روايات

رواية زواج بالاكراه الفصل الرابع عشر 14 بقلم أميمة تيتو

رواية زواج بالاكراه الفصل الرابع عشر 14 بقلم أميمة تيتو

رواية زواج بالاكراه البارت الرابع عشر

رواية زواج بالاكراه الجزء الرابع عشر

زواج بالاكراه
زواج بالاكراه

رواية زواج بالاكراه الحلقة الرابعة عشر

عطر دخلت الاوضه
بتضحك علي ايه يابابا
عمر: ضحك تاني وقال قبل ماتدخلي خبطي يا عطر
عطر: ماشي
فرح: تعالي غيري هدومك عشان تنامي
عطر: ايوا عايزه انام
فرح اخدتها وغيرت هدومها
وعطر جريت علي السرير ونامت
عمر: بتتعب ف العب
فرح: اه فعلاً خليها تلعب بكره تطبخ وتغسل مواعين
عمر: ايه يادكتوره نادمانه انك اتجوزتي
فرح: بصراحه
عمر: هاا
فرح: لا الجواز وحش انا تعبت
عمر: لا والله
فرح: اه والله
عمر: طيب يعني لو خيروكي تغسلي مواعين لمده يومين وراه بعض بدون راحه او اني ابعد عنك
تختاري ايه
فرح: انت بتتلكك عشان تبعد
عمر: يستي خلاص اموت
فرح: بعد الشر عليك متقولش كده تاني
عمر: طيب قولي
فرح: داانا اغسل مواعين لمده أسبوعين
عمر: بجد
فرح: ايوا
عمر: يعني تعملي اي حاجه عشاني
فرح: ايوا اي حاجه
عمر: تتجوزي غيري
فرح: لا
عمر: اكده هموت
فرح: موت وهموت معاك بس مكنش لغيرك
عمر: اخدها ف حضنو ياااه بحبك يابت
فرح: طيب متجبش سيره الموت تاني عشان هبطل اكلمك
وهزعل منك اوي
ودمعت
عمر: ايه دا انتي بتعيطي
فرح: متكلمنيش تانى
عمر: يابت بهزر ايه دا انت بتعيطي بجد
فرح: اسكت بقا
عمر: خلاص اخر مره مش هتتكرر
فرح: اكيد
عمر: ايوا اكيد
❤❤❤❤❤❤❤❤❤🤍❤❤❤❤❤❤
فرح دخلت الحمام وغيرت ونامت
تاني يوم
فرح صحت
عطر يلا قومي ولبستها وعطر راحت الحضانه
فرح: ايه دا انا دايخه اوي
دخلت غيرت هدومها وراحت تصحي عمر
عمر صحا فرح كانت بتقوم داخت تاني قعدت علي طرف السرير
عمر: مالك
فرح: مش عارفه
عمر: طيب تعالي نروح المستشفي
فرح: انا دكتوره
عمر: طيب مانت مش عارفه عندك ايه
فرح: كتبت ورقه روح جيب دي من الصيدليه
عمر: ايه دا
فرح: بس روح ومتغيبش
عمر: حاضر وغير هدومو ونزل راح الصيدليه
وجاب اللي ف الورقه وجاه
عمر: خدي بس ايه دا يافرح
فرح: اخدت اللي عمر جابو ودخلت الحمام
وبعد شويه طلعت
عمر: في ايه عايز افهم طيب
فرح: بفرح عمر
عمر: نعم
فرح: انا حامل🥹🥹🥹
عمر: هااا بتقولي ايه حامل
فرح: بفرح ايوا
عمرشلها ولف بيها
فرح: لالا نزلني كدا غلط
عمر: طيب براحه
فرح: انا عايزه اقول لعطر
عمر: تعالي هننزل نقول للموجودين تحت
فرح: بحماس يلا
تحت
عمر: في خبر حلو عايز اقولو
محمود: قول
عمر: فرح حامل
هبه: بجد والله الف مبروك
سيف: يتربي ف عزك ياخوي
محمود: يارب يكون ولد
ناصره: ولا بنت بس ييجي طفل صغير ف البيت
عمر: ولد ولا بنت كله حلو
ناصره: انت بقي هتجعدي اكده مش هتعملي حاجه ف البيت بحجه انك حبله
فرح: لا انت عايزني اعمل حاجه دلوقتي
عمر: بغضب لا مراتي مش هتعمل حاجه الفتره دي
معلش ياهبه
هبه: انا اصلا مش هخليها تعمل حاجه
ناصره: ايوا طيب ماشي
عطر رجعت البيت الساعه واحده
ناصره: تعالي ياعطر
عطر: نعم
ناصره: فرح هتجيب عيل صغير اخ ليكي
عطر: بجد طيب انا هروح لماما
ناصره: لا اكده ابوكي مش هيحبك هيحب الطفل الجديد وانت مش هيدلعك ويلعب معاكي وفرح هتحب ابنها وانتي لا ومش هتاكلك ومش هتحميكي وهتبطل تعملك تسريحه حلوه ف شعرك
عطر: ايه لا انتي بتكدبي ماما فرح بتحبني
ناصره: انت حرا بس خدي الشوكلاته دي بس اوعي تقولي اني قولتلك حاجه
عطر طلعت الاوضه وجريت علي فرح
عمر: تعالي اهنا ابعدي عن بطنها
فرح: تعالي ياروحي
عطر: عايزه اقعد ف حضنك
عمر: لا مش هينفع ابعدي
فرح: بس ياعمر تعالي
عايزه اقولك حاجه
عطر: ايه
فرح مسكت ايديها وحطتها علي بطنها
هنا في بيبي صغنن اخوكي
عطرشالت ايديها انتي بتحبي اكتر مني
فرح: باستغراب لا بحبك انتي اكتر
عطر: بجد وحضنت فرح
فرح: ايوا بجد

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية زواج بالاكراه)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *