=هدخل انام شويه
مامتها=طب استني عيزاكي
ملك=في اي
مامتها=في عريس متقدملك
ملك=طب هو عارف ان وشي
مامتها تقطعها=اه يا ملك
ملك=ماشي هايجي امتي
مامتها=بعد بكرا
ملك=ماشي يا ماما
************
عدا يومين ملك مكنتش مدايقه من موضوع العريس بس كانت خايفه من موضوع وشها
************
مامتها=تعالي يا ملك
ملك خرجت كانت لابسه بنطلون علي بلوزه طويله
ملك وهي وشها في الارض:سلام عليكم
يوسف=وعليكم السلام
ملك=يوسف اي الي جابك هنا
مامتها=ملك يوسف متقدملك
يوسف بهمس=حسابك معيا بعدين يا ملك وقعتك مهببه
مامت يوسف=يوسف حكالي انك جميله بس متوقعتش انك عسوله كدا
ملك بخوف وهي باصه ليوسف=شكرا يا طنط
مامت يوسف=هانجيلكو تاني ونتفق علي الخطوبه لو ملك موافقه .. عن اذنكو
يوسف قدام الباب وهو ماشي=متتديقيش من الي هايحصل يا ملك
ملك كانت فاهمه انو مدايق عشان كانت لبسه بنطلون ومبينه حته من شعرها
************
اتصل يوسف بملك
يوسف=اي الزفت الي كنتي لبسه دا
ملك=فيها اي مكنش في حد غيرك انت ومامتك وانا مكنتش اعرف انو انت
يوسف=مهي دي المشكله انك مكنتيش تعرفي يعني كنت لبسه بنطلون لواحد متعرفيهوش
ملك=انت مالك اصلا
يوسف=لا منا هابقا جوزك مفيش حاجه اسمها وانا مالي
ملك=مش موافقه
يوسف=وانا مخدتش رايك هتوافقي غصب عنك
ملك=لا والله
يوسف=اه والله
ملك=سلام يا يوسف
يوسف=بحبك يا ملك بس لو لبستي بنطلون تاني هايبقا اخر يوم في عمرك
ملك=في حد يقول بحبك بلطريقه دي خليك رومانسي شويه
يوسف=مش وقت رومانسيه انا مدايق بجد
ملك=خلاص متدايقش
يوسف=نامي يا ملك ولما اشوفك بكرا لينا كلام تاني
**************
نمت وانا فرحانه جدا اني لقيت حد يحبني وميعيبش علي وشي
تاني يوم
ملك=صباح الخير يا حببتي
مامتها=صباح النور
ملك=مالك في حاجه
مامتها=يوسف
ملك=مالو
مامتها=مامتو كلمتني وقالت كل حاجه قسمه ونصيب
يتبع……
لقراءة الفصل الثاني : اضغط هنا
لقراءة باقي فصول الاسكريبت : اضغط هنا
نرشح لك أيضاً رواية روز الأحمد للكاتبة مريم