روايات

رواية كيف احببتك الفصل الرابع 4 بقلم أميمة تيتو

رواية كيف احببتك الفصل الرابع 4 بقلم أميمة تيتو

رواية كيف احببتك البارت الرابع

رواية كيف احببتك الجزء الرابع

كيف احببتك
كيف احببتك

رواية كيف احببتك الحلقة الرابعة

نور: عندك حاجه بعد المدرسه زهقانه عايزه اخرج
تولين: لا معنديش نخرج
نور: طيب بعد المدرسه نمشي سوا
عند فادي والبنات
فادي: حلوه حكايه الحفله دي
هايدي: طيب انا هروح اقول اعزم البنات
ساندي: وانا هعزم الولاد
فادي: اعزمي البنت دي وشاور على تولين
ساندي: دي تولين
فادي: اسمها تولين
وابتسم
ساندي: اعزمها متأكد
فادي: ايوا وصحبتها عشان توافق تيجي
ساندي: حاضر
عند تولين
طيب يلا نتمشي عقبال ما الحصه تبدا
نور: يلا
ساندي: استني ياتولين
تولين: نعم
ساندي: احنا عاملين حفله انهارده ف بيت هايدي
وانت معزومه ونور برضو
تولين: لا مش هينفع
نور: عشان خاطري نغير جو
تولين: ماحنا هنخرج
نور: الحفلة احلي عشان خاطري
تولين: بتردد ماشي
ساندي: يعني جايين
نور: ايوا
ساندي: طيب انهارده الساعه 8هتبدا الحفلة
نور: ماشي
ساندي مشت ف اتجاه فادي وغمزتله بمعني تم
تولين: انا مش حبه اروح
نور: لا هنروح اهو تغيري جو
تولين هزت رأسها بماشي
نور: يلا الحصه بدأت ودخلو الفصل
اليوم الدراسي خلص
وتولين راجعه البيت
ساندي: متغيبيش
هاستنكي
نور: ايوا متخافيش هناجي سوا
وتولين سبتهم ومشت
نور: تكوني جاهزه الساعه 7
تولين: حاضر ومشت
ف البيت
تولين وصلت
ماما انا جيت
مروة: حمدالله علي سلامتك ياقلبي
تولين: انا جعانه
مروة: ثواني هحضر الغدا
تولين: هدخل اغير هدومي وجايه
وهما علي السفره
تولين: ماما في حفله ف بيت واحده معانا ف المدرسه انا هروح ماشي
مروة: ماشي بس امتي
تولين: همشي سبعه
وارجع عشره
مروة: لوحدك
تولين: هنمشي انا ونور
مروة: طيب بس خلي بالك من نفسك
تولين: حاضر وقامت انا شبعت
وقعدت قدام الشاشه
وبعد ساعه
نور رنت عليها
تولين: الو
نور: جهزتي
تولين: اوه انا نسيت كنت بسمع فيلم واندمجت معاه ونسيت
نور: الساعه سته
قومي اجهزي
تولين: حاضر
وقامت دخلت الحمام اخدت دوش وطلعت لبست فستان ازرق قصير لحد الراكبه قط ومنفوش ولبست عقد وحلق لونهم فضي ولبست هلز ابيض وسرحت شعرها وشعرها تحفه اصلا قصير وناعم وعلي طول مفرود عشان قصير وكثيف وعملت ميكب خفيف و اخدت الموبيل وطلعت
مروة: جميله اوى يا تولي
تولين: شكرا ياماما انا همشي بقي
ورنت علي نور انت فين
نور: انا اهو قربت اوصلك شايفكي
تولين: قفلت الموبيل
نور: زي القمر ايه دا
تولين: وانتي كمان
ومشو
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ف الحفله
فادي واقف مع تالت بنات
ساندي: بص بص تولين جت
فادي بصلها وفضل يبوصلها منزلش عينيه من عليها
تولين ونور كانو وافقين سوا
هدي: ايه دا تولين انت جيتي
تولين: بقرف لا مجتش
هدي: اهي هيا دي تولين اللي اعرفها
تولين: بحده نعم
هدي: لا ولاحاجه عن اذنكم
فادي عينيه علي تولين
انا لازم اكلمها ليه يعني دي البنت الوحيده اللي عايز اكلمها ومش موافقه
مش متعود علي كدا
نور: تعالي نشرب عصير
تولين: يلا
هايدي: اهلاً بيكم ف بيتي
نور: شكراً
هايدي: انت خا*رسه يا بنتي اتكلمي
تولين مسكتها من راقبتها مين دي اللي خا*رسه احترامي نفسك
هايدي: انتي مجنونه هتمو•تيني سايبيني
نور: سيبها هتمو*ت سيبيها
فادي بيراقب من بعيد وبيضحك
هايدي مسكت كوبايه العصير ورمتها علي فستان تولين
تولين: انت مجنونه وضربتها بالقلم
هايدي: انتي ف بيتي
فادي: في ايه
نور: تعالي ندخل الحمام نضفي الفستان
فادي: ليه عملتي معاها كدا
هايدي: دي مجنونه
فادي ضحك
هايدي: انت بتضحك
ف الحمام
نور: بضحك انت عملتي ايه برا
تولين: تستاهل ونضفت الفستان وطلعت
مروان: انتي كويسه يا تولين
نور: ابعد عنها
تولين: بصتلو بقرف انت لو حولت تقرب مني او تكلمني هموتك فاهم
مروان: والله بحبك
تولين مشت وسابتو

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية كيف احببتك)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *