روايات

رواية بسبب نور الفصل العشرون 20 بقلم إيمان محمد

رواية بسبب نور الفصل العشرون 20 بقلم إيمان محمد

رواية بسبب نور البارت العشرون

رواية بسبب نور الجزء العشرون

بسبب نور
بسبب نور

رواية بسبب نور الحلقة العشرون

يلين بعد انتهاء الاغنيه كانت تقريبا منهاره بس من جوه جريت في اتجاه يزن و هي راحه تحضن زين و كان يزن قدام و افتكر أن يلين راحه تحضنه
(يلين عندها كرامه يا بنات مش زي بطلات تانيه معندهاش احنا جامدين اوي 😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎)
يزن : هو في ايه السهوكه ايه قله الادب دي دي استغفر الله العظيم يا رب
احمد : حبيبتك حبت غيرك
يزن : بس يا زفت
يلين : زين خليك معايا متسبنيش
…………………………………………………………………………
زين : أنا هنا متخفيش جبك ديما
يلين : شكرا ليكي
زين : مفيش شكرا بينا يا يلين
يلين : طبعا
يزن : الاغنيه حلوه يا يلين شكرا ليكي
احمد : بس مش تعرفينا يا يلي
يلين : اه طبعا ما أنا قولت زين
احمد : صله القرابه غير عشيقك
زين : مسمحلكش
يزن : لم نفسك و متعليش صوتك ده لسه حسابكم طويل معايا احمم
احمد : ههههههه
زين : ها لاء أنسي
احمد : يالا غور قبل ما يسخن و يقوم يكلك
………………………………………………………………………….
ادهم : يلين قولي مين ده
يلين : زين
ادهم : عرفت أن اسمه زين عرفنا يا يلين صله قربته بيكي ايه
يلين : ادهم افهم
ادهم : افهم ايه
يزن : أن ده اللي كان معاها في الصور
يلين: ملكش انت دعوه
ادهم : يلين الكلام اللي بيقوله ده صح
يلين : بص هو
ادهم : يلين اه ولا لاء
يلين : اه بس
ادهم : يعني بتثبتي كلام يزن و عوزاه يقول انك برئ وملاك
يلين : ادهم افهم
ادهم : يلين افهم ايه اه من غير سلام يا يلين
يلين : ادهم متسبنيش ادهم
يزن : توتوتو مينفعش كده بدء الكل يسيبك توتوتو
يلين : مش ناقصاك ابعد انت كمان
يزن : هههههههه
………………………………………………………………………….
فارس : طب اهدي و نفهم بالعقل
ادهم :نفهم ايه
ولاء : أنا اسفه بس حد شاف نور
جني : لاء ليه
ولاء : هي كانت معايا فسبتها ثواني و بعدين مش لقيها
ليالي : اكيد مع يلين اهي يلين جت اهي
ولاء : يلين شوفتي نور
يلين : لاء ليه
ولاء : اصل بدور عليها و مش لقيها
يلين : ازاي نوررررر استني اكيد بتهزر
…………………………………………………………………………
ميرفت : كنتي قمر النهارده يا ميرنا
ميرنا : طبعا يا طنط و مرسي
ميرفت : هههه فعلا نقيت لابني واحده قمر
ميرنا : مرسي يا طنط
ميرفت : وأن شاء الله نخلص من الزفته
ميرنا : أن شاء الله هههههه
…………………………………………………………………………
يلين نزلت تحت هي والكل
يلين : نور انتي فين اكيد مستخبيه صه نور مش وقت لعب نور انتي فين
سيده : مفيش اي حد دورنا في كل حته
فارس : دوروا تاني
سيده : حاضر يا بيه
يلين : يا نور يا نووووووور عااااااااا نوررر رحتي فين
عمر : ما شوف في الكاميرات
فارس : اه عندك حق
…………………………………………………………………………
فارس : ايه ده مين اللي شال نور ده
عمر : ده واحد مقنع مش باين
ادهم : نور تتخطفت
يلين : لاءءءءءءءءء عااااااااااااااااا نووووووور رحتي فين يا نور مين هيصلحني دلوقتي لما ابقي زعلانه مين هيطبب عليا مين هلعب معاه مين هيتفرج معايا علي توم وجيري مين يا نوررررررر اهاااا يا وجعي كفايا كل ما اتعلق بحد يبعد طب نور لاء ليه يا نوررررررر
ليالي :اهدي يا حبيبتي أن شاء الله هنلقيها متخفيش
فارس : هنقلب الدنيا يا يلين متخفيش مش هيكون الا لما تيجي
ولاء : اهدي يا يلين أنا السبب أنا سبتها و دخلت التواليت
يلين : انتي ملكيش ذنب ده ذنبي انا انا اسفه اني مختش بالي منك بس ارجعي يا يلين متسبينيش يا نوررررررر اهااااااا
…………………………………………………………………………
ميرنا : هو في اه
ميرفت : معرفش استني
ميرفت بتنادي لسيده
ميرفت : هو في ايه
سيده : نور اتخطفت
ميرنا : ايه بجد
سيده : اه والله
ميرفت : طيب امشي انتي
ميرنا : ايه الجمال ده اشطا تستاهل أنا مش بطقها
ميرفت : ولا انا
…………………………………………………………………………
جلست يلين علي الارض تبكي
يلين : من غيرك هموت يا نووووووور من غيرك هموت
زين : يلين
يلين : زين نور ا ت خطفت اتتخطفت يا زين
زين : أيه ازاي مين اتجراء و عمل كده
يلين : معرفش يا زين معرفش أنا عاوزه بنتي اهااا
زين :طب اهدي وأن شاء الله هنلقيها متخفيش
…………………………………………………………………………
يزن : في ايه اي الدوشه دي
سيده : اصل نور اتخطفت
احمد : اه قولتيلي
يزن : هههههههه اتخطفت
يلين : ده انت معندكش دم انت بتضحك
يزن : اه فرحان فيكي
زين : لوسمحت ابعد عنها دلوقتي
يزن : هو أنا مقولتلكش
زين : ايه
يزن :أنا اللي خطفت نوررر
…………………………………………………………………………

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية بسبب نور)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *