روايات

رواية لعنة الفراعنة الفصل الثامن 8 بقلم رحمة نبيل

رواية لعنة الفراعنة الفصل الثامن 8 بقلم رحمة نبيل

رواية لعنة الفراعنة البارت الثامن

رواية لعنة الفراعنة الجزء الثامن

لعنة الفراعنة
لعنة الفراعنة

رواية لعنة الفراعنة الحلقة الثامنة

نسرين بارتجاف لا تعرف سببه / جاسر أبعد مينفعش كده
بينما جاسر فقط ينظر لها بعيون طفولية تطلب منها الا تتركه
جاسر / نسرين هتكون مع جاسر دايما.
نظرت له نسرين بحزن / جاسر إسمعني يا قلبي آنت
جاسر وهو يقاطعها ويجذبها ثم جعلها تجلس علي الكنبة تحت نظراتها المتعحبه ثواني ووجدته يضع رأسه علي قدمها ويبتسم /جاسر و نسرين يفضلوا كده علي طول صح
ادمعت عين نسرين علي برائته نظر هو لدموعها فنهض بخوف وهو يتحدث برعب / نسرين تعيط جاسر عيط نسرين جاسر وحش؟؟
بينما هي ازدادت في الدموع بسبب برائته هذه هي لن تتزوج الان ولكن تخاف من تلك اللحظه سيفقد كل ثقته هذه فيها
جاسر وهو ينظر لها بحزن سرعان ما ابتسم وتحدث بلهفه / جاسر يجيب كيكه لنسرين عشان متعيطش
توققت نسرين علي البكاء ونظرت له بتعجب وجدته يذهب لأحد أركان الغرفه ورفع طرف السجاد واحضر أحدي الكيكات التي كانت تحضرها له نظرت له بتعجب من بين دموعه مد جاسر يده بالكيكه لها وابتسم / نسرين تاكل كيكه وتضحك
ضحكت نسرين من بين دموعها عليه بينما هو اتسعت ابتسامته بسبب ضحكتها فتح جاسر الكيكه ومد يده بها لنسرين أكلت نسرين منها وهي تنظر لعينه تتعجب ان شخص بتصرفات طفل به هذا الكم من الجاذبية ابتسمت واخذت الكيكه منه واخذت تتطعمه معها وهو يضحك لها بينما هي شعرت ان الحياه هي بين عينيه وفقط
نظر حورس بغضب لابريس / من هذا المدلل أيها الحقير هل تعرف مع من تتحدث
ميسره وهي تهمس له / هو الملك هنا مهزأ ولا إيه عادي يعني كلكم تهزأوه كده اصلي بحب اهزأ آوي ههههههههه
ابريس بغيظ / اخرسي عشان هسيبه واقتلك آنتي
نظر ابريس لحورس و تحدث بسخريه مصحوب ببرود / هل يمكنني معرفة سبب وجودك هنا فكما تري أنت تقطع لحظتنا
نظر حورس لميسره ببسمه خبيثه / اوووه أنت تقصد هذه العا…. اري انك لست مجرم فقط بل سارق أيضا فهذه خلفك هي أحدي نسائي
ميسره وهي تخرج من خلف ابريس وتحدثت بشراسة كبيره / لست أنا العا…… عزيزي كلنا هنا نعرف من هو العا…. الحقيقي الذي دائما يتنقل بين أحضان النساء
أسودت عين حورس بشده من حديثها ورفع كفه وهو ينوي إن يصفعها ولكن في لحظه كانت هي تمسك يده باحدي يديها وبالاخري تصفعه صفعه رنّ صداها في التلة
ابتسم ابريس باعجاب بها
بيننا هي رفعت اصبعها / حاول أن تكررها مره اخري وقتها صدقني سأقتلك ولن اخشي شيئا
كل هذا وحورس فقط ينظر بصدمه لما فعلته هل تجرأت عليه هو الملك حورس ملك البلاد اجمع فتاه صغيره عا…. تجرأت علية نظرت ميسره لسواد اعينه فلعنت نفسها علي تسرعها كيف تصفع الملك ولكن هو يستحق هو اهانها كثيرا وهي لن تصمت ابتسم حورس بسوداويه واقترب منها بشر ثم امسك شعرها بشده فكاد يقتلعه ولكن شعر باحد يجذب يدة بشده نظر وجده ابريس ينظر له ببرود / ماذا يا عزيزي رغم كل وقتك الذي قضيته بين النساء لم تعرف كيف تتعامل مع امرأة
ابتسم حورس وترك ميسره بحده ونظر له عدوه الاول ابريس ذلك المجرم الذي دائما ما يقتل في حرسه ويهرب حتي الان لم يستطع يوما ان يقبض عليه فكلما سجنة قتل المزيد من الحرس وهرب لذا فكر حورس ان اللعب يجب أن يصبح مكشوفا للجميع ليدعه يفعل ما يريد ولكن تحت عينه ومراقبته وحينما يجد نقطه ضعفه سيستغلها اسوء استغلال
حورس وهو ينظر لابريس ثم نقل بصره لميسره / ماذا هل الصغيره تهمك لهذه الدرجه
ابريس بكل برود / وهل سمعت يوما انني اهتم لاحد
ابتسم حورس بسخريه ثم اقترب من اذنه /ولكن الفتاه جميله لا تنكر ذلك انظر إليها تغري الراهب اتسأل كيف ستكون في………
قطع كلامه قبضة ابريس التي اشتدت علي عنقه وهو يصرخ بهياج وعنف / نهايتك علي يدي حورس تذكر ذلك والنهايه اقتربت كثيرا يا عزيزي قريبا جدا سوف تشهد( كمت) علي نهاية العابث حورس
كان يتحدث وحورس يختنق بين يده تركه ابريس بقرف ثم نظر اليه بسخريه وهو يجثو أرضا / أخطأت كثيرا عندما صرفت كلابك
نظر له حورس بتعجب
فاكمل ابريس بسخريه / لا لا تقل لي انك ظننت انني لك انتبه للكلاب التي كانت تسير خلفي لمراقبتي انا فقط استمتع بلعبه القط والفأر كما انني حقا كنت أود مقابلتك لذا تركتهم يسيرون خلفي حتي اتشرف بمقابلة سموكم
قال آخر كلماته بسخريه لاذعة / وايضا كنت أعرف انك ستكون احمق لدرجه ان تأتي وحدك وانت ضعيف هكذا
ثم اكمل بخبث / بدون ساحرتك العزيزة
وقع كلامه كالصدمه علي حورس
ابريس بضحكه عاليه / لا لا تقل لي انك تجهل معرفتي بأمر ساحرتك العزيزة
نظر حورس له نظره تنذره بقرب العاصفه
امسك ابريس يد ميسرة وسار بكل برود / سررت بمقابلتك مولاي
توقف واكمل بسخريه / حسنا ليس تماما فزيارتك لا تسرني في الواقع اعتني بنفسك حتي يصل كلابك لك وداعا عزيزي حورس
سارت ميسره خلف ابريس وهو يسحبها خلفه ويقبض علي يدها بشده بينما ميسره مازالت تفكر في كلامه لهذا الملك كيف يتحدث مع الملك هكذا هذا غريب لابد أن هناك شئ بينهم وهي ستعمل علي كشفه قريبا
دخلت طمطم للمنزل وهي تنظر لهذا الهدوء الذي يعم المكان وجدت جدتها تجلس في الباحه وحدها وتضحك بشده
ابتلعت طمطم ريقها بخوف / الست دي مخاويه انا كنت حاسه من زمان
اقتربت منها ببطئ وهي تنادي / نونا
نظرت لها نونا / عايزه ايه يا مقصوفه الرقبه انتي يا صايعه
طمطم بتعجب / كل ده عشان ناديت اسمك امال لو كنت اتكلمت كنتي هتعملي ايه في ايه يا نونا بتضحكي علي إيه يا اوختشي ضحكيني معاكي
نظرت لها نونا بتعجب / بضحك مسن يا هبله انتي انا مكنتش بضحك
ابتعدت طمطم برعب / أعوذ بالله من الخبث والخبائث
ضحكت نونا اكثر / خوافه آوي يعني
نظرت طمطم بتذمر لها / انتي بتهزري ولا إيه يا نونا مالك كده مبسوطة وفشتك عايمة يعني
نونا / اكيد هنبسط مش حفيداتي اتخطبوا الا انتي يابايره
نظرت طمطم بتعجب لها / مين اللي انخطب لا مؤاخذه مش هي نسرين بس منين جبتي كل حفيداتك دي
نونا / طبعا منتي مش عايشة ياختي مش البت كريمة ام لسان طويل وافقت علي الواد محسن
فتحت طمطم عينها بصدمة كبيرة / كريمة
نونا / آه كريمة يا ختي مش باقي غي……
لم تكمل كلامها بسبب ان طمطم تركتها وركضت للداخل بسرعه كبيره وهي تتجه لغرفة كريمة
بينما نونا نظرت بتذمر لها / مفيش واحد متربي في البيت ده ولا ايه
دخلت طمطم غرفة كريمة بعنف وهي تصرخ
بينما كريمه انتفضت بفزع /إيه يابنت المروشة انتي كنتي هتموتيني
طمطم بحده / هو انتي صحيح هتتجوزي حد غير صلاح
عاد كل من ميسرة وابريس للمنزل فالان حورس يعرف ان ميسره معه لذا لا داعي لتغيير للمكان
اجتمع الجميع وقام بيك بالهمس لابريس ببعض الكلمات التي جعلته يبتسم بشر كبير نظر إزي لهم وابتسم وقد علم علي ماذا يتحدثان
بينما ميسرة كانت تدور في المكان ذهابا وايابا
وهي تزفر بضيق نظرت لابريس الذي ينظر لها ببرود / كلة منك يا خرابة انت كان لازم يعني تعمل نفسك فندام ها رد عليا ساكت ليه طبعا هترد تقول ايه هيبقي ليك عين أساسا ترد انا مش فاهمه انت عدواني ليه كده ايه يابني ده عيش حياتك بيس اند لاڨ لاڤ اند بيس
كل هذا ولم يتغير الجمود علي وجهه وهو ينظر لها
اقتربت منه بسرعه كبيره اخافت ازي فعاد للخلف بسرعه وهو يصرخ / يارجل انها مخيفه
أشارت له / هتحكي كل جاحه من طقطق لسلام عليكم اشطا ولا لا
نظر لها بحاجب مرفوع فابتعدت هي وتحدث وهي تضع يدها علي خدها وتبدأ بتحدث بنبره تشبه البكاء وهي تجلس أرضا / عاااااااا يارب يا تخده يا تخدهم يارب
ورجعني انا مش عايزه اعيش مع الباردين دول والله أنا فرفوشه منفعش معاهم أبدا مش هنمشي مع بعض خصوصا يارب ده هو ده الخرابه ( كانت تتحدث وهي تشير لابريس)
ابريس وهو ينهض ويقترب منها وينحني لها ثم تحدث بسخريه / لا والله صدقي صعبتي ودمعتي هتفر اهي اهي انا برضو إللي خرابه وفندام ولا انتي اول ما شفتي الكلب ده روح البلطجي اللي جواكي صحيت تآني وقعدتي تزعقي ولولا الملامة كنتي قلعتيله اللي في رجلك
نظرت له ميسره بحنق / قصدك ايه اني بلطجيه
تحدث بسخريه / ده أقل واجب يتعمل معاكي
كادت ميسره تصرخ به ولكن سمعت صوت طرق علي الباب
نظر لها ابريس بشر ثم ذهب تجاه الباب وامسك سلاحه وفتح الباب بحذر وصوب سلاحه ولكن سمع صوت انثوي / إنه انا ابريس لا تتهور
ميسره وهي تضرب كف بكف / ده مبقاش بيت ده بقي خرا علي دماغكم نقلبها كباريه بقي فتيس داخله وغيرها طالعه انتم شباب بايظ
نظر لها ابريس نظره قاتله بينما هي فتحت أعينها (بحلقت) / مش بخاف اهو اهو برق زي ما انت عايز مش هخاف منك
كاد يتحرك لها ولكنها ركضت وهي تصرخ / ازي
اختبأت خلف ازي ثم نظرت له وهو يحدث هذه الفتاه / هل تأكدتي ان لا أحد يتبعك
الفتاه / نعم لا تقلق
أشار لها ابريس بالدخول فدخلت بسرعه ونوعت عنها الرداء الذي كانت تغطي به بنفسها فتحت ميسر عينها بصدمه وهي تصرخ / دي البت ننوسه
نظرت نانيس لها وابتسمت بخبث / مرحبا يا ميسرة……
ميسرة بصدمه / انتي بتعملي ايه هنا
نظرت لابريس / انت تعرفها دي واحده من نساء حورس دي دي
قاطعها ابريس وهو يتحدث بما صدمها / نانيس ابنه عمي
كررت الكلمه بخفوت وهي لا تصدق ماذا ابنه عمه وتعيش مع حورس
نظرت ميسره للجميع ثم وجهت نظرها لنانيس / أنا عايزه اعرف كل اللي بيحصل هنا حالا بالا فالا حي ابو الفصاد
ضرب ابريس جبهته علي تصرفات ميسره وتنهد بتعب / اسمعي إذا
دخلت نسرين برعب لغرفة كريمة التي يخرج منها صراخ حاد /في إيه منك ليها وليه الصوت العالي ده
طمطم وهي تشير لكريمة / شوفي الاستاذه عايزة تعمل ايه هتتجوز محسن هتتجوز واحد غير صلاح انتم مالكم كده انتم اتجنيتوا ولا إيه
كريمة بصراخ وهي لاتعي ما تقول / انتي اخر واحده تتكلمي عن الجنان مش انا اللي سبت خطيبي يوم كتب الكتابه بعدين قولتله افسخ الخطوبه لو راجل
نظرت طمطم لها بدموع / اوعي اوعي يا كريمة تشبهي نفسك بيا اوعي انا غيرك صلاح بيحبك افهمي بقي يا غبيه انتي كده بتدمري نفسك بتتجوزي عند فيه يا مجنونه انتي
كريمه وهي تجلس علي فراشها / اعمل ايه تعبت تعبت يا طمطم عايزه اخلص وارتاح
طمطم بحده وهي تصرخ / وإنتي كده هترتاحي ها احكيلي لما يجي يحضنك عايزه تقنعيني مش هتفكري بصلاح لما يقولك بحبك مش هتفتكري نظرات صلاح ليكي انتي تلقائي هتقارني بين كلمات صلاح وكلمات محسن ده عارفه اننا غلطنا لما حبينا بدون رابط بس مكنش لينا حاكم علي قلوبنا وانتي عمرك ما هتنسي صلاح
كريمه وهي تبكي بشده وتتحدث بصوت مرتفع/ آيوه ايوه هفتكره بس برضو هفتكر صوته وهو بيرن في ودني ويقولي خلاص يا كريمة قصتنا انتهت أصل انا لقيت واحده وعرفت ان اللي كلن بينا مكانش حب يمكن تعود او إعجاب بس الحمدلله لاقيت البنت اللي حبيتها بجد
خلاص حكايتي بصلاح انتهت خلاص نقطة والصحه خلصت
ثم نظرت خلف طمطم وتحدثت بندم / والصفحة دي ولعت فيها وبقت رماد
نظرت طمطم ونسرين للخلف وجدوا كلا من صلاح ومراد جاءوا علي صوت الصراخ
كانت النظرات مشتعلة بين كريمة وصلاح ابتسم صلاح بالم شديد ثم رحل سريعا بينما نظرات مراد كانت غامضه كثيرا ولحق بصلاح
نظرت نسرين للجميع وغادرت لغرفتها وكلمات طمطم ترن في اذنها هل تراها تحب أسر ام ماذا
اسكتت عقلها فهي اكيد تحبه منذ اول مره رأته نعم هي تحبه او علي الاقل معجبه به
شعرت بشخص يقف امامها نظرت وجدته جاسر حدثت نفسها بتعجب / م معقول الجسم ده والشكل ده يبقي لطفل انت بتعمل فيا ايه بس
تحدث جاسر وهو ينظر لها / بحبك
ميسره وهي تهز ساقها بعصبيه / أنا مستنيه اتفضل عايزه اعرف كل حاجه إزاي انت فاهمني وايه سبب اني هنا لأنك اكيد عارف والأخت ننوس دي بتعمل ايه هنا
تنهد ابريس بهدوء ثم بدأ بالتحدث / منذ كنت صغير وابي لم يكن متفرغا ليعتني بي كما أن والدتي توفت أثناء ولادتي كنت أشعر أني دائما وحدي حتي جاء يوم تغير به كل شئ
في يوم شعرنا بتغير مفاجئ للطقس وكان والدي في الخارج يصطاد وتأخر في الخارج وحينما عاد لم يكن وحده بل كان معه ضيوف غريبه عن ارضنا ضيوف غيرت تاريخ البلاد
نظر ابريس لميسرة وتحدث بحزن /هذان الضيفان هم والديكِ
نظرت ميسره بصدمه له / ولما… لما تقول انهم هم ربما كانوا أشخاص اخرين
هز ابريس رأسه برفض واشار لقلادة ميسره / هذه لك تكن سوي معهم هم من اكتشفوها كما أن لا أحد سيصل الي هنا الا لو كان له علاقة بهم
ميسره وهي تحاول ان تظهر قوية / والدي هم من علموك هذه اللغه
ابتسم ابريس بحنين وحزن / بل هم من قاموا بتربيتي كنت صغير عندما جاءوا واصبحوا مقربين من والدي وهم من قاموا بتربيتي
قالت ميسره بمزاح حتي تداري حزنها عن الجميع / شوف يا اخي هما ربوك وسابوا بنتهم ناقصه تربيه هههههههههه
نظر بيك لازي بحزن يبدو أن هذه الفتاه لا تحب إظهار ضعفها
تحدثت نانيس وهو تنظر لهم/ حسنا هذا ليس كل شئ يا عزيزتي مازال هناك الكثير والكثير
‏ميسرة بسخرية / اشجيني
‏نهض ابريس وامسك يد ميسره وتحدث / ليس الآن نانيس لاحقا ارجوكي يكفي هذا الكم الان
‏ثم خرج من المنزل وهو يجذب يدها خلفه بينما هي تفكر ان ما قاله ابريس ليس سوي جزء صغير في الحقيقه هو فقط كشف غموض كيف يفهمها ولكن لم يخبرها كيفت جاءت هنا ومن قبلها والدها وما هي حكاية نانيس وحورس واين هم والديها اغمضت عينها بألم لقد خافت ان تسأله عنهم فيصدمها انهم…… انهم…..
‏توقفت حينما شعرت انه ينظر إليها نظرت وجدت نفسها علي منطقه بعيده عن المنازل نظرت له بتعجب لما جاءوا هنا. بينما هو اقترب منها وتحدث بهمس حنون ورقيق يشبه اول مره سمعت صوته / اصرخي ميسره اخرجي اي وجع بكي لن يسمعك احد هنا
‏نظرت له وهي تكاد تضعف ولكنها تماسكت وتحدثت بمزاح / علي أساس إنك مش حد يعني منا لو صرخت انت هتسمعني
‏اقترب منها بشده وتحدث بحنان يشع من عينه / أنا مش حد يا ميسره
‏ارجع خصلات شعرها للخلف / أنا انتي يا ميسره انا نفسك وحاسس بوجعك من وقت ما جيتي هنا وانتي بتتظاهري بالقوه وان مفيش حاجه بتهمك بس انا حاسس كويس آوي بكل الوجع هنا
‏قال ذلك، هو يشير لقلبها
‏نظرت له ميسره بوجع ولمعت عينها تحت ضوء القمر بحزن والدموع / لا أبدا مفيش انا مش زعلانه ازعل علي إيه يعني علي اني من صغري وأهلي مش معايا ولا عشان الذل إللي شوفته مع عيلة عمي ولا علي بهدلتي عشان الاقي لقمه أكلها ولا ولا انا هزعل ليه علي حظي اللي رماني الرمية دي ولا اللي بيحصلي هنا ولا…
‏اختنق صوتها في البكاء فخرجت شهقاتها / ولا اهلي اللي مش لقياهم ها ازعل علي إيه ازعل علي إيه
‏ارتفعت أصوات بكائها وضراخها وشهقاتها لتملئ المكان بينما هو ينظر لها وقلبه يؤلمة وبشده عليها هذه الزهرة الصغيره التي اضطرتها الحياه بأن تدعي انها صبار حتي تحمي نفسها وتتحمل الظروف القاسية
‏اقترب منها وهي تبكي بشده ونادي بصوت حنون / شمسي
‏رفعت عينها له فهذه كلمة والدها ابتسم لها فتاهت في عينه التي تسحبها اليه بشده وابتسمت له
ابريس وهو يمسك وجهها بحنان / انتِ حقا شمس يا ميسره
‏ضحكت ميسره ثم ابعدت يده بخجل عن وجهها وحتي تداري خجلها عنهم / ايدك يابا لتوحشك
‏دفعها ابريس في وجهها / غوري يا قفيلة انتي
‏ثم نهض وسار في اتجاه العوده
‏بينما ضحكت ميسره بشده / بيبي طب انا موقفي ايه دلوقتي هروح إزاي
‏ابريس بصوت عالي / عودي وحدك
ركضت ميسره خلفه / استني ياباشا بس ده انا بضحك معاك يا أخ ابريس يا ابو عيون حلوه انت يا قمر انت ياض يا عسل انت طب تعالي نكمل المشهد الرومانسي طيب… طب ايه مفيش قبله حتي زي بتاعت الروايات
ضحك ابريس عليها بشده بينما هي تضع يدها علي خدها في هيام وتتحدث مثل الروايات / واطاحت ضحكته الباقي من تعقلها واذابت…… ايه ياباشا ميصحش كده
كانت تتحدث عندما جاء وسحبها من ملابسها من الخلف من المجرمين / لا مهو مش عشان انا ضحكت معاك شويه هتاخد عليا ولا إيه سيب يابا الشاكت كده ده غالي ده
ضحك ابريس بشده بينما هي / الله اكبر انت بتضحك ضحكات عاديه اهو من غير اي سخريه ولا برود لا ده انا سري باتع بقي
كان الجميع يتناول الطعام بهدوء علي طاولة الطعام ونسرين تطعم جاسر بكل حنان وهي تتذكر كلامه
جاسر / بحبك
نظرت له بصدمه / جاسر انت انت بتقول ايه
جاسر وهو يبتسم بحنان / جاسر بيحب نسرين آوي
نسرين وقلبها يكاد يخرج من كلمته /جاسر انت بتقول ايه انت عرفت ده منين
جاسر ببسمة / سمعتها في التلفزيون مع شرين البطل قال بحبك للبطله زي ما جاسر بيحب نسرين
عادت نسرين للواقع علي كلمة والدها / اجهزوا عشان الخطوبة بكره خطوبة نسرين وكريمة الكل يجهز
نظرت نسرين بصدمه ماذا بهذه السرعة هي غير مستعده بعد حتي ذلك الخاطب المزعوم لم يحدثها ولو مره واحده منذ تقدم لخطبتها
تحدثت كريمة بحسم / تمام يا عمي جهز لبكره
كانت تتحدث وهي تنظر لصلاح……..
نظرت نانيس للجميع بجديه / يجب أن ننتهي بأسرع وقت من حورس
بيك / اظن ان ابريس يفكر في الأمر حاليا لذا لا تقلقي
ازي لنانيس / كيف حاله
تنهدت نانيس بتعب / أصبح صعب ارضاءه حقا اذا كان الأمر بيده لسمم حورس او قتله
بيك وهو يهز رأسه / قريبا جدا سنتخلص من كل هذا
نهض بيك
ازي بملل / مازلت مصر علي الذهاب
بيك وهو يغطي وجهه / نعم انت تعرف لم أراها منذ فتره طويله
ثم خرج ليذهب لحبيبته ومعذبته
بينما نانيس نظرت لازي ببسمه / ماذا فعل ابريس لحورس فهو اليوم كان يبدو أنه سيقتل أحدهم لقد عاد وهو يكاد ينفجر
ضحك ازي بشده / انت تعرفين ابريس لا يتحكم بلسانه تمام هذا الحورس
نانيس بتعجب / ولكن كيف علم ان ميسرة هنا في منزلكم
ازي بسخريه / انها نفتيس هذه الغبيه ظنت انها هكذا ستتخلص من ميسرة ولم تعرف ان ابريس عندما يعلم بالأمر هي من سنتخلص منها
سمعوا صوت صراخ من خلفهم / بقي فتيس العربية هي اللي دلتهم علي طريقي طب والله لاوريها الكلبه
ركضت ميسره للباب وهي تنوي ان تقتلها اليوم ولكن عندما فتحت الباب وجدت امامها جسد لرجل يغطي وجهه رفع الغطاء من علي رأسه وتحدث ببسمه / مرحبا أيتها المجنونه
ميسره بتعجب / ست هذا انت ماذا تفعل هل ارسلك حورس لهنا
ابتسم ست ببرود شديد
سمعت ميسره صوت من الخلف وهو يقول / مرحبا يا اخي اشتقت اليك
نظرت ميسره لمصدر الصوت الذي تعرفه جيدا وتحدثت بصدمه / اخ… اخوك ست أخو ابريس
❤️ معلومة خفيفه ❤️
كمت هو اسم مصر قديما وتعني الأرض الخضبة او الأرض السوداء

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية لعنة الفراعنة)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *