روايات

رواية هوس سارة 2 الفصل الحادي والثلاثون 31 بقلم أميمة تيتو

رواية هوس سارة 2 الفصل الحادي والثلاثون 31 بقلم أميمة تيتو

رواية هوس سارة 2 البارت الحادي والثلاثون

رواية هوس سارة 2 الجزء الحادي والثلاثون

هوس سارة 2
هوس سارة 2

رواية هوس سارة 2 الحلقة الحادية والثلاثون

شهد: طيب عن اذنكم وخرجت من الاوضه
سليم: هاا في حد جوه
شهد: اه مامتو وباباه جوه
يلا ننزل
بعد نص ساعه
كانو قاعدين ف مطعم
سيرين: الاكل هنا حلو اوي
سيف: اه بس مش احلي من الاكل اللي بتطبخيه
وهنا سليم بدون تردد لا لا اكيد شهد طبخها احلي متزعليش ياسيرين بس مراتي ف الطبخ فظيعه
سيف باصص لسليم بإبتسامة لالا مراتي برضو اكلها جميل
سليم: طيب عندي فكره احنا نعمل مسابقه للطبخ ونشوف مين فيهم اكلها احلي ايه رأيك
سيف: انا موافق ايه رأيك ياسيرين
سيرين: بضحك غريبه الفكره بس عجبتني
سليم: طيب يبقا يلا قومو شهد وسيرين وهيام عايزين ابداع
مازن: اممم لا هيام مش هتشترك ف اللعبه
سليم: باستغراب ليه بقاا
مازن باصص لهيام اصلها مش بتعرف تطبخ
وهنا هيام اتغظت وحست بالاحراج
لا انا هدخل المسابقه
مازن: مابلاش عشان متخسريش هيبقا شكلك وحش
هيام: بغيظ لا
سليم: بحماس طيب يلا قومو
ودخلو مطبخ
سليم: طيب جاهزين معاكم ساعه اللي تلت وتكون كل واحده فيكم مجهزه الطبخ اللي هتقدمو
والمسابقه بدأت وكل واحده بدأت تطبخ
شهد كان بالنسبالها الموضوع عادي ومفيش اي توتر
سيرين: بضحك انا بعرف اطبخ بس مش عارفه انا خايفه ليه ومتوتره اوي سيف لو خسرت متزعلش
سيف باصص لسيرين لا هتكسبي ياقلبي انتي قدها
اما بالنسبة لهيام ف كانت ماشيه بالبركه
والوقت فضل يمر
وهما ف المطبخ
فالوقت دا كان ذياد مع سيف وبيلعب وهادي خالص
لكن فارس كان بيعيط ومازن مش عارف يسكتو
مازن: خلاص ياحبيبي اهدي
سليم: ممكن يكون جعان او هدومو مبلوله
مازن قام من مكانو وراح عند هيام سيبي اللي ف اديكي دا وخدي الولد
هيام: انا كدا هخسر
مازن بقرف باصص لهيام مش مهم خدي الولد اهم
هيام: لا مش فاضل كتير والمسابقه تخلص خلي معاك شويه حاول تسكتو
شهد كانت باصلهم ومضيقه من صوت فارس
شهد: اطلعي من المسابقه وخدي ابنك الولا هيم*وت من كتر العياط
هيام بغيظ باصه لشهد ياسلام ياستي عشان تكسبي انت والكل يمدح فيكي صح
شهد: دي مجرد لعبه انت بتقولي ايه الولد اهم
وسابت الاكل علي النار وراحت اخدت الولد من مازن وفضلت تسكت فيه
بعد دقيقتين
سيف: ايه دا في رايحه حاجه بتتحرق ايه الاخبار ياسيرين
سيرين: بفرح لا انا تمام
مازن: بذهول دا دا اكل شهد
شهد: مش مهم بقا المهم الولد سكت
سيف: طيب يبقا مين اللي كسبت
وكل واحده منهم سوا سيرين او هيام جابت الاكل اللي عملتو
والكل داق الاكل وف الاخر سيرين كسبت
هيام: بحزن عادي بقا
وراحت عند شهد وبهمس المهم انك خسرتي
شهد: بضحك بالعكس انا اللي كسبت المسابقة شوفي فارس ف حضن مين ومازن كان مهتم بمين
هيام بغيظ شدت فارس من حضن شهد ومشت
ف اوضه مازن وهيام
هيام: امسك الولد عبال مادخل اخد دوش
مازن: انا زهقت
هيام:باستغراب من ايه
مازن قرب من هيام وبقرف انت ولا عارفه تكوني زوجه صالحه ولا ام ولاحتا انسانه
هيام:بغضب انت بتقول الكلام دا ليا انا
مازن: اه في حد غيرك قدامي
هيام: لا بصراحه بقا انا اللي زهقت انت مش ملاحظ ان من ساعه البنت دي مرجعت وانت مهتم بيها ومتغير معايا
مازن بصصلها برفع حاجب انت مجنونه ولا إيه دي متجوزه
هيام: بضحك لا والله متجوزه وعايشه ف نفس البيت مع طليقها
مازن: لا ماهو سليم ميعرفش اني انا اللي
هيام: ششش بص من الاخر كدا ياانا ياالبنت دي
مازن: بتقولي ايه علي اساس انها مراتي يعني او اني طيقك مثلا
هيام بغضب مسكت دراع مازن يعني لو كانت مراتك كنت هتخترها هيا
مازن:بدون تردد ايوا لو شهد لسه مراتي مكنتيش فضلتي علي زمتي لحد دلوقتي كنت سبتك وهيا اللي ربت ابني مش كفايه انك قت*لتي ابني الاولني
هيام بقرف باصه لمازن علي اساس اني قات*لتو لوحدي
مازن: باستغراب هاا تقصدي ايه انك مقت*لتهوش لوحدك
هيام: م
وهنا موبيل مازن رن
مازن استني
ومسك الموبيل ايوا ياماما
اممم لا كويسين
طيب سلام
هيام: مين
مازن: ماما هاجر مش موضوعنا اتكلمي تقصدي ايه
هيام: بتوترمقصدش حاجه
وهنا الباب خبط
هيام: اممم هشوف مين وراحت فتحت الباب
سيف: مازن انهارده في حفله ف الفندق كلنا هنحضر اجهز وانزل بسرعه
مازن: امم طيب ودخل اخد دوش وطلع
علي فكره مخلصناش كلام وسابها ونزل
هيام: يلهوي كنت هعمل ايه انا لازم اخرج من الوراطه دي ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عند شهد
لابسه فستان قصير لانو اسود طرف بكم وطرف حماله
وعمله شعرها كيرلي وحطه ميكب ولابسه هلز
سليم خارج من الحمام بصفير واو ايه دا قمر وراح حضن شهد من ضهرها
انتي هتكوني اجمل ست موجوده ف الحفله النهارده
شهد: بإبتسامة مش لدرجدري يعني
سليم: لدرجدري واكتر كمان وحط ايديه علي بطنها ايه رأيك ياحبيبي مش ماما قمر وعسوله اوي
شهد: انا مش مطمنه حاسه ان في حاجه هتحصل
سليم قرب من شهد وباسها ف خدها حاجه ايه ياحبيبتي اللي ممكن تحصلك وانا معاكي
شهد: ممكن تحاول تاخد مني ابني تاني عشان تنتقم مني
سليم: اهدي دا مستحيل هيا اصلا متعرفش انك حامل
ومسك ايديها يلا ننزل ومتخفيش اتبسطي بوقتك
تــحـت
الحفله كانت بدأت وجميله اوي والكل مبسوطين
سليم: خدي ياحبيبتي اشربي العصير دا
شهد: شكراً ياحبيبي واخدت منو الكوبايه
سيرين: انا هدخل الحمام
سيف: اجاي معاكي
سيرين: ياريت عشان تاخد ذياد
مازن: ممكن ثواني ياسليم عايز اوريك حاجه
سليم: طيب حبيبتي انا هرجعلك علي طول مش هغيب
شهد هزت رأسها بماشي
هيام ف نفسها دا الوقت المناسب
وراحت حطت حاجه ف عصير شهد من غير ماتشوفها
بعد شويه رجع سليم مع مازن
سليم: اتأخرت ياحبيبتي
شهد هزت رأسها بلا انا هدخل الحمام
سليم: انتي كويسه
شهد: بتعب اه كويسه
سيرين: اجاي معاكي
شهد هزت رأسها بلا
بعد شويه
هيام طيب اناهروح هطلع فوق شويه وانزل عشان فارس يرضع
ف الحمام شهد واقفه دايخه فضلت تغسل وشها
دخلت هيام
اممم بقولك سليم عايزك فوق ف الاوضه اطلعيلو
شهد باصه لهيام اممم طيب
هيام خرجت وراحت عند الباقيين
مازن: اومال فين سليم راح فين
سيف: مش عارف كان هنا من شويه
هيام: تقريباً طلع فوق
عايزو ضروري
مازن: طيب انا هطلع اشوفو
هيام بإبتسامة قالت ف نفسها كويس اوي
بعد شويه جاه سليم
من برا
سيف: باستغراب انت هنا اومال مين اللي فوق وبص لهيام
هيام: معرفش بقا يبقا حد شابهو ماخدش بالي
سليم: باستغراب اومال فين شهد كل دا ف الحمام
شهد: لا من شويه طلعت قالتلي انها عايزه تنام ومش هتكمل السهره
سيرين: مالها دي انا هطلع اشوفها وطلعت مع سليم
هيام: انا جايه معاكم
سيف برفع حاجب في حاجه غلط ف الموضوع وطلع وراهم
ف اوضه شهد كانت نايمه علي طرف السرير
ودايخه
الباب خبط
شهد قامت فتحت الباب انت جيت ياحبيبي ودخلت ف حضنو
مازن: انتي كويسه ياشهد
شهد: اه بس كنت خايفه اوي حسا اني دايخه ودماغي تقيله
مازن حاول يبعدها عنو
شهد فضلت تفتح وتغمض عينيها انت بتبعدني ليه انا بحبك ماتبعدنيش عنك تاني وحضنتو
ف الوقت دا سليم وسيرين وسيف واقفين مصدومين من اللي بيحصل
هيام خريت دخلت الاوضه وبعدت شهد عن مازن انتي بتعملي ايه

يتبع…

لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على : (رواية هوس سارة 2)

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *