روايات

رواية كيف احببتك الفصل السابع 7 بقلم أميمة تيتو

رواية كيف احببتك الفصل السابع 7 بقلم أميمة تيتو

رواية كيف احببتك البارت السابع

رواية كيف احببتك الجزء السابع

كيف احببتك
كيف احببتك

رواية كيف احببتك الحلقة السابعة

تولين قربت منو
فادي كان قاعد علي كرسي وكف ايديه بينزف
تولين ركزت براكبتها علي الارض
ف الوقت ده كانت ساندي ماسكه منديل وبتحاول تمسح مكان الجرح بس خايفه من المنظر
تولين: ابعدي ومسكت ايد فادي وبدأت تمسح مكان الجرح وشدت قطعة الازاز اللي كانت ف كفه ف الوقت دا ساندي لفت وشها
وكف فادي مستمر ف النزيف
تولين: حد معاه منديل بسرعه المندايل بتاعتي خلصت
فادي: انا معايا خديها من جيب البنطلون
تولين: لا طلعها من جيبك
فادي: انا ايدي مجروحه
تولين: ايدك
اليمين مجروحه الشمال لا
ساندي: عدي انا هاخدها من جيبو
تولين واقفت ورفعت صوبعها ف وش ساندي ايكي تقربي
فادي: بإبتسامة خلاص اهي وطلعها من جيبو
تولين: رجعت ركزت براكبتها علي الارض تاني وف الوقت ده كف فادي كان بينزف بجنون تولين قربت منو اكتر
واخدت المنديل وحولت تبطل النزيف لكن بلا جدوا
ساندي: بضحك ياااه عرفتي تساعديه
تولين: حطت منديل تاني ومسكت ايد فادي وضعطت عليها زي ماتكون بتسلم عليه وضعطت علي ايديه وكان لسه في جزء صغير من الازازه مخرجش من ايديه ف تولين انجرحت لما ضعطت علي ايد فادي ونزفت برضو بس كان بسيط ودمهم اتوحد وقالت حد معاه برفيوم
ساندي: مين المجنونه اللي تجيب معاه برفان المدرسه
قامت تولين ومسكت ساندي من دقنها بايديها اللي فيها دمها ودم فادي
ساندي: ايه القرف دا يعني انا مش عايز المسو عشان ايدي ميجيش فيها دم انتي تحطيه علي وشي
تولين: نور افتحي شنطتي وجيبي البرفيوم
كل دا وفادي بيراقب اللي بيحصل ومش حاسس بوجع كانه مش موجوع واخد بالو من رده فعل تولين لما شوفتو بينزف عملت ايه وباقي البنات اللي المفروض صحابو عملو ايه
تولين اخدت البرفيوم ورشت علي كف فادي واخيراً النزيف وقف
تولين: عايزه قماشه
هايدي: هنجيب قماش منين انا مش فمحل قماش هنا
تولين غطت الجرح بمنديل ورق وراحت اخدت من شنطتها المنديل بتاعها القماش وقربت من فادي وربطت ايديه بالمنديل بتاعها
وقامت مشت دخلت الحمام تغسل ايديها
فادي قام وراها
تولين: بتعمل ايه هنا
فادي: عايز اغسل ايدي
تولين: ثواني اغسل ايدي
وهيا بتغسل ايديها شافت الجرح اللي ف ايديها انا انجرحت امتي
فادي: ايه دا ومسك ايديها انت ايدك بتنزف
تولين شدت ايديها لا دا جرح بسيطه مفيش حاجه
فادي: بإبتسامة طيب شكراً
تولين: علي ايه اي حد مكاني كان هيعمل كدا
فادي: لا مش اي حد هما كانو وافقين ومحدش قرب مني
تولين: اعتبرني برد حاجه من اللي عملتها معايا
فادي: طيب بس دي كدا واحده فاضل واحده
تولين: لاول مره ابتسمت ومشت
فادي: ياااه ايه دا قمر بس قربت دي ابتسمتلي
وحط ايديه علي شعره وراجعها لوراه
عسل
تولين: يلا يانور
نور: اول مره اعرف انك جدعه كدا
تولين: عيب عليكي
نور: اقصد انك مش بتحبي الولد دا
تولين: هو ساعدني قبل كده مرتين
نور: اها فهمت
طيب يلا ندخل الفصل هنتاخر علي الحصه
ف البريك
تولين قاعده تحت الشجره اللي اتعودت تقعد تحتها
وكانت ماسكه قلم و اجنده بتكتب فيها اي حاجه تخطر علي بالها
تولين بتكتب
لكل شيء نهايه ومع كل نهايه بدايه لشئ آخر
اصبحت اقوي من قبل لا يهمني فراق لا يقهرني شئ لقد ولدتو مجدداً
فادي: جاه وقعد جانبها انتي بتعملي ايه
تولين: رفعت النضاره فوق رأسها عفواً يخصك ف ايه
فادي برفع حاجب انت بتعملي كدا ليه
انا ساعات بحسك مغروره وساعات بحسك قويه جداً
واوقات بشوفك كيوت اوي وبرضو بشوف طفله وراء الوش الحد الملامح دا انت مين بالضبط
تولين: بصتلو باستغراب انا نفسي ولا احداً يشبهني
فادي: حابب اعرفك اكتر
تولين: الاشتياق لاكمال قراءة القصه يزيد الرغبه لمعرفه باقي الاحداث ويزيد من قيمه القصه
فادي: بصلها باعجاب انا مشفتش بنت زيك
تولين: اتاخرت عند حصه
فادي: نتقابل بعد المدرسه
تولين: لا ومشت
فادي: لمتي بس بس عايز اعرفك يا تولين انت مين وايه حكايتك
بعد انتهاء اليوم الدراسي
تولين رجعت البيت وقعدت علي الفيس ونزلت صورة ليها علي البحر ف غروب الشمس وعلقت عليها ان مثل البحر رغم كثره امواجه اللي انه دائماً جميل
ومثل الشمس حتي ف مغادرتها لنا تخطف قلوباً وانضارناً
من شده جملها ودائماً تعود مجدداً بالتوهج الكامل
وحطت الموبيل علي الشاحن وغيرت وطلعت
مروة: يلا حضرت الغدا
تولين: يلا انا جعانه اصلا
وبدأو ياكلو وبعدين قامت دخلت اوضتها هنام شويه
وغمضت عينها افتكرت فادي لما قال ساعات بحسك مغروره وساعات قويه…………
فتحت عينيها وابتسمت ورجعت غمضت ونامت
🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍🤍

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية كيف احببتك)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *