رواية بسبب نور الفصل الرابع عشر 14 بقلم إيمان محمد
رواية بسبب نور الفصل الرابع عشر 14 بقلم إيمان محمد
رواية بسبب نور البارت الرابع عشر
رواية بسبب نور الجزء الرابع عشر
رواية بسبب نور الحلقة الرابع عشر
نور جرت عند يلين و بصوتها اللي متعوده عليه ديما : مامي مامي اصحي يالا
يلين : ن و و ر نور
نور : مامي
ليالي بصدمه و فرحه بنفس الوقت : يلين انتي فوقتي ه هروح انادي للدكتور
ليالي طلعت تنادي للدكتور لقت فارس وادهم وجني
ليالي : يلين فاقت نادوا الدكتور بسرعه يالا
ادهم بفرحه : حاضر ،يا يا دكتور دكتور يي يلين فاقت بسرعه يا دكتور
الدكتور : تمام جي جي اهو
راحوا كلهم علي الاوضه يجروا
يلين : نور انتي كويسه
نور : كويثه طول ما انتي كويثه يا مامي
يلين : أنا كو. يسه
الدكتور : مدام يلين حاسه بحاجه حاسه باي الم
يلين : لاء خالص يا دكتور حاسه اني عاوزه اقوم
الدكتور بصدمه : ازاي مينفعش يا مدام ده انتي لسه فايقه أنا هنقلك لاوضه عاديه و تقدري تعدي فيها لغايه لما نتطئن علي حالتك و بعدها تقدري تروحي
يلين : تمام يا دكتور
نور : مامي بجد أنا مبسوطه انك بقيتي كويسه
ادهم : حمدالله على السلامه
جني : حمدالله على السلامه يا يلين
فارس: قلقتينا عليكي يا يلين بس حمدالله على السلامه
ليالي : الحمدلله انك كويسه يا يلين الحمدلله
الدكتور : لازم راحه تامه ده احنا نحمد ربنا أنا مكنتش متوقع أنها تفوق بالسرعه و السهوله دي دي معجزه بجد
ادهم : الحمدلله ولا انا والله يا دكتور
……………………………………………………………………………
يزن : ايه فاقت بجد
الدكتور : ايوه وانا قولت ابلغك
يزن : شكرا لحضرتك جدا يا دكتور
الدكتور : علي ايه ده واجبي
يزن : حسابك هيوصلك و حساب المستشفى
الدكتور : شكرا جدا لحضرتك
يزن : لا شكر علي واجب مع السلامه اه نسيت هو في حد هناك
الدكتور : هناك فين
يزن : حولين يلين يا ذكاء
الدكتور : اه فهمت كل اهلها يا فندم
يزن : اوفووو مع السلامه
…………………………………………………………………………….
ميرفت : رايح فين يا يزن رايح فين يا يزن
يزن : مشوار و جي يا ماما خلاص
ميرفت : لاء مش خلاص يا يزن بتكدب عليا صح انت رايح ليلين
يزن برتباك : لاء أنا رايح مشوار
ميرفت : بتكدب عشانها أنا سمعت المكالمه خلاص يا يزن نسيت نسيت اللي عملت و نسيت كل حاجه لو نسيت افكارك نسيت الخيانه والصور
ميرنا : و نسيت أن خطوبتنا بعد يومين
يزن : ماما أنا منسيتش و خطوبتنا مش بعد يومين في معادها اللي كنا محددينه فاهمه وانا قولت راحه مشوار
ميرنا : ازاي انت قولت
ميرفت : هو لعب عيال
يزن : مع السلامه
…………………………………………………………………………….
نور : هييييييييه مامي بقت كويسه
يلين : بحبك يا نوري
ادهم : لاء لاء رجعنا تاني الشقاوه ههههه
جني : سبهم براحتهم يتهنوا ببعض براحتهم
فارس : اه فعلا ما صدقوا يتهنوا ببعض
ليالي : ايه الجمال ده بس أنا مبسوطه بيكم اووووي
يلين : أنا اللي مبسوطه بيكم و وقفتك جبي و وجدكم حوليه
فارس : متقوليش كده يا يلين احنا اخوات
ادهم : ايه يا حضرت الدكتوره يعني لو منقفش جبك هنقف جب مين
ليالي: يلين انتي مش اختي بس انتي اختي و صحبتي و بنتي و كل ما ليا
جني : يلين انتي اغلي حاجه عندنا احنا من غيرك منقدرش نعيش
يلين : ربنا يخليكم ليا يا رب
نور : بس دي مامتي لوحدي بس محدش له دعوه بيها فاهمين
ادهم : بجد بس دي اختي على فكره يعني
ليالي : واختي أنا كمان
جني : صحبتي
فارس :صحبتي واختي
نور : ملموس دعوه بيها برده
الجميع : ههههههههههه
…………………………………………………………………………….
الشخص: عندي ليك خبر بمليون جنيه
زين : ايه مفيش اي اخبار مهمه غير سلامه يلين
الشخص : ما هو ده الخبر يخص يلين
زين : ايه الخبر (مش هعرفكم مين الشخص ده عشان كده مفيش اي صيغه مونثه أو مذكره 😎😎😎)
الشخص : يلين فاقت و كويسه كمان
زين : بجد
الشخص : اه والله
زين : الحمدلله أنا هروحلها
الشخص: زين أنا قولتلك عشان تروح
زين : عشان خاطري
الشخص: عشان خاطري أنا يا زين
زين : خلاص حاضر
الشخص : يا سلام لو اسمع حاضر منك ديما
…………………………………………………………………………….
كانوا يضحكون و يبتسمون و سعداء و لا يعرفون من يراقبهم
يزن : الحمدلله يا يلين انك بيقيتي كويسه خليني ارجع تاني زي ما كنت خلاص انا اطمنت عليكي الحمدلله
…………………………………………………………………………….
ادهم : مين اللي دفع الحساب و ازاي
الموظف : اه والله يا فندم حساب المستشفى وصل بس احنا منعرفش اي بيانات عنه
ادهم : ده ازاي يعني أستغفر الله العظيم
الموظف : معرفش يا فندم
ادهم : شكرا
…………………………………………………………………………….
بعد مرور أسبوعين
ادهم : مبروك يا يلي حمد الله على السلامه
فارس : اخيرا خرجنا حمد الله على السلامه
جني : هنرقص من الفرحه والله
ليالي : ما احنا هنرقص فعلا
ادهم : هههه هترقصوا فين
فارس : احنا قررنا نعمل حفله احتفالا بخروج يلين و عيد ميلاد نور اللي اتلغي
نور : هييييييه بحبك اوي يا فاروستي اويييييي
ليالي : بتاعت مصلحتها
نور: بزعل بزعل اهو الزعله جايه
ادهم : لاء اوعي تزعلي يا نوري
نور : بحبك يا بابي
جني : لمي بنتك يا يلين
يلين : وانا كمان بحبك يا ادهم انت وفارس
ليالي : نعم
يلين : ايه يا بت اخواتي
جني : الظاهر كده نور جيباه من أمه يا ليالي
ليالي : اه والله هههههه
…………………………………………………………………………….
روحوا الجميع
صباح: حمدالله على السلامه
عمر : ايه يا ستي قلقتينا عليكي
يلين : الله يسلمك يا طنط و اسفه يا عمر
عمر : بس لسه قمر زي ما انتي و غمز
يزن كان هيقوم يضربه بس كان عاوز ياخد يلين في حضنه تاني فقد اخذها قبل ذلك ولكن كانت غرقانه في دمها
فارس : يالا اطلعي نامي يا بطله
يلين : اوكي باي
نور : باي يا فاروستي
فارس : باي يا نوري
…………………………………………………………………………….
يلين : يالا يا نور ننااااام
نور : يالا تصبحي علي خير يا مامي
يلين : وانتي من اهله
نور : ماااااامي ماااااااااامي
يلين : اييييه
نور : يالا نتفرج على توم وجيري متفرجناش من زمان
يلين : اه صح اوكي يالا
نور : هيييييييه
يلين : هيييييييييييه ههههه بحبك يا نوري
…………………………………………………………………………….
فارس : تصبحي علي خير يا ملاكي
ليالي : وانت من اهله
فارس : عارف انك زعلانه مني بس والله يحافظ عليكي
ليالي : بتحافظ عليا من مين مامتك
فارس : هنعرفي هتعرفي أنا بقول ليه كده قريب
ليالي : ماشي يا فارس
فارس :, متزعليش مني مقدرش علي زعلك
ليالي : عمري ما ازعل منك
…………………………………………………………………………….
في الصباح
يلين بتصحيح لقن نور نزلت و ليالي بتنادي عليها
يلين : نعم
ليالي : تجهزي يالا عشان نأكل
يلين : حاضر هاجي اهو بس و اخد شور
ليالي: اوكي هنتظرك تحت
يلين قامت اخدت شور و لبست فستان اسود قصير و سابت شعرها الأسود و وجهها الابيض و عيونها البنيه كانت قمرررر
و نظرت لهاتفها وجددت رساله
يلين بصدمه : ايه ونزلت جري للاسفل
………………………………………………………….
يتبع…
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية بسبب نور)