روايات

رواية الاسد الامبراطور الفصل الثامن عشر 18 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية الاسد الامبراطور الفصل الثامن عشر 18 بقلم زهرة اللوتس الجزار

رواية الاسد الامبراطور البارت الثامن عشر

رواية الاسد الامبراطور الجزء الثامن عشر

الاسد الامبراطور
الاسد الامبراطور

رواية الاسد الامبراطور الحلقة الثامنة عشر

نبدا بسم الله الرحمن الرحيم ❤
عند جو
❤❤❤❤
جو. افتكر حاجه افتكر الصندوق ال دايو ادتو له وهو ماشي
فلاش
جو كان خارج من القصر بس وقف لما دايو نادت عليه
دايو. جو استنا
لف ليها
جو. عاوزه حاجه
دايو راحت لعندو وداتو صندوق
. خد دا معاك
جو. في ايه الصندوق ده
دايو. فيه تحرير كل شئ
جو. استغرب من الكلام
. يعني ايه
دايو. لما تفتحو هتعرف
جو. كان رايح يفتحو بس هي منعتو
دايو. لا متفتحوش في ارماد خالص لما ترجع افتحو
جو. معلقش عل كلامها. قال. انا لازم امشي
دايو. هشوفك تاني
جو. اكيد
ومشي جو
بااااك
تنزو. طيب فين الصندوق ده
جو راح وجابه
وفتحو وكان في سهم ورساله
جو. مسك الرساله وقراها
مضمون الرساله
(دا السهم ال انت انضربت بيه دا القدرت اجيبه بس باقي الاسهم معرفتش اجبهم اكسر السهم ووقف جان عند حدو امك دايو)
اسد. السهم دا جه في وقته
جو بص لسهم وراح كسره خرجت من طاقه ودخلت في جو
جو كان بطلع شعله نار 🔥من ايده وإن اخيرا قوته ىجعتلو
تنزو واسد فرحوا إن اخيرا رجعت
جو. دلوقتي انا اقدر ابطل قوه جان
التلاته بصو لبعض وابتسموا ووو
❤❤❤❤
عند الفريق
❤❤❤❤
بعد ماندمجو مع الحيوانات
كانوا كيارا وكريم شكلهم كان شكل نمور بس عل هيىة بشر
نور وماريا شكلهم كان شكل نسور وليهم جناحات
منة ومالك كانو اسود
زين وحور كانو صقور وليهم برضو جناحات
عمر. كان فهد
والكل كان مسغربين اشكلهم وكانوا حاسين بقوة كبير جدا
وجنود جان خافوا منهم بس مابينوش القائد بتاعهم امرهم انهم يهجموهم وبدات المعركه الاوله
والكل كان بيضرب عمر كانت قوته سرعه لانه فهد كان بيضربهم وهما مش عارفين الضرب بيجلهم من اي جهه
اما النمور كانوا بيضربوهم ويرموهم الجو واللنسور كانوا بيقطعوهم
والاسود كانو بيمزقوهم بمخلبهوم
والصقور كانوا بيخدوهم يضربوهم في الجو ونزلوهم لسابع ارض
لما قاىدهم شاف كدا هرب ورجع لجان تاني
ولما خلصو منهم رجعو اامقر تاني ووو
❤❤❤❤❤
عند جو
❤❤❤❤
استعمل القوه بتاعتو وابطل تاثير جان عل صقر
ومنع قوة جان انها توصل الارض تاني
🌹🌹🌹🌹🌹
خارج الكوكب
🌹🌹🌹🌹
جان كان قاعد غضبان 😡جدا من قرار الملك
طلع شعله من ايده وشاف فيها لقه انو فقد التاثير عل صقر
كان هايجنن
جان. ازاي دا كلو يحصل محدش يقدر بيطل قوتي غير جو وجو فقدها من زمان
دخل عليه القائد وهو مرعوب
القائد. سمو الامير
جان. اخلص
القائد. حكالو ال حصل
جان جنانو طار اكتر
جان. جووووووو هدمرك
وبدا يكسر في كل حاجه كانت قدامه
دايو كانت في واوضتها وسامع صوته وجنانه
. احسن انت ال عملت كدا في نفسك وفي اخوك استحمل بقا
فلاش
دايو كانت قاعده في اوضه جو ومسكا هدومه وبتعيط شافت حاجه بتلمع راحت ناحيته وشافتها لقتها اسوار ومكتوب عليها اسم جان
لقتها في نفس المكان ال تلقا فيه الاكونويت
فاخدتها وسالت جان عنها قالها انها عندو في الاوضه فجمعت الادله ببعض وعرفت إن جان هو ال عمل كدا في جو وعرفت إن جان مخبي الاسهم معاه عشان محدش يلقيهم ويديهم لجو
فراحت اوضه جان وهو مش موجود وبحثت فيها ولقت سهم 🏹واحد بس وكان حطو في صندوق تحت الارض في الاوضه بتاعتو فاخدتوا وادتو لجو
باااك
دايو. المهم دلوقت يا جو تعرف تتصرف صح ومتخليش الانتقام يعمي عيونك وتنسي انه اخوك
ديكر. داييو
لفت وانصدمت. ديكر
🌹🌹🌹🌹🌹
الفريق رجعو مبسوطين جدا انهم قدروا يهزموا جنود جان بس انصدموا
وووو

يتبع……

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية الاسد الامبراطور)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *