روايات

رواية هوس سارة 2 الفصل التاسع 9 بقلم أميمة تيتو

رواية هوس سارة 2 الفصل التاسع 9 بقلم أميمة تيتو

رواية هوس سارة 2 البارت التاسع

رواية هوس سارة 2 الجزء التاسع

هوس سارة 2
هوس سارة 2

رواية هوس سارة 2 الحلقة التاسعة

البنت رفعت وشها باستغراب نعم
ساره: بابتسامة ممكن اقعد معاكي
البنت باستغراب ااه اتفضلي
ساره: انا مامت سيف اللي كان قاعد معاكي من شويه
انت سيرين مش كدا
البنت: بابتسامة اهلا بيكي ياطنط هو حكلك عن سيرين
ساره: يعني مش انت سيرين اومال انت اسمك ايه وايه علاقتك باسيف
هنا انا اسمي هنا مليش اي علاقه باسيف غير انه حبيب صحبتي
ساره: اممم يعني سيرين صحبتك
طيب انا سمعت انها اتخطبت وملهاش اي علاقه بسيف حالياً اومال انت ليه لحد دلوقتي في تواصل بينك وبين سيف
هنا بتردد باصه للترابيزه اممم بصراحه ياطنط انا مش عايزه سيرين وسيف يبعدو عن بعض هما بيحبو بعض بجد
يعني بحاول اقربهم من بعض تاني
ساره: يعني سيرين بتحب سيف بجد
هنا: ايوا دي لحد دلوقتي منهاره انها بعيد عنه وانا مش قادره اشوفها كدا هيا مخطوبه لابن عمها بس مش بتحبو وكتب الكتاب بعد اسبوع
سيرين: نعم اسبوع لا سيف ممكن يحصلو حاجه مستحيل تتجوز ابن عمها انا ممكن اعمل اي حاجه بس ابني يكون مبسوط
انت عايزه تساعدي صحبتك صح
هنا: اممم اكيد
ساره: كويس تعملي اللي هقولك عليه بالحرف الواحد
خدي الكارت دا في رقمي خلي سيرين تكلمني اعملي اي حاجه بس تخليها تكلمني وسيبي الباقي عليا
وكمان متجبيش سيره لسيف اني عرفت اي حاجه عن سيرين او اني كلمتك فاهمه
هنا: طيب اللي انت عايزاه بس هتعملي ايه
ساره: هتعرفي بعدين
انا همشي دلوقتي
ف الفيله
احمد واقف ف الجنينه رايح جاي يرن علي ساره
ايه دا الموبيل مقفول ليه
شهد: في حاجه ياعمو احمد مالك شكلك قلقان اوي
احمد: لا مفيش بس ساره خرجت من تلات ساعات ولسه مرجعتش وموبيلها مقفول
شهد: بحماس اهيا جات
احمد بغضب قرب من ساره كنتي فين كل ده وبرن عليكي ليه موبيلك مقفول كنت قلقان عليكي
ساره: بابتسامة حب في ايه كلها كام ساعه وبعدين انا مش صغيره عشان تخاف عليا بالشكل دا
احمد: ايوا بس انت لسه تعبانه انا خوفت عليكي
تعملي حاجه غلط لو تأذي نفسك
ساره: لا انا هعمل حاجه غلط ازاي
وليه اذاي نفسي تقصد ايه
وهنا سيف رجع البيت ودخل وبصوت عالي
يقصد انك لسه مجنو٠نه وممكن تعملي اي حاجه زي اللي اتعودتي عليها مش بعيد تكوني قتل*تي حد ف الساعتين دول
ساره بنظره حزن بصت لسيف وسكتت تماما وكأن الكلام اتحبس جواها او مش عارفه تتكلم
احمد: اخرس ياحيوان
وكان هيضرب سيف كف
وهنا ساره مسكت ايد احمد ومانعتو يضرب سيف وطلعت علي اوضتها علي طول
اخدت شريط برشام واخدت منو حبيا
وبلعتها وفضلت تعيط واحمد كان واقف علي الباب
وبعدين دخل الاوضه وقرب من ساره انا اسف مقصدش
ساره قربت من الشريط كانت عايزه تاخد واحده كمان
احمد مسك ايديها انتي بتعملي ايه كفايا اخدي واحده
الدكتور قال حبيا واحده وقت اللزوم
ساره: بدموع انا مش مجنونه يااحمد انا تعبت بقا ودخلت ف حضنو
عند مازن
كان خلص كل محاضرته وراجع البيت وهو سايق العربيه بنت بتشاور
مازن وقف العربيه وبصلها من الازاز بتاع الشباك
وهنا اتصدم وفضل بصصلها كتير
والبنت برضو واقفه مذهوله وعلي وشها ابتسامه سعادة
انزل بسرعه
مازن بذهول هاا ونزل من العربيه وراح وقف قدام البنت
وفضل بصصلها كتير
هيام: بابتسامة مازن مش مصدقه اني ارجع اشوفك بعد اربع سنين
ايه دا وقربت منو اوي وحشتني
مازن عينيه لمعت وملامح وشو اتغيرت
هيام: مش بتتكلم ليه
مازن: كنت فاكر انك نسيتيني ومش هترجعي
هيام: معقول انساك ازاي دا بالعكس انا عمري مانسيتك انت كنت معايا علي طول بس خلاص انا خلصت الجامعه ورجعت رجعت عشان افضل هنا معاك عشان تعرف بقا انا بحبك بجد كلامي ومشاعري مكنتش مشاعر عيال زي ماكنت بتقولي زمان واهو زي ماقولت عملت انا طول الاربع سنين ولا كلمت ولد خارج نطاق الصداقه ولا حبيت او اعجبت بغيرك
وفاكر كمان لما قولتلي بكره لما ادخل الكليه هقابل غيرك واحبو وانساك وان دي فتره مراهقه
هااا انا لسه بحبك ورجعتلك وبضحك
اسفه اسفه اتكلمت كتير اتكلم انت
مازن: بإبتسامة كلامك وجنونك وحشني خالص
هيام: وانا لا يعني
مازن: لا اكيد وحشتيني اوي كمان
هيام: طيب بقولك ايه انا لسه جايه دلوقتي من سفر وتعبانه عايزه اكل اعزمني يامازن
مازن: حاضر بس لسه السنه مخلصتش بتعملي ايه هنا دلوقتي لسه شهر
هيام: ايوا بس حبيت اجاي زهقت يامازن اربع سنين ومكنتش بنزل اجازه هشوف اهلي بقي وبصراحه كنت عايزة اشوفك وهرجع تاني للكليه
ف مطعم فاخمه
مازن وهيام علي سفره وبيأكلو
هيام: احكيلي عنك
بقي هاا ايه اللي حصل خلال الاربع سنين دول
مازن: كانو اربع سنين حصل فيهم حاجات كتيره وماما دخلت المستشفي وطلع عندي ام تانيه واخويا مطلعش اخويا
هيام: بصدمه مش فاهمه حاجه
مازن: بعدين هشرحلك او هتفهمي لوحدك
هيام: اممم عايزه اخرج يامازن عايزه نتمشي سوا علي البحر او نروح سينما نسمع فيلم رومنسي
اي رايك
مازن: اكيد بس كلي الاول وهنا موبيل مازن رن
مازن: الو
شويه وجاي
هيام: مين ياحبيبي
مازن: بتوتر دي دي اممم ماما
هيام: طيب كنت عايزه اكلمها
مازن: بعدين بقي وينفع نخرج يوم تاني عشان لازم ارجع البيت
هيام: بحزن بجد يعني مش هنخرج سوا انهارده
مازن: متزعليش بقي
هيام: طيب بس لما ارجع من الكليه بعد شهر انت كمان هتكون اتخرجت
نخرج بقي وتعملي كل اللي انا عايزاه مفيش اعذار وقتها
مازن: بإبتسامة موافق
ف الفيله

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية هوس سارة 2)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *