رواية بنت الشيطان الفصل السادس عشر 16 بقلم رحمة نبيل
رواية بنت الشيطان الفصل السادس عشر 16 بقلم رحمة نبيل
رواية بنت الشيطان البارت السادس عشر
رواية بنت الشيطان الجزء السادس عشر
رواية بنت الشيطان الحلقة السادسة عشر
كانت نور تجلس في غرفتها تبكي علي جدها وسندها الوحيد بعد وفاه والدها لقد كسرها عثمان وللمره الثانيه
في الأسفل كان يجلس ابراهيم يأخذ عزاء والده وبجانبه عثمان الذي يحمل نفسه سبب موته بعد انقضاء العزاء كان عثمان يجلس بجانب والده بكل هدوء نظر له والده وقال بهدوء وقلب مجروح / من انهارده ماعيزش اشوفك في خلجتي عايزك تختفي من البلد فهمت
عثمان وهو ينظر له بصدمه / انت بتطردني يابوي
ابراهيم / للأسف كان لازم اعمل أكده من اول ماعملت عملتك السوده مع بت عمك يمكن كان ابوي يكون موجود ويانا دلوك
سميره / استغفر ربك يا ابو عثمان الأعمار بيد الله وحده لا شريك له
ابراهيم /ونعم بالله بس خلاص انا جرفت منه ومن عمايله. هستني لحد ما اموت انا بسببه
عثمان / يابوي هو انا الللي جتلت جدي
ابراهيم / بس انت اللي وصلته للموت وكمان كان بيموت وهو خايف علي بت عمك منيك وبيوصيني عليها
عثمان بنعجب/ بيوصيك علي ايه
ابراهيم / اني احافظ عليها لحد ما اسلمها بيدي لصاحب النصيب
عثمان وهو ينتفض/يعني ايه الكلام ده بعد كل اللي انا عملته عشانها تتجوز غيري الكلام ده علي جثتي بت عمي انا اولي بيها ومحدش هيجرب منها ابدا ولو مش ليا تبجي مش لحد
نور من فوق السلم / لا ياواد عمي عمري ماهكون ليك حتي لو انطبجت السما علي الارض انت فاهم انا بكرهك وبجرف منيك ومن شكلك كله اوعاك تكون مفكر اني نسيت ليك اللي سويته لي لا انا فاكره وكويس جوي كومان بس عملت نفسي ناسيه بمزاجي عشان أجدر اعيش حتي دي استكرتها علي وعايز تخرب حياتي علي يدك انت ايه شيطان ولا حرام نظلم الشيطان وياك
نظر إليها عثمان بشر /يعني ايه الكلام ديه
نور بنظره مرعبه تشبه نظره الشيطان / يعني انسي اني اكون ليك ياعثمان حتي لو هعيش وحيده طول عمري
عثمان بصراخ / لا يانور انسي انتي انك تبعديني عنك
صدح صوت الشيطان ببحه مرعبه / وانت انسي انك تقرب ليها سنتي واحد
نظر عثمان للخلف ونظرت نور وعندما رأت شعرت بأنها أصبحت في امان وتخلت عن قناع القوه وركضت له وهي تصرخ باسمه
أخذها بين زراعيه وعانقها بشده حتي كادت تنكسر عظامها ثم ابعدها عنه ونظر لها بقلب ملهوف وضع يده علي خدها لكن سمع تأوها وهي تميل بخدها علي يده رفع هو وجهه ورأي علامات أصابع عثمان اشتدت قبضه يده بغضب ناري ونظر لعثمان بعيون حمراء مميته وابتسامه الشيطان وقع قلب عثمان وارتجف بسبب نظرته ولكن حاول أن يبين قوته وهو يصرخ بهم/ ايه جله الحيا ديه وانت مين وازاي تدخل البيت أكده
نظر له والده بغضب شديد وكان سيرد لولا أن سبقه مالك / انا مين فأنا كابوسك ودخلت هنا ازاي
أشار ببرود للباب / دخلت من الباب
ابراهيم ببرود يلقي قنبلته / الاستاذ مالك خطيب نور وزوجها المستقبلي
نظر له عثمان بصدمه كيير / خطيب مين ده هي نور اساسا اتخطبت انت بس عايز تبعدها عني
ابراهيم وهو ينظر لابنه ببرود / الاستاذ مالك طلب مني نور وانا وافقت والمأذون جاي في السكه عشان هيتجوزوا دلوك
عثمان / يتجوزها كيف ياكبير العيله وجدي لساته مدفون
ابراهيم / دي وصيه جدك يا عثمان وهتتنفذ
نظر عثمان لهم بجنون / انتم طابخينها سوي بجا ماشي يا حج ابراهيم انا هوريك مين عثمان وهيعمل ايه
صرخ في آخر كلامه بحد كبيره من شده غضبه وتركهم ورحل
بمجرد ان خرج عثمان من المنزل وجد من يكبله ويضربه بجانب عنقه مما ادي لسقوطه أرضا نظر له الاخر يخبث وحمله لسيارته واخذها وانطلق بها لوجهته
في الداخل سميره / مين ده يا ابراهيم وكيف توافج عجوزه بتي وانا ماعرفش هو انا اخر من يعلم ولا ايه
ابراهيم /اسمعيني منيح يا سميره مالك هو الوحيد اللي هيجدر يقف لابني وهو اللي هيحمي بتك من اي حد وهو بيحب بتك وطلبها مني وانا وافجت وعلي ما اظن ان نور ماعندهاش مانع هي كومان مش أكده يابتى
نظرت نور له بخجل / هو ياعمي اني مش
ابراهيم وهو يمثل الجديه / خلاص يابتي انا فاهمك امنيح ماتضغطيش علي نفسك وتوافجي والأستاذ مالك اكيد هيتفهم رفضك و
قاطعته نور بسرعه ولهفه / لا موافقه ياعمي
نظر لها مالك بخبث وغمز لها وهي خجلت ضحك عليها ابراهيم ونظرت سميره لمالك / بتي امانك برجبتك يابني بتي ملهاش حد وهبله طول عمرها
مالك وهو يقبل يد سميره / متقلقيش يا أمي نور في عيني وعمري ماهخلي حاجه تمسها طول ما انا عايش وحتي لو مت عشان احميها مش هيهمني
سميره وهي تمسد علي رأسه / بعد الشر عليك ياولدي ربنا يديك الصحه يارب ويسعدكم دايما
نظرت نور له بخجل وقلبها يكاد يسقط من كثره قرع نبضاتها ثواني وكان الغفير يدخل وبيده المأذون
ابراهيم / يلا ياولدي عشان نكتب الكتاب
نظر مالك لنور بعيون عاشقه تكاد تطير إليها وتعانقها
جلس المٱذون وجاء الغفير وايضا مازن الذي حدثه سراج ليذهب لهم وتم كتب الكتاب واخيرا أصبحت ملكه وله فقط ملاكه صغيرته وبنته بنت الشيطان
هكذا كان يحدث مالك نفسه وهو ينظر لها
نظرت هي بخجل له بسبب نظراته التي يوجهها لها حقا تكاد تذيب عظامها
قام مازن وعانق مالك بشده / شوفت انت اللي اتجوزت الأول عشان نقك والحسد ده
ضحك مالك علي رفيقه / ما انت اللي كل شويه تأجل
مازن/ هو انا عارف اخد نفسي كل ما نخلص من موضوع ندخل في موضوع تاني
نظر له مالك ببسمه سرعان ما تحولت لنظره مرعبه / خدتوه
مازن وقد فهمه / سراج أخذه بنفسه هناك
نظر له مالك مجددا / والموضوع اللي كلمتك عنه قبل كده
مارن ببسمه مستمتعه / حصل يبشه وبقوا علي الحديده
مالك بنظرات مرعبه / غلطوا اوي لما حاولوا يأذوا بنتي بنت الشيطان
……………..💜💜
ميار وهي تنظر لوالدها برعب / انت قصدك ايه اننا بقينا فقرا يعني ايه كلامك ده يابابا
حسن والد ميار / اللي سمعتيه خسرت كل اللي قعدت اجمع فيه طول حياتي بسبب حقدك وغبائك
ميار بصراخ / وانا مالي ليه بتتهمني.
حسن بصراخ مماثل / انتي اللي عاندتي وبتعملي اللي في دماغك اللى خسرني فلوسي كلها هو مازن الشريف هو اللي خسرني اهم صفقه دخلت فيها بكل ما املك
وانتي اللي لعبتي مع البت اللى اسمها نور اللي كان بيدافع عنها سراج اللي هو صاحب مازن الشريف وياريت اكتفوا بكده لا ده سراج التاني كمل عليا واشتري كل الاسهم من الشركات اللي معايا وبقي هو الأمر في كل شئ وانا بقيت اقل من أقل عامل في الشركه كله بسببك وبسبب غبائك
ميار بقلق / طب هنعمل ايه نبيع الفله ونشتري اي شقه كويسه ونصرف من باقي الفلوس
حسن بسخريه / نبيع ايه ياعين امك الفله
انتي نسيتي ان الفله مرهونه بسبب اخر صفقه
ميار برعب / يعني ايه
حسن وهو يهب من مكانه ويذهب / يعني جهزي نفسك عشان هنرجع نعيش في الحاره اللي اتولدت فيها الحاجه الوحيده اللي مابعتهاش
ميار بصراخ/حاره ازاي بقي ميار حسن الشامي تعيش في حاره معفنه
حسن بصراخ / مبلاش العنتظه الكدابه دي احنا رجعنا لاصلنا متنسيش ياميار هانم اصلك ثم إن اللي حصل ده بسبب مين مش بسببك جهزي نفسك عشان هنسلم الفله
تركها ورحل وهي تغلي من الغضب كسرت فازه كانت موجوده وصرخت بغضب / نووووور كله بسببك يانور ماشي مبقاش ميار الشامي لما ندمتك
*لاوعاوزين تخشو الجروب الروايات علي الواتساب كلموني علي الرقم ده*
*https://wa.me/+201288715026?text=ممكن-ادخل-جروب-الروايات-
نظر مالك لإبراهيم / بعد اذن حضرتك هاخد نور وهرجع القاهره
ابراهيم بتردد / بس يا بني هي
مالك وهو يفهمه / متقلقش نور في عيني محدش هيقربلها
ابراهيم / ربنا يطمن قلبك يابني كده انا خليت نفسي من الامانه واقدر اموت وانا مستريح انها بخير
نور وهي تقبل يده/ بعد الشر عليك ياهيما انت لسه شباب
ضحك ابراهيم علي مشاغبتها الدائمه له
ضغط مالك علي يده بغضب لم تطلق عليه لقب دلع لا يحق لها هي أصبحت ملكه الان وحده
نهض مالك / نمشي احنا يانور عشان شغلي
نظرت نور له وهزت رآسها واتجهت لأمها وقبلت رأسها وودعتها
نظرت فاطمه لنور بحقد علي حب الجميع لها
انطلقت نور مع مالك عائدين للقاهره ركبت السياره بجانبه كالعاده ولكن هذه المره تختلف عن كل فهي هذه المره زوجته
جلس واخذ يقود السياره بهدوء او هذا الظاهر فقط فقط كانت تري غضبه الظاهر في عروقه النافره
نور بصوت منخفض / مالك
ارتخت عضلاته تلقائيا بسبب منادتها له نظرت له / فيك ايه من ساعه ماخرجنا وانت ساكت فيك حاجه
مالك وهى يجز علي اسنانه / اقدر افهم ايه اللي حصل جوه ده
نور بعد فهم / ايه اللي حصل
مالك وأعصاب تكاد تحترق متستهبليش يانور ازاي تدلعي عمك كده
نظرت له نور وكأنه كائن فضائي / وايه يعني لما ادلع عمي هو حرام
مالك / فيها انه راجل وانتي بتدلعيه عمك بقي اخوكي ابوكي مليش فيه راجل يبقى متقربيش منه
نور بتعجب /مالك يامالك منا علي طول ب
مالك بحده / ده الأول قبل ما تبقي زوجتي يعني ملكي يانور وليا لوحدي ملخص الكلام اياكي يانور اشوفك بتكلمي راجل او تضحكي ليه
نور / هو ايه اللي حصل لكل ده كنت من شويه طبيعي
مالم وهو ينهي الحوار/ انا قلت اللي عندي يانور يارب ميتنفذش
وصلوا للقاهره بعد بعض الساعات
نور وهي تنظر للطريق بتعجب / ده مش طريق البيت.
مالك ببروده المعتاد / لا هو من دلوقتي اي مكان انا فيه انتي تكوني فيه
نور / بس انا عايزه اروح لسمر وعمر زمانهم قلقانين
مالك / قلت لسراج يجبهم زمانهم مستنين في البيت
نظرت نور أمامها بصدمه بسبب سرعه الأحداث هي لم تعي شئ سوي انها أصبحت زوجته وبدأت حياتها بالتغير فجأه
توقف مالك بسيارته نظرت نور وجدت نفسها امام قصره هبط مالك وهبطت هي أيضا
مالك وهو يخلع جاكته ويضعه علي زراعها / ميتقلعش فاهمه
نور بتذمر / الجو حر يامالك مش هستحمل
مالك / مليش فيه انا قلت كلمه دخل أمامها
نظرت نور في ظهره / ده انجن هو حصله ايه
بينما هو يسير وهو يحدث نفسه / شكلي هتعب معاكي يانور بسبب عنادك مش عارف ليه حاسس ان محدش لازم يشوفك غيري انا وبس اه يارب بقي صبرني
دخل مالك وخلفه نور وجد الجميع موجود ماعدا مازن يبدو أنه عاد لمنزله ليرتاح من السفر
ركضت سمر لنور وهي تبكي / نور حبيبتي عملك ايه الحيوان ده ياقلبي
نور / اششش خلاص ياقلبي انا كويسه وملحقش يعمل حاجه
مالك بحده حاول اخفاءها / هي كويسه يا سمر بس هي تعبانه شويه ومجهده
نور / لا انا كويسه مش مجهده ولا حاجه
نظر لها مازن بغيظ
اقترب عمر ليعانقها وقف مالك بينهما / معلش ياعمر أصلها تعبانه شويه
عمر وهو حضني هو اللي هيتعبها اكتر
مالك ببىرود / ممكن
انطلقت جنه لنور وهي تعانقها بشده زفر مالك علي هذا بينما سراج فهم مايحدث وكبت ضحكته بالقوه حتي لا يغضبه فهو يعرف مالك غيرته جحيم حيث انه اذا احب شئ يصبح محرم علي غيره مهما كان فماذا اذا كانت حبيبته وزوجته سيكون مجنون
نور / يا جماعه والله انا بخير ومفيش حاجه
نظرت لها سمر بدقه / ايه اللي علي وشك ده يانور
نور وهي تضع يدها مكان الصفعه / ده ده وقعت علي السلم فعلم
سمر بحده / وقعتي علي السلم ولا الحيوان. ضربك
ضغط مالك علي كفه بشده بسبب تذكره لذلك الحقير اه سوف يعذبه
نظر لسراج نظره فهمها الاخر وأشار له بالايجاب
مالك وهو ينهض / احم طب ياجماعه البيت بيتكم استأذنكم بس عندي موضوع هخلصه وارجعلكم وسراج معاكم
تركهم قبل أن يسمع اي اجابه وخرج من القصر واتجه لخف الجراج وجد باب فتحه وكانت هناك سلالم تتجه لاسفل هبط عليها حتي وصل لممر طويل يحتوي علي غرف كثره دخل احدي هذه الغرف وكان هو معلق في الحائط احضر مالك كرسي وجلس عليه ببرود واخذ يصفر بنغم مميز يقوم به دائما عندما ينوي ان يقوم بمجزره سمع عثمان صوت أقدام في الغرفه رفع عينه وجد وجه شيطاني امامه نظر له برعب شديد واخذ يرتجف من الخوف
مالك ببرود / غلطت اوي ياعثمان
عثمان برجفه / انت مفكر اني هخاف إياك البلد دي فيها جانون وممكن اوديك في داهيه
مالك بضحكه مرعبه / قانون ماشي يابتاع القانون قانونك ده مش هيمشي عليا
نظر له برعب وقال بنبره مرعبه / هو انا مقولتش ليك انا الشيطان
نظر له عثمان برعب ماذا الشيطان لقد سمع ننه كثيرا كيف يكون هو وكيف يكون للشيطان علاقه ببنت عمه ارتجف جسد عثمان لدرجه انه تبول من الخوف
مالك وهو ينظر له بشفقه مصطتنعه / تؤ تؤ تؤ اثبت شويه يا راجل لسه قدامي ليالي سوده………
انهي مالك ماكان يفعله بعثمان حيث قام بقطع يده التي ضرب بها نور وجلده اكثر من مره وضربه حتي ام تغد هناك عظمه واحده سليمه في جسده خرج وهو يعدل ثيابه ويذهب لغرفه مجاوره وبدل ثيابه واتصل بالطبيب ليعالج عثمان حتي يكمل غدا
صعد مالك الأعلي وخرج من غرفه التعذيب التي صممت خصيصا حتي يقوم فيها بتعذيب ضحاياه دون خروج اي صوت بسبب الجدران العازله للصوت
صعد الأعلي وجد الجميع يضحك وسراج لايرفع عينه من علي سمر التي لاحظت ذلك واحمرت وجنتها اقترب مالك من مقعد 💺 نور وجلس بجانبها ووضع يده علي خصرها وجذبها اليه بشده وتملك مجنون ارتعش جسدها بسبب قربه التي تتعجبه كثيرا تشعر انه تحول لشخص آخر مضي بعض الوقت في الأحاديث الجانبيه
عمر وهو ينهض ويمسك يد جنه / يلا احنا ياجماعه عشان نسيبها ترتاح.
تعجبت نور من عدم سؤالهم علي سبب مجيئها حتي الآن فهي كانت تتوقع سؤالهم قرأ مالك ما يدور في رأسها اقترب منها وهمس / انا قلتلهم كل حاجه
نظرت له نور بخجل ثم ابتعدت عنه تودعهم بعد ذهاب الجميع نظر لهم سراج / طب هروح انا أنام في الملحق اللي بره انهارده
نور / ليه خليك هنا
سراج / معلش عشان تكونوا براحتكم
ذهب سراج وتركهم وخرج
نظر مالك لنور / مش عايزه تاكلي
هزت نور رأسها بالموافقه
اخذ مالك يدها واتجه المطبخ سرت في جسدها قشعريره بسبب مسكها هكذا
دخل مالك للمطبخ واجلسها علي الطاوله وتوجه للبراد وأخرج بعض الدجاج والخضار وأخرج بعض المعكرونه واخذ يطهو أمامها بمهاره وهي تفتح فمها ببلاهه أقترب منها ووضع قطعه جزر في فمها وهو يغمز لها
نظرت له بتعجب من هذا هل هذا هو الشيطان المرعب الذي يخشاه اكبر زعماء المافيا يالله سوف تجن
انتهي من اعداد الطعام ووضع لها الطعام في وعاء وجلس بجانبها نظرت هي للطعام بجوع فهي لم تأكل منذ أخذها هذا الحقير
اخذت المعلقه وبدأت بالأكل كانت تتأوه بلذه يالله ان الطعام رائع حقا
اخذت تأكل بسرعه وهو فقط ينظر إليها ويستمتع من منظرها الساحر هذا يالله سوف تفقده عقله ايام طويله كان يراها في حلمه وكان يبحث عنه وينظر النوم فقط ليحلم بها والان هي امانه وملكه هذا الشعور بأنها ملكه يشعره بشعور لذيذ جدا ويتسلل لاوردته ببطئ
كانت تأكل بلذه حينما سقطت بغض الصلصه بجانب فمها لاحظتها هو واخذ ينظر لها بتركيز وهي فقط تأكل أقترب منها ببطئ وتركيزه منصب علي شفتيها لاحظت هي اقترابه منها نظرت له نظره بريئه وياليتها مانظرت فقد افقدته صوابه كليا أقترب منها بسرعه واخذ شفتيها بين خاصته وقد فقد كل ذره تعقل اخذ يقبلها بشده وهي فقط مصدومه مما يحدث
اخذ يمتص من شهد شفتيها وهو يتلذذ
ابتعد عنها ببطئ وهو ينظر لها بتخدر وهي فقط تغمض عينها نظر لشفاهها وجدها وارمه لم يستطع ان يتحكم في نفسه اكثر واقترب مننا مجددا ليقبلها وهو يضع يده حلف ظهرها ويجذبها اكثر
استمر بتقبيلها ولكن شعر بملوحه دموعها وهي تأن وتهمس بهمس ضعيف ولكن وصل له
نور بدموع والم / لا ياعثمان ابوس ايدك لا ياعثمان
ابتعد عنها وكٱن افعي لدغته نظر لها وصدره يرتفع ويهبط بسبب سرعه تنفسه وبرزت عروقه بشكل مخيف وكانت عيناه حمراء بشده نظر لها بشر /…………
يتبع….
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية بنت الشيطان)