روايات

رواية هوس سارة 2 الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم أميمة تيتو

رواية هوس سارة 2 الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم أميمة تيتو

رواية هوس سارة 2 البارت الحادي والعشرون

رواية هوس سارة 2 الجزء الحادي والعشرون

هوس سارة 2
هوس سارة 2

رواية هوس سارة 2 الحلقة الحادية والعشرون

ساره: اصلك وحشتني اوي متبعدش عني تاني
سيف: طيب خلاص متعيطش
سيرين: مش عايزين عياط بقا هتبقي تيتا
ف الجنينة مازن قاعد ومضيق
هاله: ممكن اقعد جمبك
مازن: اكيد اتفضلي
هاله: مالك بقا انت زعلان اومضيق من حاجه
مازن: لا
اممم بصراحه ايوا مضيق بس مش عارف مين
هاله: يمكن عشان مدام ساره زعلانه منك
مازن: بصراحه اه انا حولت اكلمها بس مش قادر اكتر من مره اشوفها قدامي بس مقدرش اقرب منها ومضيق اوي
هاله: علي فكره لو كلمتها او حولت مش هتكسفك هيا بتحبك وهتسامحك
مازن لف وشو بصراحه بقا انا محرج اوي منها
هاله طبطبت عليه روح ياحبيبي مدام ساره طيبه اوي هتسامحك
مازن قام وراح لساره
خبطت علي باب اوضتها
ممكن ادخل
ساره بصتلو ودخلت تعالي
مازن بدموع انا اسف
ساره: بتعتذر ليه
مازن: بعياط عشان غلطت ف حقك بس مش عارف عملت كده ازاي انا نفسي مستغرب
ممكن تسامحيني ياماما عشان خاطري دي اول مره
ساره حطت ايديها على خد مازن وبدموع ماهو اللي مضايقني ان دي اول مره اول مره طول حياتك تكلمني بالاسلوب دا يامازن
مازن: بعياط عشان خاطري سامحيني
ساره: خلاص متعيطش
مازن: زعلانه منى
ساره بدموع قربت من مازن حضنتو لا مش زعلانه بس متكررش اللي عملتو
مازن: لا لا مستحيل انا اتعلمت من غلطي انا كنت مخنوق اوي قبل ماكلمك
ساره: ودلوقتي بقيت كويس
مرتاح دلوقتي
مازن: بدموع بصراحه لا انا حاسس اني مخنوق في حاجه مضايقني
ساره حطت ايديها علي صدر مازن عند قلبو اسمع لقلبك وترتاح
لازم عقلك وقلبك يتفقو مع بعض بلاش تسمع لعقلك بس ولا لقلبك بس لازم يكون في توازن
شوف انت عايز ايه قرر قبل فوات الاوان
مازن: تقصدي ايه
ساره: معرفش انا بسالك انت عايز ايه
مازن: مش فاهم حاجه
ساره: اطلع يامازن من الاوضه روح البيت في اشخاص كتيره امشي روح لهيام مش دي حبيبتك ومراتك وسيبت شهد عشانها
بص شوف مين اللي محتاجلو ورحو عنده
مازن: انت هتسيبيني لوحدي ف وقت زي دا
ساره: لازم اسيبك طالما لسه مخنوق وانت معايا يبقي انا معنديش علاج ليك امشي دور وشوف علاجك عند مين ممكن هيام وممكن حد غيرها
مازن باصص لساره حد مين
ساره: شهد مثلاً
عايز نصيحتي متفكرش انت عايز ايه فكر ف اللي محتاجلو الاحتياج اهم
مازن: مش فاهم
ساره: بإبتسامة هتفهم قريب يامازن وقفلت الباب
مازن: انا تعبان اوى هيا تقصد ايه
بالاحتياج اهم
يعني لو عايز حاجه ومحتاج لحاجه اختار الحاجه اللي محتاجها ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـــــــــــــــــ
ف اوضه سيف
سيرين: بفرح انا مش مصدقه اني هبقي ام
بس عارف انا مبسوطه اوي انك بقيت كويس مع مامتك دي ست طيوبه اوي ياسيف
سيف: اممم بصراحه كل اللي بعملو غصب عني انا بكون عايز ابعد عنها بس في حاجه غصب عني بتقربني منها اكتر قلبي بيوجعني لما اشوفها بتعيط يوم ما مازن كلمها باسلوب وحش حسيت ان الكلام موجه ليا انا واضيقت اوي
سيرين قربت من سيف باستو ف خدو عشان مامتك متحملتش تسمع اهانه ليها
سيف: بس برضو مش قادر انسا انها سبتني لما كنت طفل
سيرين: طيب بالعقل كدا تخيل انها معملتش كل دا وكنت عايش مع بابك ومسفرتش تمام كنت هتبقي عايش ازاي
سيف باصص لسيرين وساكت
سيرين: متزعلش مني بس سمعت حاجات وحشه عن بابك يعني لو كان اخدك مكنتش هتكمل تعليمك ومكنش يبقا دا حالك كنت هتبقا حد تاني غير سيف دلوقتي
سيف: اممم طيب نامي وفضل يفكر ف كلام سيرين
عند شهد قاعده علي السرير سرحانه وبتفكر ف الاوقات الحلوه اللي قضتها مع مازن وبتتمنا ان لو هيام مظهرتش ف حياتهم كانت هتبقي احلي من كدا 😔😔😔😔😔😔😔
عند هيام
واقفه قدام المرايا وبترش برفيوم
دخل مازن
وقعد علي طرف السرير وفضل باصصلها
هيام: ايه رأيك ياحبيبي ف القميص دا جميل صح انا لابستو عشان عارفه انك بتحب الون دا
مازن: بإبتسامة انت عرفتي ازاي اني بحب اللون الوردي
هيام: انا عارفه كل حاجه متعلقه بيك
مازن سرح وافتكر لما كان مع شهد وسيف وسيرين لما سفرو وكانو ف اليخت وكانت شهد لابسه قميص وردي قصير وكنت محرجه اوي وابتسم اه بس انت لما لابستي قبل كدا كان احسن عليكي
هيام: باستغراب لابست ايه انا اول مره البس القميص دا
مازن بذهول باصص لهيام انت انا كنت فاكرك اقصد واتنهد
هيام قربت من مازن اوي وبدلع ياروحي مالك بس ايه اللي مضيقك وبدأت تفك ف قميص مازن
مازن: بغضب انت بتعملي ايه
هيام: باستغراب مالك يامازن في ايه انت متغير اليومين دول ليه المفروض يعني الوضع يتحسن بينا خصوصاً ان خلاص هنخلص من شهد
وهنا مازن عينيه دمعت
وقام طلع من الاوضه
هيام: ايه دا مالو
انا عملتلو ايه انا عملت حاجه غلط طيب والله انا بحبو اوي يمكن عشان مش بعرف اطبخ زي شهد بس انا هتعمل عشانو
😢😢😢😢😢😢😢😢
عند شهد ف اوضتها قامت دخلت الحمام غيرت هدومها ولابست برموطه وعليها بدي قط
وطلعت من الحمام اتفجأت بوجود مازن ف الاوضه
مازن: اممم انا هنام هنا انهارده
شهد باصه لمازن برفع حاجب نعم تنام فين
مازن: هنا عندك ف الاوضه
شهد: ليه هيا هيام طلعتك من الاوضه وضحكت
مازن قرب من شهد ووقف قدامها وعينيه فيها دموع
ضحكتك حلوه
وقرب منها باسها ف خدها وفضل عند راقبتها يشم ف رايحه البرفيوم بتاعها
شهد للاحظه ضعفت قدام مازن وقلبها بدأ يدق بسرعه
وبعد شويه بعدتو عنها اممم انا مخطوبه لراجل غيرك مينفعش اللي بتعملو دا اصلا مينفعش تدخل الاوضه بدون استأذن انت فاهم
وراحت اخدت روب ولابستو
مازن: انتي بتقولي ايه وليه لابستي الروب متنسبش انك مراتي وعلي زمتي
شهد سابتو وراحت قعدت عند طرف السرير اه بس كلها يوم او يومين ونطلق وساعاتها اتجوز مصطفى واكون مراتو هو ووقتها مينفعش انك تقرب مني او تلمسني هو هيكون ليه الحق بكدا
وهنا مازن بعصبيه ضرب شهد كف ومسكها من دراعها بشده انتي بتقولي ايه انت مراتي انا فاهمه ايكي اسمعك بتقولي كدا تاني انت ليا انا ولوحدي
شهد: دي الحقيقه وقتها هيام هتكون مراتك وانا هكون مرات مصطفى وهنخرج من الفيله هعيش مع مصطفي ف بيتو
مازن بدون ادراك كان بيضغط علي دراع شهد
شهد: مازن سيبني مازن انت بتوجعني
مازن: بغضب انا بكرهك
بكرهك ياشهد
شهد قربت اوي اوي من مازن ووشها كان قريب اوي من وشو وعينيها ف عينيه و بحنيه مين قالك اني لسه بحبك
مازن باصص لشهد ف عينيها وضمها ليه اكتر لما حط ايديه عند ضهرها وشدها ليه انت متقدريش تبطلي تحبيني
شهد: بتوتر باص لمازن اقدر
مازن حط ايديه علي وش شهد وبدأ يلعب ف شعرها طيب قوليها قدامي قولي انا بكرهك يامازن
شهد باصه لمازن وفنفسها انا بحبك اوي بس عايزك تحبني
مازن: قولي
شهد: اممم انا بكرهك
مازن: لا قولي انا بكرهك يامازن
شهد: انا بكرهك يامازن ان ا بكرهك يامازن
مازن: بإبتسامة طيب ليه حطه ايديكي علي كتفي
شهد بخجل شالت ايديها اممم طيب يلا اخرج عايزه انام
مازن: انا هنام هنا
شهد: ازاي دا وانا هنام فين
مازن: هنا برضو انتي لسه مراتي لما ابقي اطلقك ابقي نامي ف اوضه لوحدك
شهد: لا ياروحي وقتها هنام مع مصطفي وفحضنو
مازن: طيب اتلمي وبعدين انت قولتي ايه وابتسم
شهد: باستغراب هنام مع مصطفى
مازن: بقرف لا غيرو
شهد: ف حضنو
مازن: بغضب لا قبل كدا
شهد: بتوتر مقولتش
مازن: قولتي قولتي ياروحي يعني معترفه اني روحك
شهد: بغيظ انا مقولتش كده
مازن: بإبتسامة قولتي
شهد: اممم يبقي اتلغبطت غصب عني
وراحت فتحت الباب
مازن: علي فين
شهد: هنزل انام تحت وملكش دعوه اصلا
مازن: تحت فين ف الصالون الكل لما يصحو الصبح هيشوفوكي
شهد: عند ماما ف اوضتها
مازن: بس طنط هاله نايمه معاها
شهد: بغضب طيب خلاص اسكت
مازن برفع حاجب
براحتك وخلع قميصو ونام علي طرف السرير
شهد: بغيظ مستفز
مازن: قولتي حاجه
شهد: بغضب لا
وراحت نامت علي الكنبه
بعد نص ساعه كانت شهد نامت تماماً
مازن قام من مكانو وراح شالها من علي الكنبه وحطها علي السرير وخدها ف حضنو ونام
🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃
تاني يوم
عند هيام صحت وملقتش مازن ف الاوضه
ايه دا هو صحا بدري ومشا ولا مجاش امبارح اصلا وقامت دخلت الحمام
تحت
سيرين: اومال فين شهد
هاله: لسه منزلتش
هيام نازله علي السلم حد شاف مازن اقصد حد يرفع خرج امتي من البيت
هاله: لا
سيرين: طيب انا هطلع اشوف شهد لسه نايمه لحد دلوقتي ليه
هاله: خلي بالك من نفسك ياحبيبتي انت لسه ف بدأيه الحمل………….
………
ف اوضه شهد نايمه
ف حضن مازن وملامح وشها وهيا نايمه زي الاطفال
ومازن باصصلها ومبتسم ومبسوط انها قريبه منو
وهنا الباب يخبط
شهد صحت على صوت الباب
لاقت مازن قدامها
بصوت عالي مازن
مازن: شششش وحط ايديها علي بوقها في حد برا
شهد شالت ايد مازن من علي بوقها انا مراتك علي فكره
مازن: بإبتسامة انا كنت بقول كده قولتيلي لا
شهد: طيب قوم قوم بسرعه وشدتو من ايديه
مازن: في ايه انا هروح فين طيب
شهد: ادخل الحمام
مازن: لا مش انتي مراتي يبقي عادي
شهد: قولت ادخل
مازن: بإبتسامة طيب طيب حاضر ودخل الحمام
شهد فتحت الباب
سيرين: صباح الخير نايمه لحد دلوقتي ليه
شهد: اممم نايمه متأخر
سيرين: طيب غيري هدومك وانزلي
شهد: حاضر وقفلت الباب
واتنهدت وحطت ايديها علي رأسها
اووه
مازن خرج من الحمام
شهد: اطلع من الاوضه واخدت هدوم من الدولاب وداخله الحمام تاخد دوش
مازن: اجاي معاكي
شهد: بعصبيه فين تيجي معايا فين
مازن: الحمام مش هتاخدي دوش
شهد بغضب قربت من مازن ومسكت دراعو وفتحت الباب اخرج يلا متجيش هنا تاني
مازن: بضحك طيب هاتي قميصي
شهد دخلت جابت القميص ورمتو علي مازن وبغضب يلا امشي وقفلت الباب
وابتسمت
ف المطبخ
عبير: شهد صحت
سيرين: ايوا هتغير هدومها وتنزل
امنيه: والله بتعصب عليا انا مبسوطه انا مصطفي هيتجوزها وتبقا مرات ابني
مصطفى: اممم بتتكلمو عني ليه
سيرين: با الخير والله
مصطفى: اومال فين شهد
سيرين: ف اوضتها
مصطفى: اممم طيب هروح اشوفها
امنيه: استنا لما تنزل عشان محدش يتكلم متنساش انها لسه مرات مازن
مصطفى: بغضب بس خطيبتي
عند مازن ف اوضتو واقف قدام المرايا وبيسرح شعرو
دخلت هيام
كنت فين يامازن
مازن: بتوتر انا اممم كنت بصراحه كان عندي مشوار مهم اتطريت اخرج بدري
هيام: طيب بتدور علي ايه
مازن: الساعه بتاعتي كنت لابساه امبارح بس مش لاقياها
هيام: يمكن نسيتها ف المكان اللي كنت فيه
مازن ف نفسو اوه اه صح ف اوضه شهد
هيام: رايح فين تاني
مازن: يلا ننزل نفطر انزلي حضري الفطار وانا جاي وراكي
وطلع
ف اوضه شهد
مصطفى واقف ف الاوضه مستني شهد تطلع من الحمام
شهد طلعت من الحمام وهيا لابسه بنطلون وبدي قط وشعرها مبلول ومفرود علي ضهرها
وتنصدم ان مصطفى واقف قدامها
مصطفى لف وشو انا اسف
مازن دخل وشاف شهد واقفه بقط
بغضب قرب من مصطفى انت ايه جابك هنا هااا بتعمل ايه ومسكو من قميصو
شهد جريت علي مازن مسكت دراعو سيبو يمازن وراحت مسكت ايد مصطفى اخرج يامصطفي
مازن: بغضب ابعددي عنوو
انتي ازاي تطلعي من الحمام بالشكل دا ليه مخدتيش هدوم معاكي
شهد: بتوتر انا اخدت هدوم بس الشميز طلع مفتوح من ورا
وبعدين دي اوضتي
مازن: فعلاً الغلط عنده انت ليه تدخل اوضتها أصلا
هااا
متقوليش خطيبتي عشان متعصبش عليك
مصطفى: اه خطيبتي انت بقي جاي هنا تعمل ايه ممكن اعرف انت مش هطلقها ملكش دعوه بيها
مازن: دي مراتي يالا فاهم مراتي وقت ماحب اجاي اوضتها وامشي طول ماهيا مراتي مينفعش تكون خطيبتك ومسكو غصب عنو خرجو من الاوضه
وقفل الباب
ومصطفي واقف ورا الباب يصرخ وبغضب اطلع يامازن ملكش دعوه بيها اياك تلمسها او تيجي جمبها حتي افتح والا هكسر الباب
عند مازن وشهد
مازن واقف باصص لشهد عجبك للي وصلنلو دا انت بتعملي كدا ليه
شهد: بتوتر انا مكنتش اعرف انو ف الاوضه
مازن بغضب فتح الباب وخرج من الاوضه وقفل الباب
مصطفى: انت كنت بتعمل ايه جوه
مازن: ملكش دعوه
يلا انزل متوقفش هنا

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية هوس سارة 2)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *