روايات

رواية عشق بلا حدود الفصل الحادي عشر 11 بقلم عائشة الكيلاني

رواية عشق بلا حدود الفصل الحادي عشر 11 بقلم عائشة الكيلاني

رواية عشق بلا حدود البارت الحادي عشر

رواية عشق بلا حدود الجزء الحادي عشر

عشق بلا حدود
عشق بلا حدود

رواية عشق بلا حدود الحلقة الحادية عشر

ميس بغضب :ـ بقولك بيخ..ونها ابويا بيخ..ون امىى عايزني اهدي الزاي كلكم زبالة
ادهم بيسمع بغضب و صدمة قام :ـ اااي دا ممم هو كدا جاب اخري معاه
مصطفى قام مسك ايديه بنفس العصبية:ـ مش وقته يا ادهم احنا جايين نفهم الحقيقة ممكن تهدأ
عائشة قامت فتحت الباب:ـ افندم
ميرنا:ـ متخلص لو غلطان في العنوان قول و خلصنا
هنا جاه ادهم و مصطفى
الشاب:ـ مين فيكم عائشة
عائشة :ـ انا عائشة
الشاب:ـ انتي اخت عمر اختو التوأم صح
الشاب دخل و دا كان معصبهم اكتر:ـ انا اكرم صاحب عمر و اكتر من اخوات
ميرنا:ـ واضح
الشاب عط لعائشة ورق
مصطفى بعدم فهم:ـ اي دا
اكرم:ـ افتحوها و انتوا تعرفوا
ادهم خد الورق من عائشة و اتصدم لم لقها قسيمة جواز
اكرم قبل الحادثة بكام ساعة عمر كلمني و قالي اجيب مأذون و اجي هنا فعلا جبت المأذون و محمد صحابنا علشان نشهد على جواز عمر من ميس عمر في اليوم دا كان غريب اوى كان عاقل زيادة عن اللزوم قالي لو اتاخر هو انا استلامهم بدلو و اخليها معايا لحد ما اسلامهم ليكى
عائشة قامت بغضب و جنون:ـ و ااانت معملتش كدا ليه من بدريي هااا سيبني هتجنن و انا مش عارفه ادفع و اخد حقه ااانت اي
اكرم قام:ـ حضرتك انا دورت عليكى كتير لحد ما وصلت ليكى روحت ليكي مكان شغلك قالوا انكي مشيتي من بدري فجأة لقيت رجلي جيبلي هنا انا عارف ان فراق عمر صعب عليكى انا من ساعة ما ما.ت و انا لوحدي عمر كان اخ اكتر ماكان صاحب ربنا يصبرك عن اذنك
اكرم خرج و سابهم في صدمة و لخبطة ميرنا مسكت سي تي تانى و شغلته
عمر:ـ انا عارف اننا غلط بس انا هصلح كل و دا مش اخد راي دا قراري
ميس حطت ايديها على ايديه بابتسامة من رغم انهم متختقين:ـ و انا اروح معاك في اي داهية
عمر:ـ قومي جهزي نفسك و مش عايز شعرك يبان
بعد وقت عمر فتح الباب و كان المأذون و اصحابو و تم عقد زواج عمر و ميس رسمي عائشة كانت بتسمع و هى بتبص لادهم بغضب و سخرية و ميرنا بتبص ليهم و هى نفسها تقوم تخن.قهم
مصطفى:ـ لا الله يقوي امانو كتر خيره انو اتجوزها رسمي من ورانا
ميرنا ببرود:ـ على الاقل كان راجل الله يرحمه عمروا ما خد ذنب حد بحد ولا اي ياستاذ ادهم تانى مرة يا استاذ مصطفى لم تتكلم على حد ميت اتكلم باحترام لان الدنيا دورة و يمكن لم تموت تلقي الى يتكلم عليك بس.وا
مصطفى قام بغضب:ـ احترمي نفسك
ميرنا قامت بغضب:ـ انا محترمة غصب عنك و بعدين بدل ما تتكلم عن الناس بالس.و روح شوف نفسك في المرايا يا كامل الاوصاف و اسال نفسك اختكم راحت لى الغريب ليه و ليه كانت بتهرب منكم و من بيتها مع ان المفروض تبقو امانها مش مصدر خوفها نصيحه ليك روحو اتعلجو
مشهد تانى
ميس:ـ انا روحت لى شهاب النهاردة و
عمر قام بغضب:ـ روحتي لشهاب انتي مجنونة الزاي تعملي كدا
ميس قامت بغضب :ـ كان لازم اعمل كدا يا عمر كان لازم افهم منو
عمر:ـ تفهمي اي و زفت اي
و اتخنقو هما الاتنين مع بعض عمر خرج بغضب ميس قعدت وراء الباب و انهارت
المشهد المنتظر
الباب خبط ميس قامت بفرح و فتحت الباب:ـ عم
ميس بغضب:ـ ا انت اي الى جابك هنا الزاي تجي لحد بيتي يا بجحتك يا اخي اتفضل اطلع برا حالا
شهاب دخل ببرود:ـ حلو بيتكم بجد والله حلو اوي عمر دائما ذوقو حلو
قال كدا و هو بيبص ليها بطريقة مش كويسة
شهاب:ـ عادي يعني انتي زعلانه ليه عمر راح شهاب موجود و
ميس بغض..ب ضربته كف :ـ اخرررس يا زباله و اطلع برررا بيتي الا هتصل بعمر و هو يتصرف تصرفه مش هيعجبك
شهاب ببرود:ـ ماهو مش هيلحق عارفه ليه لانه هيموت حالا و انتي كمان بس مش قبل ما اخد حقي منه هح..رق قلبه عليكى و على اخته مش هخليه يتهني بحاجة سرخي بس دا لو حد سمعك ولا عرف بيكي اصلا
ميس جريت و قفلت الباب حاولت تتواصل مع أي حد عمر كان نسي فونه في البيت و مصطفى كان قافل فونه اتصلت بادهم من رغم المص..يبة الى فيها خبت فونها الدرج و قفلت عليه لان فيه كل مص.ايب نسرين شهاب ذق الباب اعت..دا على ميس طبعا شهاب كان واخد كل احتياطيه لان هو عايز عمر الى يلبس التهم..ة و نجح هو و نسرين في دا بس الى مكنش وخد باله منه ان حد فيهم كان مركب كاميرا مش واضحة اصلا دا غير انه كان مخبي وشه و لبس لبس عمر طالع سكي..نة عمر كان مسكها لم كان في فيلا مامته و طبعا السكي..نة عليها بصماته مش السك..ينة بس و طعنها في بطن..ها و جري بعد خمس دقائق طالعت نسرين لانها كانت مع شهاب في العربية لانهم متفقين مع بعض
نسرين وقفت تبص عليها ببرود و شماته:ـ توتو تو اي يا سوسو كدا كدا اعرف انكي متجوزة ع..رفي بالصدفة
ميس بتعب:ـ نسرين الحقيني ارجوكي
نسرين دخلت مسكت السك..ينة ( نسرين و شهاب كانوا لابسين كوينتي) و ذبحت..ها قعدت تبص عليها بابتسامة بعدين قعدت تدور على حاجاتها بس معرفتش اتجهت ليها طعنت..ها كذا مرة و بص.قت على وشها و خرجت
و انتها الفيديو

يتبع….

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية عشق بلا حدود)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *