روايات

رواية ملاك الشيطان الفصل الثاني عشر 12 بقلم رحمة أيمن

رواية ملاك الشيطان الفصل الثاني عشر 12 بقلم رحمة أيمن

رواية ملاك الشيطان البارت الثاني عشر

رواية ملاك الشيطان الجزء الثاني عشر

ملاك الشيطان
ملاك الشيطان

رواية ملاك الشيطان الحلقة الثانية عشر

ايسل. مالك اتلم
مالك. ولو متلمتش هتعملى ايه؟
ايسل. بخبث. خلاص متتلمش انا هروح اقول لطنط سوزان ان مالك كرشنى من الاوضه علشان شوفته بى بوس بنت
مالك فتح فمه بصدمه مما قالته
مالك. انا وشاور على نفسه انا عملت كده
انتى كدابه وعلفكرى ماما مش هتصدقك
ايسل. طب تراهن ان هيا هتصدق
مالك. اراهن بس لو خسرتى هتنامى جنبى كل يوم
ايسل بخبث. ماشى بس لو انت خسرت هتنام على الكنبه لمده اسبوع
مالك. اسبوع كتير خليهم يوم
ايسل. لا اسبوع
مالك بتهنيده ماشى
ذهبت ايسل الى غرفه سوزان
ايسل بعياط مزيف. ماما
سوزان. نعم ياحبيبتى مالك بتعيطى ليه؟
ايسل. اصل. هه. مالك بيخونى
شوفتوا باس واحد ويما صارحته طردنى من الاوضه
سوزان. ينهار اسود
دنا هطلع عينه فى حد يخون الامر ده متخافيش هخدلك حقك
ذهبت سوزان لغرفه مالك ايسل مسحت الدموع الوهميه بطرف اصبعها ولحقت سوزان
ايسل. استنى ياماما اجى معاكى
سوزان. تعالى ياحبيبتى
دقت سوزان الباب فتح مالك لكن قبل ان يتكلم ضربته سوزان كف قوى (العب يايسل مالك الاسبوع كله نايم على الكنبه😹😹)
حتى رن صوت الكف فى الفيلا كلها
سوزان بغضب. ازاى تخون مراتك يا مالك
مالك. والله يام..
سوزان. بلا ماما بلازفت انا زعلانه منك لانك خونت ايسل بنتى
مالك. بصدمه. صدقينى دى كدابه ياماما
سوزان. اخرس ياجزمه
وسابته ومشيت
مالك بعدما ذهبت شاور على نفسه انا جزمه
ايسل. ههههههههه اخيرا السرير بقا بتاعى لوحدى لمده اسبوع وذهبت ورمت نفسها
ايسل. الله السرير ناعم اوى ى ى
مالك بغيظ. متفرحيش كتير هو اسبوع بس وانا هدفعك الثمن علشان خلتينى اضرب من ماما بلقلم
ايسل. احسن تعيش وتاخذ غيرها
وانقضت اليوم بل مرح والغيظ بين ايسل ومالك
~~~~~~~~«/~««~~
فى اليوم التالى فى المطار
الكيلانى. الو
مالك. الو
الكيلانى. ايوا يامالك انا جاى فى الطرق
خلى الخدم يجهزولى غرفتى
مالك. ماشى
سلام.
مالك. ماما ماما
سوزان. نعم
مالك. بابا جاى فى السكه
_انجى حبيبتى تعالى
انجى. نعم ياابيه
مالك. اجرى اقعدى فى اوضه ايسل ومتطلعيش منها علشان نعمل مفجاه لبابا
انجى. اخيرا هشوف بابا ماشى يا ابيه انا هروح استخبى فى اوضه اختى ايسل
مالك. شاطره
بعد ساعه…
وصل الكيلانى الفيلا..
مالك. اهلا كل حاجه كانت كويسه فى الشغل
الكيلانى باستغراب. قرب من مالك
مالك انت سخن ولا حاجه
مالك. لاه
الكيلانى . لا سخن انا متاكد وقرب منه ووضع يده على جبهه مالك
مالك. هههههههه مالك يابابا
الكيلانى. وبابا كمان انت اكيد حصلك حاجه انا رايح اوضتى بدل ما انجلط منك ومن تصرفاتك
وذهب الى غرفته
مالك. هههههه منظره تحفه وهو ماشى بى برطم كده…..
دخل الكيلانى غرفته كانت مظلمه بعض الشئ
شهق الكيلانى بصدمه مما راى هل ما راها هى حبيبته سوزان ام اولاده
سوزان. وحشتنى وبدات بالاقتراب منه وهو يرجع للوراء
الكيلانى”آلَلَهّ لَآ آلَهّ آلَﮯ هّوٌ آلَحًﮯ آلَقُيَوٌمً ”
ابعدى انتى اكيد جنى ابعدى عنى
_مالك يا مالك تعااااالى بسرعه فى عفريت هنا
سوزان. هههههه انت خايف ليه انا لسه عايشه ياحبيبى رافت كان السبب ببعودى عنك انا هحكيلك ال حصل”حكت له ماحدث معها”
الكيلانى ذهب وضمها
_انا مش مصدق نفسى انتى مش عارفه انا حصلى ايه فى غيابك
_صح فين بنتى انا عاوز اشوفها
سوزان. انجى ياحبيبتى تعالى بابا عاوز يشوفك
اجت انجى مسرعا ثم ارتمت فى حضن ابيها
الكيلانى . حبيبتى ♥
انجى. بابى انا كنت عاوزه اشوفك من زمان اوى بس الراجل الشرير كان بيحبسنى
الكيلانى. الرجل الشرير مين دا
سوزان. رافت
الكيلانى. حبيبتى متخافيش ياحبيبه بابى
انجى. بابى
_نعم
انجى. عاوزه شوكلاته كبيره
والعاب
الكيلانى. حاضر ياحبيبتى هنروح نجيب ال انتى عوزاه
~~~~~~~~~~~
بعد مرور ثلاثه اشهر..
كان احوال الكل كا لتالى
ايسل ومالك اصبحبوا يعيشون مع بعض بسلام واصبحت ايسل تعشق مالك بلا حدود وتغير عليه بطريق كبيره واتطاع مالك ان يجعلها ملكه امام الله ☺️
اما اسر كان يتابع روان من بعيد واقسم انها لن تكون الا له
اما عن روان فهى احبت اسر منذ اول لقاء
واصبحت تعشقه
اما عن معتز وشهد لم يكفوا عن المشاجرات يوميا
واصبحوا متعلقين ببعض بدرجه كبيره
اما عن ايمان والصقر
قد تقدم لها الصقر وامها وافقد وقاموا بعمل زفاف كبير
اما عن رافت فقد استطاع مالك الامساك به وقام بتعذيبه بطرق بشعه حتى مات
………
فى صباح يوم جديد ذهب مالك الى العمل
وايسل كانت بل منزل لانها كانت متعبه
بعد ساعه…..
ايسل انا بطنى وجعانى اوى انا لازم اروح للدكتور لكن قبل ان تكمل جملتها كانت امامها سحابه سوداء مما ادت الى اغمائها
بعد خروج مالك..
فى السياره
مالك. اى دا انا نسيت التلفون جوه
دخل مالك الغرفه لكن صدم حينما راى..

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية ملاك الشيطان)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *